GIV 32 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth.Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov... Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza. De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu )... PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere. Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci. ...la rt sunt citeva suruburi in plus fata de gs!...trebuie data jos si aripa si ar fi bine daca le-ai da jos cu totul de sus din semighidoane!..ghidoanele sunt prinse in 4 suruburi fiecare si sub ele se afla cite o piulita sertizata care tine tijele de la telescoape!..nu-i greu, trebuie doar sa-ti dai drumul la imaginatie! ...ai mare grija de surubelele alea mici care tin conductele de frina ca daca nu se rotunjeste imbusul, se rup in interiorul telescopului!..indiferent de defectiune e rezolvabil cu o fasheta din aia de plastic! ..scoaterea semeringurilor vechi e usoara, se face cu o surubelnita mai lata iar introducerea celor noi se face cu ajutorul celor vechi, poti bate cu ciocanul in cele vechi ca sa le introduca la locul potrivit!...ai grija sa nu le pui invers, cu susul in jos! ...pentru aerisire, suna-ma ca e mai bine sa-ti spun live despre ce si cum! ...despre schimbul de ulei in motor, cutie si cardan nu am ce sa-ti spun decit ca se face gretos de usor!.. ..spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 La cutie ce ulei sa pun? ca pt cardan am gasit cu 30 lei castrol differential la un dealaer in Brasov (de unde am luat si castrol de furca).Sper sa fie ok, nici un stiu cat incape dar ma apuc sa studiez cartea, nu m-am uitat absolut deloc pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 La cutie ce ulei sa pun? ca pt cardan am gasit cu 30 lei castrol differential la un dealaer in Brasov (de unde am luat si castrol de furca).Sper sa fie ok, nici un stiu cat incape dar ma apuc sa studiez cartea, nu m-am uitat absolut deloc pana acum. Castron 80w90 parca era sau 70w80, nu mai tin minte, oricum una din variantele astea e; gasesti in toate supermarketurile, e 25 ron litra maxim, dar cel mai important, sa fie GL5!! Uleiu vechi il scoti cat e cald, adeca dupa ce te-ai dat cu motorul, si de bagat pui mobra pe cricu central si bagi pana in buza. In cutie intra ~ 800 ml, iar in grup 250 ml parca. Oricum, regula e pana in buza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 e bun ala differential de cardan si la cutie? ca teoretic face aceeasi treaba si parca tot 80W90 il cheama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Da, eu de ala bag si am prieteni care de ala baga si nu are nimeni probleme Iau 2 kile si am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
straja13 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 e bun ala differential de cardan si la cutie? ca teoretic face aceeasi treaba si parca tot 80W90 il cheama... Eu pun acelasi ulei si la grup si la cutie si totul e ok. Te intreb si eu ceva,la Brasov aveti reprezentanta bavaria? Mi-a sifonat un domn motorul si cei de la asigurari au nevoie de un deviz si cred ca ar fi bine sa le duc unul de la BMW,tinand cont de faptul ca mi-a spart parbrizul,indoit rezervorul si zgariat capacul de la chiuloasa destul de urat. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 da, este. Firma se numeste Contempo. O gasesti la intrarea dinspre Bucuresti, inainte de drumul de Sacele. Chiar la intrarea in campingul unde s-a tinut multi ani intrunirea moto din Brasov. Uite doua linkuri unde gasesti ceva info: http://www.bmw-bv.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html http://ro.bmw-dealernetwork.com/_Contempo/ Contempo SRL - Dealer autorizat Showroom & service Adresa firmei: DN1, km 160 Adresa postala: OP nr. 8, CP 857, Brasov Tel: 0268 339 446 Fax: 0268 338 633 E-mail: bmw@contempo.ro Program: Luni- Vineri Vanzari 9:00-18:00 Service 8:00-17:00 Sambata Vanzari 9:00-15:00 Service 9:00-13:00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Pentru cardan/motor/cutie ia-ti doar niste saibe deformabile (si evident uleiul). Parerile sunt impartite la cati km sa schimbi (5-10k la motor,10k-1 an la cutie si finala). La finala as schimba mai des pana cand culoarea uleiului schimbat devine ca-i mai curata (in cazul meu la 5k am o culoare decenta,fara jeg mult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 ...fabricantul recomanda schimbarea uleiului in cutie si in grup la fiecare 20.000km sau o data la 2 ani!...parerea mea personala este urmatoarea: datorita pretului relativ mic al unui litru de ulei bun de cutie si grup cardanic, la fiecare 10.000km sau macar o data la 1 an ar putea fi schimbat!...cu 1 litru se rezolva totul, 0,8l/cutie si 0,2l/grup! ..eu am un stil mult simplificat de a schimba uleiul, deoarece folosesc la motor un ulei mineral 100% il schimb la 5.000km si tot la al 2-lea schimb de ulei schimb si filtrul, asta inseamna 10.000km asa ca o data cu schimbatul filtrului fac schimbul si in cutie si in grup! ...de asemenea este important sa se faca o data la 2 ani si schimbul de ulei din telescoape si de asemenea lichidul de frina!..cu acesta din urma e putin mai complicat deoarece se face intr-o anumita ordine si este foarte important sa nu intre aer in modulatoarele abs!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Aer intra in abs doar daca schimbi lichidul in ABS unit. Daca doar aerisesti franele, ABS unit n-are absolut nicio treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) Bars Temperature My LCD Readout 0 33.5° C ..... 92° F 0 bars 1 40° C..... 104° F 1 bars 2 65° C..... 149° F 2 bars 3 80° C..... 176° F 3 bars 4 90° C..... 194° F 4 bars 5 105° C..... 221° F 5 bars 6 130° C..... 266° F 6 bars 7 150° C..... 302° F 7 bars 8 160° C..... 320° F 8 bars 9 170° C..... 338° F 9 bars 10 175° C..... 347° F 10 bars Dependenta de linii RID - temperatura la 11xx Editat Iunie 3, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 multumim pt sfaturi domnilor..! si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Cu servo sau fara? Nu ca ar fi diferente spectaculoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Aer intra in abs doar daca schimbi lichidul in ABS unit. Daca doar aerisesti franele, ABS unit n-are absolut nicio treaba. Din cate stiu, asta trebuie facut anual la 1100/1150. La cele mai noi (seria R1200) la 2 ani. Mesaj completat si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! tot din cate stiu... este recomandat sa faci asta la un service specializat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi revine la normal si nu mai se itampla asta mult timp . Mesaj completat R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi revine la normal si nu mai se itampla asta mult timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Aeriseste-o cu o unealta deia care face vid Nu te agita daca vezi ca inca mai trage bule de aer pe furtunas, ala intra pe la filetul aerisitorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) Din cate stiu, asta trebuie facut anual la 1100/1150.La cele mai noi (seria R1200) la 2 ani. Eu fac la frane 10.000 pentru ca anual ar fi prea mare pauza. Iar aerisirea ABS inca nu am facut-o. O s-o fac si p-aia probabil curand. Din pacate trebuie sa merg la garaj pentru asta pentru ca nu am palnia aia desteapta.Plm. Deja ma oftic cand am sa vad bonul : DOT 4 vloeistoff - 7.50 EUR Arbeid - 120 EUR ------------------------------- TRANSPORT - 127.50 EUR BTW - 24.23 EUR ------------------------------- TOTAL - 151.83 EUR Asta-i viata,poate face Dan palnia aia si mi-o imprumuta si mie. Mesaj completat R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi E clar ca trebuie sa aerisesti.Cum spunea Dan Cata, cauta pompa de vid (e si pe Louis) si aeriseste cu aia. E mult mai lejer decat la pedala/maneta. Si bunica poate sa aerisesca franele cu o pompa din aia.Serios. Editat Iunie 4, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexchopper Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Aeriseste-o cu o unealta deia care face vid Nu te agita daca vezi ca inca mai trage bule de aer pe furtunas, ala intra pe la filetul aerisitorului Salutare frate!!! Sunt Alex de la FocÂşani. Nu am rezolvat-o cu motorul miliției. Problema este că Âşi sesnzorul de pe motor Âşi ventilatorul sunt în stare de funcționare!!! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pune uleiul de care am discutat la telefon si nu mai lasa niciodata mai mult de 2, 3 minute motorul sa stea la relanti. Inteleg ca fata de ale noastre are ventilator, da ala ar trebui sa inceapa sa functioneze pe la 6 bare. Ideea e ca daca nu mergi cu el si nu se raceste, adica nu trece aerul prin radiator si pe cilindrii, o sa se caleze foarte repede. Pe motorworks.co.uk sunt motoare SH de vanzare si de dezmembrat. Tin minte de un 1150 RT ca scria ca e totul in regula mai putin motorul - ca l-o lasat mergand pe alee in fata casei Dan. Mesaj completat De asemenea, poate sa fie stricat display-ul de pe bord, putin probabil dar se mai strica si alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 BMW Motorrad Riding Academy. La differenza tra essere o non essere motociclista. Preparati a diventare un motociclista ancora più esperto. La nuova edizione di BMW Motorrad Riding Academy sta per partire con i suoi esclusivi corsi. Il Nuovo Circuito del Centro di Sicurezza Stradale ASC di Vairano di Vidigulfo ti aspetta in una veste ancora più avvincente, grazie ad un tracciato inedito ancora più dinamico, tecnico e impegnativo dove mettere in pratica il programma che la scuola ha riservato per te. Una giornata divertente durante la quale imparerai come gestire al meglio la tua moto in ogni situazione con un programma di esercizi finalizzati a perfezionare il tuo stile di guida. Impostare al meglio la traiettoria, frenare in emergenza ed adattare la tua guida al tipo di strada, per non porre più limiti all'emozione. Scopri il programma completo visitando il sito www.bmw-motorrad.it/ridingacademy. Per maggiori informazioni e per iscriverti, scrivi una e-mail a bmwacademy@bmw.it oppure chiama il numero 0382-69199. RECOMAND ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Wtf! Raducioiu are motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 @ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの.... ....asa... am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online al lui Florian. Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos) Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK... PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire.... Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 @ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの.... ....asa... am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online al lui Florian. Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos) Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK... PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire.... Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor... /...... incearca asta.... R1100__Search_Manual_Online.Com_.pdf nu stiu daca o mere......sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 multumim pt sfaturi domnilor..! si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! ...suna-ma la 0721408941-florian si i-ti spun!..e prea mult de scris aici si mi-e teama ca se pot strecura greseli la interpretarea informatiilor!.. Mesaj completat Wtf! Raducioiu are motor? ... ..de unde stii?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Azi am testat K1300GT 2010. E interesant ce pot sa zic. Am fost surprins de modul in care ia curbele. Adica m-a surprins la modul negativ pentru ca nu eram pregatit pentru senzatia respectiva. Dupa ani de zile pe SS-uri cu unghi mic la furca si GSeul actual care ia curbele rapid ... Concluzia a fost ca mai am de invatzat Am depus 500$ avans pentru modelul rosu, cu urmatoarele: ABS ASC TPS (tire presure sensor) ESA2 (electronic suspension adj) heated grips heated seat cruise control parbriz mai mare top case 52 litri Sper sa ajunga pana vinerea viitoare sa pun o poza. Multumesc lui Doru si September pentru informatiile oferite. Va datorez niste berici. Totul a inceput la topicul: /index.php?showtopic=530963 Am vizitat vreo 3 dealeri pe o raza de 90km2. Am obtinut 3 preturi: pret pentru bike-ul meu pret bike nou (K) interest rate la banca Combinatia a fost ca fiecare dealer excela in una dintre categoriile mai sus enumerate. Am reusit sa stresez un dealer sa obtin un discount overall de ~7000$ fata de pretul initial (cumulat: pret oferit pe GS, pret pentru k13gt si o dobanda decenta la banca fara comision la rambursari anticipate). I-am terminat cu nervii ca nu vroiau sa accepte pretul si le-am zis ca plec la ceilalti (concurenta). Au trebuit sa vorbeasca cu superiorii de 2 ori ca sa accepte Asa le-am facut si anul trecut cand am luat GS-eul. Am negociat de 2 ori atunci (uitasem de banca): odata la cbr-eul dat la schimb si a doua oara la motorul cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.