servant.1980 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 au aparut oficial pozele cu noul 600 RR de la Honda http://powersports.honda.com/2013/cbr600rr.aspx acum fiecare cu gusturile lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Furca, roti, ram-air. Nu prea multe noutati, aparent. Vechiul model a aparut in 2006. Au trecut multi ani si ma asteptam la un model mai spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 cea mai spectaculoasa schimbare este in designul carenei frontale...care nu este dintre cele mai reusite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 deci chiar nu`mi place...pm..farurile alea zici ca`s de la r6 2003+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Inca nu au pus slippery clutch. O surpriza neplacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.m Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Furca, roti, ram-air. Nu prea multe noutati, aparent. Vechiul model a aparut in 2006. Au trecut multi ani si ma asteptam la un model mai spectaculos. si sa nu uitam .. "Tomorrow's Brakes, Today" .. extra-super-mega-giga franele atat de bune .. incat franeaza singure. acuma la modul serios .. cred ca toata lumea se astepta la ceva mai mult la un "update" dupa 6 ani .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 cea mai spectaculoasa schimbare este in designul carenei frontale...care nu este dintre cele mai reusite Arata ca un BMW CSI mai ingust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 bai mie-mi place moaca ei, acu intradevar imi dau seama ca aduce putin cu r6 dar imi place mai mult asa patratos. cat despre tehnologie nush la ce va asteptati. probabil oricum e bestiala mobra, trebuie sa ti-o poti si permite, nu? altfel exista k1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 E un minor update, nu e motocicleta noua: (...) the 2013 Honda CBR600RR gets a set of new fairings, which we must admit are rather fetching (the bodywork is good for a 6% reduction in drag, according to Honda). The Japanese company also says that the revised front section improves RAM-air, and thus midrange torque. We won’t being to tell you what’s wrong with that statement, but suffice to say the design helps the 599cc motor breath better. Other changes include a revised ECU package, 12-spoke wheels, Big Piston forks (BPF), and re-tuned rear shock. Honda is even throwing its “Electronic Combined Anti-Lock Braking System” (C-ABS) on the 2013 CBR600RR. Sursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Cam jenant anul asta la Honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 chiar ca,ce ati fi vrut sa schimbe? eu zic ca e destul,orice schimbare e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Mie imi place noul look, dar ar fi fost mai frumoasa fara toba sub sa. S-a cam dus trendul asta. Imi place mai mult cu toba in pozitia clasica. Vad ca nimeni n-a observat CBR-ul pentru cei cu A2, 2013 CBR500R http://powersports.honda.com/2013/cbr500r.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Mie imi place noul look, dar ar fi fost mai frumoasa fara toba sub sa. S-a cam dus trendul asta. Imi place mai mult cu toba in pozitia clasica. (...) Nu e vorba de moda sau trend, ci de ratiune: toba cu catalizator este un element greu. Pusa sub sa este mai estetica si mai "integrata"in linia motocicletei, dar urca si centrul de greutate. De-asta s-a revenit la pozitia clasica pentru multe modele, iar pentru modelele SBK se amplaseaza jos, direct sub motor (ex: RC8, 1199, etc.). Si S1000RR-ul are aceeasi logica: desi finala se prelungeste pe lateral, catalizatorul este sub motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 mda cam dezamagitor...cu farurile alea de masina nu stiu ce sa zic:)))...sincer honda la acapitolul asta de cativa ani ma dezamgeste din ce in ce mai mult...modelele de acum 6 8 10 ani sunt mult mai misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Atata timp cat concurenta produce modelul de mai jos, eu zic ca n-ar trebui sa vanda nici o bucata: http://www.motorcycledaily.com/2012/09/2013-kawasaki-zx-6r-gets-636cc-engine-and-revised-chassis/ New selectable engine power modes New three-mode KTRC traction control New Showa Big Piston – Separate Function Fork (BP-SFF) offers light weight, easy adjustability and fantastic wheel control New supersport KIBS ABS provides maximum stopping performance, with added peace of mind (ZX-6R ABS only) New one-piece “monobloc” radial-mount Nissin front brake calipers and radial-pump front brake master cylinder offer superb braking power and control New F.C.C. clutch with assist and slipper functions offers light clutch pull, strong clamping force and helps minimize wheel chatter caused by aggressive downshifting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd.. buna completarea ta oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd.. buna completarea ta oricum. +1 As adauga faptul ca e vorba si de stil, de ce iti place. Poate ca 636 nu e la fel de eficace/confortabila/frugala la consum/<alt motiv subiectiv>/etc. precum 600RR. Depinde ce cauti. Editat Noiembrie 13, 2012 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 mda cam dezamagitor...cu farurile alea de masina nu stiu ce sa zic:)))...sincer honda la acapitolul asta de cativa ani ma dezamgeste din ce in ce mai mult...modelele de acum 6 8 10 ani sunt mult mai misto... Honda nu mai e honda S-a dus pe garla mitul ala cu honda.acum au probleme cu distributia,motorul arde prea mult ulei,cu fiecare model nou se chinuie sa proiecteze cel mai urat design.Mai e un pas pana la asamblarea in china si o sa fie cea mai penala mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand Fanii sunt aia care sufera mereu cel mai mult si se entuziasmeaza de pomana. Indiferent ce fel de fan este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) arata dubios bascula, arata "veche" e vorba de gusturi, bineinteles. ps. uitati-va la bascula concurentei (suzi, kawa, yama) Editat Noiembrie 13, 2012 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 parca vechiul model Cesar e din 2007 nu 2006 ,2006`le e altceva sau ma insel ? e asa si asa modelul asta nou de cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 cine vrea performata isi ia s1000rr nu zx10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 parca vechiul model Cesar e din 2007 nu 2006 ,2006`le e altceva sau ma insel ? Ai dreptate, oficial, modelul anterior a inceput sa fie produs din 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Kawasaki anul asta eu cred ca e singurul care are pe aproape toate modelele controlul tractiunii, (ZZR1400, 636, ZX10R, 1400GTR) si nu e exclus in anii urmatori sa il puna si pe modelele naked, iar slipery clutch pana si ZX300R-ul il are. Au stricat si look-ul 600RR-ului asa cum au facut-o si cu 1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Using knowledge gained from the Honda RC212V MotoGP race program, aerodynamic improvements were made to this newest CBR600RR, which shows a 6.5 percent decrease in drag over the previous model. The development and testing used with this all-new CBR600RR bodywork, in turn, led to aerodynamic advancements that have been incorporated into the current RC213V MotoGP racing machine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.