KHK Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Topicul posesorilor de boxer RS, deocamdata modest... /index.php?showtopic=326714 Mesaj completat nu-mi gasesc RT.... /index.php?...t&p=2296806 Mesaj completat baieti, va rog dati-mi si mie un nr de tel sau un mail de la automobile bavaria sau ce firma se ocupa cu importul de piese/accesorii ( in buc) . am tot incercat pe site-ul lor dar nu am reusit sa dau de partea cu motoarele. www.bmw-motorrad.ro Editat Februarie 21, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 S-a vandut RT-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 nu-mi gasesc RT.... /index.php?...t&p=2296806 vlad, vezi ca anuntul cu rt-ul nu mai e valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Ieri mi-a crapat cureaua de la alternator Era de mult in plan sa o schimb, dar acuma s-a rupt. La BMW e parca 80 ron, dar la magazinul de piese auto e 27 ron Pentru cine mai are nevoie, codul e 4PK611SR, unde 4 e numarul de varfuri, pk ii ceva cod care se regaseste si pe site la SKF, 611 e lungimea daca ai taia-o si SR nu mi-am dat inca seama ce e. Cureaua ce am gasit-o eu are 613 mm, dar e OK, avand in vedere ca toata afacerea vibrochen-alternator e reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 vlad, vezi ca anuntul cu rt-ul nu mai e valabil... Sorry! Mi se parea interesant, poate d-aia s-a si dat deja. Sunt convins insa ca se mai pot gasi oferte asemanatoare in Germania; recomand cumpararea de la dealer BMW, chiar daca este putin mai scump, insa in general primesti cartea service si revizia facuta in banii aia, eventual si un an garantie pt ca ei cam cumpara inapoi motocicletele pe care le stiu ok, cu service facut regulat la ei. Amatorilor de RT (1100/1150) le recomand sa se uite si la varianta RS, excelenta pentru touring si cam identica dpdv tehnic, insa in general ceva mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Respecte Domnilor...Cu putin noroc, in scurt timp ,voi fi posesorul unui BMW R1100 rs. Rugaminte maxima la cei care deja poseda asa ceva: Puncte vulnerabile, probleme tehnice, orice reclamatie........ La ce sa ma uit in momentul achizitiei? Va multumesc. Lucian. Daaaa!!!!!!! Domnilor, cu bucurie va anunt ca am cumparat-o! In primul rand vreau sa-i multumesc domnului UZUNU, pentru faptul ca a venit la "locul faptei" si mi-a acordat sprijinul tehnic da care aveam mare nevoie. Sunt bun de cinste ! Motocicleta arata bine si merge bine. Abia astept sa termin procedura de inmatriculare si sa o scot la drum... Multa sanatate. Lucian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Intr-adevar, o motoreta draguta si ingrijita ce si-a luat Lucian acolo. S-o stapanesti sanatos, sa te dai cu ea fix pe acolo pe unde vrei si sa te tina 1.000.000 de km. Daca vrei neaparat s-o dai pe sosea, scoate-ti un numar rosu, nu te costa decat vreo 30 de lei si iese in 15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Intr-adevar, o motoreta draguta si ingrijita ce si-a luat Lucian acolo. S-o stapanesti sanatos, sa te dai cu ea fix pe acolo pe unde vrei si sa te tina 1.000.000 de km. Daca vrei neaparat s-o dai pe sosea, scoate-ti un numar rosu, nu te costa decat vreo 30 de lei si iese in 15 minute. Desi imi bate inima tare, prefer sa mai stau o saptamana, sa plec de acolo calare, ca si propietar.... inmatriculare+numere Multumesc din suflet! Lucian Editat Februarie 22, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Sa il folosesti sanatos, sa te duca multe sute de mii de km Cand ai probleme vreodata cu el(iti doresc cat mai putine!), nu ezita sa scrii aici, ca doar deia ii forum, sa discutam si sa gasim solutii la probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume: atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii imi puteti spune careva ce se intampla ? daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume:atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii imi puteti spune careva ce se intampla ? daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat daca se aprind toate 4 si palpaie, e putin