Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

cine sa se opuna noii legi? cei care au deja permisul spun sa le dea mai greu, batranii vor mai putine drujbe, soferii vor mai putina concurenta, la urma urmei rideri sunt niste bad boys

 

ca si la examenul de bac dupa ce l-au luat multi ziceau "sa dea dom`le mai greu ca asa e prea usor si ia tot prostu" nu au dat mai greu dar au bagat camere :))

 

Cred ca tocmai s-a modificat clasamentul la cel mai periculos loc de munca :))

Perfect adevarat si pe deasupra si amuzant .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa par rau intentionat sau altfel , dar eu zic ca nu va mai face nimeni scoala A1 , A2 si A este o bataie de cap mult prea cum de altfel o spun multi dintre voi , iar costurile vor fi colosale , in Cluj te costa 50 lei sedinta in plus , ma gandesc acum cat va costa motorina folosita de politist , benzina mea in trafic benzina mea in poligon la inceput plus ca am si instructorul in spate care mi se pare o idiotenie , dupa ce ca la inceput de-bia ma tin eu pe motor trebuie sa am grija si de instructor....stiu ca asa era pe vremea lui Nea Nicu' tata mi-a spus ca mergea-i cu militianul in spate pe motor acum nu stiu ce i-a apucat...Era ok sa fie politistul in masina sa te vada cum te misti in trafic , dar fara instructor , multi cred ca aveti carnetul moto de ceva ani si nu va riscati sa luati pe cineva in spate...sa nu le puneti viata in pericol si ei ma pun sa il iau pe frana asta in spate?!

Ma gandesc ca mai bine numai dau de carnet , cu toata pasiunea mea de cand vad pe strada un motor mi se face pielea gaina...daca e asa eu nu cred ca voi mai face scoala .

Poate ma criticati unii , dar e parerea mea . Bafta numai bine ! Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oameni, eu nu ii inteleg pe astia care sunt asa porniti impotriva noului examen. Da, si eu am luat permisul cu examen in poligon, acum 3 ani juma'. Si cand am iesit in trafic eram zeeeero. Am intrat in rond la Alba Iulia pe prima banda si am ajuns pe a treia ca nu stiam sa iau o curba, era sa intru in parcarea din rond. Amuzant sau nu, e doar unul din exemple. As fi putut s-o mierlesc lejer de multe ori in primul an. Deci nu va mai ****** pe voi ca nu va trebuie asa ceva. Cu atat mai mult la moto trebuie sa fii pregatit pt trafic si sa cunosti motorul. SI da, nu vrei sa dai pe 600, ia-ti frate A1. Restul discutiilor, gen "daca dadeati acum examen nu va convenea", sunt inutile si puerile, sincer. In situatia asta primeaza siguranta noastra si a celorlalti din trafic, oricat ne-ar placea noua sa mai bagam mana in gaz. Hai, drum fara accidente va doresc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un fel e buna regula cu traseul doar pana in prezent dupa poligon ieseai direct in trafic doar ca acum vor si ei sa te vada in trafic dar nu a fost gandita de un instructor pentru elevi

 

Ma gandesc la un fel de protectie, moto cu atas sau 2 autoturisme unul in fata in caz ca scapi gazul si altul in spate sa nu te calce careva sau sa fie examinarea intre anumite ore cand traseul ar fi mai liber sau probabil sunt si solutii mai bune, dar cum zicea si instructorul pe ei nu i-a intrebat nimeni nimic

 

Calfi la moto louis e 100 lei o sedinta in trafic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu vreo 2-3 instructori ... peste 120kg.

Cam ciudata asta cu pasager in spate...Sunt unii cu permis ok care nu duc foarte bine cu pasager, si atunci cerem de la un candidat asta? Plus, tine doar de tehnica, de finete si de reactie / echilibru. A doua persoana daca stie ce face nu incurca cu nimic pilotul, insa sa pui asta la o proba practica, e putin cam deplasat. Faptul ca meletzeanu' vine in masina din spate pe de o parte e bine, stii ca din spate esti asigurat cat de cat. Faza cu intervenitul in caz de accident iminent...e hilara.

