RENEGADE Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Pe cand aveam V-Twin cineva spunea pe un forum ca aude un sunet metalic de la motor si intreba ce sa faca. Raspunsul: da muzica mai tareeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Un Site util; http://www.realoem.com/bmw/index.do Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Super site! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ianis Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut, Am nevoie de o semnalizare pt un BMW f650 model 1998. Aveti idee de unde se poate cumpara, sau daca are cineva de vanzare. Sper ca e ok daca am postat aici, daca nu, rog sa fie mutat in alta categorie. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Salut, Am nevoie de o semnalizare pt un BMW f650 model 1998. Aveti idee de unde se poate cumpara, sau daca are cineva de vanzare. Sper ca e ok daca am postat aici, daca nu, rog sa fie mutat in alta categorie. Merci http://www.accesorii-moto.ro/ Eu de aici am luat. 30 Ron 2 semnale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ianis Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 http://www.accesorii-moto.ro/ Eu de aici am luat. 30 Ron 2 semnale. Merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDS Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Bine v-am gasit! Sunt membru vechi, dar cam inactiv pe aici. Am un R1200C acum si ma gandeam sa il schimb cu un R1200CL. Are cineva pe aici? E greu de manevrat? Asa se zice pe net. Orice parere e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare relativ la piesele de schimb pt. motoarele BMW. Stiu ca in general, producatorii asigura piese de schimb cca. 10 ani dupa incheierea productiei unui model. BMW tot asa procedeaza? M-ar interesa sa imi iau un BMW mai de touring, dar ceva mai vechiutz, de prin 1995 incoace. Si ma gandeam daca se buleste ceva, mai gasesc piese de schimb ori ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Am si eu o intrebare relativ la piesele de schimb pt. motoarele BMW. Stiu ca in general, producatorii asigura piese de schimb cca. 10 ani dupa incheierea productiei unui model. BMW tot asa procedeaza? M-ar interesa sa imi iau un BMW mai de touring, dar ceva mai vechiutz, de prin 1995 incoace. Si ma gandeam daca se buleste ceva, mai gasesc piese de schimb ori ba? BMW asigura piesele de schimb si la modele mult mai vechi de 10ani, mai ales ca foarte multe sunt in perfecta stare de functionare. In august 2005 am vazut in parcul Olympia, vis-a-vis de sediul BMW, un garaj unde un nene lucra singur la un BMW (auto, BMW 2002tii) care avea cca 40ani vechime dar totul era nou-nout si l-am intrebat despre ce este vorba. Era un proiect prin care masina respectiva era facuta 90% numai din piese nou-noute; doar caroseria (scheletul) fusese cumparat dintr-un targ, in rest, toate piesele erau noi. Astfel BMW a vrut sa demonstreze ca poate furniza piese pe o perioada foarte indelungata pt clientii sai. Apoi, dupa cateva luni, din inamplare am nimerit la emisiunea "auto motor und sport" prezentarea masinii gata, mergand pe strada, si interviu cu acel nene. http://www.7-forum.com/news/Der-Klassiker-...eburt-1071.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 pentru tacanit-ul clapetei din dreapta... poti sa iti dai seama daca aia ii in timp ce motorul merge la relanti, esti in neutral, si cu mana tragi usor inspre exterior de partea de jos a rotitei pe care sta cablul de acceleratie. suna pentru ca axul ii facut din ceva material mai moale am inteles, si se uzeaza, deia capata joc; asta se intampla mai ales daca folosesti mobra preponderent in oras, unde acceleratia ii olosita destul de des. ca si solutie, se pare ca sunt kituri de reparat, ca sa nu mai dai banii pe tot throttle body-ul, direct de la producator, adica de la Bing; ramane ca tu sa aflii cum sa ajungi la kitul respetiv; altii pe advrider ziceau ca au facut bucsi la strung si tine figura. btw, de vreo 4 luni am anulat intrerupatorul de la cricul lateral, sa creada ca tot timpul ii ridicat, pana ieri, cand intr-o curba pe alee, la 50 la ora, mi-am dat seama ca intrerupatorul ala ii cu un rost acolo, deci nu il anulati!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Corect, dar rostul lui nu e ala la care te gindesti tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Corect, dar rostul lui nu e ala la care te gindesti tu... pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Cel putin pentru motociclete, BMW produce piese noi pentru toate modelele mai noi de 1970. In plus, cel putin la R-uri si K-uri, exista multe piese care se potrivesc si de la masini. Ai grija cand cumperi la subcadru, la roti (sa fie drepte daca-s spitate, foarte putini stiu sa le faca la loc, e patent BMW), la senzorii hall daca are peste 60.000km (fa-i o baie cand o testezi, vorbesc foarte serios), la transmisia finala (sa nu aiba joc) si sa nu se auda zgomote foarte ciudate (sunt normale: tacanitul clapetei drepte, un uruit slab in cutie, cloncatitul cutiei la schimbarea treptelor, cloncanitul ambreiajului la activare, zgomotul de activare al ABS-ului). Daca nu porneste ABS-ul, evita din start. Si nu te speria de kilometraje mari. Daca s-a mers constant cu mobra, cu siguranta este buna, chiar daca are si 100.000km. Si intreaba din start cat ulei consuma. Daca nu stie, inseamna ca-i samsar. Daca zice ca nu o face, minte. Toate R-urile si o parte din K-uri consuma din fabrica ulei. A mea consuma 1L la 10.000km (acum are 75.000km) si este sub medie la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos. Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul. Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus". De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos. Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul. Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus". De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul.Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus". De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste. Ce spui tu este adevarat. Dar la modelele R1200 poti porni pe cricul lateral. De ce oare? Este vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Da, este o diferenta de pozitie, cricul lateral nu mai tine motocicleta asa de inclinata, ca la 1100 si 1150. Asta nu este un avantaj decit pe asfalt, dar cum 90% din drumuri sint asfalt... Editat Mai 28, 2009 de d@nn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock88rul Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salut, pana acum nu am indraznit sa intervin... am obs ca este dedicat posesorilor de bmw... am si yo un bmw f650 fabr " 95. salutari tuturor, si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Mai multe despre BMW gasesti la Coltul Enduristilor -> Enduro-Touring & Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul.Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus". De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste. La 1150gs-ul meu pot sa il pornesc si pe cricul lateral,nu intrerupe decat daca bagi in vitez cu cricul lasat.Stiam ca asa e si la celelalte gs-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 La 1150gs-ul meu pot sa il pornesc si pe cricul lateral,nu intrerupe decat daca bagi in vitez cu cricul lasat.Stiam ca asa e si la celelalte gs-uri. http://advrider.com/forums/showthread.php?t=468809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Salut Am si eu o problema cu pompa de benzina la un K 100 LT. Problema mare, nu mai merge deloc. Poate cineva sa ma indrume de unde sa cumpar o astfel de pompa ca la Bavaria te rupe la bani. Multumesc si astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Poate se potriveste o alta pompa care se poate adapta. Nu stiu da poate a mai avut cineva nevoie de asa ceva si a gasit o alta varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 SalutAm si eu o problema cu pompa de benzina la un K 100 LT. Problema mare, nu mai merge deloc. Poate cineva sa ma indrume de unde sa cumpar o astfel de pompa ca la Bavaria te rupe la bani. Multumesc si astept raspuns. de unde stii ca ii pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut facea zgomot pompa inainte sa moara? cit ai mers asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.