Sari la conținut

Motociclisti de Interventii


Constantin
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

@Mikulas, asa este, situatiile astea, cu piciorul rupt in Delta, sunt rare, spre deloc.

Stiu ca exact Dl.Constantin a patit asa, dar s-a descurcat fara remorca si nu l-au mai mancat taunii..

Bogdan, spui ca nu trebuie omologata..asta pe coclauri, dar odata trebuie sa iesi cu ea la drumul principal, ca asta-i ideea, sa duci omul la spital..pina acolo ce faci?

Apoi ma gandeam ca ideea asta este propusa la modul general, nu doar pt.segmentul coclauri, sau m-am inselat?

Pt.ca nu vad nicio logica sa se aloce atatea resurse doar/doar isi rup unu/doi picioarele pe coclauri..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mda ce sa zic omului ii scapa cam multe "detalii"........cumn spuneam si mai devreme daca tot se vrea o chestie de genul...raspunsulul il avem la motoretele din al 2 lea rzb. mondial....unde baietii foloseau ataj ele motoretelor ptr transport de pacienti....ataje modificate binenteles unde pacientul sta intro pozitie corespunzatoare cu suficient spatiu ...ferit de factori exteriori intro anumita masura dar se poate lucra la asta creca e o varianta muult mai rezonabila ....asta o idee ar mai fi ..dar deajuns ptr moment:)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca tin minte se vehicula ideea ca fiind cu mobra te strecori si ajungi mult mai repede.

Cu atas ar fi altceva, dar atunci nu mai este valabil ceea ce se spune mai sus, si atunci de ce nu s-ar folosi o duba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa este corect ....insa eu zic ca o moto cu ataj este mult mai mobila decat o duba....si eu cred ca cu o moto cu remorca cu pacient oricum nu te strcori la fel ca si cand ai fi singur cu moto...deci cum ramane....undei copromisul:))))....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate?

A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore.

Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea

 

Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate?

A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore.

Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea

 

Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate?

A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore.

Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze! Tastatura la tel mobil e cam fina.

Sa inchei. Operatia la ruperea ambelor oase trebuie facuta in cateva ore. Actiunea a fost sambata. Si am ajuns la Elias duminica seara. Zic doctorii, ai venit prea tarziu, e prea umflat, asteptam cateva zile pana se desumfla! Abia joi m-au operat, cu riscuri! ETC.

 

Eu am catalogat cercetarea ca o incercare nereusita. La cercetari, sansele de succes sunt minime. Poate se vor gasi unii mai cu imaginatie. Si nu frecventa folosirii conteaza. Protectiile de cate ori v-au " protejat" efectiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate?

A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore.

Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea

 

devreme ce esti in viata si cu tot cu picior inseamna ca te-ai descurcat. daca nu te descurcai insemna ca erai acu oale si ulcele in delta mancat de aligatori

daca n-ai fi patit chestiunea asta ti-ar mai fi venit ideile astea cu motociclistul salvator?

 

in situatia patita de tine crezi ca ar fi durat mai putin daca ar fi venit pana in delta de la bucuresti/tulcea un motociclist carand targa aia cu roti sau a durat mai putin sa gaseasca gigi un ims?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles de ce trebuiesc cheltuiti acesti 2000 euro pt.un Call Center, inafara faptului de a da de munca acelei domnisoare cu 11 clase? :scratch:

Cine are un accident si este in stare sa vorbeasca da singur un telefon la o firma de tractari, cam oricine are acuma un telefon cu acces la internet, in ultima instanta suna la 112 si il redirectioneaza aia..

 

 

ai dreptate, call centeru e inutil(e atat de inutil incat exista un serviciu de genul asta, platit, in toate tarile cu apa calda)la fel ca moto-targa,

 

 

propun un motoelicopter pentru a scoate motociclistii din delta si numai pe aia care-si rup picioarele noaptea ca altfel se pare ca exista barca-ambulanta

 

defapt trebuie 2 motoelicoptere , daca primul are accident sa aiba cine sa-l scoata din rahan

 

a.. si sa nu uitam de anestezia locala...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ati contribuit nici cu munca, nici la cheltuieli, nici la solutiile constructive, dar cereti – probabil ca motociclisti, nu vad alta calitate – oprirea cercetarilor. S-au oprit, v-am comunicat de la prezentarea remorcii. Imi fac si autocritica ca am indraznit sa intreprind ceva fara aprobare.

