Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am ajuns si eu sa am o problema la motor. Nu stiu de la ce se trage si m-am gandit sa intreb aici, poate mai aflu niste pareri.

 

In drum spre Bran motorul a inceput sa se "inece" pe la 5000 de ture. De fapt FIX la 5000 de ture, in conditiile in care intra pe rosu la 8500 de ture. La inceput a fost doar temporara problema: se ineca putin, apoi continua sa urce in ture. Acum vad ca s-a stabilizat: nu mai urca in ture peste 5000 de nici o culoare.

 

Motorul este pe injectie, a fost alimentat inainte de plecare cu benzina Super 100 de la OMV si apoi cu Top99 de la Petrom. Bujiile sunt proaspat schimbate, au sub 1500km.

 

Acum vad ca a inceput sa mai faca o figura: se opreste inexplicabil la ralanti. Nu tot timpul, doar din cand in cand.

 

Are cineva idei sau sugestii? Apreciez sfaturile argumentate tehnic.

 

Multumesc!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie in italia mi s-a recomandat sa nu bag numai benzina de 100, ci doar o data la cateva plinuri...

o fi prea puternica si deruteaza motronicul? ca e clar din ce zici tu ca acolo e problema, face o limitare electronica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. O varianta ar fi sa verifici daca filtrul de benzina e infundat. Propun asta pentru ca spui ca se opreste la relati , si ca problema cu turatia a aparut mai de mult si s-a agravat.

Editat de Dragos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, o sa fac asta. Vine Didis pe la mine sa schimbam filtrul de benzina de la BMW-ul lui si o sa il pun la mine pe cel pe care il scoate el, sa verific daca e de la asta. O sa mai verific si bujiile, preventiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto :cheers: e frumoasa rau :burnout:

Am si eu cateva poze de la manastirea Sf.Andrei , Constanta

da , imi place mult, dar pacat ca nu am timp sa merg cu ea asa cum ar trebui :burnout: o tin intr-un depozit si merg din an in pasti , m-am hotarat sa o vand, stiu ca o sa-mi para rau da asta e...cand plec la drum cu ea, de obicei cand scap de la servici, oricat de obosit as fi parca ma incarca cu energie, ma simt fresh, imi trezeste cheful de viata iar, BMW e o motocicleta extraordinara si cred ca o data suit pe ea, numai cu bmw vei vrea sa te dai...mai am poze la mine la curte

 

salut !!! :crack: nu am avut timp, crede-ma ! abia acum amintrat in concediu si am sa ma ocup de treaba asta...tu ce faci?

 

cred ca o iau asa batraneste cu manualul in fata si n-am cum sa gresesc, pana la urma, e ca la masini, scot surubul de golire, se scurge , il pun la loc si torn ulei...cu filtru de ulei cred ca o sa imi trebuiasca o cheie speciala si la cutie nu porea am habar, in sensul ca mi-e frica sa nu fac vreo panarama :D

post-11306-1154151145_thumb.jpg

post-11306-1154151199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi iau akum um bmw k100.

si vreau sa stiu si eu, cam ce parti rele au motocicletele astea (dc au vre-una),

si ce teste sa-i fac inainte de a-l cumpara, ce trebuie verificat.

am inteles ca sunt cam setoase la benzina, 5.5-6 %. e adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca sunt cam setoase la benzina, 5.5-6 %. e adevarat?

 

nu, nu e adevarat

ia cam 4,8-5 DAR in conditii de mers cu motocicleta, ca in bucuresti sare de 7

 

ce vaca ba, aia e CARAMIDA toata ziua! ba chiar una zburatoare! (daca te referi la moto... :cheers: moooooaaaa ce rau sunt)

Editat de raulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat comanda de piese pentru revizia de 20 000(pe care o fac la 22 000, sic).

