campers Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 a inclinat-o prea tare pe marcaj (la viteza prea mica ? )- daca priviti cu atentie , exact cand trece peste marcaj cu roata spate , o scapa de sub control . nu cred sa fi accelerat prea tare , caci nu se aude turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Ceva foarte util cu situatii in care de cele mai multe ori se intampla accidente. Sudiu facut in Franta. De retinut factorii de risc. http://www.assureurs-prevention.fr/sites/media/ap/motoprev/motoprev.htm Editat Septembrie 17, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) The Pace - 1991 http://www.motorcyclistonline.com/flashback/122_0911_the_pace_nick_ienatsch/ The Pace 2.0 http://www.cycleworld.com/2013/09/16/become-a-better-street-rider-with-the-pace-motorcycle-safety-and-riding-skills/ A COMPRESSED FORK aids turn-in through improved geometry and a bigger tire contact patch (see below). But it has to be in the effective travel range: Releasing brakes before turn-in extends the fork and the bike wants to run wide. Get to the turn-in point with excessive brake pressure and the fork is too collapsed, again forcing the bike to run wide. Learn to use the brakes for both speed and geometry control. In the second article, on The Pace, my views on trail-braking started to evolve because racing was teaching me so much. For speed on the track or safety on the street, you must be able to use some brake pressure at lean angle. On the street in corners you brake for, do your best to “leave the brake light on” at corner turn-in so you are taking advantage of slightly better steering geometry provided by fork compression. Editat Septembrie 18, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Negocierea virajelor cu raza descrescatoare, care se "inchid" : http://www.motorcycle.com/how-to/negotiate-decreasing-radius-corners Nu stiu cine a facut topicul varza dar ori s- a incurcat in butoane ori nu stiu ce sa zic... 30 de pagini de poze cam ogrish, apoi incepe topicul facut de mine, titlul a ramas cel facut de mine, dar scrie ca e facut de un alt user, pana si in ultimele pagini apar poze de la accidente intercalate cu posturi care aveau legatura cu topicul meu. Am dat si un "report" ...dar nici nu stiu ce se mai poate face cu topicul asta. Articol despre alegerea unei motocilete, pentru incepatori: http://www.motorcycle-usa.com/920/17311/Motorcycle-Article/Learning-to-Ride---Choosing-a-Motorcycle.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Mai multe despre manevrabilitatea extrema.. Sa nu mai zica unii ca e simplu sau altii ca ce priceputi sunt astia.. Totul se invata prin parctica.. multa practica. Ce sa mai zic de modificarile motocicletei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 raspuns corect GPauL, raspuns corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Top Ten Things Motorcyclists Should Avoid http://www.motorcycle.com/top10/top-ten.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Am gasit un link pt filmul Motovudu - Dark Art of Performance: http://ssriders.com.br/arquivos/ Tot acolo gasiti si The twist of the wrist 2, pus cu titlu "curvas" ) Viteza de dld e buna, aprox 1.5 mb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) E interesant motovudu asta, pe de alta parte cam contrazice ce ne invata Keith Code si Superbike School. Ideile principale desprinse de mine din filmuletz: - fundul nu atat de in spate pe sa, corpul mai in fata pentru a controla derapajele mai usor; - trasele modificate in asa fel incat sa poti sa dai gaz full cat mai repede; - adaptarea vitezei si franarea inainte de viraj in asa fel incat motoreta sa parcurga apex-ul fara sa fie nevoie sa franezi sau sa atingi gazul, motoreta sa aiba de luptat doar cu forta laterala; - atentie la trail-braking, pana la una anumit unghi se poate, apoi mai mult face rau si iti ia din capacitatea mobrei de a lua virajul cu cea mai mare viteza; Asta din ce imi aduc aminte, o mica sinteza. Editat Ianuarie 22, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Am urmarit filmul si nu se contrazice cu ce zice TOTW2.. De ce pare ca se contrazice? TOTW2 explica chestii de baza si in detaliu pe cand MV(motovudu) explica tips and tricks sau mai bine zis, "uite asa fac eu". Diferenta intre cele doua stiluri de predare e ca stilul MV este pentru cei care deja stiu cu ce se mananca pista de circuit, nu au frica sau au o dorinta "tinereasca" de a castiga, spre deosebire de TOTW2 care explica pentru toti fricosii(inteleptii sau cei care n-au bani de reparatii sau pe cei care pur si simplu isi iubesc prea mult motocicleta) sau pentru "tinerii tupeisti" care s-au blocat si s-au oprit din progres. Tot pentru cei din urma, mai exista si TOTW1(cartea) care e axata mai mult pe racing. Pe de alta parte TOTW2 nu zice "DOAR ASA SE FACE"... in general descrie metoda safe pentru a invata si nu metoda pentru a excela. Pentru un incepator ce sunt prefer TOTW2 dar sunt convins ca voi ajunge candva(da doamne) sa aplic si metodele MV. De ce prefer TOTW2? Un exemplu: Mi se pare mai prudent sa intru in viraj cu viteza mica si sa lucrez curba de acolo(TOTW2) decat sa intru fierbinte(MV) si sa ies de pe pista.. eventualul esec mi-ar distruge increderea in fortele proprii si nu vreau asta... imi ajung doua sezoane pierdute aiurea. Poti sa folosesti metoda MV in siguranta cand stii deja cu ce viteza se intra intr-o anumita curba si cand ai incredere in fortele proprii ca poti sa intorci motocicleta.. de reactiile de supravietuie