Trebuia pur si simplu traseu, cu casti in ureche, singur pe moto si militianul cu instructorul in masina urmaritoare. Era la fel de elocvent ca si varianta asta ciudata,cu pasager. Iar la ce trafic e in multe orase....nu pornesti bine ca si trebuie sa stai la stop ;)

Eu zic ca pe de o parte e spre binele noilor posesori de A (nu am zis neaparat motociclisti) , insa asta inseamna ca scolile moto vor trebui sa isi schimbe mult procesul de invatare practica.

Succesuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca credeti ca va fi scumpa scoala, stati sa vedeti ce scumpa e apoi benzina ca sa va plimbati! Sau cauciucurile, tot ce tine de intretinerea unui motor!

Cine da de A ar trebui sa stie ce-l asteapta, asa ca nu se va descuraja pentru ca va costa scoala 10 milioane in loc de 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca te sufla vantul nu te apuci de motociclism. Ori iti iei o categorie in functie de capacitatea ta. Ce motoarele de 125 nu sunt bune?

Ca deaia isi rupeau gatul pana acum toti silfizii. Ei nu erau in stare sa ridice de jos un bidon de apa de 5 litri dar isi luau motoare de 1000 si la prima groapa ii aduna smurdul din copaci. Ca ei faceau scoala pe GS de 500 dar aveau dreptul sa conduca ce vroiau ei. Se supraapreciau si mureau.

Au fost vremuri cand motociclistii aratau intr-un fel.Nu prea vedeai subnutriti pe motoare.

Acum au avantajul ca isi pot alege instructorul dupa puterea fiecaruia. :D Pe vremuri trebuia sa fii pregatit bine fiindca puteai sa ai noroc si sa nimeresti la un politist decent pe la 90 de kg ori nimereai la un burtos spre 120 de kg.

------------------------------------

Dezavantajul este ca nivelul de inteligenta al motociclistilor o sa scada dramatic. Majoritatea or sa aiba ei muschi ca sa care instructorul in spate dar putini oameni cu muschi au si creier.

Un alt dezavantaj este ca vor fi mai putine fete pe motoare. Asa era si inainte spre fericirea misoginilor. In schimb or sa fie mai multe fete pasagere spre fericirea tuturor.

Dupa tine noi astia subnutriti nu avem ce cauta pe motoare pentru ca skilul creste in functie de greutatea corporala si marimea penisului. Unde scrie in lege ca sunt obligat sa iau pasager si mai ales un gras de 120 de kg?

Legea e destul de ok mai putin partea cu caratul instructorului si dubla comanda .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E spre binele vostru si al pasagerelor voastre. A-ul tre' luat pe skill, nu pe shm3kerie.

Tu cine mai esti ,mai talentatule!Ai imputit atmosfera cu gazele emanate!

 

Toti partzarii ipocriti cu plasticul in buzunar saluta noul cretinism!Vai de capul vostru daca credeti ca un rahat de examen si scoala va face motociclisti

din cei care vor veni!

Bagati la cap :instructorul te invata si pregateste sa iei permisul,atat!La fel ca la B,C D,E sau ce categorie vreti voi!

Mai departe fiecare mege cum stie,poate sau i-l duce capul!

Experienta o capeti mergand multe zeci de mii de kilometrii!

Si inca ceva:majoritatea celor care o comit,o fac dupa cateva sute sau mii de kilometrii!Atunci le intra figurile in cap si impresiile de mari motociclisti(cum vad ca au unii ipocriti

prezenti si aici)!

In primele sute toata lumea merge prudent si cu teama!

Asa ca lasati vrajeala ca scoala te face motociclist!Scoala te face sa obtii permisul,atat!

Tare mi-e teama ca scoala si examenul in trafic,o sa-i faca pe multi sa renunte la precautia pe care o aveau cei care veneau din poligon!Ca doar au citit cele scrise aici de

,,experti" si or sa puna botul la vrajeala asta cu examen in trafic= motociclist adevarat!Bleah!

