amatoru Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? Quote Link to post Share on other sites
Sagetatu Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ? Quote Link to post Share on other sites
DiarM Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? 8000 la ei, dar cat te costa sa o cumperi singur de pe ebay? Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Salut, am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua . S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ? Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala? Quote Link to post Share on other sites
BMW RIDER Posted June 11, 2018 Author Share Posted June 11, 2018 Este o firma in Germania si una in Polonia care repare ABS modulator. costa in jur de 800 de euro. dar nu se poate repara de fiecare data. Poate fi o problema electronica sau hidraulica. De schimbat nu e asa de usor. Nu merge de comandat orice unitate ABS de pe net,e-bay etc. Quote Link to post Share on other sites
amatoru Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala? Nu am cu servo, din cate stiu au renuntat la acest sistem de prin 2006 din cauza ca era problematic . Tind sa cred totusi ca-i vorba de o mufa sau contact imperfect, azi dimineata la primul drum mi-a functionat iar la a doua pornire/plecare nu mi-a mai functionat . Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Atunci problema ta e cea clasica, in care periile de la motor se blocheaza. Is mai moi si raman agatate acolo in locasul lor. Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme. Quote Link to post Share on other sites
petre81. Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme. Si se potiveste unitatea deGolf 4? Este identica? Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Evident nu, masina are 4 roti, cateodata 5 cu aia din portbagaj, mobra are doua roti de regula. Dar pompa de abs are aceeasi arhitectura, un motoras cu excentric, care "apasa" niste valve, de unde si senzatia ca puleaza abs-ul. Toata treaba e capacul de plastic care tine periile. Daca am reusi sa gasim o pompa de masina care sa aiba acelasi motoras ca si ala de pe mobra, am fi boieri, ca unitatile astea de masina is 2 3 sute de lei pe olx. Am incercat o data sa largesc suportii de perii la unitatea OEM dar periile efectiv is moi si de aia raman blocate... Cu siguranta s-ar putea face altceva ca sa tina in timp reparatia, de ex sa pui o banda de teflon intre perie si suport, subtire, si atunci sigur nu mai ramane agatat. Multe se pot face, dar timpul e atata de scurt... Quote Link to post Share on other sites
petre81. Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Stiu cum arata unitatea de ABS in interior pt ca am mai desfacut, ma intrebam daca era identica, eventual cu niste chestii anulate ca sa ramana doar pt doua roti. Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 de unde si senzatia ca puleaza abs-ul. Fata, ai grija cu senzatiile astea... Quote Link to post Share on other sites
mihai263788 Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Salut a incercat careva sa matiseze galeria de evacuare la motor cu banda cu fibra de sticla sau ceva ceramic? Zilele trecute la caldura din Bucuresti simteam ca imi iau foc bocancii de la caldura degajata de motor si ma gandesc ca in felul asta as putea sa mai reduc din problema. Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted June 14, 2018 Admin Share Posted June 14, 2018 Pai da, clar se reduce caldura. Quote Link to post Share on other sites
oldgeorge59 Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Am o întrebare pentru posesorii mai vechi de RT : Dimensiunile standard de anvelope pentru BMW R1150RT sunt 120/70-17 cu 180/60-17, buba-i că dimensiunea asta 180/60-17 este foarte greu de găsit la set cu dimensiunea față. Cel de la care am cumpărat bizoanca a montat pe spate 170/60-17, adică la un calcul simplu înălțimea flancului este la 180/60-17 = 108 mm, la 170/60-17 = 102 mm . De doi ani de când circul cu tractorul boxer nu m-a deranjat diferența de înălțime. Cele mai comune seturi de anvelope sunt cele cu 180/55-17 pe spate adică 180/55-17 = 99 mm, adică o diferență de înălțime la flanc de 9 mm față de standard. Ce recomandati ? Mulțumesc ! Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted June 14, 2018 Admin Share Posted June 14, 2018 De ce ar trebui sa fie identic tipul gumelor pe fata / spate? Am un prieten care pune gume mai moi pe fata, din motive evidente. Am mers si eu cu LT-ul cu giume diferite si nu am simtit nicio diferenta. Sfatul meu este sa alegi acelasi brand, chiar daca sunt de tipuri diferite. Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Dimensiunile standard de anvelope pentru BMW R1150RT sunt 120/70-17 cu 180/60-17, buba-i că dimensiunea asta 180/60-17 este foarte greu de găsit la set cu dimensiunea față. De unde ai informatia asta cu "standard"?? La o banala cautare pe net, pt. R1150RT pe spate este corect 170/60/17 si pare ca ai de ales intre destule modele. Si tind sa cred ca 180/60/17 nici nu exista. In mai multe tari (acolo unde autoritatilor le pasa de siguranta ta, probabil) este obligatoriu sa ai anvelope de acelasi tip fata/spate. Quote Link to post Share on other sites
