MotoMax Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 (edited) Ca sa-l citez pe cel care a deschis "serialul" ..." Mers la standul Ducati". Si a inceput distractia, pentru ca eu chiar m-am distrat. Eram cu vreo 2 prieteni si logic ca m-am oprit la Multistrada 1200S Touring, singura care m-ar fi putut interesa, fiind pe segmentul meu. M-am suit pe ea si din curiozitate profesionala si personala, fara sa scot un cuvant, studiind mobra. Apare si reprezentantul, nu mai retin daca s-a prezentat sau nu...sau " buna ziua" , nu mai are importanta. Nu mai retin nici cum a debutat dialogul cert este ca la un momendat am spus : " - nu e urata, pare mai supla decat Crosstourer, cam cu ea se bate in categorie" Si de aici a inceput distractia si o tentativa de dialog, insa nu cu argumente, asa cum mi-ar fi placut : " - hai domne' ma lasi cu Honda ? Honda este o motocicleta pentru prosti care nu stiu sa conduca...se conduce usor. Eu nu-i inteleg pe aia...cum pot sa faca o pasiune pentru Honda....e ca si cum ai spune Hyundai....n-au tehnologie, n-au nimic !" Prietenii mei radeau pe sub mustati, lucrez la Honda in Brasov, anul trecut am reprezentat HONDA la SMAEB cu Dl Tibi Troia....dar asta este o alta poveste. Il intreb : " - cu Crosstourer ati avut ocazia sa va plimbati macar putin ? Sau macar cu un V4 de la Honda ?" - hai domne'...ma lasi cu Crosstourer, asta(Ducati) are tehnologie in ea, 2 bujii pe clindru, suspensie nu stiu de care...etc Si e singura(sau prima...nu mai retin) motocicleta din lume la care se schimba uleiul la 12000 km ! - nu va suparati....2 bujii pe cilindru are Africa Twin de foarte multa vreme, si tot la 12000 km e dat intervalul de schimb ulei daca nu ma insel. Crosstourer totusi are ceva tehnologie in el...dublu ambreiaj, cutie automata..etc. Si in plus vorbim de un V4 fata de un V2...sau L2....depinde cum il vede fiecare. Si tentativa de dialog a continuat, cu aceeasi atitudine, pana la un moment dat in care mi-a intors spatele si a plecat. Eu chiar as mai fi fost curios sa-l mai intreb despre motocicleta, sa-l intreb de un desmodromic, de o distributie, dar... Ulterior am aflat ca s-a dus la un prieten de-al meu spunandu-i : " - ia-l pe ala de acolo ca m-a facut cu nervii ! - pai ala e prietenul meu, lucreaza la Honda in Brasov !" Apoi a venit amicul meu care lucreaza tot in cadrul firmei dar in alt departament si ne-am amuzat reciproc. Fac precizarea ca nu sunt un fanatic Honda, cu acel subiectivism dus la extrem, atingand penibilul. Imi place Honda, am o Honda, dar am avut si am vandut(si noi si SH) si alte marci....inclusiv Ducati ! Am incercat sa-i si spun asta pe parcursul discutiei. Repet ! Honda nu este perfectiunea intruchipata, adevarul absolut, ii cunosc defectele, neajunsurile din retea....lipsa drive-test(speram totusi anul acesta)...s.a.m.d. Pe scurt, m-am distrat copios...insa ideea e ca indiferent pe cine reprezinti, ca vanzator nu ai voie sa blamezi alte marci. Asta e parerea mea ! Este ca si cand eu acum m-as apuca sa spun ca GS-ul de la BMW este nu stiu cum, nu ai voie sa afirmi asa ceva daca lucrezi in domeniu. Recunosc, nu m-am dus acolo cu intentia neaparat de a cumpara, eram in vizita, cu prietenii(daca ma gandesc bine unul chiar si-ar permite-o....dar nu asta e ideea), in plimbare cu motocicletele...etc. Eram un simplu vizitator, calare pe motocicleta expusa. Cam asta ar fi pe scurt, sunt curios sa vad si alte opinii, daca am gresit pe undeva, sunt deschis la discutii civilizate. Bafta Edited April 14, 2013 by MotoMax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_ Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 hai domne, daca s-ar apuca fiecare care a fost la smaeb sa deschida cate un topic ? "mici au fost cam sarati anul acesta ! " sau "anul acesta nu am primit nimic moca !" . eu