nu mai zic.. trebuie sa fii capabil deja sa le tii sub control. Pe scurt : TOTW2 - pentru incepatori/prudenti MV - pentru avansati/tineri cu cascaval gros/tineri cu dorinta mare de a invinge Singura diferenta mare ar fi MV pretinde ca motocicleta e stabila cu gazul inchis pe cand TOTW2 pretinde ca e stabila cu gazul deschis. Dar si asta depinde de finete si anumiti parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 ..... Singura diferenta mare ar fi MV pretinde ca motocicleta e stabila cu gazul inchis pe cand TOTW2 pretinde ca e stabila cu gazul deschis. Dar si asta depinde de finete si anumiti parametri. Gaz inchis pe frana de motor la turatii mari, astfel incat dupa apex sa fie inca in plaja buna de turatii pentru a iesi tare din viraj. Dar zice si ca se poate tine constant sau accelerat foarte usor, sa te ajute sa faci mici ajustari de trasa,etc. Mai uita-te o data. Oricum ,sunt sigur ca il vei vedea de mai multe ori. Si da, TOW2 e mai pentru incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Gaz inchis pe frana de motor la turatii mari, astfel incat dupa apex sa fie inca in plaja buna de turatii pentru a iesi tare din viraj. Dar zice si ca se poate tine constant sau accelerat foarte usor, sa te ajute sa faci mici ajustari de trasa,etc. Mai uita-te o data. Oricum ,sunt sigur ca il vei vedea de mai multe ori. Si da, TOW2 e mai pentru incepatori. da, am inteles particularitatile dar ma grabeam si nu puteam sa descriu in detaliu ce am inteles. Oricum am sa ma uit de cateva ori la el ca iarna e lunga oricat ar tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) "Pasagerul este responsabilitatea voastra" http://www.motorcycle.com/features/passenger-responsibility.html Once underway it’s up to the pilot to balance the levels of excitement, fun and danger. Editat Ianuarie 23, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 http://www.motorcycle.com/top10/top-ten-ways-stay-alive.html/2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Am dat peste o colectie interesanta de videoclipuri legate de controlul motocicletei care mie imi par foarte interesante si eu fiind foarte "verde" in motociclism. Enjoy! Click pe titlul videoclipului pt playlist-ul de 15. PS: imi cer scuze am gresit titlul, daca un moderator poate corecta ii voi fii recunoscator. Editat Aprilie 5, 2014 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am dat peste o colectie interesanta de videoclipuri legate de controlul motocicletei care mie imi par foarte interesante si eu fiind foarte "verde" in motociclism. Enjoy! Click pe titlul videoclipului pt playlist-ul de 15. PS: imi cer scuze am gresit titlul, daca un moderator poate corecta ii voi fii recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 http://izismile.com/2014/04/04/reckless_biker_flies_off_40ft_cliff_after_highspeed.html Iesire gresita din curba, panica atunci cand a vazut masina si.... Doua cazaturi datorate mersului prea tare cu suspensii ne-performante . Cazatura din cauza cauciucurilor nepotrivite pentru mers foarte agresiv si, mai ales, a presiunii prea mari in anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Cazatura din cauza cauciucurilor nepotrivite pentru mers foarte agresiv si, mai ales, a presiunii prea mari in anvelope Mai ai dreptul la inca 2 incercari Toti astia din ultimele doua clipuri sunt incepatori iar cazuturile sunt cauzate de lipsa ``ground clereance - ului``. Daca va uitati si ascultati cu atentie, toti pivoteaza pe scarita de interior. p.s. In/la mersul sportiv, agresivitatea implica: trail brake, tranzitia de la verticala la inclinare maxima in cit mai scurt timp si o iesire in forta. Editat Aprilie 18, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Am dat de mai multe ori cu scaritele de asfalt si n-a fost cazatura. Dar e intr-adevar o senzatie nasoala si te destabilizeaza serios. Are dreptate Denis. Primul clip - monsterul loveste cu scarita, fuge spatele, o redreseaza si apoi fug si spatele si fata aproape in acelasi timp. Probabil ca ground clearence-ul e cauza principala la prima cazatura. La SV insa, se vede foarte bine pe slo-mo cum aluneca fata din cauza ca suspensia nu urmareste bine asfaltul si topaie. Imediat urmeaza si spatele. Eu cred ca a doua cazatura e 3/4 suspensie, 1/4 cauciuc In al doilea clip e vorba de cauciuc (si presiune) si tras de gaz devreme imho Editat Aprilie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=JIWBZv45gqg nu stiu daca a mai fost pus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 super bune sfaturile pentru strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 nu stiu daca a mai fost pus.. A mai fost pus, dar nu conteaza..... Oricum foarte bune sfaturile. In special pentru incepatori si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=JIWBZv45gqg nu stiu daca a mai fost pus.. bravo omule, deci am vazut jumatate din documentarul asta la inceputul anului si il cautam de vreo 2-3 luni sa il vad din nou dar fara nici un rezultat pana acum evident. p.s. : ce e trail braking-ul ? Editat August 15, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_braking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 a fost, n-a mai fi fost? https://www.youtube.com/watch?v=05FPes4Xbuc » Post actualizat in 10 Sep 2014 12:22Si incredibil ca nu se intampla mai des pe la noi din astea : http://metro.co.uk/2014/09/09/motorbiker-survives-crash-by-landing-in-massive-pile-of-poo-from-overturned-tractor-4862327/?ITO=facebook#%C2%A0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.