Sari la conținut

2013 cbr 600 rr


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Furca, roti, ram-air.

Nu prea multe noutati, aparent. Vechiul model a aparut in 2006. Au trecut multi ani si ma asteptam la un model mai spectaculos.

 

si sa nu uitam .. "Tomorrow's Brakes, Today" .. extra-super-mega-giga franele atat de bune .. incat franeaza singure.

 

acuma la modul serios .. cred ca toata lumea se astepta la ceva mai mult la un "update" dupa 6 ani .. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai mie-mi place moaca ei, acu intradevar imi dau seama ca aduce putin cu r6 dar imi place mai mult asa patratos.

cat despre tehnologie nush la ce va asteptati. probabil oricum e bestiala mobra, trebuie sa ti-o poti si permite, nu? altfel exista k1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un minor update, nu e motocicleta noua:

 

 

(...) the 2013 Honda CBR600RR gets a set of new fairings, which we must admit are rather fetching (the bodywork is good for a 6% reduction in drag, according to Honda). The Japanese company also says that the revised front section improves RAM-air, and thus midrange torque. We won’t being to tell you what’s wrong with that statement, but suffice to say the design helps the 599cc motor breath better.

Other changes include a revised ECU package, 12-spoke wheels, Big Piston forks (BPF), and re-tuned rear shock. Honda is even throwing its “Electronic Combined Anti-Lock Braking System” (C-ABS) on the 2013 CBR600RR.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place noul look, dar ar fi fost mai frumoasa fara toba sub sa. S-a cam dus trendul asta. Imi place mai mult cu toba in pozitia clasica. (...)

 

Nu e vorba de moda sau trend, ci de ratiune: toba cu catalizator este un element greu. Pusa sub sa este mai estetica si mai "integrata"in linia motocicletei, dar urca si centrul de greutate. De-asta s-a revenit la pozitia clasica pentru multe modele, iar pentru modelele SBK se amplaseaza jos, direct sub motor (ex: RC8, 1199, etc.). Si S1000RR-ul are aceeasi logica: desi finala se prelungeste pe lateral, catalizatorul este sub motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat concurenta produce modelul de mai jos, eu zic ca n-ar trebui sa vanda nici o bucata:

 

http://www.motorcycledaily.com/2012/09/2013-kawasaki-zx-6r-gets-636cc-engine-and-revised-chassis/

  • New selectable engine power modes
  • New three-mode KTRC traction control
  • New Showa Big Piston – Separate Function Fork (BP-SFF) offers light weight, easy adjustability and fantastic wheel control
  • New supersport KIBS ABS provides maximum stopping performance, with added peace of mind (ZX-6R ABS only)
  • New one-piece “monobloc” radial-mount Nissin front brake calipers and radial-pump front brake master cylinder offer superb braking power and control
  • New F.C.C. clutch with assist and slipper functions offers light clutch pull, strong clamping force and helps minimize wheel chatter caused by aggressive downshifting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd..

buna completarea ta oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tem ca nu e atat de simplu. vad ca sunt destui motociclisti care nu aleg obiectiv ci fac pasiune catre un anume brand. poate aia care cauta fix performanta si chestiile de pe lista aia o sa aleaga zxr-ul. multi in schimb o sa isi zica ca nu au nevoie sau ca nu le place kawa samd..

buna completarea ta oricum.

 

+1

 

As adauga faptul ca e vorba si de stil, de ce iti place. Poate ca 636 nu e la fel de eficace/confortabila/frugala la consum/<alt motiv subiectiv>/etc. precum 600RR. Depinde ce cauti.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

mda cam dezamagitor...cu farurile alea de masina nu stiu ce sa zic:)))...sincer honda la acapitolul asta de cativa ani ma dezamgeste din ce in ce mai mult...modelele de acum 6 8 10 ani sunt mult mai misto...

 

Honda nu mai e honda

S-a dus pe garla mitul ala cu honda.acum au probleme cu distributia,motorul arde prea mult ulei,cu fiecare model nou se chinuie sa proiecteze cel mai urat design.Mai e un pas pana la asamblarea in china si o sa fie cea mai penala mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki anul asta eu cred ca e singurul care are pe aproape toate modelele controlul tractiunii, (ZZR1400, 636, ZX10R, 1400GTR) si nu e exclus in anii urmatori sa il puna si pe modelele naked, iar slipery clutch pana si ZX300R-ul il are.

Au stricat si look-ul 600RR-ului asa cum au facut-o si cu 1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Using knowledge gained from the Honda RC212V MotoGP race program, aerodynamic improvements were made to this newest CBR600RR, which shows a 6.5 percent decrease in drag over the previous model. The development and testing used with this all-new CBR600RR bodywork, in turn, led to aerodynamic advancements that have been incorporated into the current RC213V MotoGP racing machine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...