 

Sper ca nu mai trebuie sa discutam ca pretul va fi muuuult mai mare decat acum!Desi am vazut ca un prostanac scria ca prin pretul mare numai ce-i ,,adevarati" o sa-si permita sa puna bucile pe saua unei mobre!Si pe cale de consecinta,banul mult inseamna talent si mai mult!Pai sa o faca 10000000000000 ca asa musai o sa-si permita doar supermega adevaratii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi cursanti sau elevi cum vreti voi sa va numiti. Ceea ce nu v-au spus cei de la Louis este ca pentru obtinerea categoriei Am mai sunt niste mici chestii de facut, cum ar fi:

 

-fisa medicala.

-test psihologic.

-cazier judiciar.

-fisa scolarizare.

-si cea mai importanta chestie : TREBUIE SA STII SA FACI POLIGONUL !

 

@MotoLouis: Daca le zicem tot de la inceput nu ar mai veni omul buluc nu ?

 

 

Sper ca pe acest forum mai sunt si alte scoli inafara de Louis si Teo care posteaza si pe care le intereseaza mai mult decat cum sa ademenesti mai usor copiii.... Motocicleta pana la urma ucide si ar trebui sa va axati mai mult pe Instructaj - Calitate, decat pe marketing si vochere !

Stimate domn,

 

Nu contest cunostintele dumneavoastra in marketing, dar daca postarea noastra, in care specificam clar ca cei care au atestat pentru AM nu trebuie sa mai faca scoala, considerati ca este o strategie de markeing si "omul vine buluc" (va intreb unde vine buluc daca el nu trebuie sa mai faca scoala?), tind sa cred ca ori ati incurcat termenul "marketing" ori sunteti strain de ceea ce inseamna el .

 

Am impresia ca din ceea ce ati postat incercati sa le spuneti celor cu atestate ca degeaba il au ca mai bine fac scoala.

Nu mai dati informatii eronate, cei care doresc sa obtina permis AM si au atestatul de legislatie nu trebuie sa depuna fisa de scolarizare. Actele necesare sunt: Copie CI, Analize medicale pentru permis cu mentiunea apt categoria AM, test psihologic cu mentiunea apt categoria Am, cazierul judiciar si dovada de plata a taxei pentru permis si a taxei de examinare. Toate acestea se gasesc in MO 340 sin 11 iunie 2013.

Stimati conducatori de scutere care aveti atestat de legislatie, nu va duceti sa faceti scoala decat daca doriti sa invatati sa mergeti cu scuterul, altfel NU este obligatorie si nici de fisa de scolarizare nu aveti nevoie.

 

In ceea ce priveste voucher-ele, cred ca ar fi fost mai bine sa va informati inainte de a face o afirmatie. NU am facut niciodata astfel de oferte si nici nu vom face, dar vom urmari cu mare interes scolile care au oferte de 300 de lei cum vor pregati elevii in poligon si in trafic si cum vor da examen (acum se va da examen doar pe motocicleta scolii unde ai facut pregatirea).Probabil ca taxa de examen la astfel de scoli va fi de 600 lei.

 

