uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Am GS, dar difera doar la carene si rapoartele cutiei si ale grupului. So... - subcadru intreg si drept, deschide ochii la prinderile cu cutia in special, sa nu se vada niciun firisor de crapatura. Daca are hard parts, forget it. Daca e dupa '97, nu prea mai ai de ce te teme - sa intre in toate vitezele si sa nu aiba neutre false. E normal sa simti ca intra tare sau ca-ti trebuie forta sa schimbi viteza. E BMW, are cutie de tractor. - sa nu patineze ambreiajul. Costa si e destul de dificil de schimbat (daca ai un subler, deschide capacul din stanga unde e priza. ai acces direct la electromotor si ambreiaj) - sa nu aiba urma de ulei la grup - ridica-l pe cric si verifica roata spate sa nu aiba niciun fel de jos la ora 12 si 6, cat si la 3 si 9 - daca are ABS, sa se activeze de la prima pornire (ambii martori sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ). Daca nu porneste din prima (e posibil, mai ales acum sub 10 grade), dar o face dintr-a doua dupa 5 minute de mers, bateria ori e descarcata, ori e pe duca. Daca tot nu porneste, exista probleme electrice sau cu ABS-ul. Cele electrice inseamna ori ca e electromotorul pe duca (ar trebui sa scoata un sunet aparte la pornire, un fel de harait/hasait), ori ca ai un scurt pe un circuit fara siguranta (unfused). Problema la ABS inseamna senzori la distanta nepotrivita, senzori dusi sau centrala dusa - e normal sa ai urmatoarele sunete: un clank daca dai drumul ambreiajului prea repede, un ka-plung la plecare cand ABS-ul isi face verificarea, un hasait in prima viteza, un zgomot fin de valve, o zdranganeala daca pui frana spate si intra ABS-ul, clang la schimbarea vitezei, bocanituri (predetonatii) daca deschizi tare gazul sub 1800 rpm, un tacanit (enervant) de la corpul de acceleratie drept - e normal sa scoata mult fum negru daca n-a mai fost pornita de mult (la inceput, pana se incalzeste uleiul la 1-2 bare), apoi alb (intre 3 si 4 bare). La 5 bare, temperatura normala, nu ar trebui sa scoata deloc fum, desi in anumite cazuri, daca mobra a mers mult timp la turatii reduse, sa scoata fum si particole daca o turezi pana in limitator, in sarcina. Sunt depozitele de carbon de pe cilindri care se curata - e relativ normal sa aiba partea de jos a motorului murdara cu putin ulei si mizerie. Sa nu fie mai mult de un strat fin. Grija la fereastra pt ulei. Ideal ar fi sa nu ai nimic acolo pe exterior. Daca a spalat-o proaspat, fii circumspect - un test care te-ar putea scoate din maro mai tarziu. Cand o testezi, treci cu viteza moderata prin mai multe balti. Daca incepe sa dea in nas sau, mai rau, sa se opreasca, senzorii hall sunt pe duca (in general se duc la 60.000km, se inlocuiesc original cu 300E, dar exista tutoriale si poti sa faci mai bine decat original cu 50E). Alternativ, cu uleiul la 5 bare, da cu furtunul sau arunca o galeata de apa pe partea din fata a motorului, imediat in spatele rotii - daca vrei s-o faci serios, du-te la vizionare cu 2 litri de ulei hypoid de cutie GL5 (costa 20 lei/litru) si un set de saibe deformabile. Schimba uleiul din cutie si grup (ai nevoie de doua tubulare de 14, respectiv 17, iar cea de 14 sa fie lunga). Daca ai bucati mai mari de 2-3mm in ulei, uita de mobra aia - verifica amortizoarele. In principiu, dupa 50-60.000km, se cam duc. Daca ai ulei pe ele, un singur amortizor costa de la 300 la 700E. - grija sa nu ai surging. Cu acceleratia blocata nu trebuie sa creasca sau sa descreasca acceleratia. Daca ai asa ceva, e greu sa gasesti problema (senzor o2, sincronizare, senzor aer, clapete de acceleratie) - un zgomot anormal ar fi orice bocanit/tacanit la pornirea motorului. Intinzatoarele lantului de distributie sunt duse sau pe duca - incerca sa vb cu proprietarul si sa te lase s-o duci pe autostrada. Daca prinde 150 cu lejeritate sau viteza maxima peste 200 (indicat), nu ai probleme. Nu mai stiu ce sa-ti zic. Mai sunt chestii de verificat, dar nu mi le mai aduc aminte Editat Februarie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 - daca are ABS, sa se activeze de la prima pornire (ambii martori sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ). Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Sibiu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Telefoane AB Pipera: 0 31 620 10 71 0 31 620 10 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Absolut sigur. Scrie inclusiv in manual. ABS-ul este pornit si activ doar daca ambele becuri (martorii rosii) sunt stinse. Poate la tine centrala are o eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 nu-i tot una ce spui tu. Intradevar functioneaza doar cand sunt stinse. Dar la secventa de initializare, clipitul pe rand inseamna ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Ok, am inteles acum cum merge la tine, dar tot nu-i normal. Face zgomotul specific (ka-plung) cand treci de 5km/h si se sting amandoua? Si esti 100% sigur ca se aprind alternativ si nu concomitent? Editat Februarie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 acu' ce sa zic....nu bag mana in foc dar fac o proba zilele astea si pun aici o filmare scurta. Da, dupa plecarea de pe loc se sting si totul e OK, chiar functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 19, 2010 Admin Share Postat Februarie 19, 2010 Trebuie sa clipeasca in acelasi timp, nu alternativ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Esti sigur de asta? la mine e tocmai invers ( clipesc pe rand ) si merge foarte bine ABS ( probat pe nisip atat fata cat si spatele ). Este posibil ca bateria sa nu fie ok ! Chiar daca porneste fara probleme motorul , da eroare in calculator si, astfel computerul ABS nu functioneaza ! Undeva pe aici in forum au mai fost discutii legate de stingerea sau , dupa caz nu , a martorilor ABS. In cazul meu am rezo;vat situatia schimband bateria clasica , cu una cu gel (recomandata de altfel de bmw) Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 multumesc mult tuturor !!maine ar trebui sa ma duc sa vad jucaria; e un albastru cobalt tare - e un dealer moto da nu zic de care e vorba sa nu iasa discutii aiurea. "toate au radiator".......pai n-ar trebui sa se vada ?? eu credeam ca numai R 850 e singurul model care are radiator dintre cele cu motor boxer...... Cum e jucarica? Ai luat-o ? Ca m-ar tenta pe mine... nu-mi gasesc RT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Topicul posesorilor de boxer RS, deocamdata modest... /index.php?showtopic=326714 Mesaj completat nu-mi gasesc RT.... /index.php?...t&p=2296806 Mesaj completat baieti, va rog dati-mi si mie un nr de tel sau un mail de la automobile bavaria sau ce firma se ocupa cu importul de piese/accesorii ( in buc) . am tot incercat pe site-ul lor dar nu am reusit sa dau de partea cu motoarele. www.bmw-motorrad.ro Editat Februarie 21, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 S-a vandut RT-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 nu-mi gasesc RT.... /index.php?...t&p=2296806 vlad, vezi ca anuntul cu rt-ul nu mai e valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Ieri mi-a crapat cureaua de la alternator Era de mult in plan sa o schimb, dar acuma s-a rupt. La BMW e parca 80 ron, dar la magazinul de piese auto e 27 ron Pentru cine mai are nevoie, codul e 4PK611SR, unde 4 e numarul de varfuri, pk ii ceva cod care se regaseste si pe site la SKF, 611 e lungimea daca ai taia-o si SR nu mi-am dat inca seama ce e. Cureaua ce am gasit-o eu are 613 mm, dar e OK, avand in vedere ca toata afacerea vibrochen-alternator e reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 vlad, vezi ca anuntul cu rt-ul nu mai e valabil... Sorry! Mi se parea interesant, poate d-aia s-a si dat deja. Sunt convins insa ca se mai pot gasi oferte asemanatoare in Germania; recomand cumpararea de la dealer BMW, chiar daca este putin mai scump, insa in general primesti cartea service si revizia facuta in banii aia, eventual si un an garantie pt ca ei cam cumpara inapoi motocicletele pe care le stiu ok, cu service facut regulat la ei. Amatorilor de RT (1100/1150) le recomand sa se uite si la varianta RS, excelenta pentru touring si cam identica dpdv tehnic, insa in general ceva mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Respecte Domnilor...Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Puncte vulnerabile, probleme tehnice, orice reclamatie........ La ce sa ma uit in momentul achizitiei? Va multumesc. Lucian. Daaaa!!!!!!! Domnilor, cu bucurie va anunt ca am cumparat-o! In primul rand vreau sa-i multumesc domnului UZUNU, pentru faptul ca a venit la "locul faptei" si mi-a acordat sprijinul tehnic da care aveam mare nevoie. Sunt bun de cinste ! Motocicleta arata bine si merge bine. Abia astept sa termin procedura de inmatriculare si sa o scot la drum... Multa sanatate. Lucian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Intr-adevar, o motoreta draguta si ingrijita ce si-a luat Lucian acolo. S-o stapanesti sanatos, sa te dai cu ea fix pe acolo pe unde vrei si sa te tina 1.000.000 de km. Daca vrei neaparat s-o dai pe sosea, scoate-ti un numar rosu, nu te costa decat vreo 30 de lei si iese in 15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Intr-adevar, o motoreta draguta si ingrijita ce si-a luat Lucian acolo. S-o stapanesti sanatos, sa te dai cu ea fix pe acolo pe unde vrei si sa te tina 1.000.000 de km. Daca vrei neaparat s-o dai pe sosea, scoate-ti un numar rosu, nu te costa decat vreo 30 de lei si iese in 15 minute. Desi imi bate inima tare, prefer sa mai stau o saptamana, sa plec de acolo calare, ca si propietar.... inmatriculare+numere Multumesc din suflet! Lucian Editat Februarie 22, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Sa il folosesti sanatos, sa te duca multe sute de mii de km Cand ai probleme vreodata cu el(iti doresc cat mai putine!), nu ezita sa scrii aici, ca doar deia ii forum, sa discutam si sa gasim solutii la probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume: atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii imi puteti spune careva ce se intampla ? daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume:atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii imi puteti spune careva ce se intampla ? daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat daca se aprind toate 4 si palpaie, e putin probabil ca releul sa fie de vina m-am uitat pe realoem.com, si releul tau are 2 fire: unul de plus si unul care merge la intrerupatorul de pe ghidon si are tensiune in regim intermitent, ca sa faca becurile sa se aprinda. Asadar, ceea ce se intampla este: la ghidon ai 3 fire: cel care functioneaza intermitent (de la releu), apoi un fir pentru partea stanga si inca unul pentru partea dreapta; cand tu semnalizezi stanga, practic faci scurt circuit intre firul din stanga si cel "intermitent" care vine de la releu; deci in locul tau m-as uita la intrerupatorul de pe ghidon. sau daca ai schema electrica, pune-o aici si mai vedem Dan Cata Editat Februarie 25, 2010 de gabriela25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Va salut!E o idee buna,ca ma simteam cam stingher Am ceva experienta si documentatie la R 1150,la care am facut reviziile pina acum singur,am si un aparat pt sincronizat carburatoarele/injectia, daca are nevoie cineva il ajut cu placere, in limita posibilitatilor. Mai am si un R80/7 de la care folosesc acuma motoru pentru o motocicleta cu atas,ca imi place sa merg cu atas.Si despre asta mai am ceva cunostinte. Sa aveti o zi buna! Bob Buna dimineata. Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare: Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.? Asteptand un raspuns Adrian Popovic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Buna dimineata.Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare: Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.? Asteptand un raspuns Adrian Popovic sincronizarea carburatoarelor presupune reglarea lor astfel incat cantitatea de amestec aer/gaz care intra in motor sa fie egala pentru toti cilindrii; deci tu practic compari doua depresiuni, volume de gaz, deci nu are nimic de-a face cu electrica de pe mobra; la sectiunea de Service este un intreg topic pinned despre sincronizare, arunca un ochi pe acolo si te lamuresti (mai ales ultimele pagini, unde inveti sa iti faci un sincronizator singur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 schema nu am, dar maine merg la un electrician si sper sai dau de cap o sa posrez aici problema si rezolvarea ei oricum, multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 schema nu am, dar maine merg la un electrician si sper sai dau de cap o sa posrez aici problema si rezolvarea eioricum, multumesc mult pai daca de palpait palpaie, releul nu e stricat; ce e stricat la tine e de la intrerupatorul de ghidon pana la becuri, poate chiar intrerupatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.