Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te cted Luigi, dar pt 1100 al meu e bun asta. Oricum la o eventuala revanzare nu da nimeni inca 100€ in plus pt parbriz V Stream...

Eu sunt bucuros ca am castigat 11, 12cm la inaltime. E nou fara fisuri ori alte interventii si am avut placerea aia a despachetarii unui lucru nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo BMW isti

 

Unde pot gasi cupla rapida pt rezervor? M-ar interesa cel din metal. Azi s-a rupt in timp ma indrepta catre casa cu moto.

Mutumessc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

 

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

post-9350-0-94207500-1526327601_thumb.jpg

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala se mai rupe si pentru ca, atunci cand brachezi ghidonul, de acolo flexeaza. Cand era noua mobra, nu era o problema. 20 de ani mai tarziu, devine o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

 

Invata sa folosesti site-ul asta: www.realoem.com . Bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu si poti vedea toate piesele, inclusiv pe ce modele au fost montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

Cu siguranta nu, is lucruri total diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt, la obiect...

 

https://www.moto.it/news/bmw-motorrad-9cento-video-anteprima-della-concept-da-villa-d-este.html

 

La multi kilometri frumosi !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S1000XR mai mic, mai spectaculos si mai putin util.

Arata intr-un mare fel dar ma gandesc cum as pune bagaje si pasagera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ”pilot” sau ”bagaj”... are dreptul la filosofia proprie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

8000 la ei, dar cat te costa sa o cumperi singur de pe ebay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...