probabil ca releul sa fie de vina m-am uitat pe realoem.com, si releul tau are 2 fire: unul de plus si unul care merge la intrerupatorul de pe ghidon si are tensiune in regim intermitent, ca sa faca becurile sa se aprinda. Asadar, ceea ce se intampla este: la ghidon ai 3 fire: cel care functioneaza intermitent (de la releu), apoi un fir pentru partea stanga si inca unul pentru partea dreapta; cand tu semnalizezi stanga, practic faci scurt circuit intre firul din stanga si cel "intermitent" care vine de la releu; deci in locul tau m-as uita la intrerupatorul de pe ghidon. sau daca ai schema electrica, pune-o aici si mai vedem Dan Cata Editat Februarie 25, 2010 de gabriela25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Va salut!E o idee buna,ca ma simteam cam stingher Am ceva experienta si documentatie la R 1150,la care am facut reviziile pina acum singur,am si un aparat pt sincronizat carburatoarele/injectia, daca are nevoie cineva il ajut cu placere, in limita posibilitatilor. Mai am si un R80/7 de la care folosesc acuma motoru pentru o motocicleta cu atas,ca imi place sa merg cu atas.Si despre asta mai am ceva cunostinte. Sa aveti o zi buna! Bob Buna dimineata. Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare: Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.? Asteptand un raspuns Adrian Popovic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Buna dimineata.Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare: Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.? Asteptand un raspuns Adrian Popovic sincronizarea carburatoarelor presupune reglarea lor astfel incat cantitatea de amestec aer/gaz care intra in motor sa fie egala pentru toti cilindrii; deci tu practic compari doua depresiuni, volume de gaz, deci nu are nimic de-a face cu electrica de pe mobra; la sectiunea de Service este un intreg topic pinned despre sincronizare, arunca un ochi pe acolo si te lamuresti (mai ales ultimele pagini, unde inveti sa iti faci un sincronizator singur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 schema nu am, dar maine merg la un electrician si sper sai dau de cap o sa posrez aici problema si rezolvarea ei oricum, multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 schema nu am, dar maine merg la un electrician si sper sai dau de cap o sa posrez aici problema si rezolvarea eioricum, multumesc mult pai daca de palpait palpaie, releul nu e stricat; ce e stricat la tine e de la intrerupatorul de ghidon pana la becuri, poate chiar intrerupatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Daca este cineva interesat de echipament BMW, in Austria este o oferta buna acum pentru echipament complet: casca integrala Sport + geaca Boulder + pantaloni City + cizmele Goretex Allround + manusile Goretex ProSummer totul la 949 euro in loc de 1272 pret de lista. Detalii despre fiecare produs (in engleza) gasiti pe bmw-motorrad.com Geaca, cizmele si manusile sunt cele pe care le folosesc si eu si de care sunt foarte multumit. Tot echipementul este ideal pt vreme calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 nu-i tot una ce spui tu. Intradevar functioneaza doar cand sunt stinse. Dar la secventa de initializare, clipitul pe rand inseamna ca e OK. ...la toate modelele cu 2 becuri martor la bord, abs-ul este interactiv si trebuie sa insemne ceva fiecare mod de clipire a lor!.. ...astfel, daca totul este ok in momentul in care se pune contactul AMBELE becuri tre sa clipeasca simultan iar dupa pornirea motorului tre sa ramina asa(clipind simultan) pina in momentul in care rotile se invirt cu 3km/h, abia atunci se vor stinge fiind insotite de un sunet specific! ...orice alte variante de clipire a becurilor mai exact clipire alternativa, inseamna o defectiune pe sistem sau o baterie sub amperajul necesar si necesita interventia unui mecanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Am verificat si la mine. Din cate am vazut ultima data, se comporta asa: pun contact, clipesc ambele simultan. Dupa ce pornesc, clipesc pe rand pana misc motorul, cand se sting. In primele ture de garaj nu mi s-au stins, era bateria descarcata. Dupa vreo 10 min de functionare, s-a incarcat si a revenit la normal. Acum nu am mai incercat pe nisip sa constat functionarea ABS-ului, dar in ianuarie am incercat si mergea OK. Clipitul alternativ dupa ce am pornit il pun pe seama bateriei...dupa ce merg macar 100 km cu ea mai investighez problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 S-a vandut RT-ul ala... ...am eu unu de vinzare!...4.500.