Cu stima,

Echipa MotoLouis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum si cu riscul sa intru in polemica cu cei "vechi" dar mi se pare o mare prostie noua lege. SI ca sa nu ma contrazica lumea pe degeaba dau si argumente: - am B de 10 ani fara nici un incident si tot singur am invatat usurel usurel seara pe drum apoi ziua si acum am peste 1mil km - daca am varsta si toate cele pentru a da de A dar eu vreau sa-mi iau de inceput mobra la 300-400CC si sa urc usor usor cat capat experienta de ce draci sa le dau la astia bani de mai multe ori cand oricum crestearea in cilindree mi se datoreaza experientei care o dobandesc pe cont propriu? - am un prieten cu A de 5 ani si Honda 600RR repsol de 3 (si chiar stie sa mearga f bine si merge zilnic pe mobra) care nici in ziua de azi nu cara pasager cu el si nici eu nu aveam de gand sa fac asta prea curand, acum tre sa car grasu' in spate pe post de balast fix in examen nu? si asta ziceti voi ca e corect? chiar si politistu daca trebuia sa-l car in spate mi se parea mai logic decat aberatia asta!!! - nu m-ar deranja chiar deloc sa dau si in trafic dar fara pasager, numai ca ma gandesc si la altceva decat partea pozitiva de a fi intradevar mai pregatit in trafic: la jaloane si 8-uri nenea gaboru nu prea are cum sa te pice, acum in shimb iti pune de 2 ori ca i se pare lui ca n-ai incetinit destul si 1 data ca n-ai pastrat distanta sau vreo aberatie si te pica ca sa-i cotizezi, asta vi se mai pare corect???? Nu vreau sa se inteleaga ca sunt Giga contra' sau ca ma plang din motiv ca pana acu' era mai lejer, sunt de acord si sustinator al ideii sa nu-si mai ia toti copiii motoare de 1000 si sa se faca prastie la prima groapa din lipsa de experienta, imi doresc foarte mult in scoala sa se invete mai mult si mai bine decat tot ce am citit pe forumul asta din experienta voastra pana la urma, cei care ati trecut prin toate astea, doar ca sincer prin normele astea eu nu vad altceva decat niste incercari ale unor gigei care stau dupa birou toata ziua sa para inteligenti si interesanti catre sefii din UE si sa deschida portita catre spagi mai mari. Poate sunt eu pesimist convins si n-o fi asa, va anunt dupa ce dau examenul!!

 

P.S. Ady a postat exact in timp ce scriam si eu replyul asta, exact la ce spune el ma refer si cred si eu!!!

Editat de marius.p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu pasageru e cu dus si intors, nu e tocmai corecta pt persoanele cu gabarit mic care nu au degand sa mearga vreodata cu pasager. De exemplu unei fete de 50kg ii este practic aproape imposibil sa manevreze in trafic , in siguranta, un motor avand in spate un pasager de 90kg. Aceeasi fata insa poate manevra fara probleme un motor usurel fara pasager si nu ar fi corect sa-i interzici practic posibilitatea de a obtine permisul.

 

Nici sa dai dreptul de a merge cu pasager cuiva care nu e in stare nu e corect.

Cred ca cea mai buna solutie ar fi fost sa mai existe o mentiune in permis, care sa precizeze daca ai sau nu dreptul de a merge cu pasager in functie de modul in care alegi sa dai examenul cu sau fara pasager.

 

Ca s-au mai inasprit conditiile de examinare e un lucru bun pt ca asta ar trebui sa duca in mod normal la cresterea calitatii scolilor moto si automat la absolventi mai bine pregatiti.

Important e sa se si aplice la modul serios aceste legi si norme ,peste tot in tara, nu doar in Bucuresti,

Cand am obtinut eu permisul ,teoretic, examinarea era si mai drastica in sensul ca exista si proba de poligon si proba de trafic cu politistul in spate. Asta in teorie...in .practica insa examinarea nu avea nici olegatura cu ce scria in lege, in cazul in care se facea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un lucru bun aceasta modificare!...mai triaza din numarul de viitori motociclisti!

pe cind o modificare asemanatoare si la auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc la un fel de protectie, moto cu atas sau 2 autoturisme unul in fata in caz ca scapi gazul si altul in spate sa nu te calce careva sau sa fie examinarea intre anumite ore cand traseul ar fi mai liber sau probabil sunt si solutii mai bune, dar cum zicea si instructorul pe ei nu i-a intrebat nimeni nimic

:lool: Absolut genial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cineva sa-mi explice cum naiba functioneaza treaba cu dezbaterea PUBLICA a proiectelor de lege si a modificarilor legislative? Ca vad ca toti spun ca-i nasol noul regulament si ca instructorii moto n-au fost consultati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa tine noi astia subnutriti nu avem ce cauta pe motoare pentru ca skilul creste in functie de greutatea corporala si marimea penisului. Unde scrie in lege ca sunt obligat sa iau pasager si mai ales un gras de 120 de kg?