zic sa terminati cu plangerile astea pe forum, sunteti oameni maturi, ce naiba ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbarossa Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Tu doreai sa gasesti in standul respectiv un vanzator... mai bine zis un specialist in vanzari consultative. Nu gasesti prea multi la noi. Motivul 1, capra vecinului, vezi Honda vs Ducati, motivul 2 poate un astfel de om, desi e f greu de gasit, este supracalificat pentru ceea ce vrea Ducati de la el. Sunt de parere ca si Dicati si Honda au atuuri de vanzare si un bun vanzator le poate specula. Asta este motivul pentru care si H si D inca exista in piata. Eu caut de 8 ani un astfel de vanzator, sau macar unu care sa vrea sa invete si nu gasesc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMax Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Tu doreai sa gasesti in standul respectiv un vanzator... mai bine zis un specialist in vanzari consultative. Nu gasesti prea multi la noi. Motivul 1, capra vecinului, vezi Honda vs Ducati, motivul 2 poate un astfel de om, desi e f greu de gasit, este supracalificat pentru ceea ce vrea Ducati de la el. Sunt de parere ca si Dicati si Honda au atuuri de vanzare si un bun vanzator le poate specula. Asta este motivul pentru care si H si D inca exista in piata. Eu caut de 8 ani un astfel de vanzator, sau macar unu care sa vrea sa invete si nu gasesc... Asa e, din pacate ai dreptate. Sunt putini oameni cu experienta si cunostinte in domeniul acesta. Cercul e cumva inchis...nici piata nu permite salarii mari, e o afacere sezoniera, discutia e lunga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Ba eu nu pricep cum ajung toti samsarii, cu limbaj si comportament samsaresc sa vanda motoare sau sa lucreze pentru o marca de renume iar un pasionat nu. Astia trebuie sa lucreze in piata la taraba sau la ziare, ca mai mult ei nu pot...nu ii duce mintea. 2 bujii pe cilindru are si RSV Mille si Sv650 2007+ si inca o alta mare gramada de motoare. Bine ca nu l-ai intrebat de distributia desmo si ce presupune ea si daca supapele de la Duc au arcuri sau nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMax Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 hai domne, daca s-ar apuca fiecare care a fost la smaeb sa deschida cate un topic ? "mici au fost cam sarati anul acesta ! " sau "anul acesta nu am primit nimic moca !" . eu zic sa terminati cu plangerile astea pe forum, sunteti oameni maturi, ce naiba ! Micii chiar nu i-am gustat, am mancat in alta parte )) Iar de primit "moca" nu e cazul. Discutia are alt sens. Fac o precizare : sunt constient ca nici eu nu sunt simpatic sau pe placul tuturor la locul meu de munca, l-as fi inteles pe om din anumite puncte de vedere....un salon e destul de obositor, l-am "facut" si eu anul trecut, poate si eu am avut scapari, dar aici discutam de atitudine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucianU Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 poate tocmai din cauza unor motive serioase a ajuns acolo , cum ar fi faptul ca unul care se pricepe bine nu se duce sa vorbeasca si sa-si bata gura pt 100 care se dau interesati si nu cumpara nici unul. mai poate fi si cauza banilor....unul care se pricepe zic eu ca face bani din altele nu din comentarii. si ultima varianta la care ma gandesc.....cel care se pricepe este satul de moto ca sa explice si la altii..... bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ravishing Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Poate ca omul a fost angajat tocmai pentru ca e pe placul clientilor ducati Habar n-am cum arata clientul de ducati, dar ma gandesc ca au facut ei analiza de piata iar genul asta de abordare e perfecta pentru a maximiza vanzarile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlinP Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 