Fara lichide si fara filtru de ulei ,pe care l-am schimbat la timp, face vreo 270euro.Asta inseamna filtru de aer, de benzina, placute frina fata spate(mai mergeau dar nu prind urmatoarea revizie)si bujii(4).La asta se mai adauga lichid de frina si ulei in cutie si in grup.Si o zi de munca :cheers:

Sa ne traiasca BMW-urile!

Bob

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva R1200 Classic, sau Independent? ce-mi puteti spune despre modelul asta de motocicleta?
:cheers: insist...

 

e unu cu o dasta, da nu l-am vazut pe forum

in schimb mai vine la arc, desi de o vreme nici pe acolo nu l-am mai vazut

nici eu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a discutat pe undeva pe forum... sa mor daca mai tin minte unde... Dar s-a discutat, totusi, e singurul cruiser facut de BMW. A avut un mare succes la inceput, apoi s-a taiat brusc, au ramas cu ele pe stoc, nevandute, si au facut un mare discount ca sa scape de ultimele 2000 de bucati... atat stiu.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a discutat pe undeva pe forum... sa mor daca mai tin minte unde... Dar s-a discutat, totusi, e singurul cruiser facut de BMW. A avut un mare succes la inceput, apoi s-a taiat brusc, au ramas cu ele pe stoc, nevandute, si au facut un mare discount ca sa scape de ultimele 2000 de bucati... atat stiu.

 

Ry.

se pare ca nu e in planul lor sa mai scoata altceva in locul lui, cel putin cu aspectul asta clasic (sa zicem). nu inteleg de ce nu s-au vandut, probleme tehnice nu cred sa fi avut ca practic sunt cam aceleasi motoare din cate stiu eu, probabil a fost doar o chestiune de gust. altele au avut mai multa priza la public. nu neaparat altele mai frumoase.. :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce nu s-au vandut,

 

Din punctul meu de vedere, lumea-adica potentiali cumparatori de motociclete BMW-asociaza marca asta ori cu seria gs, big-enduro, ori cu rt/lt etc adica touring.Era greu sa aiba (mare)succes cu un cruiser.Mai ales ca exista destule modele de genul asta pe piata.Si majortitatea au si motor in V...

Probabil majoritatea proprietarilor de r1200c au mai avut sau inca mai au inca un BMW

Uite cineva care are:

/index.php?showtopic=54609

O zi buna

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca nu e in planul lor sa mai scoata altceva in locul lui, cel putin cu aspectul asta clasic (sa zicem). nu inteleg de ce nu s-au vandut, probleme tehnice nu cred sa fi avut ca practic sunt cam aceleasi motoare din cate stiu eu, probabil a fost doar o chestiune de gust. altele au avut mai multa priza la public. nu neaparat altele mai frumoase.. :cheers:

Problema, dupa cum o vad eu (desi s-ar putea sa ma insel) e ca extrem de putini vestici au trecut prin 'experienta' unui Nipru sau Ural chopperit, asa ca ei nu vad R xxx(x) C-ul drept o 'evolutie' ('treapta urmatoare' 'n' stuff like that) a unui anume concept (cruiser boxer), dat fiind ca le lipseste insusi conceptul respectiv. Sau cam asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma duc cat de curand pana in Italia cu un prieten sa aducem doua K-uri. Daca eu consider ca ma pricep la motocicleta asta, amicul cu pricina e DOCTOR in seria K, si nu numai. As vrea sa stiu daca e cineva interesat realmente sa cumpere un K, sa marim comunitatea, si daca da, sa discutam detaliile. Noi ne vom ocupa de toata partea de acte si hartii, ii scoatem carte de identitate si apoi ii revine noului proprietar obligatia sa o inscrie pe numele lui.

 

Astept propuneri!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voo cum va tine frana pe spate? orientativ... sau io stiu procent fata de cea de pe fata... la mine nu stiu daca e 15%

io spre exemplu nu pot sa opresc cu ea, incetinesc motorul dar usor, mai usor ca frana de motor... e normal? sau tre sa ma apuc sa o reglez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...