Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce baterie ai ?

Cu gel e una iar AGM e alt tip. Din descriere rezulta ca ai una AGM care popular mai e denumita si cu gel dar incorect . http://en.wikipedia.org/wiki/Absorbent_glass_mat#Absorbent_glass_mat_.28AGM.29

Bateriile AGM fac parte din aceasi categorie cu cele pe gel dar au o sugativa din fibra de sticla ,dealtfel de acolo le vine si denumirea - AGM ( Absorbed Glass Mat) .Categoria din care fac parte e VRLA .

Cam lunga introducerea dar acum ce te intereseaza :

-completarea lichidului la AGM e inutila ,dar asta numai in viziunea producatorilor si numai cand bateria nu mai poate fi adusa la viata prin alte metode

-se constata vizual daca bateria bateria are lichid ,acesta trebuie sa musteasca numai pe placi,in nici un caz sa formeze o patura de lichid !

-complectarea se face numai cu apa distilata daca se constata prezenta lichidului in baterie iar daca placile au aspect mat se umidifica cu 1...2 ml de apa pt acumulatoare (apa distilata) -apa de la robinet contine tot felul de minerale care distrug acumultatorul

-daca e uscata,uscata se poate complecta cu electrolit cu concentratie mica (1,18) prelevat dintr-o baterie de masina cu ajutorul unei siringi (0,5 lei la cam orice farmacie) - atentie la manevratul electrolitului ca gaureste tot ! Pt a avea densitatea corecta ,bateria donatoare trebuie sa fie descarcata .

Pt o baterie noua ,este in Cluj reprezentant Varta .

Corect !

As adauga ca o baterie cu gel/AGM "inmuiata" o poti pastra in garaj pentru verificat becuri sau claxoane sau "pentru diverse" ! mai ales daca ai un motor care chiar are nevoie de curent...

Tipul acesta de acumulatori este OBLIGATORIU sa-i incarci cu incarcator special pentru ei. Daca folosesti redresor normal i-l inmoi de tot, chiar de-i nou.

Pentru DRul meu am luat un Yuasa AGM care este FENOMENAL, inainte am avut un EXIDE care si-a dat sufletul. Daca vreti sa uitati de problema acumulatorului va recomand sa dati diferenta de bani. In schimb la acumulatorii cu lichid nu este asa mare diferenta intre acumulatorii de firma, ca la AGM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu cu acumulatorii de firma AGM si cu folosirea acestora , la acumulatorii moto cu lichid nu prea mai tin minte dar nu am avut probleme cu ei .

Subscriu de ce? Am 2 motoare identice cu baterii de acelasi tip .Una Varta iar cealalta noname ;Varta e din 21 .06. 2011 si nu da semne de oboseala ,cea noname e pe gata ... inainte am avut doua Saito (Louis) - prima a tinut 2 ani iar a doua ... nici un sezon (5 luni) .Desi garantia era de 6 luni numai (vs Varta de 12luni) comerciantul a refuzat repararea (prin inlocuire sau altfel) pe motiv ca e defecta incarcarea . A urmat Varta si de doi ani nu am probleme ,cu aceeasi incarcare .

green spider ,asta vreau eu sa subliniez ca O_Stefan e un prestator secretos , adica cine il stie cunoaste unde desfasoara el activitatea .

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

caut pentru a inprumuta o zi o anvelopa spate de 190/50 R17, sa aiba ceva profil, mi-ar trebui pentru ITP

1. La ITP iti verifica franele nu adancimea profilului.

2. Dupa ITP iti pui din nou anvelopa slick...?....nu inteleg faza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si dimensiunile anvelopei si adancimea profilului (teoretic trebuie sa aiba minim 1.5 mm)

dupa i-mi pun inapoi 190/55

 

Am trecut cu succes de 2 ITP-uri cu o guma de 190 (in talon: 180/55ZR-17), prima inspectie la RAR si a doua la Altoni (unde am avut "norocul" sa fie blocata inspectia de sistem fiind fost nevoie sa astept un reprezentant RAR sa repete verificarea).

 

In ambele cazuri accentul a fost pus pe frane, desi au verificat si alte detalii.

 

In cazul tau nu cred ca merita efortul sa inlocuiesti 190/55 cu 190/50 doar pt ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uita si la dimensiunii si la adancime , dar se uita rapid si daca e asemanator cu ce e scris in talon/carte nu face nimic ,zice numai ;du-te pe Plevnei ,la RAR te purica (beleste ochi la ce scrie pe anvelope) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...