Sari la conținut

Postări Recomandate

...foarte sexi!...asa fara hainutze... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata!

 

Am reusit sa fac bucsile ce tin locul rulmentilor cu ace dintre grup si cardan. E vorba de "Paralever bushings", subiect discutat si rasdiscutat pe forumurile specifice de afara. Arata cam asa:

 

JLBUSHINGS.jpg

 

Iar AICIeste un tutorial despre cum se monteaza :drink:

 

Asadar, daca aveti joc la roata spate, si nu e din cauza rulmentului mare din grup ci din cei doi cu ace, bucsile astea sunt solutia :wink:

 

Se pot folosi la:

 

K11 R1100RT , (0418)

K13 K1200RS , (0554)

K41 K1200GT , (0558)

K41 K1200RS , (0557)

K61 R100GS , (0478)

K61 R100PD , (0479)

K63 K1 , (0535)

K63 K100RS , (0533)

K64 K1100LT , (0536)

K64 K1100RS , (0532)

K66 R100GS , (0488)

K66 R100PD , (0489)

K67 R100MYS , (0497)

K67 R100R , (0487)

K68 R1100RS , (0416)

K69 R1100GS , (0409)

K70 R1100R , (0407)

K70 R850R , (0406)

K75 R1100S , (0432)

K76 K1200LT , (0555)

K76 K1200LT/M , (0559)

K80 R1150GS , (0495)

K81 R1150RT , (0499)

K82 R1150R , (0439)

K82 R1150R/Rocks , (0318)

K87 R1150RS , (0498)

K89 R1150Adv , (0492)

 

Partea exterioara este din inox, iar cea interioara din bronz grafitat sinterizat. Dupa ce le-am instalat, jocul la roata a disparut complet, si motorul se simte mult mai bine pe curbe :D

 

Deci in principiu, un set de bucsi costa 290 RON, fata de rulmentii OEM care sunt 400 RON si tin o vreme, dupa care efectiv mananca din rulment, facand sa apara jocul. Bucsile astea sunt lifetime :D

 

Dan.

 

0747294113

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu pont, doar sa ma suni..

Luigi Vicol

PS:Nu stii ca, atunci cind dai de greu, trebuie sa-i suni pe-astia mai batranii?! ;)

...mosuleee!... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu pont, doar sa ma suni..

Luigi Vicol

PS:Nu stii ca, atunci cind dai de greu, trebuie sa-i suni pe-astia mai batranii?! :cheers:

 

hai bai luigi, ce dk, deja te vezi mosh? io stiam ca ai sange-n tine de junior ;) in vene.

te sunat, te sun oricand cu placere ;)

btw, am rezolvat janta, la Gabi (0721792532). super baiat, a facut-o ca noua. cine are nevoie(Doamne fereste) sa apeleze la el cu incredere.

acum lucreaza la o vulcanizare langa Riviera, dar de la 1 aprilie se muta langa semanatoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Sunt proaspatul si fericit proprietar a unui Bmw R 1100 RT si nu prea am gasit multe informatii despre acest moto.

Daca este cineva dispus sa imi ofere cateva detalii despre aceasta vacuta as fi foarte recunoscator (intretinere,service cu preturi ok,detalii tehnice si orice altceva)

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca fisierul se numeste asa BMW_R1100_RT_RS_GS_R_2000_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info il am deja....si mai am si altele.....dar vroiam info de la cei care au deja unu,ceva ce nu gasesc in carti . merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz.

 

Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz.

 

Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee?

Mie sincer mi s epare f util manualul ala asa cum e el; da e generic, dar daca e ceva deosebil al un model fata de regula generala, scrie: "[RT, RS] Remove fairing" sau mai stiu eu ce. Am invatat foarte multe de la forumistii din afara, USA si UK. Pot face orice la boxere 850/1100/1150 fara manual sau altceva, mai putin sa schimb pistoanele si chestii in cutie, cu care nu am avut de-a face pana acum. A, si abs-ul este un lucru ~ nou pentru mine, dar nu pentru mult timp :)

 

Referitor la indicatorii de treapta si de neutral, ei se afla pozitionati in partea din spate a cutiei, si is f greu accesibili (in sensul ca deloc), daca nu dai jos cardanul. Costa destul de mult, si sunt 2: unu pt RID si unu pentru becul de "N"-eutral din bord. Eu am invatat sa traiesc fara ei la GS (treapta nu era indicata corect, dar N-ul mergea bine. )

 

Ca sa elimini treaba cu becul la neutral, pune mobra pe cricu central, dupa care tragi ambreiaju si dai cheie. Daca intr-adevar esti la neutral, o sa se aprinda imediat si o sa poti lasa de ambreiaj.

 

Reguli importante:

 

Nu lasati motorul pe cricul central, pornit si in viteza; niciodata!

Nu anulati intrerupatorul de la cric prin suntare. E acolo cu un scop si viata voastra poate depinde de el.

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc mobra preponderent pentru touring :) F rar ies de pe asfalt, numai cand nu am de ales. Sa fac eu offroad de buna voie f rar mi s-a intamplat.