poate tocmai din cauza unor motive serioase a ajuns acolo , cum ar fi faptul ca unul care se pricepe bine nu se duce sa vorbeasca si sa-si bata gura pt 100 care se dau interesati si nu cumpara nici unul. mai poate fi si cauza banilor....unul care se pricepe zic eu ca face bani din altele nu din comentarii. si ultima varianta la care ma gandesc.....cel care se pricepe este satul de moto ca sa explice si la altii..... bafta Nu stii de unde sare iepurele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unnamed Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Ba eu nu pricep cum ajung toti samsarii, cu limbaj si comportament samsaresc sa vanda motoare sau sa lucreze pentru o marca de renume iar un pasionat nu. Astia trebuie sa lucreze in piata la taraba sau la ziare, ca mai mult ei nu pot...nu ii duce mintea. 2 bujii pe cilindru are si RSV Mille si Sv650 2007+ si inca o alta mare gramada de motoare. Bine ca nu l-ai intrebat de distributia desmo si ce presupune ea si daca supapele de la Duc au arcuri sau nu... si ntv-ul meu din '91 are 2 bujii pe cilindru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 si ntv-ul meu din '91 are 2 bujii pe cilindru Proaste rau Hondele astea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlinS Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Orice s ar intampla nu se spune asa ceva...e vorba de etica profesionala si bun simt personal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Totusi, as fi curios si de versiunea celui de la Ducati. Am fost si la salonul din weekend-ul trecut unde au fost prezenti si cei de la Ducati, aceiasi oameni, aceleasi motociclete si exact cand eram la standul Ducati era un tip care in discutia cu reprezentantul Ducati afirma ca Ducati este mai slab decat Suzuki pt ca este mai ieftin (ambele afirmatii false, daca ma intrebati pe mine). La aceasta afirmatie cel de la Ducati nu prea si-a mai gasit cuvintele insa afirmatia a ajuns si la urechile prietenei mele, ducatista convinsa si cu fitilul scurt, si a preluat ea discutia cu acel vizitator in stilul motociclete japoneze vs italiene. Dupa ce a plecat vizitatorul respectiv, baiatul de la Ducati i-a zis prietenei mele ceva de genul "multumesc ca ne-ati ajutat pt ca eu nu mi-as fi permis sa ii raspund asa". Omul chiar ne-a vorbit cu "dumneavoastra" pana i-am zis ca as prefera sa ne vorbim cu "tu". Ce vreau sa spun e ca imi vine greu sa cred ca s-a intamplat exact asa cum a descris initiatorul topicului. Nu il cunosc dar cred ca a pus ceva floricele in povestirea lui. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
popicadi Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Poate ca omul a fost angajat tocmai pentru ca e pe placul clientilor ducati Habar n-am cum arata clientul de ducati, dar ma gandesc ca au facut ei analiza de piata iar genul asta de abordare e perfecta pentru a maximiza vanzarile. Clientul Ducati vine cu banii si pleaca cu motorul fara prea multe discuti. Iti place sau nu, restul sunt clientii celorlalte marci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ceva gen, n-ai chiftea in buzunar, esti luat la suturi ca le pierzi vremea. Saracii vanzatori cum sunt abordati de toti sarantocii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cnairda Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Clientul Ducati vine cu banii si pleaca cu motorul fara prea multe discuti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Player1 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Clientul Ducati as putea fi eu. Dar n-o sa fiu daca ma sui pe moto si baiatul care e interesat sa mi-o vanda imi zice hush. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovi_ice Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Si eu am asistat la niste faze de prost gust la Ducati, in acest weekend la SMAEB. Din start, cand ajungeai la standul lor, pe toate motocicletele era scris ca nu ai voie sa te sui decat cu acordul reprezentantilor. Bun, deja asta mi se pare putin deplasat. Ori face toata lumea asa, ori ba. Faptul ca ei au fost mai cu mot si au impus asemenea restrictii mi-a lasat impresia ca ei vand "portelanuri fine" pe care nu ai voie sa le atingi, iar la ceilalti dealeri, poate orice sa calareasca exponatele, oricum fiind niste harburi. Pana la urma motoarele expuse in showroom si pe la expo-uri sunt asigurate iar daca sunt scoase la vanzare, ar trebui sa fie reduse ca pret fata de cele aduse pe comanda. Sau Ducati nu practica asa ceva si vor sa le dea la pretul de lista ? Trecand peste asta, ma apropii si eu de Multistrada sa o studiez putin. Intre timp, vine un domn care ar fi vrut sa incalece pe Panigale si a intrebat politicos unul din membrii staff-ului daca poate sa faca acest lucru. Reprezentantul Ducati il cantareste din priviri si vine cu o replica: "Puteti, daca va dati jos geaca". WTF ! Omul era imbracat normal, nu avea geaca cu tinte sau mai stiu eu ce. Si nici nu era vreun pustan de liceu sau boschetar. Dupa faza asta, nici nu mi-a mai trebuit sa ma sui pe vreun motor de la ei. Ma mut la M696, singurul model de care eram cu adevarat interesat. Dar, ce se intampla....vine clientul Ducati suprem, cel care are prioritate in fata oricarui alt "gura-casca" si a oricarui afis care interzice suitul pe motociclete. Se prezinta sub chipul unui domn cu ceafa lata, avand circumferinta bustului mai mare ca toracele multor sportivi/culturisti profesionisti, imbracat cu echipament full Ducati (geaca, pantaloni, manusi - alb cu rosu cu brandul Ducati, cizme Puma !!). Desigur, nu tine cont de nici o regula, fiind "de-al casei" si se suie pe saracul Monster, incepand o discutie ca intre "cunoscatori" cu unul dintre membrii staff-ului Ducati. Astept si eu 5 min, 10, 15.....nici gand sa se mai dea jos de pe motor, cu toate ca eu si inca vreo 3-4 insi ne roteam in jurul motorului ca mustele in jurul cacao-ului, sperand ca vom fi observati si bunul-simt il va indemna pe acest "zeu Ducati" sa-si ridice c.u.r.u.l de pe motocicleta. Eu as fi vrut sa ma uit mai de aproape la sudurile cadrului, calitatea plasticului din bord, a seii, etc. Dupa vreo 20 min deja imi pierd rabdarea si plec sa-mi cumpar ceva de mancare. Motoarele Ducati n-au nici o vina, sunt sigur ca sunt foarte bune. Din pacate, genul asta de atitudine venita din partea dealerului care trateaza preferential "ducatistii" si restul lumii (considerati probabil "gura-casca", saraci lipiti pamantului fiindca nu si-au permis sa intre in acest club select) te face sa-ti fie greata de fiecare cand treci pe langa standul Ducati la orice event de gen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox200 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ce vreau sa spun e ca imi vine greu sa cred ca s-a intamplat exact asa cum a descris initiatorul topicului. Nu il cunosc dar cred ca a pus ceva floricele in povestirea lui. Te inseli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOTORIOUS Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 (edited) Zici ca esti bazat pe Honda?Atunci o intrebare,daca esti amabil..... Un amic are o Varadero 1000 din 2004.Porneste usor dar dupa ce se incalzeste,moare motorul,nu sta deloc la ralanti,face nasoale rau detot.In modul custom i-a dat o eroare la IAT.A cumparat alta baterie de injectie,furtune vacuum noi,alt senzor IAT,TPS corect,bujii iridium,a suflat pe ici-colo, pastile supape inlocuite,compresie corecta,etc dar rezultatul e acelasi,adica zero...Ce crezi ca ar putea fi? Edited April 16, 2013 by transilvania72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosmin gsxr Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 pai ala ti-o ridica pe a lui in slavii..ca doar ...deeee.. a invatat poezia pe dinafara cred ca ..cu minim .. 