Celelalte dispozitive in lucru nu are rost sa le mai comunicam, enervand diversi useri.

 

PS: La sesiunile de comunicari stiintifice, cei din sala vin cu observatii dar la randul lor vor tine comunicarile proprii, la care vor primi observatii.

Astept prezentarea incercarilor Dvs. Promit numai observatii privind corectitudinea din punct de vedere tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat...

 

Domnule Profesor,cu respecte, va rog sa continuati ( pe principiul - cainii latra, URSUL trece).

 

Imi permit o sugestie pentru acest forum - folositi optiunea" ignore" pentru a nu mai "primi" posturile celor "offtopic".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ati contribuit nici cu munca, nici la cheltuieli, nici la solutiile constructive, dar cereti – probabil ca motociclisti, nu vad alta calitate – oprirea cercetarilor. S-au oprit, v-am comunicat de la prezentarea remorcii. Imi fac si autocritica ca am indraznit sa intreprind ceva fara aprobare.

Celelalte dispozitive in lucru nu are rost sa le mai comunicam, enervand diversi useri.

 

PS: La sesiunile de comunicari stiintifice, cei din sala vin cu observatii dar la randul lor vor tine comunicarile proprii, la care vor primi observatii.

Astept prezentarea incercarilor Dvs. Promit numai observatii privind corectitudinea din punct de vedere tehnic.

 

Odata ce ne-ati prezentat aici rezultatul "cercetarilor" probabil va asteptati la pareri. Iaca v-am expus parerile noastre. Gratis.

Daca nu va coafeaza parerile sincere ale unoer oameni pe forum puteti sa platiti un consultant, dati-i o caruta de bani sa-si dea cu parerea si la urma o sa va zica "e o porcarie nefezabila".

Am impresia ca tot n-ati inteles ca toata ideea de motociclist de interventii e una fara rost, dar ce sa zic, continuati ca ursul indiferent de ce latra cainii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt.un baiat inteligent folosesti cam deplasat cuvantul prost!

Ai sa fii uimit citi merg cu masinile sau cu mobrele fara sa care nici macar o surubelnita cu ei..sunt multe femei, unii barbati complet paraleli cu mecanica, de ce ii faci prosti?

Doar pentru ca tu esti neam de manivela si stii sa surubaresti?

 

Esti acid si ma ataci direct. Nu imi amintesc sa-ti fi vorbit eu vreodata urat. Probabil ca tu estu unul care pleaca fara scule la el si de aici indignarea.

 

Totusi raman la parerea mea. Cei care pleaca fara minimul necesar de scule ori piese la ei sunt prosti facuti gramada.

Exista chituri de reparatie pentru diverse elemente gata ambalate prin diverse magazine. Si nu costa o avere. In aceleasi magazine gasesti truse de scule mici si usoare cu strictul necesar la fel de ieftine.

 

Stiu ca exista fete si atehnici. Dar asta nu ii impiedica sa aiba la ei scule si piese in asa fel incat atunci cand fac pana sa opreasca pe cineva care se pricepe.

Nu trebuie sa fii neam de manivela ca sa nu ramai ca prostul in drum. E de ajuns sa fii suficient de inteligent sa fii prevazator.

 

Nu stiu daca sesizezi diferenta. Eu nu i-am facut prosti fiindca nu se pricep la mecanica. I-am facut prosti fiindca pleaca nepregatiti la drum si daca se implementeaza ideea acestui topic or sa plece chiar si fara griji. Ce daca au un cui in cauciuc si il umbfla la doua zile. Nu conteaza. Vin baietii de la MI.

Dar daca baietii de la MI nu au o anumita cheie in trusele lor. Cam cate scule pot cara ei pe o motocicleta in asa fel incat sa aiba toate cheile pentru toate motocicletele. Pentru a desface roata din spate la unele motociclete ai nevoie de un imbus foarte mare. Pana si eu am avut dificultati sa il gasesc de cumparat. Am facut o investitie care nu se va amortiza in veci fiindca acea cheie am folosit-o de doua ori in 4 ani.

Cam ce investitii trebuie sa faca cei de la MI pentru a fi pregatiti pe tot cuprinsul tarii numai pentru cazurile de pana?

