Jump to content

Recommended Posts

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

8000 la ei, dar cat te costa sa o cumperi singur de pe ebay?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o firma in Germania si una in Polonia care repare ABS modulator. costa in jur de 800 de euro. dar nu se poate repara de fiecare data.

Poate fi o problema electronica sau hidraulica.

De schimbat nu e asa de usor. Nu merge de comandat orice unitate ABS de pe net,e-bay etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala?

Nu am cu servo, din cate stiu au renuntat la acest sistem de prin 2006 din cauza ca era problematic . Tind sa cred totusi ca-i vorba de o mufa sau contact imperfect, azi dimineata la primul drum mi-a functionat iar la a doua pornire/plecare nu mi-a mai functionat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci problema ta e cea clasica, in care periile de la motor se blocheaza. Is mai moi si raman agatate acolo in locasul lor.

Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme.

 

Si se potiveste unitatea deGolf 4? Este identica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident nu, masina are 4 roti, cateodata 5 cu aia din portbagaj, mobra are doua roti de regula.

Dar pompa de abs are aceeasi arhitectura, un motoras cu excentric, care "apasa" niste valve, de unde si senzatia ca puleaza abs-ul.

Toata treaba e capacul de plastic care tine periile. Daca am reusi sa gasim o pompa de masina care sa aiba acelasi motoras ca si ala de pe mobra, am fi boieri, ca unitatile astea de masina is 2 3 sute de lei pe olx.

Am incercat o data sa largesc suportii de perii la unitatea OEM dar periile efectiv is moi si de aia raman blocate...

 

Cu siguranta s-ar putea face altceva ca sa tina in timp reparatia, de ex sa pui o banda de teflon intre perie si suport, subtire, si atunci sigur nu mai ramane agatat.

 

Multe se pot face, dar timpul e atata de scurt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cum arata unitatea de ABS in interior pt ca am mai desfacut, ma intrebam daca era identica, eventual cu niste chestii anulate ca sa ramana doar pt doua roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde si senzatia ca puleaza abs-ul.

 

Fata, ai grija cu senzatiile astea... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

a incercat careva sa matiseze galeria de evacuare la motor cu banda cu fibra de sticla sau ceva ceramic? Zilele trecute la caldura din Bucuresti simteam ca imi iau foc bocancii de la caldura degajata de motor si ma gandesc ca in felul asta as putea sa mai reduc din problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da, clar se reduce caldura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o întrebare pentru posesorii mai vechi de RT :

 

Dimensiunile standard de anvelope pentru BMW R1150RT sunt 120/70-17 cu 180/60-17, buba-i că dimensiunea asta 180/60-17 este foarte greu de găsit la set cu dimensiunea față.

 

Cel de la care am cumpărat bizoanca a montat pe spate 170/60-17, adică la un calcul simplu înălțimea flancului este la 180/60-17 = 108 mm, la 170/60-17 = 102 mm . De doi ani de când circul cu tractorul boxer nu m-a deranjat diferența de înălțime.

 

Cele mai comune seturi de anvelope sunt cele cu 180/55-17 pe spate adică 180/55-17 = 99 mm, adică o diferență de înălțime la flanc de 9 mm față de standard.

 

Ce recomandati ?

 

Mulțumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ar trebui sa fie identic tipul gumelor pe fata / spate? Am un prieten care pune gume mai moi pe fata, din motive evidente. Am mers si eu cu LT-ul cu giume diferite si nu am simtit nicio diferenta. Sfatul meu este sa alegi acelasi brand, chiar daca sunt de tipuri diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimensiunile standard de anvelope pentru BMW R1150RT sunt 120/70-17 cu 180/60-17, buba-i că dimensiunea asta 180/60-17 este foarte greu de găsit la set cu dimensiunea față.

 

De unde ai informatia asta cu "standard"?? La o banala cautare pe net, pt. R1150RT pe spate este corect 170/60/17 si pare ca ai de ales intre destule modele. Si tind sa cred ca 180/60/17 nici nu exista.

 

In mai multe tari (acolo unde autoritatilor le pasa de siguranta ta, probabil) este obligatoriu sa ai anvelope de acelasi tip fata/spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde ai informatia asta cu "standard"?? La o banala cautare pe net, pt. R1150RT pe spate este corect 170/60/17 si pare ca ai de ales intre destule modele.

 

N-ai căutat unde trebuie pe net :)

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_R1150rt%2003.htm

 

 

Si tind sa cred ca 180/60/17 nici nu exista.

