Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu mai am frana pe spate la 1100 gs .

am sunat la reprezentanta si mi au spus ca nu exista chit de reparatie la ei si ca tre sa iau pompa de frana noua.

Mi se pare aberant.ma gandesc ca sunt garniturile duse ca nu merge sa o aerisesc.

Stie cineva de unde pot procura garniturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce motor? 1100? E probabil, daca e 93, 94, 95, 96. Din 97 - 99 au cutii imbunatatite.

 

Da, 1100 din 1995, ai idee cam cit ar costa inlocuirea rulmentilor? si ce dimensiuni au?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, 1100 din 1995, ai idee cam cit ar costa inlocuirea rulmentilor? si ce dimensiuni au?

Daca mi s-ar strica vreodata cutia, as cumpara una SH de pe ebay, e 300 eur, si iti mai da si ceva garantie la ea neamtu.

 

De reparat sincer nu m-as incumeta, ca ies cu piesele cat cu o cutie SH.

 

De dimensiuni la rulmenti vezi pe realoem.com, da pare-mi-se ca nu se poate schimba decat axele cu totul. Poate gresesc, dar eu asa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu fagi greseala mea sa bagi lighid de frana in burdufu ala negru:) L-ai dat jos si ai bagat in vasu ala alb, nu? :cheers:

da,ma in vasul ala alb am bagat.Chiar nu stie nimeni ce sa ii fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth.

Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov...

 

Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza.

De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la

inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu :cheers:)...

 

PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere.

 

Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am castigat pe ebay o evacuare Sebring.

Acolo scria ca e pt 1100\1150 gs,rt,r numai ca la mine 1100 gs am catalizatorul legat de toba si trebuie sa ii anulez catalizatorul si sa ii fac o trecere directa daca vreau sa ii montez toba asta si cred ca o sa deregleze mersul motorului si imi va trebuii remapare .Si unde fac remapare ca la bmw aia nu fac.

Am vazut ca tobele pt 1100 gs Leo Vince de pe wunderlic foloses aceiasi trecere dar cred ca sunt incarcate cu ceva sa emita o rezistenta ceva la evacuare a.i sa nu strice balansul .

Poate ma ajutati cu un sfat sau poate vrea cineva toba asta ca am dat pe ea cu tot cu transport din germania 147e,ceea ce pt o toba Sebring ,din aluminiu ce canaterste cca 2 kg nu zic ca e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth.

Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov...

Pai ati avut corturile/cabanuta langa mine, era unu verde ca al meu si unu negru, faine aman2 :cheers:

 

Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza.

De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la

inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu :wink:)...

 

Apai suruburile alea erau prea banale ca sa le mai explic :D

Nu am scris nimic de impinsu placutelor ca ale mele or iesit usor, nu au buza discurile, dar da, ai dreptate :(

 

PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere.

 

Suna-l suna-l ;)

 

Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci.

 

Schimbatu uleiurilor ii destul de banal, ar fii fain daca ai avea saibe de cupru noi, insa nici cu alea vechi nu imi curgea... Oringu ala de la rezervor se largeste si nu il mai potrivesti niciodata, decat daca o incalzesti usor cu un foehn sau o lasi la soare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth.

Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov...

 

Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza.

De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la

inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu :()...

 

PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere.

 

Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci.

...la rt sunt citeva suruburi in plus fata de gs!...trebuie data jos si aripa si ar fi bine daca le-ai da jos cu totul de sus din semighidoane!..ghidoanele sunt prinse in 4 suruburi fiecare si sub ele se afla cite o piulita sertizata care tine tijele de la telescoape!..nu-i greu, trebuie doar sa-ti dai drumul la imaginatie!

...ai mare grija de surubelele alea mici care tin conductele de frina ca daca nu se rotunjeste imbusul, se rup in interiorul telescopului!..indiferent de defectiune e rezolvabil cu o fasheta din aia de plastic! :cheers:

..scoaterea semeringurilor vechi e usoara, se face cu o surubelnita mai lata iar introducerea celor noi se face cu ajutorul celor vechi, poti bate cu ciocanul in cele vechi ca sa le introduca la locul potrivit!...ai grija sa nu le pui invers, cu susul in jos!

...pentru aerisire, suna-ma ca e mai bine sa-ti spun live despre ce si cum!

...despre schimbul de ulei in motor, cutie si cardan nu am ce sa-ti spun decit ca se face gretos de usor!..

..spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cutie ce ulei sa pun? ca pt cardan am gasit cu 30 lei castrol differential la un dealaer in Brasov (de unde am luat si castrol de furca).Sper sa fie ok, nici un stiu cat incape dar ma apuc sa studiez cartea, nu m-am uitat absolut deloc pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cutie ce ulei sa pun? ca pt cardan am gasit cu 30 lei castrol differential la un dealaer in Brasov (de unde am luat si castrol de furca).Sper sa fie ok, nici un stiu cat incape dar ma apuc sa studiez cartea, nu m-am uitat absolut deloc pana acum.

Castron 80w90 parca era sau 70w80, nu mai tin minte, oricum una din variantele astea e; gasesti in toate supermarketurile, e 25 ron litra maxim, dar cel mai important, sa fie GL5!!

 

Uleiu vechi il scoti cat e cald, adeca dupa ce te-ai dat cu motorul, si de bagat pui mobra pe cricu central si bagi pana in buza. In cutie intra ~ 800 ml, iar in grup 250 ml parca. Oricum, regula e pana in buza :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bun ala differential de cardan si la cutie? ca teoretic face aceeasi treaba si parca tot 80W90 il cheama...

Eu pun acelasi ulei si la grup si la cutie si totul e ok.

Te intreb si eu ceva,la Brasov aveti reprezentanta bavaria? Mi-a sifonat un domn motorul si cei de la asigurari au nevoie de un deviz si cred ca ar fi bine sa le duc unul de la BMW,tinand cont de faptul ca mi-a spart parbrizul,indoit rezervorul si zgariat capacul de la chiuloasa destul de urat.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este. Firma se numeste Contempo. O gasesti la intrarea dinspre Bucuresti, inainte de drumul de Sacele. Chiar la intrarea in campingul unde s-a tinut multi ani intrunirea moto din Brasov.

 

Uite doua linkuri unde gasesti ceva info:

http://www.bmw-bv.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html

http://ro.bmw-dealernetwork.com/_Contempo/

 

Contempo SRL - Dealer autorizat

Showroom & service

 

Adresa firmei:

DN1, km 160

 

Adresa postala:

OP nr. 8, CP 857, Brasov

 

Tel: 0268 339 446

Fax: 0268 338 633

E-mail: bmw@contempo.ro

 

Program:

Luni- Vineri Vanzari 9:00-18:00

Service 8:00-17:00

Sambata Vanzari 9:00-15:00

Service 9:00-13:00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cardan/motor/cutie ia-ti doar niste saibe deformabile (si evident uleiul). Parerile sunt impartite la cati km sa schimbi (5-10k la motor,10k-1 an la cutie si finala). La finala as schimba mai des pana cand culoarea uleiului schimbat devine ca-i mai curata (in cazul meu la 5k am o culoare decenta,fara jeg mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...fabricantul recomanda schimbarea uleiului in cutie si in grup la fiecare 20.000km sau o data la 2 ani!...parerea mea personala este urmatoarea: datorita pretului relativ mic al unui litru de ulei bun de cutie si grup cardanic, la fiecare 10.000km sau macar o data la 1 an ar putea fi schimbat!...cu 1 litru se rezolva totul, 0,8l/cutie si 0,2l/grup!

..eu am un stil mult simplificat de a schimba uleiul, deoarece folosesc la motor un ulei mineral 100% il schimb la 5.000km si tot la al 2-lea schimb de ulei schimb si filtrul, asta inseamna 10.000km asa ca o data cu schimbatul filtrului fac schimbul si in cutie si in grup!

...de asemenea este important sa se faca o data la 2 ani si schimbul de ulei din telescoape si de asemenea lichidul de frina!..cu acesta din urma e putin mai complicat deoarece se face intr-o anumita ordine si este foarte important sa nu intre aer in modulatoarele abs!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bars Temperature My LCD Readout

0 33.5° C ..... 92° F 0 bars

1 40° C..... 104° F 1 bars

2 65° C..... 149° F 2 bars

3 80° C..... 176° F 3 bars

4 90° C..... 194° F 4 bars

5 105° C..... 221° F 5 bars

6 130° C..... 266° F 6 bars

7 150° C..... 302° F 7 bars

8 160° C..... 320° F 8 bars

9 170° C..... 338° F 9 bars

10 175° C..... 347° F 10 bars

 

Dependenta de linii RID - temperatura la 11xx :cheers:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aer intra in abs doar daca schimbi lichidul in ABS unit. Daca doar aerisesti franele, ABS unit n-are absolut nicio treaba.

 

Din cate stiu, asta trebuie facut anual la 1100/1150.

La cele mai noi (seria R1200) la 2 ani.

 

Mesaj completat

si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! :cheers:

 

tot din cate stiu... este recomandat sa faci asta la un service specializat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi revine la normal si nu mai se itampla asta mult timp . :cheers:

Mesaj completat

R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi revine la normal si nu mai se itampla asta mult timp . :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...