Nu ar fi mai simplu ca MI sa puna la dispozitie neamuri de manivela iar motociclistii sa aiba macar sculele speciale pentru motoarele lor? Si daca tot au sculele speciale la ei nu mor daca isi iau la ei macar un patent si o surubelnita.

 

Si cum motocicleta nu e autoturism exista o diferenta. Autoturismul daca se strica il poti lasa pe marginea drumului si sa pleci sa cauti ajutor. Daca vremea nu iti permite sa pleci dupa ajutor poti ramane la adapost pana se indreapta vremea. Autoturismul are roata de rezerva.

Motocicleta nu o poti lasa pe marginea drumului fiindca ai multe sanse sa nu o mai gasesti. Bagajele sunt mai expuse si pot fi tentante pentru hoti.

 

De aceea nu pot fi comparate cele doua vehicule. In plus este foarte dificil de ajuns la piesele motorului la masinile din noua generatie. E cam inutil sa ai scule la tine in afare de cele pentru schimbat roata, un patent si o surubelnita care oricum vin in trusa masnii.

La motocicleta e diferit, totul e la vedere si accesibil. O carena are 5 suruburi maxim si ai tot motorul la dispozitie cu cutie si transmisie finala.

 

Caz concret. Ma suna un prieten cu un BMW ca a ramas in drum. Se intorcea de la mare. Duminica fiind nu a gasit nici o duba sa il ridice de acolo.

Eu ma intorceam tot de la mare dar mai tarziu. Ma asteapta desteptul in drum cam 2 -3 ore pana ajung eu. Eu aveam scule pentru motorul meu. doar ca nu se potriveau si la BMW. Si uite asa am pierdut alte trei ore langa motorul ala fiindca el nu avea nici o scula la el si m-am chinuit sa le desfac cu japca. E prietenul meu dar e prost rau uneori si i-am comunicat acest aspect.

 

In schimb ma suna Purghi. E aici pe froum fata. Vroia sa ii scot bateria de pe motor ca venise iarna. O chestie simpla care acum a invatat sa o faca singura si nu ma mai suna cu chestii banale. Avea fata toate sculele sub saua motocicletei ca eu nu a trebuit sa le scot pe ale mele desi venisem pregatit de data asta. Si ea tot BMW are.

 

Deci se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Esti acid si ma ataci direct. Nu imi amintesc sa-ti fi vorbit eu vreodata urat. Probabil ca tu estu unul care pleaca fara scule la el si de aici indignarea.

Daca reiese de undeva ca te atac sau ti-am vorbit arata-mi si mie si imi cer scuze aici!

Poate te-a deranjat cind am spus neam de manivela, dar este o denumire generala pt.toti mecanicii si cei care se pricep la surubareala, nu-i jignire.

Mai reciteste odata ce am scris, chiar ti-am spus ca fiind un baiat inteligent folosesti aiurea cuvantul prost in contextul dat.

Iti mai repet, nu trebuie sa-i categorisesti prosti pe altii care nu au cunostintele tale.

Si chiar daca pleaca la drum cu trusa de scule dupa ei, fac pana pe marginea drumului, ce posibilitate exista sa dea peste un mecanic priceput la motoare?

Iti spun eu, este mica de tot!

 

PS:Personal chiar ma pricep la surubareala si am scule in motocicleta, dar asta DOAR pt.ca ma pricep, altfel nu-mi folosea decit cardul!

Chiar acum am mobra si cutia desfacuta, ii fac ambreaijul si schimb selectorul si rulmentii din cutie, nu fac asta singur, evident, ci cu ajutorul unui amic, foarte bun mecanic moto.

 

Nu ati contribuit nici cu munca, nici la cheltuieli, nici la solutiile constructive, dar cereti – probabil ca motociclisti, nu vad alta calitate – oprirea cercetarilor. S-au oprit, v-am comunicat de la prezentarea remorcii. Imi fac si autocritica ca am indraznit sa intreprind ceva fara aprobare.

Celelalte dispozitive in lucru nu are rost sa le mai comunicam, enervand diversi useri.

 

PS: La sesiunile de comunicari stiintifice, cei din sala vin cu observatii dar la randul lor vor tine comunicarile proprii, la care vor primi observatii.

Astept prezentarea incercarilor Dvs. Promit numai observatii privind corectitudinea din punct de vedere tehnic.

Ma surprind asteptarile dvs, ati lansat ideea pe forum, nu ati primit doar sufragii si de aici supararea?

