Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

Da, probabil se poate si asa, cu dureri de cap. Dar m-ar ingrijora mai tare experienta in trafic cu pasager - conform noii metodologii de examen. Daca la scoala nu au avut motoare de 650 si iesiri in trafic, mi-e teama ca iti trebuie ceva mai multe ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai Bandit in poligon?

 

Hornet... eram obosit/ametit aseara :D

 

Am vorbit acum, S-A DAT EXAMEN ASTAZI (sa scriu mai mare si cu bold, poate se intelege mai bine?!). Exact cum se presupunea, ~25 minute cu instructorul in spate, plimbat lejer de la Ilioara pana la targul Vitan si de acolo pe Fizicienilor... numai viraje la dreapta, ceva prioritati, opriri si plecari de pe loc... chestii simple si de bun simt. Si baiatul respectiv a luat examenul.

Si ce chestie... nu suntem in 3 iulie... si nici in septembrie 2918. Si mai si induc lumea in eroare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hooray ! Stii cumva daca masina cu organul a mers in spate sau cum s-a comportat ? Ma gandesc ca daca sta in spate ar trebui sa ajute enorm la plecarea de pe loc (asigurare, gasirea unui interval de timp propice, spatiu, etc..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hooray ! Stii cumva daca masina cu organul a mers in spate sau cum s-a comportat ? Ma gandesc ca daca sta in spate ar trebui sa ajute enorm la plecarea de pe loc (asigurare, gasirea unui interval de timp propice, spatiu, etc..)

 

Da, a stat in spate... exact cum scrie in noile norme, masina scolii cu instructor la volan si examinator in dreapta. Examinatorii am inteles ca au fost foarte de treaba, au zis ca nu vor sa incurce sau sa complice lucrurile... mai multe nu stiu, nu puteam sa-l tin prea mult la telefon. Oricum traseul respectiv nu e f aglomerat. Daca stii zona... iesi de pe aleea cu Ilioara, faci dreapta, la intersectie iar dreapta... ajungi pe chei, faci dreapta, mergi pana la targ, iar dreapta... in capat iar dreapta si ajungi iar la poligon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a baga la examen pe unde e mai aglomerat !

Pe undeva cu circulatie redusa ,evenual se va face o mica cheta si vor fi admisi toti cei care au contribuit .Repede si curat ,cel mai curajos va face o tura prin zona sa existe o filmare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In parte ai dreptate, dar scoala te inscrie intr-o baza de date la ARR de unde politia vede cand ai fot inscris si te examineaza nu mai devreme de 5 (cred) saptamani. Daca scoala nu are toate acreditarile arr-ul nu primeste inscrieri de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce motiv?

Probabil pentru ca trecerea de la opturi cu GN250 in a doua la ralanti la Bandit intr-a-ntaia si cu alt unghi de bracaj presupune deprinderea altor abilitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 4 saptamani...

numarul de inregistrare de la arr apare si pe carnetul cursantului, dar si pe dosarul aflat la scoala, in ultimul caz cred (90%) ca apare si stampila arr.

scoala e obligata sa-ti spuna. in cel mai rau caz, cred ca poti suna si direct la arr sa intrebi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul daca nu il inclini putin nu-ti ies opturile, unghiul de bracaj mic, iar daca il inclini ai senzatia ca iti pica pentru ca viteza este foarte foarte redusa nu ai forta sa te impinga in exterior. M-am chinuit si eu putin la cele 60kg ale mele.

Cu Kawasaki este mult mai ok chiar daca tot 200kg si tot 600cmc. N-am avut probleme.

Dupa ce m-am uitat si la ce vorbeste nenea Jerry "Motorman" Palladino in DVD-ul lui,mi-a fost si mai ok, chiar daca mi se parea nenatural sa ma uit in %$&* intorceam capul bine de tot acum si totul iesea ok, inainte stiam regula dar nu o aplicam la nivelul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmul acela de care vorbeste BlackLord e fenomenal de ajutator pentru cei care au sentimentul ca "scapa" motorul de sub ei. Adica incepatorii :). Un pic de frana pe spate, un pic de acceleratie si dans de ambreiaj. Si trebiue si incredere in motocicleta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime...

Cine raspunde in acest caz, legal vorbind???

Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii...

Cine este culpabil in acest cazuri ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil pentru ca trecerea de la opturi cu GN250 in a doua la ralanti la Bandit intr-a-ntaia si cu alt unghi de bracaj presupune deprinderea altor abilitati.

 

Cred ca va ramane un mister :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime...

Cine raspunde in acest caz, legal vorbind???

Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii...

Cine este culpabil in acest cazuri ??

Pai e destul de clar in lege (idioata lege, de altfel): cursantul cica raspunde pt tot, si la scoala, si la examen. Aiurea, dar... asa zice legea.

Plus ca nu au comanda dubla de frana pe fata, ci doar pe spate, cel putin astea pe care le-am vazut eu. Oricum instructorul cred ca e destul de experimentat incat sa nu faca "glume" din astea. Sa nu mai zic de faptul ca se merge incet, mai exista si limitatoare in acceleratie...

Hai sa nu o luam pe ideea "drobului de sare".

Cred ca va ramane un mister :)

Probabil ;) Vrei sa te apuci sa dai iar de permis, sau doar te bagi in seama?

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o intrebare simpla la care poti raspunde la modul civilizat sau obraznic. Deocamdata esti doar obraznic.

 

Se poate si cu motoreta de curse

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea nu spune cine raspunde daca instructorul actioneaza franele motocicletei fara "stirea" pilotului, fapt ce poate duce la accident, posibil cu victime...

Cine raspunde in acest caz, legal vorbind???

Situatie: "piloata" de 55kg, instructor de +110kg, piloata merge prea tare si instructorul "simte nevoia sa intervina" cu o frana fata... poate nisip pe jos, poate altceva... si poc... dintii insirati pe asfalt... salvari, distractii...

Cine este culpabil in acest cazuri ??

Cred ca poate interveni cu un ghiont scurt la coaste (daca e vorba despre baieti) sau cu o bataie scurta pe umar (pentru mamzela de 55 kg), gesturi menite sa il/o faca atent/a pe pilot (piloata). Cred ca dubla comanda pt frana spate nu va fi folosita vreodata, nici in timpul examenului si nici altfel.

Mergand insa pe rationamentul tau si avand in vedere viteza de "croaziera" din timpul examenului mi-e greu sa cred ca o ciupitura scurta pt redresare ar face mari pagube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca cineva care merge pe mobra de 10-15-30-50 ani si face jaloane puse la 10m distanta unul de altul, pe o mobra de curse, e mai bun decat un viitor incepator, cu 10 ore de poligon la activ, pe diverse mobre care mai de care mai nemanevrabile, cu jaloane puse la 1,5m.... dang, dang! cum sa nu fie educativ?! acum am invatat tot, maine ma duc la isle of man tt. sper sa ma primeasca fara permis si cu mobra "varsata" in cutii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI sã revenim...

 

DVD-ul se numeste Ride Like A Pro si in el presteaza Jerry "Motorman" Palladino, instructor si ofiter de politie in state. Tehnici foarte utile, simple dar de efect. Se gaseste pe torrenti. Nu e un dvd pt rossi de cartier, nu te invata cum sa pui genunchiul jos... E pt incepatori si nu numai. Slow riding techniques.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...