- euro..negociabil! Mesaj completat Am verificat si la mine. Din cate am vazut ultima data, se comporta asa: pun contact, clipesc ambele simultan. Dupa ce pornesc, clipesc pe rand pana misc motorul, cand se sting. In primele ture de garaj nu mi s-au stins, era bateria descarcata. Dupa vreo 10 min de functionare, s-a incarcat si a revenit la normal. Acum nu am mai incercat pe nisip sa constat functionarea ABS-ului, dar in ianuarie am incercat si mergea OK.Clipitul alternativ dupa ce am pornit il pun pe seama bateriei...dupa ce merg macar 100 km cu ea mai investighez problema. ..da, din cite i-mi dau seama poti sa te pregatesti de o baterie noua!...sau...mai exista o alternativa!..nu-i cea mai ortodoxa metoda si sigur vor fi o gramada de "nemti" ce-mi vor sari in cap cu tot felul de contraindicatii in favoarea bmw-urilor dar, este si asta o metoda pt copii saraci!.. ..metoda consta in pornirea inversa!...adica in timpul mersului cu aprox 30km/h bagi a 3-a...tragi ambreiajul...opresti motorul din cheie...pui din nou contactul....eliberezi brusc ambreiajul(neaparat brusc altfel compresia te opreste din mers!) si ai sa vezi ca ai abs functional!.. ...daca in timp ce faci operatiunea asta becurile clipesc simultan si dupa pornirea motorului nu se sting, frineaza motocicleta pina rotile stau si cind pleci din nou se vor stinge!..bafta!.. Mesaj completat ...este foarte important ca cele 2 becuri sa clipeasca simultan in momentul cind pui contactul!..asta inseamna ca sistemul este ok si pregatit de functionare! ...daca in momentul in care pui contactul clipesc alternativ...ai o problema in sistem si numai dupa o verificare atenta se poate reseta!...de multe ori o resetare rezolva treaba dar nu intotdeauna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2010 Admin Share Postat Februarie 26, 2010 Da, si eu procedam asa cind era bateria dusa si abs-ul era functional cit timp mergeam. Ca metoda provizorie, pina mi-am luat alta baterie.. PS:Nenea Florian, ce ne-am face noi fara sfaturile tale..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Aproximativ la fel fac si eu, doar ca la viteza mica si nu folosesc ambreiajul. Mie mi se intampla intotdeauna sa nu-mi porneasca ABS-ul cand sunt sub 10 grade afara si motorul e rece. Pornesc cu fast-idle, merg cativa metri prima viteza si prind maxim 20 la ora, inchid si deschid motorul foarte repede (cu acceleratia inchisa) de la cheie si gata. Eventual opresc repede sa se initializeze, daca nu, astept pana la primul semafor/cedeaza trecerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Aproximativ la fel fac si eu, doar ca la viteza mica si nu folosesc ambreiajul. Mie mi se intampla intotdeauna sa nu-mi porneasca ABS-ul cand sunt sub 10 grade afara si motorul e rece. Pornesc cu fast-idle, merg cativa metri prima viteza si prind maxim 20 la ora, inchid si deschid motorul foarte repede (cu acceleratia inchisa) de la cheie si gata. Eventual opresc repede sa se initializeze, daca nu, astept pana la primul semafor/cedeaza trecerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 http://www.streetfire.net/video/BMW-Motorcycles_735802.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 salut , vreau sa va intreb daca stie cineva bmw ul k 75 rt din 91 are din fabrica avarii? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) salut , vreau sa va intreb daca stie cineva bmw ul k 75 rt din 91 are din fabrica avarii? Io nu cred... nu am auzit sa aiba din fabrica motocicletele avarii, normal vin in perfecta stare Editat Martie 1, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.