Vasile Margarita Postat Noiembrie 8, 2021 Share Postat Noiembrie 8, 2021 Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 8, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 8, 2021 In ce localitate aștepți recomandare? Cauta piesă sh pe Ebay sau realoem.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 17, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2021 Motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 Acum 2 ore, radu_ a spus: Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat? eu am de 1200 un set La 08.11.2021 la 14:36, Vasile Margarita a spus: Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc! stiu un grup sh in Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 La 17.11.2021 la 18:16, l.u.v a spus: Motorworks.co.uk Ok, merci, am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cst0712 Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 (editat) Citat Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Asta e cam apogeul la care se poate ajunge pentru polish la o evacuare din otel: un polizor unghiular (a.k.a. flex) si o pasta. Aici, ati cam nimerit solutia perfecta. Daca se doreste, se poate schimba cea clasica cu o evacuare din inox, nu necesita polish, dar costa ceva, avand in vedere materialul si manopera. Asta e una din solutii. A doua solutie, nu se aplica la motorul in cauza. Editat Noiembrie 24, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 (editat) La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! Succes si pe mai departe! Soluția este să repeți periodic. Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. La galerii, folosim pasta pt Inox. Cred ca si ale tale sunt din inox. Editat Noiembrie 25, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaileahu Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 On 11/21/2021 at 12:54 PM, Cst0712 said: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! Eu am slefuit la mana asta vara cu smirghel P800 in principal si chiar si cu P60 pe unde mai aveam plastic lipit de galerie. Cu autosol sau pasta de slefuit practic doar finisezi. Poza este inainte si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus: Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms! A iesit cat de cat Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. Am luat, nu am apucat încă sa o folosesc. Mai este o firma în Franța ce produce toate chimicalele la care te poți gândi pentru restaurări de motociclete. Când ajung acasă, caut in comp pozele și ți le atașez (în seara asta sau mâine). Gata, am gasit. Firma de care iti spuneam se numeste Restom Aici ai site-ul lor https://restom.net/7-echappements Daca as mai fi avut Bmw (si daca ar fi construit ei capace de chiulasa pentru 1100 ) sigur as fi montat asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 29, 2021 Share Postat Noiembrie 29, 2021 (editat) La 25.11.2021 la 8:42, einstein1984 a spus: de ce ai impresia ca aia de GS nu e si ea din inox? Din pozele puse, am impresia(99% sigur) ca acea evacuare nu e de inox, nu stiu cum e "aia de GS" la modul general si nici nu ma intereseaza, sincer sa fiu. Evacuarea de inox nu rugineste asa repede. Aia e o evacuare de otel cu un strat de crom aplicat peste, care evident, s-a dus de la temperatura. Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea. La 25.11.2021 la 12:32, TeDy 'M a spus: Succes si pe mai departe! Soluția este să repeți periodic. Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. La galerii, folosim pasta pt Inox. Cred ca si ale tale sunt din inox. Gresit, evacuarea din poza nu e din inox, poate sa incerce cu pasta CHROME, daca intreaba in prealabil in ce masura e compatibila cu o evacuare de otel cromat. La 28.11.2021 la 13:27, _Raul_ a spus: Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. Inca o data zic: aia nu e evacuare din inox. Si apropo de evacuarea de GS la modul general: daca exista vreo evacuare din fabrica, facuta din inox pentru motoare de serie, sunt curios sa vad si eu un exemplu. Editat Noiembrie 29, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 29, 2021 Share Postat Noiembrie 29, 2021 (editat) Asta este produsul: https://www.louis.eu/artikel/optiglanz-cleaner-for-stailnless-steel-visor-cleaner-250-ml/10004155?list=bcd3835ffb69387f1e7a41096e3b493b&filter_article_number=10004155 Editat Noiembrie 29, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 30, 2021 Admin Share Postat Noiembrie 30, 2021 Îl am și eu, își face treaba foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 30, 2021 Share Postat Noiembrie 30, 2021 Acum 15 ore, misionaru a spus: Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea. Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ? Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) Cum, nici măcar la cel 1200? Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. Sa ne edificam: Ca și galeriile colegului nostru, tot așa arătau inițial galeriile din EDELSTAHL = Otel Inoxidabil din filmul atasat. Astea in prealabil au fost imbracate si chinuite, astfel reținând, noroiul umed. A folosit la început pasta aia anti albastreala, ca apoi insistă cu mentiunea cât posibil să evitam Produsele AGRESIVE - pt asta începem cu părțile de galerie mai "curate" iar apoi spre zonele atacate in adancime, insistă a polisha cu viteză dar apăsând cu măsură, si mai spune el că egal de la care producător... (adaug eu, și Cola nu e doar un mit) Așadar Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 5, 2021 Share Postat Decembrie 5, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cst0712 Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Mersi frumos pt raspunsuri. As mai dori sa va intreb in legatura cu trepidatiile la relanti. Asa e si la voi? Motorul se tureaza frumos iar in viteza merge rotund, dar ma cam deranjaza cum face pe loc. Am pus oringuri de cauciuc la parbriz si la deflectoarele de plexiglas de frica sa nu le crape trepidatul. Joi ma duc cu ea la RAR si apoi vreau sa-mi bag nasul prin ea, e iarna lunga si ma cam plictisesc. Daca sta cineva prin Bucuresti zona Piata Progresul as fi incantat sa ne intalnim sa schimbam opinii. Motoreta mea e din 2008 si are 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2021 Admin Share Postat Decembrie 7, 2021 La BMW boxer trepidațiile vin la pachet și țin de personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cst0712 Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Se pare ca trebuie verificata sincronizarea admisiilor. Sa vad de unde gasesc 2 manometre de vacuum. Teoretic si cu unu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 (editat) Citat Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ? Raspunsul este urmatorul: una mai mare. Chiar si daca ajung flacarile la toba finala, chiar mai ales! daca ajung flacarile pana la toba finala... Citat Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) Cum, nici măcar la cel 1200? Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. Asta e un pasaj retoric, poate? Sau un monolog? Arsura aia e rugina, nu arsura...imi pare rau sa va dezamagesc, stimate domn. Editat Decembrie 7, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 9, 2021 Share Postat Decembrie 9, 2021 (editat) La 07.12.2021 la 21:35, misionaru a spus: Arsura aia e rugina, nu arsura...imi pare rau sa va dezamagesc, stimate domn. Pt domnie, 10. Bine bine, oricum nu aduce nimic insistența contradicției. Până ne întâlnim la o bere, dau cola ...și șlefuire pe galerii Editat Decembrie 9, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 14, 2021 Share Postat Decembrie 14, 2021 Poate cineva sa-mi spuna cum se schimba bateriile la senzorii de presiune din roti? Cum se demontează / montează discurile de frână fata? La ce cuplu trebuie strânse? M-ar ajuta mult, bineînțeles, daca ati putea sa-mi dați un manual de service pentru R1200rt 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 (editat) Salut! S-a tot postat in legatura cu bateriile de la senzori, sunt si o groaza de clipuri pe youtube. Editat Decembrie 15, 2021 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 Mic proiect de iarnă, capace case-uri la culoare+oglinzi... Lucrat în regie proprie+a little help from some friends! Urmează un polish parbriz și inlocuit becuri în bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Numai cosmetizarea poate i-ar fi fost ceva binevenit. Tehnic, bănuiesc că este de 10, așa e cu motoarele întreținute. Felicitări pentru achiziție! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.