oldgeorge59 Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 (edited) De unde ai informatia asta cu "standard"?? La o banala cautare pe net, pt. R1150RT pe spate este corect 170/60/17 si pare ca ai de ales intre destule modele. N-ai căutat unde trebuie pe net http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_R1150rt%2003.htm Si tind sa cred ca 180/60/17 nici nu exista. Să-ți zic și ție bancul cu ardeleanul și girafa ?! https://anvelope.autopieseonline24.ro/motocicleta/180-60-r17 Edited June 14, 2018 by vandrash Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 N-ai căutat unde trebuie pe net Să-ți zic și ție bancul cu ardeleanul și girafa ?! Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri. Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista." Quote Link to post Share on other sites
oldgeorge59 Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri. Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista." Ok, nu ne certăm noi din asta...o să caut gume de 170 Quote Link to post Share on other sites
Dan Nastase Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 (edited) Amici nostri italiani, zic asa: Bmw R1150RT INSERISCI Sospensione anterioreTelelever Escursione anteriore135 mm Sospensione posterioreParalever Escursione posteriore135 mm Tipo freno anterioredoppio disco Misura freno anteriore320 mm Tipo freno posterioredisco Misura freno posteriore276 mm Tipo ruoteintegrali Misura cerchio anteriore17 pollici Pneumatico anteriore120/70 ZR17 Misura cerchio posteriore17 pollici Pneumatico posteriore180/60 ZR 17 Edited June 14, 2018 by Dan Nastase Quote Link to post Share on other sites
proffroad Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 E frectie la picior de lemn cu crema Nivea Poti pune orice ulei de furca in telescoapele la telelever, singurul lui rol e de lubrifiere, si nimic altceva. Poti pune si ulei de care bagi in cutie sau in grup Recent am schimbat simeringurile la RT, si am luat ce mi-a venit la mana de pe raft, 35 ron litru. Vezi in manual cat ulei intra, vreo 475 sau 480 ml parca, ideea e ca e important sa fie exact la fel de mult in amandoua telescoapele. Si ce e cel mai important... suruburile alea 4, cate 2 pe jamba ce tin jambele legate de puntea cu rotula au loctite pe ele, deci trebuie incalzite in prealabil. De asemenea, tot in manual se specifica distanta dintre jambe jos, langa axul rotii, vreo 190mm parca, aia e iar foarte importanta, ca daca nu nu o sa ai furcile paralele si o sa iti curga imediat simeringurile noi. Baga diluant in jambe ca sa cureti jegul dinauntru - de fapt e pilitura de crom care se ia cand lucra simeringurile si se depune pe fundu jambelor. Cateva pagini mai in spate e linkul catre un tutorial cu poze care l-am facut, e in engleza. Cele bune. Oare asta să fie problema la mine, pe partea stângă, de îmi curge? Am pus totul numai pe OEM: ulei, șaibă, simering, siguranță, capac praf... curgea înainte să le schimb, curge și după ce le-am schimbat. Doar stânga. Voi verifica cât pot de repede această distanță, care în manual scrie că trebuie să fie de 165 +/- 0,5 mm. » Post actualizat in 14 Jun 2018 20:11 Am comandat și un senzor ABS pentru față de pe ebay, din Germania. Sper să fie bun. Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Daca ti-e ciupita jamba, o sa curga multa vreme de acu inainte! Nu are cum sa curga daca pui tot nou si faci treaba corect... Quote Link to post Share on other sites
Dan Nastase Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 (edited) ...asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista Date de identificare: Model:R 1150 RT An(i) fabricatie:2002-04 Tip motor:0419 - cod Serie sasiu:R22 prefix Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:1130/2 cmł/numar cilindri Performata motor:70 (95) 7250 kW (DIN PS) 1/min Cuplu maxim:100/5500 Nm/ 1/min Alezaj/cursa piston:101/70,5 mm Fanta inchidere segmenti:Nou=0,1-0,3/0,2-0,4 / Limta de uzura=0,8 mm Joc segment in canal:Nou=1,170-1,190 / Limta de uzura=1,100 mm Joc piston:0,005-0,029 mm Cifra octanica minima benzina:95/4 ROZ/2 o. 4 Benzina fara plumb:da Mentenanta - verificare si