Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Salut..

Pe fata este normal sa se miste,dar intr-o anume plaje.

Este normal stanga/dreapta(cum te uiti la roata din fata,adica esti asezat in fata motocicletei).

Daca are insa joc sus/jos nu prea mai este normal.Acum depinde si cit de mare este acel joc.

Incearca sa mergi pe piatra cubica si daca auzi zanganit regulat atunci trebuiesc schimbate.

Si la mine a fost la fel,i-am luat Lucas model nou,care au altfel de prinderi,numai in sase suruburi(ca la modelele noi).

Pe spate insa trebuie sa fie fix,acolo nu-mi dau seama cum ar putea sa joace,deoarece este fix(pe fata sunt flotante)

Luigi Vicol

PS:In prima poza vezi modelul nou,in cealalta vechiul model,de care ai si tu,cu probleme..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de reply doar ca al meu e RS si pe fata are discuri din alea sub forma de disc "muscat" nu e rotund.Oricum misto si RT-u,cam carenat ptr gustul meu dar foarte fain.

ASFALT CURAT SI USCAT

ca dupa ce lasa iarna asta pe strazi te apuca dracii ce mizerie e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu prea inteleg cum arata alea 'muscate'..

Poate vorbesti de discuri gen Wave,dar alea au fost montate ulterior,aftermarket..ce spun eu,abia au aparut de vreun an la modelul asta de BMW,s-ar putea nici sa nu gasesti pt.modelul tau..cert este ca originale arata exact cum ti-am aratat in poze.

Uite inca una,in care apare un RS la fel ca al tau si unde se vede clar ca sunt aceleasi discuri:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui i s-a intamplat ca ABS-u de pe fata sa ii dea drumu la frane si sa nu mai cupleze ? Am patit-o de 2 ori ... S-ar parea ca e o problema cu ABS-u : http://f800riders.org/forum/showthread.php?t=18225

 

A mai patit-o careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa bati drumurile de ce nu iei un R1100RT? Ofera si ABS incepand cu 1996 si gasesti la baii aia una la vreo 40-50.000km cu tot ce trebuie pe ea. Iar pentru touring pozitia de condus e mai relaxata decat la RS din cate vad in poze (nu am condus RS).

Eu am luat un RT din 1996 la 50.000km la 4000E. Si nu am probleme cu el. Am schimbat toate consumabilele si merge struna.

Bafta !

...corect!..si eu tot asa zic, la banii aia mai bine sa-si ia un rt ca se sta mult mai bine pe el si ai alte avantaje!..

..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!..

...rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora!

 

Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific?

...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!..

...rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora!

 

...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... :)

 

De ce m-as supara? Si eu as fi recomandat un RT pt drum lung... dar daca omul a zis intre R1100RS si R 1100S, e clar ca vrea tenta mai sport, eu asa inteleg. Mi-e greu sa cred ca nu stie de RT... care totusi este in general mai scump decat RS si S. Iar tehnica este aproape identica la RS si RT deci si fiabilitatea este la fel.

 

Legat de discuri... si la mine se misca intr-o anumita masura si este normal. Depinde insa cat de mult se misca la omul respectiv. Iar service-urile, sigur nu sunt toate asa, la japca. Depinde de la caz la caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :)

 

B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :friends:

 

Nu stiu ce moto ai ca nu scrie la profil... dar nu merge incarcata prin priza, fara sa scoti bateria? Eu asa am auzit pe la BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce imi amintesc stanga,cum stai pe motor..

Daca nu iese va fi nevoie s-o dai si pe cealalta..10 minute dureaza amandoua cu tot cu cafeaua bauta in timpul asta..

Cumpara-ti de pe Louis un intelicharger,costa vreo 50 euro,dar isi face treaba foarte bine.

Ai ambele prize,in bord si stanga,sub sa,poti cupla la oricare din ele si il lasi tot timpul acolo,si iarna si in sezon,el face ciclu regulat incarcare/descarcare inteligenta la baterie si nu mai ai probleme.

Bujiile nu trebuie sa le cureti daca nu ai inecat-o,lasa-le asa.

motorul asta se preteaza foarte bine la NGK,desi ei recomanda Bosch(normal..)

Spor la lucru.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :friends:

 

B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.?

...daca bateria ta este descarcata complet poti sa te pregatesti de alta noua!...nu mai cumpara baterii de duzina, la bmw nu fac fatza!...cauta baterii EXIDE, VARTA, YUASA, PANASONIC, sau originala bmw, toate cu gel!!...ai nevoie de 440amp/h la pornire, astia nu-i obtii decit cu o baterie buna!..