Adica asteptati doar laude?

Personal apreciez ideea, am si spus, dar din pacate remorca are aplicatii reduse, adica doar in offroad si in anumite conditii.

Daca ati prezentat-o ca fiind de folosinta personala jos palaria, o puteti folosi cu succes in plimbarile dvs, dar cind vi se spune ca pe strada asa ceva nu are nicio finalitate din cauza multor piedici ridicate mai sus va suparati!

Va suparati dar nu catadicsiti sa dati solutii reale la problemele tehnice ridicate la intrebarile userilor, autorizatii, RAR, etc si asta dintr-un motiv simplu..targa aceea mobila nu va putea circula niciodata legal pe vreo strada din Romania sau din alta parte!

Vad ca aveti pretentia sa contribuie cineva cu munca sau material la proiectul acesta, deocamdata este doar o idee vehiculata pe forum, nu s-a definitivat nimic in niciun sens, va face trebuinta in acest moment vreun numar de cont doldora?

 

 

Odata ce ne-ati prezentat aici rezultatul "cercetarilor" probabil va asteptati la pareri. Iaca v-am expus parerile noastre. Gratis.

Daca nu va coafeaza parerile sincere ale unoer oameni pe forum puteti sa platiti un consultant, dati-i o caruta de bani sa-si dea cu parerea si la urma o sa va zica "e o porcarie nefezabila".

Am impresia ca tot n-ati inteles ca toata ideea de motociclist de interventii e una fara rost, dar ce sa zic, continuati ca ursul indiferent de ce latra cainii.

Bine sintetizat, total de acord!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

Nu ati contribuit nici cu munca, nici la cheltuieli, nici la solutiile constructive, dar cereti – probabil ca motociclisti, nu vad alta calitate – oprirea cercetarilor. S-au oprit, v-am comunicat de la prezentarea remorcii. Imi fac si autocritica ca am indraznit sa intreprind ceva fara aprobare.

Celelalte dispozitive in lucru nu are rost sa le mai comunicam, enervand diversi useri.

 

PS: La sesiunile de comunicari stiintifice, cei din sala vin cu observatii dar la randul lor vor tine comunicarile proprii, la care vor primi observatii.

Astept prezentarea incercarilor Dvs. Promit numai observatii privind corectitudinea din punct de vedere tehnic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao
gasesti truse de scule mici si usoare cu strictul necesar la fel de ieftine.

 

Stiu ca exista fete si atehnici. Dar asta nu ii impiedica sa aiba la ei scule si piese in asa fel incat atunci cand fac pana sa opreasca pe cineva care se pricepe.

Nu trebuie sa fii neam de manivela ca sa nu ramai ca prostul in drum. E de ajuns sa fii suficient de inteligent sa fii prevazator.

 

Absolut corect!

 

Nici eu nu ma pricep la mecanica & reparatii, dar am la mine nu doar trusa motoretei dar si chei pentru toate dimensiunile suruburilor de la motoreta mea, un patent, o cheie reglabila, o bucata de smirghel, o bucata de sarma, bujii de schimb, un releu de incarcare, 2 camere de aer pentru schimb in caz de pana (cate una pentru fiecare roata), o bucata de furtun pentru tras benzina, leviere si o carpa si o lanterna. Recunosc, le car dupa mine doar in iesiri inafara si nu e bine: s-a intamplat in oras ultima oara (mai exact in Voluntari) si baietii nu aveau cum sa ma ajute, eu neavand nici bujii, nici releu, doar trusa minimala a motoretei (care-i vax) ...

 

Nu am fost pana acum confruntat cu probleme, dar in caz de ceva un minim pot incerca si eu (inlocuit bujii sau rezolvat o pana sau inlocuit releul de incarcare a bateriei) dar exact la asta m-am gandit: in caz de ceva, daca opreste careva sa ma ajute, sa aibe cu ce scule...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este foarte simpla, si nu cere spalarea a 2000 euro pe luna.

ACR are sute de masini platforma in toata tara, in fiecare judet. Are un numar unic de apel la centrala de Urgente, pentru toata tara. masinile pot interveni pentru transport, oarecare depanare, dare curent, adus benzina (pentru pana prostului) si poate lua si motociclistul si pasagerul in cabina pana la primul oras important, nu te lasa pe camp. In plus asigura si gararea mobrei in caz de accidet sau alte cele, la sediile lor din fiecare judet. Pentru motociclisti au cotizatii separate, mai mici decat cele pentru automobilisti. Trebuie numai sa sunati la sediul din Bucuresti si sa cereti sa deveniti membru.

