Sari la conținut

Postări Recomandate

La 20.08.2020 la 15:27, TeDy 'M a spus:

Cei din Cluj, de pe str.Oasului 207, ce zic? 

Ei au experienta, lucreaza telescoapele pt moto de competitie. 

Sau la Bart(Ohlins) tot în Cluj, pe Muncii. www.ktmexc.ro 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai am schimbat întinzătorul de lanț și, când dau sa bag throttle în priza de aer, ma împiedic de oring. S-o lungit/mărit și iasă din locașul lui. Ce naiba sa fac? Deocamdată l-am împins în tubul de plastic, acolo unde se opreste throttle body. Mi-e ca iasă și întra în admisie. Brr! 

Oricum, l-am pornit și suna al naibii de bine!! 

Editat de Barca Lascar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://images.app.goo.gl/f84JXnUS13bsanri7

 

Este inelul de guma din stinga. 

S-a lungit și nu mai sta fix în locul lui. Restul ți-l poți imagina și singur... 🤔

Spre bucuria mea am găsit asta:

https://www.beemerboneyard.com/dcatatbkit.html

Acolo e și oring-ul meu. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.08.2020 la 17:58, Barca Lascar a spus:

https://images.app.goo.gl/f84JXnUS13bsanri7

Este inelul de guma din stinga. 

 

Gogule, gasesti codurile pieselor pe realoem.com, te duci cu codul pieselor la un magazin de piese auto mai rasarit si ti le aduce originale. Nu mai umblati cu improvizatii daca aveti posibilitatea sa cumparati piese originale la pret rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am sunat la Rulhaus, costa 2lei dar nu e rezistent la benzina. 

La UNIX vine în 4-7 zile și 22lei.

La Bavaria 3-5zile 21lei.

Il am pe marți... 

Mulțumesc și ținem aproape! 

Cod piesa: 13541341797

Editat de Barca Lascar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.08.2020 la 17:58, Barca Lascar a spus:

https://images.app.goo.gl/f84JXnUS13bsanri7

 

 

Spre bucuria mea am găsit asta:

https://www.beemerboneyard.com/dcatatbkit.html

Acolo e și oring-ul meu. 

 

Puteai sa imi zici ca iti trimiteam eu direct :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 20.08.2020 at 15:27, TeDy 'M said:

Cei din Cluj, de pe str.Oasului 207, ce zic? 

Ei au experienta, lucreaza telescoapele pt moto de competitie. 

Salut,

 

Nu sunt din Cluj asa ca nu ma ajuta adresa aia fara un nume sau ceva.

Pe google maps nu arata ca ar fi ceva la adresa aia.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut. Vreau sa îmi schimb uleiul in grup și in carte scrie sa pun 180ml 75W90 dar eu am ulei de la Castrol Axle EPX 80W90. GL5

E diferența mare între ele?

Oare pot sa pun sau sa îmi cumpar 75W90 cum scrie in carte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!
De o saptamana sunt (extrem de) fericitul posesor al unui R1150R din 2005, cu ABS.

Prima mea motocicleta.

 

Din ce am citit, cea mai buna masura care garanteaza o durata lunga de viata a pompei de ABS este inlocuirea periodica a lichidului din frana; m-am uitat peste un manual de service si am constatat ca operatiunea e destul de complexa.
Necunoscand pe nimeni in breasla si, inca fiind sub vraja simtita atunci cand ai o jucarie noua si nimic nu e prea bun sau prea scump pentru ea, am decis sa ii fac prima revizie la BMW, la Motohub. Initial voiam sa inlocuiesc doar lichidul de frana la ei, dar pretul pentru revizia completa nu mi s-a parut atat de prohibitiv asa ca am mers pe mana lor.
I-au fost schimbate asadar toate lichidele: ulei motor, ulei grup, ulei cutie de viteze, lichid frana, lichid circuit ambreiaj.