3saptamani so pus cu burta pe carte... si io am fost sambata si ma luat cu ceva vraja ..legat de bmw .. da iam rat peste bot boliticos.. sii iam zis sa isi vada de drum.. ca e pe langa:))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lae Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) Noroc L-am cunoscut si eu pe domnul de la Ducati. 1.Mare Bulangiu 2.Citez-Nu va suiti pe motor ca e 400 Euro o carena-Ce pana mea mai cauti la targ.Pot sa imi iau o revista si cred ca extrag mai multe informatii.Si nu imi fac nervi 3Citez-.Ducati Cea Mai Buna-A venit CINEVA care se da in campionatul national de viteza sa cumpere una.O ia din show -room ,se da cu ea fara nici o modificare si bate tot.Tare as vrea sa vad asta.Ar muri de foame toti mecanicii din campionat. 4.Citez-Rossi e praf ,Stoner e bun.Ducati e cea mai buna--Acum eu:Degeaba e buna pt.3 la suta din populatie dac pt ceilalti 97 la suta nu ne ajuta. Maxim Respect.Pleaca in Siberia prietene si ramai acolo. Edited April 17, 2013 by lae Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Parca vad in Can-Can-ul de maine. "Ramai prost cand vezi unde-si face cumparaturile Bijnitarul de la Ducati " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfman Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ba eu nu pricep cum ajung toti samsarii, cu limbaj si comportament samsaresc sa vanda motoare sau sa lucreze pentru o marca de renume iar un pasionat nu. Astia trebuie sa lucreze in piata la taraba sau la ziare, ca mai mult ei nu pot...nu ii duce mintea. 2 bujii pe cilindru are si RSV Mille si Sv650 2007+ si inca o alta mare gramada de motoare. Bine ca nu l-ai intrebat de distributia desmo si ce presupune ea si daca supapele de la Duc au arcuri sau nu... Pai numai astia lucreaza pentru salariilede mizerie pe care le ofera "reprezentantele" de pe la noi. Un om calificat si cu educatie nu vine pe doi lei, iar firmele respective vor sa plateasca 1.5 lei daca se poate. Ca atare, angajeaza aprozaristi, ii imbraca in costume harmani din Dragonu' rosu', ii instruiesc sa se spele pe dinti macar o data la doua zile si gata, au "agent" sau "reprezentant" de vanzari. Nu zic ca-i asa la toate firmele, dar din pacate majoritatea e covarsitoare. Noroc L-am cunoscut si eu pe domnul de la Ducati. 1.Mare Bulangiu 2.Citez-Nu va suiti pe motor ca e 400 Euro o carena-Ce pana mea mai cauti la targ.Pot sa imi iau o revista si cred ca extrag mai multe informatii.Si nu imi fac nervi 3Citez-.Ducati Cea Mai Buna-A venit CINEVA care se da in campionatul national de viteza sa cumpere una.O ia din show -room ,se da cu ea fara nici o modificare si bate tot.Tare as vrea sa vad asta.Ar muri de foame toti mecanicii din campionat. 4.Citez-Rossi e praf ,Stoner e bun.Ducati e cea mai buna--Acum eu:Degeaba e buna pt.3 la suta din populatie dac pt ceilalti 97 la suta nu ne ajuta. Maxim Respect.Pleaca in Siberia prietene si ramai acolo. Cum ziceam, aprozarist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
allvlad Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Clientul Ducati vine cu banii si pleaca cu motorul fara prea multe discuti. Iti place sau nu, restul sunt clientii celorlalte marci. O cunostinta de-a mea a fost saptamana trecuta la Ducati si dupa ce s-a invartit pe acolo un sfert de ora l-a intrebat pe baiatul care batea de zor in tastatura: "Ne ajutati si pe noi, va rog frumos?" Raspunsul a venit prompt: "Nu. Cel de la vanzari e plecat." Omul chiar venise sa puna mana pe ceea ce vrea sa-si cumpere. Asadar cred ca la Ducati este vorba de o politica de vanzari adaptata clientelei lor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.