AMR a avut aproape un an o dacie Papuc inscriptionata si frumoasa, eram aproape sa-i obtin si aprobare de girofaruri (mai greu este ca si soferul trebuie atestat pentru girofar, daca nu stiati aflati acum). A fost prezentata la un SMAEB si am inchis cu ea coloana de parada. Partea intereanta e ca nu a solicitat nimeni, niciodata aceasta masina, desi avea benzina, sofer-mecanic priceput moto si cheile la portar 24/7. Dupa un an am vandut-o inapoi motociclistului de la care am cumparat-o.

Concluzie: ACR si AMR au un act de colaborare pentru interventii pentru motociclisti. Trebuie numai sa sunati, sa va inscrieti la ACR si beneficiati de toate astea incepand de MAINE. Ei oricum fac toate astea de zeci de ani pentru motociclistii straini, pe baza de reciprocitatea semnata cu cluburile partenere straine.

Am prezentat aceast aspect si dl. profesor Constantin pe privat de mult, si probabil nu a avut timp sa analizeze problema. vad ca in continuare se dezbat probleme care de fapt au rezolvarea la noi in tara dinainte de primul razboi mondial.

Va multumesc si va doresc la multi ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao
Nu ati contribuit nici cu munca, nici la cheltuieli, nici la solutiile constructive, dar cereti – probabil ca motociclisti, nu vad alta calitate – oprirea cercetarilor.

 

Aveti toata dreptatea sa va necajiti citind UNELE postari insa eu cred ca ideea DE PRINCIPIU e buna si am sa urmaresc noile experimente sau vesti. Desigur, eventualele noastre critici nu trebuie a fi luate prea in serios, nu in sensul in care ati scris, acela de a va rafui cu cei ce au exprimat opinii critice. Bafta!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bogdane, daca impartasesti parerea D.lui Profesor de ce nu raspunzi tu la intrebarile legate de legalizarea remorcii, poate altor useri le scapa ceva?

Repet, vobesc de ceva legal, nu de taraiala pe camp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao
Problema este foarte simpla, si nu cere spalarea a 2000 euro pe luna.

ACR are sute de masini platforma in toata tara, in fiecare judet. Are un numar unic de apel la centrala de Urgente, pentru toata tara. masinile pot interveni pentru transport, oarecare depanare, dare curent, adus benzina (pentru pana prostului) si poate lua si motociclistul si pasagerul in cabina pana la primul oras important, nu te lasa pe camp. In plus asigura si gararea mobrei in caz de accidet sau alte cele, la sediile lor din fiecare judet. Pentru motociclisti au cotizatii separate, mai mici decat cele pentru automobilisti. Trebuie numai sa sunati la sediul din Bucuresti si sa cereti sa deveniti membru.

AMR a avut aproape un an o dacie Papuc inscriptionata si frumoasa, eram aproape sa-i obtin si aprobare de girofaruri (mai greu este ca si soferul trebuie atestat pentru girofar, daca nu stiati aflati acum). A fost prezentata la un SMAEB si am inchis cu ea coloana de parada. Partea intereanta e ca nu a solicitat nimeni, niciodata aceasta masina, desi avea benzina, sofer-mecanic priceput moto si cheile la portar 24/7. Dupa un an am vandut-o inapoi motociclistului de la care am cumparat-o.

Concluzie: ACR si AMR au un act de colaborare pentru interventii pentru motociclisti. Trebuie numai sa sunati, sa va inscrieti la ACR si beneficiati de toate astea incepand de MAINE. Ei oricum fac toate astea de zeci de ani pentru motociclistii straini, pe baza de reciprocitatea semnata cu cluburile partenere straine.

Am prezentat aceast aspect si dl. profesor Constantin pe privat de mult, si probabil nu a avut timp sa analizeze problema. vad ca in continuare se dezbat probleme care de fapt au rezolvarea la noi in tara dinainte de primul razboi mondial.

Va multumesc si va doresc la multi ani.

 

Daca ceea ce scrii este real, intr-adevar aceasta este calea cea mai simpla si eficienta.