Acum, cateva intrebari, pentru cei mai experimentati:
- am inteles ca la BMW-urile cu transmisia pe cardan, ambreiajul, fiind monodisc si uscat, ar trebui folosit ca la o masina, limitand pe cat posibil "slipping"-ul; asadar, cand plec de pe loc cu viteza 1, ii dau doar foarte putin gaz, maxim 1700-1800 rpm, doar cat sa nu moara motorul si debreiez complet cat de repede e omeneste posibil; cand filtrez traficul, in viteza 1 sau viteza a doua si trebuie sa incetinesc, nu tin constant maneta ambreiajului in zona cuplarii, ci pulsez usor maneta, turatiile ramand cele de relanti, incercand sa nu ii dau gaz deloc;
ce sfaturi aveti pentru protejarea ambreiajului? exagerez cu abordarea mea?
- stationar, nu vrea tot timpul sa intre din N in viteza 1. trebuie ori sa-i dau intai a 2a si dupa aia coboara in viteza 1, ori s-o imping putin si dupa aia intra in viteza -- e un capriciu de'al ei, sau trebuie sa verific mai amanuntit ceva la a mea?
- chinui si reduc durata de viata a diversor consumabile daca merg mult prin oras?

- vreo recomandare impotriva mersului pe vreme rece?

 

Cam atat, momentan. Bine v-am gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 37 minute, drujbex a spus:

ce sfaturi aveti pentru protejarea ambreiajului? exagerez cu abordarea mea?

Da. Mergi și schimbi absolut normal, fără nicio problemă și frică. 

Cam așa face cutia câteodată, intra greu în prima treaptă. Probabil ca este și chestia până prinzi mișcarea și te obișnuiești cu ea. Încearcă să strângi și să dai drumul la manetă atunci când nu intra, combinat cu presiune ușoară pe schimbător. 

Mersul în oraș uzează mult ambreiajul, dar nu e nimic de speriat. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

daca nu ai una din unitatile cu "ghinion" un ambreiaj te tine cam 80-100+ de mii in medie, depinde cum mergi. Daca ai unul cu probleme cedeaza pe la 30-40k dar nu e un defect extrem de comun. Corect ar fi spus cedeaza dintii axului primar care intra in coroana discului, dintr-o regretabila eroare de design pe care BMW nu a admis-o niciodata (axul primar nu angajeaza discul complet). Simptom clasic de ambreiaj usor problematic poate fi un traca traca la relanti care dispare cand tragi maneta de ambreiaj. Eu in locul tau daca nu ai acest "traca taca" foarte audibil si daca ai depasit 50-60k nu mi-as bate capul deloc. In general, nu are rost sa iti bati capul, al meu face sunetul asta de 15-20k cel putin si merge la fel de bine. Are aproape 90k si nu cred sa fi fost schimbat vreodata discul...Da-i fara frica, sunt motoare foarte nestresate si agriculturale... Desigur au problemele lor insa procentual cazurile de failure sunt complet scoase din proportii, panica si legende urbane.

Ce am patit eu: la schimbarea bateriei mi-au puscat conexiunile rapide de benzina din cel mai ordinar plastic (good job bmw) si a curs benzina, dar ma asteptam si aveam bidoane goale pregatite. Le-am inlocuit cu metalice.

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, fressko a spus:

daca nu ai una din unitatile cu "ghinion" un ambreiaj te tine cam 80-100+ de mii in medie, depinde cum mergi. Daca ai unul cu probleme cedeaza pe la 30-40k dar nu e un defect extrem de comun. Corect ar fi spus cedeaza dintii axului primar care intra in coroana discului, dintr-o regretabila eroare de design pe care BMW nu a admis-o niciodata (axul primar nu angajeaza discul complet). Simptom clasic de ambreiaj usor problematic poate fi un traca traca la relanti care dispare cand tragi maneta de ambreiaj. Eu in locul tau daca nu ai acest "traca taca" foarte audibil si daca ai depasit 50-60k nu mi-as bate capul deloc. In general, nu are rost sa iti bati capul, al meu face sunetul asta de 15-20k cel putin si merge la fel de bine. Are aproape 90k si nu cred sa fi fost schimbat vreodata discul...Da-i fara frica, sunt motoare foarte nestresate si agriculturale... Desigur au problemele lor insa procentual cazurile de failure sunt complet scoase din proportii, panica si legende urbane.