Legea e destul de ok mai putin partea cu caratul instructorului si dubla comanda .

 

 

Acum si cu riscul sa intru in polemica cu cei "vechi" dar mi se pare o mare prostie noua lege. SI ca sa nu ma contrazica lumea pe degeaba dau si argumente: - am B de 10 ani fara nici un incident si tot singur am invatat usurel usurel seara pe drum apoi ziua si acum am peste 1mil km - daca am varsta si toate cele pentru a da de A dar eu vreau sa-mi iau de inceput mobra la 300-400CC si sa urc usor usor cat capat experienta de ce draci sa le dau la astia bani de mai multe ori cand oricum crestearea in cilindree mi se datoreaza experientei care o dobandesc pe cont propriu? - am un prieten cu A de 5 ani si Honda 600RR repsol de 3 (si chiar stie sa mearga f bine si merge zilnic pe mobra) care nici in ziua de azi nu cara pasager cu el si nici eu nu aveam de gand sa fac asta prea curand, acum tre sa car grasu' in spate pe post de balast fix in examen nu? si asta ziceti voi ca e corect? chiar si politistu daca trebuia sa-l car in spate mi se parea mai logic decat aberatia asta!!! - nu m-ar deranja chiar deloc sa dau si in trafic dar fara pasager, numai ca ma gandesc si la altceva decat partea pozitiva de a fi intradevar mai pregatit in trafic: la jaloane si 8-uri nenea gaboru nu prea are cum sa te pice, acum in shimb iti pune de 2 ori ca i se pare lui ca n-ai incetinit destul si 1 data ca n-ai pastrat distanta sau vreo aberatie si te pica ca sa-i cotizezi, asta vi se mai pare corect???? Nu vreau sa se inteleaga ca sunt Giga contra' sau ca ma plang din motiv ca pana acu' era mai lejer, sunt de acord si sustinator al ideii sa nu-si mai ia toti copiii motoare de 1000 si sa se faca prastie la prima groapa din lipsa de experienta, imi doresc foarte mult in scoala sa se invete mai mult si mai bine decat tot ce am citit pe forumul asta din experienta voastra pana la urma, cei care ati trecut prin toate astea, doar ca sincer prin normele astea eu nu vad altceva decat niste incercari ale unor gigei care stau dupa birou toata ziua sa para inteligenti si interesanti catre sefii din UE si sa deschida portita catre spagi mai mari. Poate sunt eu pesimist convins si n-o fi asa, va anunt dupa ce dau examenul!!

 

P.S. Ady a postat exact in timp ce scriam si eu replyul asta, exact la ce spune el ma refer si cred si eu!!!

 

 

Asta cu pasageru e cu dus si intors, nu e tocmai corecta pt persoanele cu gabarit mic care nu au degand sa mearga vreodata cu pasager. De exemplu unei fete de 50kg ii este practic aproape imposibil sa manevreze in trafic , in siguranta, un motor avand in spate un pasager de 90kg. Aceeasi fata insa poate manevra fara probleme un motor usurel fara pasager si nu ar fi corect sa-i interzici practic posibilitatea de a obtine permisul.

 

Nici sa dai dreptul de a merge cu pasager cuiva care nu e in stare nu e corect.

Cred ca cea mai buna solutie ar fi fost sa mai existe o mentiune in permis, care sa precizeze daca ai sau nu dreptul de a merge cu pasager in functie de modul in care alegi sa dai examenul cu sau fara pasager.

 

Ca s-au mai inasprit conditiile de examinare e un lucru bun pt ca asta ar trebui sa duca in mod normal la cresterea calitatii scolilor moto si automat la absolventi mai bine pregatiti.

Important e sa se si aplice la modul serios aceste legi si norme ,peste tot in tara, nu doar in Bucuresti,

Cand am obtinut eu permisul ,teoretic, examinarea era si mai drastica in sensul ca exista si proba de poligon si proba de trafic cu politistul in spate. Asta in teorie...in .practica insa examinarea nu avea nici olegatura cu ce scria in lege, in cazul in care se facea.....

