Jump to content

Recommended Posts

Citat

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

A iesit cat de cat 

 

 

Asta e cam apogeul la care se poate ajunge pentru polish la o evacuare din otel: un polizor unghiular (a.k.a. flex) si o pasta. Aici, ati cam nimerit solutia perfecta.

 

Daca se doreste, se poate schimba cea clasica cu o evacuare din inox, nu necesita polish, dar costa ceva, avand in vedere materialul si manopera. Asta e una din solutii.

A doua solutie, nu se aplica la motorul in cauza. 😀

 

 

 

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

Succes si pe mai departe! 

Soluția este să repeți periodic. 

Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... 

Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. 

La galerii, folosim pasta pt Inox. 

Cred ca si ale tale sunt din inox. 

Edited by TeDy 'M
Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2021 at 12:54 PM, Cst0712 said:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

20211122_161030.jpg

 

Eu am slefuit la mana asta vara cu smirghel P800 in principal si chiar si cu P60 pe unde mai aveam plastic lipit de galerie. Cu autosol sau pasta de slefuit practic doar finisezi. Poza este inainte si dupa

13246.JPG

Link to comment
Share on other sites

La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

20211121_125400.jpg

A iesit cat de cat 😎

20211122_161030.jpg

20211122_160038.jpg

 

 Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. 

Am luat, nu am apucat încă sa o folosesc. 

Mai este o firma în Franța ce produce toate chimicalele la care te poți gândi pentru restaurări de motociclete. 

Când ajung acasă, caut in comp pozele și ți le atașez (în seara asta sau mâine).

Gata, am gasit. 

Firma de care iti spuneam se numeste Restom

1.thumb.jpg.db0b8a09f4e310a1545350542cac5fdd.jpg 2.thumb.jpg.74b5ddaec168c0b77458facfa1fe0245.jpg 

 

3.thumb.jpg.7fb00695f4f6ab91d41c2d50e30a5c98.jpg 4.thumb.jpg.9770a2c75cf86a06a5e0f1ba7a000914.jpg 5.thumb.jpg.f0d3b1847c874ed9215b96e86913ffdd.jpg  6.thumb.jpg.34ee80dd1ae35ab3e3dbda0f55f2789f.jpg

Aici ai site-ul lor

https://restom.net/7-echappements

 

 

 

 

Daca as mai fi avut Bmw (si daca ar fi construit ei capace de chiulasa pentru 1100 :) ) sigur as fi montat asa ceva: 

 

IMG_2198.thumb.jpg.be080a919cd0f668d49d212133dd3531.jpg IMG_2199.thumb.jpg.5fcda528acb4f693336debcd3214eaa3.jpg IMG_2200.thumb.jpg.d69fc5aeae1e2b8401ec2592bcc2923e.jpg 

 

IMG_2201.thumb.jpg.8cddff90cb01929222edd12e10147d30.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

La 25.11.2021 la 8:42, einstein1984 a spus:

de ce ai impresia ca aia de GS nu e si ea din inox? 

Din pozele puse, am impresia(99% sigur) ca acea evacuare nu e de inox, nu stiu cum e "aia de GS" la modul general si nici nu ma intereseaza, sincer sa fiu. Evacuarea de inox nu rugineste asa repede. Aia e o evacuare de otel cu un strat de crom aplicat peste, care evident, s-a dus de la temperatura. Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea.

 

La 25.11.2021 la 12:32, TeDy 'M a spus:

Succes si pe mai departe! 

Soluția este să repeți periodic. 

Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... 

Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. 

La galerii, folosim pasta pt Inox. 

Cred ca si ale tale sunt din inox. 

Gresit, evacuarea din poza nu e din inox, poate sa incerce cu pasta CHROME, daca intreaba in prealabil in ce masura e compatibila cu o evacuare de otel cromat.

 

La 28.11.2021 la 13:27, _Raul_ a spus:

 

 Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. 

 

 

Inca o data zic: aia nu e evacuare din inox. 

Si apropo de evacuarea de GS la modul general: daca exista vreo evacuare din fabrica, facuta din inox pentru motoare de serie, sunt curios sa vad si eu un exemplu. 

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, misionaru a spus:

Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea.

Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ?

Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) 

Cum, nici măcar la cel 1200? 

Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. 

Sa ne edificam:

Ca și galeriile colegului nostru, tot așa arătau inițial galeriile din EDELSTAHL = Otel Inoxidabil din filmul atasat. 

Astea in prealabil au fost imbracate si chinuite, astfel reținând, noroiul umed.

A folosit la început pasta aia anti albastreala, ca apoi insistă cu mentiunea cât posibil să evitam Produsele AGRESIVE - pt asta începem cu părțile de galerie mai "curate" iar apoi spre zonele atacate in adancime, insistă a polisha cu viteză dar apăsând cu măsură, si mai spune el că egal de la care producător...

(adaug eu, și Cola nu e doar un mit) 

Așadar Spor!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos pt raspunsuri.

As mai dori sa va intreb in legatura cu trepidatiile la relanti. Asa e si la voi? 

Motorul se tureaza frumos iar in viteza merge rotund, dar ma cam deranjaza cum face pe loc. Am pus oringuri de cauciuc la parbriz si la deflectoarele de plexiglas de frica sa nu le crape trepidatul.

Joi ma duc cu ea la RAR si apoi vreau sa-mi bag nasul prin ea, e iarna lunga si ma cam plictisesc.

Daca sta cineva prin Bucuresti zona Piata Progresul as fi incantat sa ne intalnim sa schimbam opinii.

Motoreta mea e din 2008 si are 100.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Citat

Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ?

 

Raspunsul este urmatorul: una mai mare. Chiar si daca ajung flacarile la toba finala, chiar mai ales! daca ajung flacarile pana la toba finala...🧐

 

Citat

Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) 

Cum, nici măcar la cel 1200? 

Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. 

 

Asta e un pasaj retoric, poate? Sau un monolog? 

Arsura aia e rugina, nu arsura...imi pare rau sa va dezamagesc, stimate domn. 😀

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

La 07.12.2021 la 21:35, misionaru a spus:

Arsura aia e rugina, nu arsura...imi pare rau sa va dezamagesc, stimate domn. 😀

Pt domnie, 10.

Bine bine, oricum nu aduce nimic insistența contradicției. 

Până ne întâlnim la o bere, dau cola

        ...și șlefuire pe galerii🍻👍😜

 

Edited by TeDy 'M
Link to comment
Share on other sites

Poate cineva sa-mi spuna cum se schimba bateriile la senzorii de presiune din roti?

Cum se demontează / montează discurile de frână fata? La ce cuplu trebuie strânse?

M-ar ajuta mult, bineînțeles, daca ati putea sa-mi dați un manual de service pentru R1200rt 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mic proiect de iarnă, capace case-uri la culoare+oglinzi...

Lucrat în regie proprie+a little help from some friends!

Urmează un polish parbriz și inlocuit becuri în bord.

IMG_20220106_171933959_HDR.jpg

IMG_20220106_171938402_HDR.jpg

IMG_20220106_171927744_HDR.jpg

IMG_20220106_172830390_HDR.jpg

IMG_20220106_171951385_HDR.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...