Admin l.u.v Postat Martie 7, 2009 Admin Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Salut.. Pe fata este normal sa se miste,dar intr-o anume plaje. Este normal stanga/dreapta(cum te uiti la roata din fata,adica esti asezat in fata motocicletei). Daca are insa joc sus/jos nu prea mai este normal.Acum depinde si cit de mare este acel joc. Incearca sa mergi pe piatra cubica si daca auzi zanganit regulat atunci trebuiesc schimbate. Si la mine a fost la fel,i-am luat Lucas model nou,care au altfel de prinderi,numai in sase suruburi(ca la modelele noi). Pe spate insa trebuie sa fie fix,acolo nu-mi dau seama cum ar putea sa joace,deoarece este fix(pe fata sunt flotante) Luigi Vicol PS:In prima poza vezi modelul nou,in cealalta vechiul model,de care ai si tu,cu probleme.. Editat Martie 7, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OMEN_RO Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Mersi de reply doar ca al meu e RS si pe fata are discuri din alea sub forma de disc "muscat" nu e rotund.Oricum misto si RT-u,cam carenat ptr gustul meu dar foarte fain. ASFALT CURAT SI USCAT ca dupa ce lasa iarna asta pe strazi te apuca dracii ce mizerie e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 7, 2009 Admin Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Nu prea inteleg cum arata alea 'muscate'.. Poate vorbesti de discuri gen Wave,dar alea au fost montate ulterior,aftermarket..ce spun eu,abia au aparut de vreun an la modelul asta de BMW,s-ar putea nici sa nu gasesti pt.modelul tau..cert este ca originale arata exact cum ti-am aratat in poze. Uite inca una,in care apare un RS la fel ca al tau si unde se vede clar ca sunt aceleasi discuri: Editat Martie 7, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Cui i s-a intamplat ca ABS-u de pe fata sa ii dea drumu la frane si sa nu mai cupleze ? Am patit-o de 2 ori ... S-ar parea ca e o problema cu ABS-u : http://f800riders.org/forum/showthread.php?t=18225 A mai patit-o careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OMEN_RO Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Daca tot vrei sa bati drumurile de ce nu iei un R1100RT? Ofera si ABS incepand cu 1996 si gasesti la baii aia una la vreo 40-50.000km cu tot ce trebuie pe ea. Iar pentru touring pozitia de condus e mai relaxata decat la RS din cate vad in poze (nu am condus RS).Eu am luat un RT din 1996 la 50.000km la 4000E. Si nu am probleme cu el. Am schimbat toate consumabilele si merge struna. Bafta ! ...corect!..si eu tot asa zic, la banii aia mai bine sa-si ia un rt ca se sta mult mai bine pe el si ai alte avantaje!.. ..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!.. ...rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora! Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific? ...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 ..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!.....rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora! ...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... De ce m-as supara? Si eu as fi recomandat un RT pt drum lung... dar daca omul a zis intre R1100RS si R 1100S, e clar ca vrea tenta mai sport, eu asa inteleg. Mi-e greu sa cred ca nu stie de RT... care totusi este in general mai scump decat RS si S. Iar tehnica este aproape identica la RS si RT deci si fiabilitatea este la fel. Legat de discuri... si la mine se misca intr-o anumita masura si este normal. Depinde insa cat de mult se misca la omul respectiv. Iar service-urile, sigur nu sunt toate asa, la japca. Depinde de la caz la caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta? Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? Nu stiu ce moto ai ca nu scrie la profil... dar nu merge incarcata prin priza, fara sa scoti bateria? Eu asa am auzit pe la BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Am uitat, scuze. E un R1100RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2009 Admin Share Postat Martie 12, 2009 Din ce imi amintesc stanga,cum stai pe motor.. Daca nu iese va fi nevoie s-o dai si pe cealalta..10 minute dureaza amandoua cu tot cu cafeaua bauta in timpul asta.. Cumpara-ti de pe Louis un intelicharger,costa vreo 50 euro,dar isi face treaba foarte bine. Ai ambele prize,in bord si stanga,sub sa,poti cupla la oricare din ele si il lasi tot timpul acolo,si iarna si in sezon,el face ciclu regulat incarcare/descarcare inteligenta la baterie si nu mai ai probleme. Bujiile nu trebuie sa le cureti daca nu ai inecat-o,lasa-le asa. motorul asta se preteaza foarte bine la NGK,desi ei recomanda Bosch(normal..) Spor la lucru. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.? ...daca bateria ta este descarcata complet poti sa te pregatesti de alta noua!...nu mai cumpara baterii de duzina, la bmw nu fac fatza!...cauta baterii EXIDE, VARTA, YUASA, PANASONIC, sau originala bmw, toate cu gel!!...ai nevoie de 440amp/h la pornire, astia nu-i obtii decit cu o baterie buna!.. ...daca nu ai bateria buna dupa pornirea motorului ramai fara abs! ...iar la mai multe porniri fara abs e posibil sa-l faci varza pe acesta din urma, abs-ul!! ...ca sa demontezi bateria de pe motor tre sa dai jos carena stinga(ai exact 15 suruburi) si snorkel-ul de la carcasa filtrului de aer!!.. ...ca sa incarci bateria fara nici un demontaj, se poate face doar prin priza de sub sea din partea stinga!..doar acolo ai + permanent, nu trebuie sa ai un incarcator cu mufa-priza se poate scoate mufa din spatele prizei si cu 2 chestii ascutite te poti lega la ea!!...la priza din bord ai curent doar prin contact ceea ce nu este recomandat, sa stai cu contactul pus ore intregi!!.. ...bafta si spor la treaba!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 14, 2009 Admin Share Postat Martie 14, 2009 ..Eu la a mea am contact permanent pe ambele prize..de aia spuneam de amandoua. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Super informatii. Merci mult. De unde iau o baterie k lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Super informatii. Merci mult. De unde iau o baterie k lumea? http://www.fortec.ro/ eu de aici am luat,exide cu gel,pret super bun,oamenii seriosi au pus coletul imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Yuasa nu face cu gel pentru BMW. Sau cel putin cei de la Mymoto care aduca asa ceva nu au. Caut acum Exide la Fortec sau Varta. Daca stiti cine vinde asa ceva in Bucuresti, va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2009 Admin Share Postat Martie 16, 2009 Varta pe Masina de Paine(Bumbas Electric). Cauta pe Google.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Varta pe Masina de Paine(Bumbas Electric).Cauta pe Google.. Luigi Vicol WWW.BUMBAS.RO CINE A SCHIMBAT MODUL DE AFISARE AL ACESTUI TOPIC? CA E CAM DIFICIL DE LUCRAT. TREBUIE TOT TIMPUL SA MERGI IN JOSUL PAGINII SI SA CAUTI TOPICUL DUPA CATEVA CUVINTE. E AIUREA! DE CE NU RAMANE CA INAINTE? Editat Martie 16, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 WWW.BUMBAS.RO CINE A SCHIMBAT MODUL DE AFISARE AL ACESTUI TOPIC? CA E CAM DIFICIL DE LUCRAT. TREBUIE TOT TIMPUL SA MERGI IN JOSUL PAGINII SI SA CAUTI TOPICUL DUPA CATEVA CUVINTE. E AIUREA! DE CE NU RAMANE CA INAINTE? Nu a schimbat nimeni,mergi sus pe pagina unde ai ''Options'' si dai ''Display Modes'' ,apoi ''Standard'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Inseamna ca cineva a umblat pe comenzile mele Am gasit VARTA cu gel la Dual Tours, www.motociclete.com.ro la 260 RON. Succes! Editat Martie 17, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A. De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A.De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)? Multumesc! Vad ca esti din TM... nu cumva aveti reprezentanta BMW acolo? Pe baza seriei de sasiu poti comanda simplu cureaua la ei. Daca nu, tot pe baza seriei, ar tb sa afli ce ai nevoie. In caz ca nu ai verificat deja pretul, nu face greseala sa crezi ca tot ce e de la reprezentanta e mai scump (sau cu mult mai scump). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A.De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)? Multumesc! Daca ai alterantor Denso de 40 A iti trebuie o curea (4PK592) Daca ai alternator Bosch de 50 A, asa cum sunt dotate motocicletele de dupa luna iulie 2003, iti trebuie EXACT aceeasi curea (4PK592). Daca ai alternator Bosch, dar motocicleta este fabricata inainte de iulie 2007, se complica putin lucrurile... . Trimitete-mi seria de sasiu intr-un PM si te pot lamuri cu exactitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Inseamna ca cineva a umblat pe comenzile mele Am gasit VARTA cu gel la Dual Tours, www.motociclete.com.ro la 260 RON. Succes! Am gresit! Mi-au trimis baterie cu acid normala!!! Sh....t! Nu au Varta cu gel ca nu e cerere. Toti asta spun. Nu mai inteleg nimic. Concluzie: YUASA nu face baterii cu gel pentru BMW. VARTA face baterii cu gel pentru BMW dar nu se aduc in Romania ca nu se cer (!!!). In rest "dust in the wind"... Editat Martie 21, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Am gresit! Mi-au trimis baterie cu acid normala!!! Sh....t! Nu au Varta cu gel ca nu e cerere. Toti asta spun. Nu mai inteleg nimic. Concluzie: YUASA nu face baterii cu gel pentru BMW. VARTA face baterii cu gel pentru BMW dar nu se aduc in Romania ca nu se cer (!!!). In rest "dust in the wind"... Exide face cu gel pt BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.