Ce am patit eu: la schimbarea bateriei mi-au puscat conexiunile rapide de benzina din cel mai ordinar plastic (good job bmw) si a curs benzina, dar ma asteptam si aveam bidoane goale pregatite. Le-am inlocuit cu metalice.

Sunt multe chestii de comentat la partea de proiectare a transmisiei finale - cum ar fi eliminarea rulmentului radial-axial  - dar in privinta celor spuse de tine cu  "neangajarea completa a discului" tin sa iti reamintesc ca transmisia finala este cu un angreaj hipoid. Acesta permite cresterea incarcarii si creste rezistenta la uzura. Dar trebuie sa ai grija sa folosesti uleiuri corespunzatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de discul de ambreiaj al cărui butuc e doar parțial angrenat pe canelurile arborelui primar al c.v. la cele cu 6 trepte. Au picat destule și la ~30000km, iar reparația sare de 2000€ la dealer. Bust my wallet! Rămasul în drum - priceless! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, john17 a spus:

E vorba de discul de ambreiaj al cărui butuc e doar parțial angrenat pe canelurile arborelui primar al c.v. la cele cu 6 trepte. Au picat destule și la ~30000km, iar reparația sare de 2000€ la dealer. Bust my wallet! Rămasul în drum - priceless! 

Am priceput. Cam greu , dar am priceput la ce se refera 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci tuturor pentru raspunsuri!

Intre timp, am profitat de vremea nesperat de buna pentru perioada asta din Bucuresti si mi-am scos R1150R-ul la mai multe ture ca sa ma "aclimatizez".

Toate bune, cred ca m-am obisnuit si cu ambreiajul cat si cu manevrarea la viteze lente.

Totusi, astazi, pentru prima data am observat ceva: cand e calda relanti-ul se duce la 1500rpm. La rece e ok, 1000-ish.
Am cautat pe net si am gasit fel de fel de articole si proceduri legate de throttle bodies, suruburi de ajustare ("brass bypass screws", sau "BBS") care, sa fiu sincer, m-au speriat si debusolat.

 

Cu siguranta nu vreau sa ma bag sa setez singur asa ceva -- mai ales ca am aflat ca sunt unele calibrari care se fac din fabrica si e bine sa nu se umble la ele -- asadar mai am o intrebare pentru voi: stiti pe cineva in Bucuresti (sau la ~100km) care sa ma ajute sa investighez si sa remediez problema? Pana la partile complicate e ceva mai simplu ce pot verifica singur? Ma gandeam ca poate trage aer fals pe undeva, se poate verifica cu spray de frane, ca la masini? Am mai inteles ca ar mai trebui verificat atat cablul de la maneta de acceleratie cat si cel de la "soc" (stiu ca e nu e soc real, doar creste turatia relanti-ului), dar ce anume sa verific la ele, mai ales ca nu am nicio referinta?

Mentionez ca in rest motoreta merge perfect, nu prezinta "surging", trage ok, nu sunt zgomote, mirosuri suspecte.
 

On 1/2/2021 at 9:01 PM, drujbex said:

asadar mai am o intrebare pentru voi: stiti pe cineva in Bucuresti (sau la ~100km) care sa ma ajute sa investighez si sa remediez problema?

ulterior am realizat ca m-am pripit si n-am rasfoit suficient topicul acesta.
Am gasit ca Tibi de la Mototehnica e foarte laudat, l-am contactat si o sa o duc la ei atunci cand isi termina de construit noul sediu (cam peste o luna, aproximativ, din cate am inteles)

 

Pana atunci o sa merg cu ea asa -- presupunand ca o sa fie favorabila vremea -- evitand pe cat posibil traficul aglomerat pentru a o nu supraincalzi.

Editat de drujbex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...