Sari la conținut

2013 cbr 600 rr


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Furca, roti, ram-air.

Nu prea multe noutati, aparent. Vechiul model a aparut in 2006. Au trecut multi ani si ma asteptam la un model mai spectaculos.

 

si sa nu uitam .. "Tomorrow's Brakes, Today" .. extra-super-mega-giga franele atat de bune .. incat franeaza singure.

 

acuma la modul serios .. cred ca toata lumea se astepta la ceva mai mult la un "update" dupa 6 ani .. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai mie-mi place moaca ei, acu intradevar imi dau seama ca aduce putin cu r6 dar imi place mai mult asa patratos.

cat despre tehnologie nush la ce va asteptati. probabil oricum e bestiala mobra, trebuie sa ti-o poti si permite, nu? altfel exista k1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un minor update, nu e motocicleta noua:

 

 

(...) the 2013 Honda CBR600RR gets a set of new fairings, which we must admit are rather fetching (the bodywork is good for a 6% reduction in drag, according to Honda). The Japanese company also says that the revised front section improves RAM-air, and thus midrange torque. We won’t being to tell you what’s wrong with that statement, but suffice to say the design helps the 599cc motor breath better.

Other changes include a revised ECU package, 12-spoke wheels, Big Piston forks (BPF), and re-tuned rear shock. Honda is even throwing its “Electronic Combined Anti-Lock Braking System” (C-ABS) on the 2013 CBR600RR.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place noul look, dar ar fi fost mai frumoasa fara toba sub sa. S-a cam dus trendul asta. Imi place mai mult cu toba in pozitia clasica. (...)

 

Nu e vorba de moda sau trend, ci de ratiune: toba cu catalizator este un element greu. Pusa sub sa este mai estetica si mai "integrata"in linia motocicletei, dar urca si centrul de greutate. De-asta s-a revenit la pozitia clasica pentru multe modele, iar pentru modelele SBK se amplaseaza jos, direct sub motor (ex: RC8, 1199, etc.). Si S1000RR-ul are aceeasi logica: desi finala se prelungeste pe lateral, catalizatorul este sub motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat concurenta produce modelul de mai jos, eu zic ca n-ar trebui sa vanda nici o bucata:

 

http://www.motorcycledaily.com/2012/09/2013-kawasaki-zx-6r-gets-636cc-engine-and-revised-chassis/

  • New selectable engine power modes
  • New three-mode KTRC traction control
  • New Showa Big Piston – Separate Function Fork (BP-SFF) offers light weight, easy adjustability and fantastic wheel control
  • New supersport KIBS ABS provides maximum stopping performance, with added peace of mind (ZX-6R ABS only)
  • New one-piece “monobloc” radial-mount Nissin front brake calipers and radial-pump front brake master cylinder offer superb braking power and control
  • New F.C.C. clutch with assist and slipper functions offers light clutch pull, strong clamping force and helps minimize wheel chatter caused by aggressive downshifting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd..

buna completarea ta oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd..

buna completarea ta oricum.

 

+1

 

As adauga faptul ca e vorba si de stil, de ce iti place. Poate ca 636 nu e la fel de eficace/confortabila/frugala la consum/<alt motiv subiectiv>/etc. precum 600RR. Depinde ce cauti.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

mda cam dezamagitor...cu farurile alea de masina nu stiu ce sa zic:)))...sincer honda la acapitolul asta de cativa ani ma dezamgeste din ce in ce mai mult...modelele de acum 6 8 10 ani sunt mult mai misto...

 

Honda nu mai e honda

S-a dus pe garla mitul ala cu honda.acum au probleme cu distributia,motorul arde prea mult ulei,cu fiecare model nou se chinuie sa proiecteze cel mai urat design.Mai e un pas pana la asamblarea in china si o sa fie cea mai penala mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki anul asta eu cred ca e singurul care are pe aproape toate modelele controlul tractiunii, (ZZR1400, 636, ZX10R, 1400GTR) si nu e exclus in anii urmatori sa il puna si pe modelele naked, iar slipery clutch pana si ZX300R-ul il are.

Au stricat si look-ul 600RR-ului asa cum au facut-o si cu 1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Using knowledge gained from the Honda RC212V MotoGP race program, aerodynamic improvements were made to this newest CBR600RR, which shows a 6.5 percent decrease in drag over the previous model. The development and testing used with this all-new CBR600RR bodywork, in turn, led to aerodynamic advancements that have been incorporated into the current RC213V MotoGP racing machine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,de fapt ei din 2003 tot o freaca cu modelul asta.Da,in 2007 au schimbat-o cat de cat,suspensii,frane,niste treburi pe la injectie si carenaj,un "major update" ca sa zic asa,dar tot modelul vechi era.Este o motocicleta foarte buna,dar e in esenta modelul 2003.

Anul asta n-au facut nika la ea,dar probabil au un departament enorm care face tot felul de studii si sondaje,si aia au luat pulsul natiunii si au zis ca tre sa-i faca ceva,s-o mai improspateze,dar nici nu prea au dorit sa bage bani in treaba asta,asa ca au dat-o pe dupa visin cu "pedigri-ul" lu RC 213V cu culorile repsol,cu praf in ochii prostilor.

Ce au adus ei nou pe modelul 2013?

-New Suspension : Showa Big Piston Fork.Nu aveau treaba asta si pe modelul precedent?Poate ma insel,dar eu asa tin minte.Pe spate bascula aia "Unit Pro Link,aia e din 2003 pe cbr-uri,neschimbata,iar suspensia aferenta e aceeiasi ca pe modelul vechi.Deci care new suspension?

- C-ABS-ul,avea un prieten Combined braking sistem din asta pe un scuter din 2005,deci nu e nika nou.Franele sunt aceleasi Nissin-uri de cand lumea.

Cu alte cuvinte,i-au pus niste roti in 12 spitze si i-au schimbat carenajul de arata fata ca pe F1 (amintindu-si probabil de vremuri de glorie demult apuse,cand cbr-ul era tatic,atat in teste cat si la vanzari),si gata : "The all-new model 2013,major update,revamp,etc.

Pai rivalii scot un model nou-noutz odata la 2 ani.Si prin nou inteleg motor,cutie,sasiu,frane,suspensii,nu "all-new Denso 12-hole injectors",da,all-new din 2007 :D

Treaba e ca aceasta clasa 600 supersport a cunoscut un declin enorm in ultimii ani din 2 motive : deoarece pe de o parte clasa superbike ( a miarelor) a devenit mult mai user-friendly decat in 2003 cand aparuse primul 600 rr,(cu tc,harti de ecu,anti-wheelie,etc,etc),ceea ce ii face pe cei ce doresc un ss sa se reorienteze spre sbk,iar pe de alta parte datorita boom-ului funbikes-urilor de 600 : vezi sv 650,kawa er-6n,etc,etc,chiar si naked-urile actuale (care deja au si ele usd,frane radiale,si un sasiu cat de cat) toate au rupt cate o bucata din vanzarile de ss.

Nemaifiind bani gramada pe aceasta piata,de fapt nemaifiind banii aia grei in care se lafaia Honda prin '98 pe aceasta piata,ei nu mai baga bani in dezvoltare nimic.Ii trag un set de carene,care e moka,ii pun niste jante care se fac fara vreun mare efort,si salut.

Si vor face asa cat timp le tine,adica pana cand vanzarile vor scadea vertiginos.Iar atunci se vor gandi daca se merita sa mai scoata un model nou-noutz sau nu.

 

 

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...