 

Legea nu poate trata prea multe exceptii. Nu se pune problema ca 'e mic' sau ' nu va merge cu pasager', ci ca are sau nu are voie sa mearga pe 1000cc cu pasager. Credeti ca daca scrie pe permis A12 sau 'fara pasager' se vor conforma ? Dau cateva exemple:

1. conform legislatiei vechi nu aveai voie sa mergi primi 2 ani peste 600cc (?). Dar nu erau sanctiuni, si cati nu incalcau legea ?

2. chiar si retarzii stiu ca motociclismul e periculos. Insa cati ati vazut in slapi si pantaloni scurti ?? Sau isi cumpara Busa de la inceput ? Oare ce se intampla daca pici la 30km/h si esti in pantaloni scurti pe un motor de 200kg ?

3. cati umbla fara permis sau cu motorul neinregistrat ?

4. cati din 'baietii buni' de la Accidente:RIP stiau sa faca countersteering ?

 

Prin urmare prin legislatie ti se dau mai multe optiuni: vrei motor mare, vrei pasager... atunci demonstreaza ca stii cu ce se mananca.

 

Subscriu celor de mai sus legat de scoli, ca te invata(u) minimul ca sa iei examenul. Dar una e sa dai doar poligonul si sa iesi in trafic (eventual cu pasager), alta e sa dai poligon, traseu, sa faci ceva enduro, etc... Pentru ca atunci cand ai plasticul ala roz AI PERMISUNEA SA O FACI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cine mai esti ,mai talentatule!Ai imputit atmosfera cu gazele emanate!

 

Toti partzarii ipocriti cu plasticul in buzunar saluta noul cretinism!Vai de capul vostru daca credeti ca un rahat de examen si scoala va face motociclisti

din cei care vor veni!

Bagati la cap :instructorul te invata si pregateste sa iei permisul,atat!La fel ca la B,C D,E sau ce categorie vreti voi!

Mai departe fiecare mege cum stie,poate sau i-l duce capul!

Experienta o capeti mergand multe zeci de mii de kilometrii!

Si inca ceva:majoritatea celor care o comit,o fac dupa cateva sute sau mii de kilometrii!Atunci le intra figurile in cap si impresiile de mari motociclisti(cum vad ca au unii ipocriti

prezenti si aici)!

In primele sute toata lumea merge prudent si cu teama!

Asa ca lasati vrajeala ca scoala te face motociclist!Scoala te face sa obtii permisul,atat!

Tare mi-e teama ca scoala si examenul in trafic,o sa-i faca pe multi sa renunte la precautia pe care o aveau cei care veneau din poligon!Ca doar au citit cele scrise aici de

,,experti" si or sa puna botul la vrajeala asta cu examen in trafic= motociclist adevarat!Bleah!

 

Sper ca nu mai trebuie sa discutam ca pretul va fi muuuult mai mare decat acum!Desi am vazut ca un prostanac scria ca prin pretul mare numai ce-i ,,adevarati" o sa-si permita sa puna bucile pe saua unei mobre!Si pe cale de consecinta,banul mult inseamna talent si mai mult!Pai sa o faca 10000000000000 ca asa musai o sa-si permita doar supermega adevaratii!

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandire romaneasca... " Persoana supravegheată sau examinată în vederea obţinerii permisului de conducere pentru categoriile A1, A2 şi A, răspunde în mod individual pentru încălcarea regulilor de circulaţie sau, după caz, pentru pagubele produse terţilor ca urmare a producerii unui accident de circulaţie."

