Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare , 

 

Am achizitionat de curand un K100 Rs modificat . Motocicleta are ceva timp de cand sta si nu stiu cat de functionala este . La prima vedere pare ca pierde ulei pe jos pe la baia de ulei , bateria moarta , maneta de frana ramane trasa , estetic mai necesita atentie etc.  Intrebarea ar fi daca stiti pe cineva care se pricepe si ar avea timp sa se ocupe de ea macar de partea mecanica . Preferabil in jurul judetului Arges . 

 

Multumesc 

25fd0738-5087-46bc-9d7a-038ba6077220.JPG

de514711-f24a-4e38-aef8-51aa1c19552e.JPG

ec43b1f6-87a1-4ac1-963e-7bab0ff7e201.JPG

f635af66-2f41-44d6-9b57-e17fc2f83034.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dețin un k1200rs din 98' și am o problemă la comutatorul de pornire (ignition switch), cel de sub butucul cu chei.

 

Inițial am crezut că e bateria, pentru că nu se aprinde niciunnbec când învârt pe on, ba chiar se stinge si ceasul din bord (care deobicei stă aprins și pe modul off).

 

Am pus pe redresor, am remontat si nimic, apoi am mișcat de cablul care duce la acel comutator si s-a aprins bordul (plus pompa), dar când am dat să pornesc, a murit.

 

întrebarea e, oare se mai găsește această piesă? M-am uitat pe ebay in uk si n am găsit nimic. Există oare varianta sa montez unul universal? O să sun si la bardak să văd dacă pot ajuta cumva.

 

Mersi în avans pentru eventualele sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 04.08.2023 la 15:03, Cst0712 a spus:

Imi pare ca e copia, cea originala nu are cum fi atat de lesne. 

Pe prima am dat de vro 5 ori mai mult, acu' multe primaveri :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 04.08.2023 at 15:03, Cst0712 said:

Da. A veni ieri via Ali Express. 156roni.

Dupa instalare da eroare, contact off. Urmează multe bătăi de cap sau un sfat înțelept!! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Daca postul nu se incadreaza in topic imi cer scuze.

Am achizitionat de 2 saptamani un R1100RT din 1997. L-am luat pentru ture lungi cu sotia si cel putin in cei 200 de km facuti de la TM pana la HD la cumparare mi s-a parut super comod, un tourer fain tare. 

In weekend am reusit in sfarsit sa ii fac schimburile. Si acum 2 intrebari/nelamuriri:

1. La cutie si cardan nu am masurat la ml uleiul si am pus pana la gaura de umplere. E asta o problema? Sa il scot si sa pun exact 250ml si 800ml?

2. Am observat ca undeva peste 60-70km/h in viteza a 3-a se aude un suierat, care dispare dupa ce trec de 100 km/h in viteza a 5-a. E o chestie specifica BMW sau sa ma apuc sa caut daca trage aer fals sau alte probleme? 

Si las si o poza cu motorul pentru pofticiosi :)

IMG-20230902-WA0005.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.louis.eu/en/bike-database/bmw-r-1100-rt/0413259/0732?back=&categoryKey=ROOT&ipp=48&page=1&sort=name_asc&viewMode=grid

Ai aici cateva din specificatiile solicitate, plus alte detalii. 

Daca nu ai mai facut operatiuni de mentenanta la modele BMW, zic sa nu mai insisti...cauta pe cineva care stie si a mai lucrat, ca risti sa faci mai mult rau decat bine. Stiam ca pentru uleiul din motor exista o ferestruica de vizitare, la unele modele o joja, al tau nu are?!

Sa-l stapanesti sanatos si sa-i dai kilometrajul peste cap!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... mersi de raspunsul rapid. La motor am fereastra de vizitare si am pus cum trebuie ulei. Doar la cardan si la cutie am pus "ochiometric" in ideea in care acolo nu sunt presiuni ca in motor.

Oricum ma gandesc maine sa scot uleiul de la cutie si sa pun 800ml cum scrie cartea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, indicat asa este, sa pui cat spune-n carte! Atentie la cuplul de strangere la busoane fiindca filetele parca-s din branza si ai sanse mari sa le distrugi (foloseste dinamometrica si schimba garniturile de etansare - saibele alea din cupru sau aluminiu cu altele noi, ca sa nu te trezesti ca zemuie pe la busoane).:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/26/2023 at 8:26 PM, l.u.v said:

Șuieratul poate fi din cutie sau diferențial.