reglare Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm Joc supapa evacuare:0,30 (la rece) mm Compresie:8,5-10,0 bar Rata compresie:11,3:1 Sistem de lubrifiere:Carter umed lubrication Presiune ulei:3,5-6,0/- bar/1/min Sistem de franare Grosime minima placute frana fata:1,0 mm Grosime minima placute frana spate:1,0 mm Grosime minima disc frana fata:4,5 mm Grosime minima disc frana spate:4,5 mm Sistem de aprindere Sistem de aprindere :Motronic MA 2.2 with double ignition - tip Rezistenta bobina primara:0,87 Ohm Rezistenta bobina secundara:nu se poate masura Ohm Primary ignition coil resistance:0,36 Ohm Secondary ignition coil resistance :7200 Ohm Ordine aprindere cilindrii:1-2 Sincronizare aprindere - BTDC:0-43/- °KW/1/min Reglaj static avans:0 °KW/mm Bobina de inductie:Kerzenschachtzündspule - tip Secondary ingnition coil:Bobina cu doua iesiri - tip Bujii Bujie:NGK - producator Bujie:BKR7EKC - tip Distanta electrod:0,8 mm Carburatie/injectie Carburatie/injectie:Bosch - producator Carburatie/injectie:Motronic MA 2.4 - tip Turatie relanti:1100ą50 1/min Diametru clapa acceleratie:45 mm Joc cablu acceleratie:0,5 mm Continut CO:1,5ą0,5 Vol.-% Presiunea sistemului:3,0 bar Sistemul electric Lumini far:12/55 H3 Volt/Watt Semnalizare fata:12/21 Volt/Watt Semnalizare spate:12/21 Volt/Watt Lumini stop:12/10 Volt/Watt Lumini stop pe frana:12/21 Volt/Watt Sistem de incarcare Sarcina maxima:50/4000 A/1/min Tensiune incarcare:14/4000 V/1/min Tensiune/capacitate acumulator:12/19 V/Ah Greutate (incl. rezervor plin) Greutate (incl. rezervor plin):279 kg Capacitati fluide Ulei motor:15W/50 SAE Ulei motor:SJ API Ulei motor:MA2 JASO Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):3,75 Litri Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):3,5 Litri Tip lichid frana:DOT 4 - tip Ulei transmisie:90 SAE Ulei transmisie:0,8 Litri Transmisie finala/diferentialGL-5 API Transmisie finala/diferential:90 SAE Transmisie finala/diferential:250 cmł Ulei furca:10 SAE Capacitate ulei furca stanga/dreapta:450/450 ml/cmł Ambreiaj Ambreiaj fluid:DOT 4 Anvelope Anvelopa fata:120/70 ZR 17 - dimensiune Presiune solo/cu pasager:2,2 (32)/2,5 (36) bar (psi) Anvelopa spate:170/60 ZR 17 - dimensiune Presiune solo/cu pasager:2,5 (36)/2,9 (42) bar (psi) Cupluri de strangere Chiulasa:20 Nm - faza 1 Chiulasa:90° - faza 2 Chiulasa:90° - faza 3 Chiulasa:M10x85=40 Nm - faza 4 Chiulasa:M6=9 Nm - faza 5 Lagar ax came capac chiulasa:35 Nm Nm Prezon evacuare:an Zylinderkopf=21 Nm / Verbindungsschelle=45 Nm und Schmiermittel Capac chiulasa:8 Nm Magnetou/volanta:40 Nm+30° Pinion ax came:65 Nm Pinion ambielaj/cutie:10 Nm Bujii:25 Nm Filtru ulei:11 Nm Nm Surub golire ulei:23 Nm Buson golire ulei:32 Nm Nm Buson golire ulei cutie:30 Nm Nm Tensiune lant distributie32 Nm Sonda Lambda:45 Nm and lubricant Suruburi prindere etrier:30 Nm - fata Suruburi prindere etrier:40 Nm - spate Supapa aerisire frana:fata = 7 Nm / spate = 5 Nm Nm Piulite/suruburi ax roata:30 Nm - fata Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate Suruburi prindere ax roata:22 Nm - fata Nota: Informatiile prezentate in aceasta pagina au titlu informativ. Desi facem toate efortuile pentru ca aceste informatii sa fie corecte, inadvertente pot aparea. Ne declinam responsabilitatea pentru orice fel de daune, directe sau indirecte rezultate ca urmare a utilizarii informatiilor de pe acest site. » Post actualizat in 15 Jun 2018 07:22 Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri. Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete R1150RT nu exista." FIXED! » Post actualizat in 15 Jun 2018 07:37 ”Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate”... Cred ca de aici a plecat ”buba” cu flansa-spate... Edited June 15, 2018 by Dan Nastase Quote Link to post Share on other sites
lucianbiker Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW : Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!! Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata" Multumesc anticipat » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat Quote Link to post Share on other sites
petre81. Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 (edited) iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW : Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!! Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata" Multumesc anticipat Mufa tata gasesti la Bavaria (nu cred ca au pe stoc) sau pe moto-mike.eu aka romimoto. » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17 Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat www.realoem.com, bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu. Edited June 20, 2018 by petre81. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.