 

Să-ți zic și ție bancul cu ardeleanul și girafa ?! :P

 

https://anvelope.autopieseonline24.ro/motocicleta/180-60-r17

Edited by vandrash

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai căutat unde trebuie pe net :)

 

Să-ți zic și ție bancul cu ardeleanul și girafa ?! :P

 

Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri.

 

Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri.

 

Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista."

 

Ok, nu ne certăm noi din asta...o să caut gume de 170 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amici nostri italiani, zic asa: Bmw R1150RT

INSERISCI
  • Sospensione anterioreTelelever
  • Escursione anteriore135 mm
  • Sospensione posterioreParalever
  • Escursione posteriore135 mm
  • Tipo freno anterioredoppio disco
  • Misura freno anteriore320 mm
  • Tipo freno posterioredisco
  • Misura freno posteriore276 mm
  • Tipo ruoteintegrali
  • Misura cerchio anteriore17 pollici
  • Pneumatico anteriore120/70 ZR17
  • Misura cerchio posteriore17 pollici
  • Pneumatico posteriore180/60 ZR 17 :)
Edited by Dan Nastase

Share this post


Link to post
Share on other sites

E frectie la picior de lemn cu crema Nivea smile.gif

 

Poti pune orice ulei de furca in telescoapele la telelever, singurul lui rol e de lubrifiere, si nimic altceva. Poti pune si ulei de care bagi in cutie sau in grup smile.gif

 

Recent am schimbat simeringurile la RT, si am luat ce mi-a venit la mana de pe raft, 35 ron litru. Vezi in manual cat ulei intra, vreo 475 sau 480 ml parca, ideea e ca e important sa fie exact la fel de mult in amandoua telescoapele.

 

Si ce e cel mai important... suruburile alea 4, cate 2 pe jamba ce tin jambele legate de puntea cu rotula au loctite pe ele, deci trebuie incalzite in prealabil. De asemenea, tot in manual se specifica distanta dintre jambe jos, langa axul rotii, vreo 190mm parca, aia e iar foarte importanta, ca daca nu nu o sa ai furcile paralele si o sa iti curga imediat simeringurile noi. Baga diluant in jambe ca sa cureti jegul dinauntru - de fapt e pilitura de crom care se ia cand lucra simeringurile si se depune pe fundu jambelor.

 

Cateva pagini mai in spate e linkul catre un tutorial cu poze care l-am facut, e in engleza.

 

Cele bune.

Oare asta să fie problema la mine, pe partea stângă, de îmi curge? Am pus totul numai pe OEM: ulei, șaibă, simering, siguranță, capac praf... curgea înainte să le schimb, curge și după ce le-am schimbat. Doar stânga. Voi verifica cât pot de repede această distanță, care în manual scrie că trebuie să fie de 165 +/- 0,5 mm.

» Post actualizat in 14 Jun 2018 20:11

Am comandat și un senzor ABS pentru față de pe ebay, din Germania. Sper să fie bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ti-e ciupita jamba, o sa curga multa vreme de acu inainte! Nu are cum sa curga daca pui tot nou si faci treaba corect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista

 

Date de identificare:

Model:R 1150 RT

An(i) fabricatie:2002-04

Tip motor:0419 - cod

Serie sasiu:R22 prefix

Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:1130/2 cmł/numar cilindri

Performata motor:70 (95) 7250 kW (DIN PS) 1/min

Cuplu maxim:100/5500 Nm/ 1/min

Alezaj/cursa piston:101/70,5 mm

Fanta inchidere segmenti:Nou=0,1-0,3/0,2-0,4 / Limta de uzura=0,8 mm

Joc segment in canal:Nou=1,170-1,190 / Limta de uzura=1,100 mm

Joc piston:0,005-0,029 mm

Cifra octanica minima benzina:95/4 ROZ/2 o. 4

Benzina fara plumb:da

 

Mentenanta - verificare si reglare

Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm

Joc supapa evacuare:0,30 (la rece) mm

Compresie:8,5-10,0 bar

Rata compresie:11,3:1

Sistem de lubrifiere:Carter umed lubrication

Presiune ulei:3,5-6,0/- bar/1/min

 

Sistem de franare

Grosime minima placute frana fata:1,0 mm

Grosime minima placute frana spate:1,0 mm

Grosime minima disc frana fata:4,5 mm

Grosime minima disc frana spate:4,5 mm

 

Sistem de aprindere

Sistem de aprindere :Motronic MA 2.2 with double ignition - tip

Rezistenta bobina primara:0,87 Ohm

Rezistenta bobina secundara:nu se poate masura Ohm

Primary ignition coil resistance:0,36 Ohm

Secondary ignition coil resistance :7200 Ohm

Ordine aprindere cilindrii:1-2

Sincronizare aprindere - BTDC:0-43/- °KW/1/min

Reglaj static avans:0 °KW/mm

Bobina de inductie:Kerzenschachtzündspule - tip

Secondary ingnition coil:Bobina cu doua iesiri - tip

 