Dar dacă schimbă bine și nu ai alte probleme nu ai de ce să-ți faci griji.

Mersi de raspuns.

De schimbat schimba bine. I-am facut schimbul de uleiuri si filtre si am facut astazi o tura mai lunga cu sotia si merge ok, la 130-140 nu ma mai bate vantul ca pe VFR :)

Singurele chestii nasoale la mersul in 2: 

- la viraje am frecat cu cricul central pe ambele parti :)

- pe autostrada cam "balangane" (face ca barca)

Banuiesc ca ambele probleme se rezolva cu o suspensie spate cum trebuie. Deocamdata am modificat preload-ul de la STD la HIGH, fac o tura cu sotia maine sa vad cum se comporta.

O seara faina tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, Cst0712 said:

Salut! Si la mine la 1200 gs suiera. Cred ca de la cardan sau grup. Am schimbat uleiul la grup si cutie si am gresat cardanul care cred ca nu a vazul vreodata vaselina.

bmw cardan 111000 km.jpg

Salut! Am schimbat uleiul la grup si la cutie dar la cardan nu m-am uitat. O sa arunc o privire si acolo. Apropo, ce vaselina ai pus? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Nu sunt posesor de BMW, dar las si eu aici o informatie care poate fi utila cuiva: zilele trecute am luat din Serbia de la cineva o piesa pentru alta motocicleta, iar omul mi-a zis ca inca mai detine multe piese pentru BMW R24, a avut asa ceva si i-au ramas piesele (din ce mi-a insirat el acolo, am retinut "cardan si diferential" - evident, diferentialul fiind angrenajul hypoid). 

No, omul e in varsta si nu stie nimic altceva decat sarbeste, dar daca cuiva ii crapa buza dupa piese de R24, nu cred ca e o bariera insurmontabila. Daca cineva are nevoie, dau in privat numarul de contact (telefon sau Viber).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma informarii primite se pare ca rugina depusa pe articulatia cardanica nu are nicio relevanta asupra functionalitatii cardanului. Crucea cardanica este prinsa in articulatie prin rulmenti cu ace, gresati si apoi capsulati (acel capacel ce apare in poza deasupra articulatiei U). Prin urmare producatorul nu solicita revizie periodica a acestuia. Ceea ce trebuie sa facem noi, utilizatorii, este ca sa investigam vizual cardanul (odata cu celelalte opratii la grup sau cutie) si sa verificam etansarea capacelelor ce sigleaza cele 2 cruci cardanice. In cazul in care acestea nu mai sunt pe pozitie , dispare vaselina( o vaselina alba se pare), intra apa in rulmeti, ruginesc, se gripeaza si binenteles duc la ruperea crucii cardanice si alte daune ( distrug paralever, posibil carcasa grup final). Prin urmare vaselina pusa pe articulatie e nenecesara, acolo e necesar doar curatare in cazul in care a intrat mizerie cel mai probabil pe la etansarile mobile din cauciuc, rupte.

In unele filmulete pe YT cineva a dat afte de sudura acelor capacele pt a impiedica dislocarea lor, insa nu stiu ce efect negativ poate avea incalzirea excesiva  asupra vaselinei din interior.

Editat de Cst0712
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Are cineva dimensiunile de la vestita tija de la.ambreiaj la.K25? Ma.gandesc sa o.fac la.strung din.2 bucati si la mijloc sa-i.pun un.rulment ca ca sa o.tina ghidata in.tune,l ca sa nu.mai trancane la relanti. Ce parere aveti?

Editat de Cst0712
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

     Salutare. Am cumparat de pe net aiurea o geanta de rezervor de  R1200 rt, are fund de plastic, se prinde cu o clema cu arc, nu e magnetica...Stie cineva cum o montez,sa caut sa cumpar suportul pt rezervor?

Editat de megamotoreta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vedem, bănuiesc ca e cu basculare laterala, și apoi un click.

Dar cel mai sigur ca nu găsești ...

Demontezi ala ce ai pe geanta, și te reorinetezi pe altceva de la Kronaumoto ori alte magazine moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...