La Multi Ani si tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi raman la parerea mea. Cei care pleaca fara minimul necesar de scule ori piese la ei sunt prosti facuti gramada.

Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, eu ii consider prosti pe cei care nu-si verifica motorul iarna ca sa poata merge fara probleme vara, iar culmea prostiei sa pleci cu piese la tine pe care numai Cel de Sus stie cand vor fi utile, de cele mai multe ori se strica altceva decat ai in ranita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Problema este foarte simpla, si nu cere spalarea a 2000 euro pe luna.

ACR are sute de masini platforma in toata tara, in fiecare judet. Are un numar unic de apel la centrala de Urgente, pentru toata tara. masinile pot interveni pentru transport, oarecare depanare, dare curent, adus benzina (pentru pana prostului) si poate lua si motociclistul si pasagerul in cabina pana la primul oras important, nu te lasa pe camp. In plus asigura si gararea mobrei in caz de accidet sau alte cele, la sediile lor din fiecare judet. Pentru motociclisti au cotizatii separate, mai mici decat cele pentru automobilisti. Trebuie numai sa sunati la sediul din Bucuresti si sa cereti sa deveniti membru.

AMR a avut aproape un an o dacie Papuc inscriptionata si frumoasa, eram aproape sa-i obtin si aprobare de girofaruri (mai greu este ca si soferul trebuie atestat pentru girofar, daca nu stiati aflati acum). A fost prezentata la un SMAEB si am inchis cu ea coloana de parada. Partea intereanta e ca nu a solicitat nimeni, niciodata aceasta masina, desi avea benzina, sofer-mecanic priceput moto si cheile la portar 24/7. Dupa un an am vandut-o inapoi motociclistului de la care am cumparat-o.

Concluzie: ACR si AMR au un act de colaborare pentru interventii pentru motociclisti. Trebuie numai sa sunati, sa va inscrieti la ACR si beneficiati de toate astea incepand de MAINE. Ei oricum fac toate astea de zeci de ani pentru motociclistii straini, pe baza de reciprocitatea semnata cu cluburile partenere straine.

Am prezentat aceast aspect si dl. profesor Constantin pe privat de mult, si probabil nu a avut timp sa analizeze problema. vad ca in continuare se dezbat probleme care de fapt au rezolvarea la noi in tara dinainte de primul razboi mondial.

Va multumesc si va doresc la multi ani.

Simplu ca buna ziua..si cu asta s-a terminat cu aiureala asta de topic pt.ca raspunsurile primite nu il satisfac pe initiator!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, daca impartasesti parerea D.lui Profesor de ce nu raspunzi tu la intrebarile legate de legalizarea remorcii, poate altor useri le scapa ceva?

Repet, vobesc de ceva legal, nu de taraiala pe camp..

Legal nu poate fi inmatriculata sau folosita. Eu am apreciat-o pt cazuri speciale si numai in afara drumurilor publice, pana la salupa, salvare. elicopter. Pt depanare, daca motorul bolnav are trenul de rulare OK, eu am folosit o sulfa de 4 m cu care am tractat (un BMW) 80km prin Bulgaria pana la Giurgiu.

In incheiere Dan Popescu are cea mai mare dreptate, aceea este solutia pt depanari. cat de cunoscuta sau folosita este la noi ramane de vazut

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao
Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, eu ii consider prosti pe cei care nu-si verifica motorul iarna ca sa poata merge fara probleme vara, iar culmea prostiei sa pleci cu piese la tine pe care numai Cel de Sus stie cand vor fi utile, de cele mai multe ori se strica altceva decat ai in ranita.

 

Daca la mine te referi, gresesti: cu releul de incarcare am avut probleme, cu el plec in ranitza. Nu vad de ce e o prostie asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mooooaamaaaa...si acum ne spuneti de optiunea de acr....eu unul e priama oara cand vad/aud de chestia asta si creca sunt ceva ani de cand ma intreb de ce nu si la noi....ma bucur ...insa daca se doreste a fi solicitata creca trebuie facut si cunoscut acest serviciu....plus ca am sduitat de cateva ori si site acr ului....si nu am vazut la nici un smaeb vreo chestie de genul...oricum e de bine...bafta

 

eu as propune niste motocilclete dotate ptr interventii usoare sa le spunem ...si ptr motorisiti si ptr masini ...mai ales vara in traficul minunat al bucurestiului dar nu numai ...o moto este mult mai mobila decat o masina...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...