Bujii

Bujie:NGK - producator

Bujie:BKR7EKC - tip

Distanta electrod:0,8 mm

 

Carburatie/injectie

Carburatie/injectie:Bosch - producator

Carburatie/injectie:Motronic MA 2.4 - tip

Turatie relanti:1100ą50 1/min

Diametru clapa acceleratie:45 mm

Joc cablu acceleratie:0,5 mm

Continut CO:1,5ą0,5 Vol.-%

Presiunea sistemului:3,0 bar

 

Sistemul electric

Lumini far:12/55 H3 Volt/Watt

Semnalizare fata:12/21 Volt/Watt

Semnalizare spate:12/21 Volt/Watt

Lumini stop:12/10 Volt/Watt

Lumini stop pe frana:12/21 Volt/Watt

 

Sistem de incarcare

Sarcina maxima:50/4000 A/1/min

Tensiune incarcare:14/4000 V/1/min

Tensiune/capacitate acumulator:12/19 V/Ah

 

Greutate (incl. rezervor plin)

Greutate (incl. rezervor plin):279 kg

 

Capacitati fluide

Ulei motor:15W/50 SAE

Ulei motor:SJ API

Ulei motor:MA2 JASO

Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):3,75 Litri

Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):3,5 Litri

Tip lichid frana:DOT 4 - tip

Ulei transmisie:90 SAE

Ulei transmisie:0,8 Litri

Transmisie finala/diferentialGL-5 API

Transmisie finala/diferential:90 SAE

Transmisie finala/diferential:250 cmł

Ulei furca:10 SAE

Capacitate ulei furca stanga/dreapta:450/450 ml/cmł

 

Ambreiaj

Ambreiaj fluid:DOT 4

 

Anvelope

Anvelopa fata:120/70 ZR 17 - dimensiune

Presiune solo/cu pasager:2,2 (32)/2,5 (36) bar (psi)

Anvelopa spate:170/60 ZR 17 - dimensiune

Presiune solo/cu pasager:2,5 (36)/2,9 (42) bar (psi)

 

Cupluri de strangere

Chiulasa:20 Nm - faza 1

Chiulasa:90° - faza 2

Chiulasa:90° - faza 3

Chiulasa:M10x85=40 Nm - faza 4

Chiulasa:M6=9 Nm - faza 5

Lagar ax came capac chiulasa:35 Nm Nm

Prezon evacuare:an Zylinderkopf=21 Nm / Verbindungsschelle=45 Nm und Schmiermittel

Capac chiulasa:8 Nm

Magnetou/volanta:40 Nm+30°

Pinion ax came:65 Nm

Pinion ambielaj/cutie:10 Nm

Bujii:25 Nm

Filtru ulei:11 Nm Nm

Surub golire ulei:23 Nm

Buson golire ulei:32 Nm Nm

Buson golire ulei cutie:30 Nm Nm

Tensiune lant distributie32 Nm

Sonda Lambda:45 Nm and lubricant

Suruburi prindere etrier:30 Nm - fata

Suruburi prindere etrier:40 Nm - spate

Supapa aerisire frana:fata = 7 Nm / spate = 5 Nm Nm

Piulite/suruburi ax roata:30 Nm - fata

Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate

Suruburi prindere ax roata:22 Nm - fata

 

Nota: Informatiile prezentate in aceasta pagina au titlu informativ. Desi facem toate efortuile pentru ca aceste informatii sa fie corecte, inadvertente pot aparea. Ne declinam responsabilitatea pentru orice fel de daune, directe sau indirecte rezultate ca urmare a utilizarii informatiilor de pe acest site.

 

smile.gif

» Post actualizat in 15 Jun 2018 07:22

Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri.

 

Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete R1150RT nu exista."

FIXED!

» Post actualizat in 15 Jun 2018 07:37

”Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate”...

 

Cred ca de aici a plecat ”buba” cu flansa-spate... ;)

Edited by Dan Nastase

Share this post


Link to post
Share on other sites

iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW :

Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!!

Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata"

Multumesc anticipat


» Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17

Mai am o problema :

Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW :

Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!!

Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata"

Multumesc anticipat

 

Mufa tata gasesti la Bavaria (nu cred ca au pe stoc) sau pe moto-mike.eu aka romimoto.

 

 

» Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17

Mai am o problema :

Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea

Multumesc anticipat

 

www.realoem.com, bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu.

Edited by petre81.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...