 

Totusi mi-e dor de demarajul gs-ului. RT e mai lent in accelerare, si casc bine ochii inainte sa depasesc. Pe curbe tot asa merg cu RT-ul, ca si cu GS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are radio esti pe jumatate iertat. Pentru cealalta jumatate trebuie sa ajungi sa faci 60 de ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz.

 

Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee?

 

la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator.

la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu.

e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator.

la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu.

e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place :)

Perfect valabil ce ai zis tu, insa nu vad legatura intre cric si faptul ca mobra trage dreapta cand accelerezi pe loc ;)

 

Nu porneste cand e cricul lateral, insa... cricul are un intrerupator care duce la o mufa in partea stanga sub saua. Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect valabil ce ai zis tu, insa nu vad legatura intre cric si faptul ca mobra trage dreapta cand accelerezi pe loc :)

 

Nu porneste cand e cricul lateral, insa... cricul are un intrerupator care duce la o mufa in partea stanga sub saua. Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme ;)

La mine porneste cu cricul lateral lasat :D ,dar cand bag in viteza se opreste motorul :D,iar cu privire la trasul dreapta,asa fac boxerele.

Editat de florinbarbone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Sunt proaspatul si fericit proprietar a unui Bmw R 1100 RT si nu prea am gasit multe informatii despre acest moto.

Daca este cineva dispus sa imi ofere cateva detalii despre aceasta vacuta as fi foarte recunoscator (intretinere,service cu preturi ok,detalii tehnice si orice altceva)

Multumesc anticipat.

...sa te dai sanatos cu el!...

...sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul!

...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid!

...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup...

...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme!

..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! :)

Mesaj completat

Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee?

...te asteapta o cheltuiala!...exista 2 senzori in cutie, unul este cel care face sa-ti apara treapta de viteza pe display iar celalat este senzorul de neutral, inca o masura de siguranta introdusa de bmw impotriva pornirilor accidentale!

...si al meu de la rt face figuri, clar si pe mine ma asteapta o cheltuiala!

Mesaj completat

la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator.

la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu.

e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place :)

rt-urile de 1100 au 3 micro intrerupatoare de siguranta!...toate sunt legate intre ele!...

1 la maneta de ambreiaj, 1 la cricul lateral, 1 senzorul de neutral din cutie..

...motorul se inclina la accelerare in partea dreapta si la decelerare sau frina de motor in stinga datorita faptului ca este un motor mare, plasat longitudinal, al carei volanta de o greutate cosiderabila are sensul de rotatie spre dreapta!..totul in motorul ala se roteste spre dreapta, fata de cum stai calare pe el! :P

Mesaj completat

Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme :P

...vezi?...acum ai inteles rostul acelor masuri de siguranta? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa te dai sanatos cu el!...

...sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul!

...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid!

...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup...

...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme!

..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! :lol:

 

sfat: sa schimbi si filtrul de aer la 10.000 km daca circuli mult in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa te dai sanatos cu el!...

...sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul!

...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid!

...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup...

...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme!

..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! :)

Mesaj completat

 

...te asteapta o cheltuiala!...exista 2 senzori in cutie, unul este cel care face sa-ti apara treapta de viteza pe display iar celalat este senzorul de neutral, inca o masura de siguranta introdusa de bmw impotriva pornirilor accidentale!

...si al meu de la rt face figuri, clar si pe mine ma asteapta o cheltuiala!

Mesaj completat

 

rt-urile de 1100 au 3 micro intrerupatoare de siguranta!...toate sunt legate intre ele!...

1 la maneta de ambreiaj, 1 la cricul lateral, 1 senzorul de neutral din cutie..

...motorul se inclina la accelerare in partea dreapta si la decelerare sau frina de motor in stinga datorita faptului ca este un motor mare, plasat longitudinal, al carei volanta de o greutate cosiderabila are sensul de rotatie spre dreapta!..totul in motorul ala se roteste spre dreapta, fata de cum stai calare pe el! :P

Mesaj completat

 

...vezi?...acum ai inteles rostul acelor masuri de siguranta? :lol:

 

 

 

Da da... mai ales capul dupa gagicile bune de pe trotuar :) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos de sfaturi...o sa tin cont de ele.

Asta e genu de informatii de care aveam nevoie.

Mai am o nelamurire...cand pornesc motorul si e rece, da sa se opreasca cateodata chiar se opreste...e normal? dupa 2-3 min. dupa ce se mai incalzeste nu mai am probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de temperatura de afara si de greutatea uleiului din motor. Daca e frig (sub 10 grade) si ai 20W-50, e destul de normal. Daca mai ai si relantiul pus jos (sub cei 1100rpm regulamentari :lol: ), m-ar mira sa faca altfel :) Asta iarna, la mai putin de -5 grade, la pornire pleca un singur cilindru, urmand ca al doilea sa se trezeasca la viata dupa cateva secunde, timp in care trebuia sa tin gazul deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...