Da, pentru ca in idiotenia lor s-au gandit ca cineva tre' sa plateasca daca sunt raniti (de fapt, e vorba despre instructor). Probabil nu ii asigura nimeni (sau nu ieftin) si trebuiau sa acopere pagubele. Probabil daca nu ziceau nimic apareau asigurari individuale si dedicate, cum am vazut prin alte parti (adica platesti 50RON si iti face un fel de RCA pt perioada cat dai exemenul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea nu poate trata prea multe exceptii. Nu se pune problema ca 'e mic' sau ' nu va merge cu pasager', ci ca are sau nu are voie sa mearga pe 1000cc cu pasager. Credeti ca daca scrie pe permis A12 sau 'fara pasager' se vor conforma ? Dau cateva exemple:

1. conform legislatiei vechi nu aveai voie sa mergi primi 2 ani peste 600cc (?). Dar nu erau sanctiuni, si cati nu incalcau legea ?

2. chiar si retarzii stiu ca motociclismul e periculos. Insa cati ati vazut in slapi si pantaloni scurti ?? Sau isi cumpara Busa de la inceput ? Oare ce se intampla daca pici la 30km/h si esti in pantaloni scurti pe un motor de 200kg ?

3. cati umbla fara permis sau cu motorul neinregistrat ?

4. cati din 'baietii buni' de la Accidente:RIP stiau sa faca countersteering ?

 

Prin urmare prin legislatie ti se dau mai multe optiuni: vrei motor mare, vrei pasager... atunci demonstreaza ca stii cu ce se mananca.

 

Subscriu celor de mai sus legat de scoli, ca te invata(u) minimul ca sa iei examenul. Dar una e sa dai doar poligonul si sa iesi in trafic (eventual cu pasager), alta e sa dai poligon, traseu, sa faci ceva enduro, etc... Pentru ca atunci cand ai plasticul ala roz AI PERMISUNEA SA O FACI.

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt asa tari politisti de ce nu merg ei pasager ca pe B? ...Domne' vrem examen cu pasager da daca se poate noi sa stam intr-o masina in spate si daca ala care invata sa mearga pe moto cade ca na... sa-i facem si un dosar. C-asa e-n tenis.

 

Oricum mie mi-e mai mult de vr'un Ciomu din asta sa se apuce de Carmagedon pe acolo. Era ok cu trafic dar singur. E ca si cum la B m-ar obliga la examen sa dau pe o duba 8+1 si cu remorca desi eu vreau sa conduc Matiz...

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca daca scrie pe permis A12 sau 'fara pasager' se vor conforma ?

Asta e deja alta problema , exact ce am spus si eu in ultimele randuri, e foarte important ca legile sa se aplice, din pacate in Romania asta e o mare problema degeaba sunt legi daca nu se aplica.

chiar si retarzii stiu ca motociclismul e periculos. Insa cati ati vazut in slapi si pantaloni scurti ?? Sau isi cumpara Busa de la inceput ? Oare ce se intampla daca pici la 30km/h si esti in pantaloni scurti pe un motor de 200kg ?

Asta nu e problema mea si nu ar trebui sa fie nici a ta, fiecare se protejeaza cum il duce capu, e fix treaba lor daca merg fara echipament si se fac varza la o cazatura mica. Dupa mine nici casca n-as face-o obligatorie decat pentru minori.

vrei motor mare, vrei pasager... atunci demonstreaza ca stii cu ce se mananca.

Si daca nu vrei motor mare si nu vrei pasager mai bine nu-ti mai iei permis deloc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si voi chiar credeti, ca o sa duca elevul sa-l examineze acolo unde este circulatie mare si aglomeratie? deja se vorbeste intre instructori si examinatori sa se aleaga zonele putin circulate si traseele pe cat posibil mai drepte,nu le arde nici la uni nici la alti sa iasa cu :tomato:

Parerea mea este ca tot si totul depinde de cel care a terminat cu examenul si vrea sa invete sa circule pe mobra ,pt ca in cele cateva ore amarate pe care le faci pe traseu sau fara traseu...... :closedeyes: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare, eu sunt înscris la categoria A2 și B. am înțeles ca cat. A se poate da examenul teoretic cel de la scoală moto ca sa poți ieși în trafic și sa iți dea carnețelul. La cat. A2 - A1 când se va putea da examenul, ca am făcut 14 ore și restul le voi face în trafic. Pana nu iau examenul și primesc carnetul unde se trec orele etc nu pot ieși în trafic. thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...