...daca nu ai bateria buna dupa pornirea motorului ramai fara abs! ...iar la mai multe porniri fara abs e posibil sa-l faci varza pe acesta din urma, abs-ul!!

...ca sa demontezi bateria de pe motor tre sa dai jos carena stinga(ai exact 15 suruburi) si snorkel-ul de la carcasa filtrului de aer!!..

...ca sa incarci bateria fara nici un demontaj, se poate face doar prin priza de sub sea din partea stinga!..doar acolo ai + permanent, nu trebuie sa ai un incarcator cu mufa-priza se poate scoate mufa din spatele prizei si cu 2 chestii ascutite te poti lega la ea!!...la priza din bord ai curent doar prin contact ceea ce nu este recomandat, sa stai cu contactul pus ore intregi!!..

...bafta si spor la treaba!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuasa nu face cu gel pentru BMW. Sau cel putin cei de la Mymoto care aduca asa ceva nu au.

Caut acum Exide la Fortec sau Varta. Daca stiti cine vinde asa ceva in Bucuresti, va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta pe Masina de Paine(Bumbas Electric).

Cauta pe Google..

Luigi Vicol

 

 

WWW.BUMBAS.RO

 

 

CINE A SCHIMBAT MODUL DE AFISARE AL ACESTUI TOPIC? CA E CAM DIFICIL DE LUCRAT. TREBUIE TOT TIMPUL SA MERGI IN JOSUL PAGINII SI SA CAUTI TOPICUL DUPA CATEVA CUVINTE. E AIUREA! DE CE NU RAMANE CA INAINTE?

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WWW.BUMBAS.RO

 

 

CINE A SCHIMBAT MODUL DE AFISARE AL ACESTUI TOPIC? CA E CAM DIFICIL DE LUCRAT. TREBUIE TOT TIMPUL SA MERGI IN JOSUL PAGINII SI SA CAUTI TOPICUL DUPA CATEVA CUVINTE. E AIUREA! DE CE NU RAMANE CA INAINTE?

 

Nu a schimbat nimeni,mergi sus pe pagina unde ai ''Options'' si dai ''Display Modes'' ,apoi ''Standard''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca cineva a umblat pe comenzile mele :rolleyes: :moto: :kiss:

Am gasit VARTA cu gel la Dual Tours, www.motociclete.com.ro la 260 RON.

Succes!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A.

De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A.

De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)?

Multumesc!

 

Vad ca esti din TM... nu cumva aveti reprezentanta BMW acolo? Pe baza seriei de sasiu poti comanda simplu cureaua la ei. Daca nu, tot pe baza seriei, ar tb sa afli ce ai nevoie.

In caz ca nu ai verificat deja pretul, nu face greseala sa crezi ca tot ce e de la reprezentanta e mai scump (sau cu mult mai scump).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,vreau sa schimb cureaua la alternator la r 1150 gs,am fost la magazin de piese moto sa dau comanda si am fost intrebat daca am alternator denso de 40A sau bosch de 50A.

De unde stiu ce tip de alternator am fara sa demontez crashbar si capac doar sa citesc ce marca e alternatorul(in cartea tehnica nu scrie)?

Multumesc!

 

Daca ai alterantor Denso de 40 A iti trebuie o curea (4PK592)

Daca ai alternator Bosch de 50 A, asa cum sunt dotate motocicletele de dupa luna iulie 2003, iti trebuie EXACT aceeasi curea (4PK592).

Daca ai alternator Bosch, dar motocicleta este fabricata inainte de iulie 2007, se complica putin lucrurile... .

Trimitete-mi seria de sasiu intr-un PM si te pot lamuri cu exactitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca cineva a umblat pe comenzile mele :angryfire: :baldy: :angry:

Am gasit VARTA cu gel la Dual Tours, www.motociclete.com.ro la 260 RON.

Succes!

 

 

Am gresit! Mi-au trimis baterie cu acid normala!!! Sh....t! Nu au Varta cu gel ca nu e cerere. Toti asta spun.

Nu mai inteleg nimic.

Concluzie:

 

YUASA nu face baterii cu gel pentru BMW.

VARTA face baterii cu gel pentru BMW dar nu se aduc in Romania ca nu se cer (!!!).

 

In rest "dust in the wind"...

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gresit! Mi-au trimis baterie cu acid normala!!! Sh....t! Nu au Varta cu gel ca nu e cerere. Toti asta spun.

Nu mai inteleg nimic.

Concluzie:

 

YUASA nu face baterii cu gel pentru BMW.

VARTA face baterii cu gel pentru BMW dar nu se aduc in Romania ca nu se cer (!!!).

 

In rest "dust in the wind"...

 

Exide face cu gel pt BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...