BMW RIDER Postat Mai 13, 2018 Autor Share Postat Mai 13, 2018 Hallo BMW isti Unde pot gasi cupla rapida pt rezervor? M-ar interesa cel din metal. Azi s-a rupt in timp ma indrepta catre casa cu moto. Mutumessc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2018 Admin Share Postat Mai 13, 2018 Eu am de plastic si sunt foarte bune. http://achimoto.ro/racord-cupla-rapida-benzina-motion-pro-conectare-rapida.html http://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10207050100/article/150198/ gasesti si mai jos tot felul de cuple: https://motoarebarci.ro/conectori-carburant-page-3.html?sef_rewrite=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 BMW Rider, folosirea unui filtru de benzina auto asigurat si cu doua coliere nu ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) Salut ! ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului. desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica .... .ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica. Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca . Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria. cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. =425 ron Salut ! ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului. desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica .... .ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica. Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca . Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria. cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. =425 ron Editat Mai 14, 2018 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. =425 ron Obrazul subtire cu multa cheltuiala se tine. Unde ai gasit la pretul asta? Ai un cod de piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Ala se mai rupe si pentru ca, atunci cand brachezi ghidonul, de acolo flexeaza. Cand era noua mobra, nu era o problema. 20 de ani mai tarziu, devine o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 15, 2018 Autor Share Postat Mai 15, 2018 Tedy M am rezolvat temporar. dar vrea sa pun o cupla rapida. acuma am pus acolo o teava de cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Salut baieti, aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Salut baieti, aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006? Invata sa folosesti site-ul asta: www.realoem.com . Bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu si poti vedea toate piesele, inclusiv pe ce modele au fost montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Salut baieti, aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006? Cu siguranta nu, is lucruri total diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 multumesc Dane, m am lamurit intre timp, mai ramane sa vad daca gasesc pe undeva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 (editat) Scurt, la obiect... https://www.moto.it/news/bmw-motorrad-9cento-video-anteprima-della-concept-da-villa-d-este.html La multi kilometri frumosi ! Editat Mai 29, 2018 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Scurt, la obiect... https://www.moto.it/news/bmw-motorrad-9cento-video-anteprima-della-concept-da-villa-d-este.html La multi kilometri frumosi ! S1000XR mai mic, mai spectaculos si mai putin util. Arata intr-un mare fel dar ma gandesc cum as pune bagaje si pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Orice ”pilot” sau ”bagaj”... are dreptul la filosofia proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? 8000 la ei, dar cat te costa sa o cumperi singur de pe ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 11, 2018 Autor Share Postat Iunie 11, 2018 Este o firma in Germania si una in Polonia care repare ABS modulator. costa in jur de 800 de euro. dar nu se poate repara de fiecare data. Poate fi o problema electronica sau hidraulica. De schimbat nu e asa de usor. Nu merge de comandat orice unitate ABS de pe net,e-bay etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala? Nu am cu servo, din cate stiu au renuntat la acest sistem de prin 2006 din cauza ca era problematic . Tind sa cred totusi ca-i vorba de o mufa sau contact imperfect, azi dimineata la primul drum mi-a functionat iar la a doua pornire/plecare nu mi-a mai functionat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Atunci problema ta e cea clasica, in care periile de la motor se blocheaza. Is mai moi si raman agatate acolo in locasul lor. Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme. Si se potiveste unitatea deGolf 4? Este identica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Evident nu, masina are 4 roti, cateodata 5 cu aia din portbagaj, mobra are doua roti de regula. Dar pompa de abs are aceeasi arhitectura, un motoras cu excentric, care "apasa" niste valve, de unde si senzatia ca puleaza abs-ul. Toata treaba e capacul de plastic care tine periile. Daca am reusi sa gasim o pompa de masina care sa aiba acelasi motoras ca si ala de pe mobra, am fi boieri, ca unitatile astea de masina is 2 3 sute de lei pe olx. Am incercat o data sa largesc suportii de perii la unitatea OEM dar periile efectiv is moi si de aia raman blocate... Cu siguranta s-ar putea face altceva ca sa tina in timp reparatia, de ex sa pui o banda de teflon intre perie si suport, subtire, si atunci sigur nu mai ramane agatat. Multe se pot face, dar timpul e atata de scurt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Stiu cum arata unitatea de ABS in interior pt ca am mai desfacut, ma intrebam daca era identica, eventual cu niste chestii anulate ca sa ramana doar pt doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 de unde si senzatia ca puleaza abs-ul. Fata, ai grija cu senzatiile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.