Sari la conținut

DESCHIDEREA SEZONULUI 2013 - BMW MOTORRAD


BMW Motorrad
 Share

Postări Recomandate

Sal.

Maine dim din Buc nu mai pleaca nimeni mai devreme adica la 8 : 00 cam aceiasi locatie ? .

parca nu merita pentru o ora in minus de somn :P

la 8:45 sper sa ajung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e vreun traseu mai soft ?

cit e franciza la casco? ultima oara parca era 500 de euro la test drive

si nici o vorbulita pe site-ul oficial? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vreun traseu mai soft ?

cit e franciza la casco? ultima oara parca era 500 de euro la test drive

si nici o vorbulita pe site-ul oficial? :(

 

am fost la test ride si n-am vazut nimic in sensul asta in formular.

 

un coleg chiar a scapat namila si n-au fost probleme.

 

 

bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator GSA

am fost si eu, era ok pt enduristi, eu insa sunt motociclist de asfalt. prea mult praf. daca tot s-au deranjat poate era mai bine sa faca ceva pt toate gusturile, am inteles insa ca a fost ceva organizat/ finatat de bmw nu de bavaria. noul gs pe apa arata mai bine in realitate decat in filme/poze. poate fac cum am facut cu gt-ul 1600, nu-mi place, numi place, pana l-am luat. coordonatele pe care le-am pus erau corecte, nu mai stiu cine mi-a zis ca ar fi alt circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu la cati bani s-au bagat acolo [ elicopter / pista noua / fetite / coloratul de Cabral si foarte multe alte ] cine a organizat acest eveniment in spiritul Romanesc s-a p _ s _ t pe participantii , mare cheltuiala si mare cost sa inchiriezi o masina de la orice societate de curatenie sa stropeasca drumul de acces din asfalt de la peco pana jos in perimetrul zonei / plus pe acele trasee unde praful si cu traspiratia din cauza calduri te termina practic , utilizate de acel instructor cu nume unguresc , eu am incercat din pacate in primul grup [11 :30 ] fiind acum obisnuit cu " ORCA " namila de 1200 gsa nu m-am repezit la GS -UL NOU sau ADV au facut-o altii si in final nu am avut de ales , am luoat un F 800 gs nou .

Doamne fereste nu vreau sa vb cu pacat dar este mare diferenta , deci eu am chinuit acel motor el m-a chinuit pe mine si in final nu a iesit nimic bun eu m-am ofticat de sa plesneasca pipota de suparare ca nu m-am descurcat asa cum as fi vrut , dar si cei care au participat in primul grup cred ca pot sa afirme ca ne-a bagat ungurul pe un traseu cred de profesinistii , cand am pus-o jos [ nu viteza , murise motorul ] si am incercat s-o ridic eu atunci am remarcat ca panta si curba in care ma aflam abia i-mi permitea sa stau in picioare , cam asta a fost .

Da pt mine a fost o lectie ,mare diferenta intre offroad adevarat de ce cred eu ca am avut parte ......si onroad cu ce sunt eu obisnuit ............. IN FINAL TOTUSI PT ORGANIZATORII UN "10 " iar pt mine proaspat posesor de gsa mult antrenament .

 

Cam asta a fost pt mine ,,,,,, acum cum este si normal vor urma multe comentarii .

De aceia nu mai pot eu acum cand ma duc sa beau si eu o bere ca totusi m-am intors cu bine acasa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator GSA

da, cei mai multi au impresia ca aici in romania principala problema este lipsa banilor. de fapt, problema este creierul din cap, mai exact lipsa acestuia. daca bani cum-necum mai gasesti, faci, furi, primesti, cu capatana e problema mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

coloratul de Cabral

 

ce faza urata. oribil scris! ... pai "coloratul de Cabral" e mai motociclist ca multi pitzifelnici de p-aciulea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi senzaţie de loc cam pustiu, mulţi veneau către Bucureşti pe la 10 dimineaţa, in timp ce eu mă grăbeam către Zarnesti. Păcat că nu s-a găsit o formulă că să aibă cu cine să facă şi închiderea. Poate dacă era un show şi la final, alta era situaţia. In rest, mi s-au părut toate bune, dacă e enduro, e şi praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si eu, era ok pt enduristi, eu insa sunt motociclist de asfalt. prea mult praf. daca tot s-au deranjat poate era mai bine sa faca ceva pt toate gusturile, am inteles insa ca a fost ceva organizat/ finatat de bmw nu de bavaria. noul gs pe apa arata mai bine in realitate decat in filme/poze. poate fac cum am facut cu gt-ul 1600, nu-mi place, numi place, pana l-am luat. coordonatele pe care le-am pus erau corecte, nu mai stiu cine mi-a zis ca ar fi alt circuit.

Doru, la tine cred ca e placerea de a avea jucarie noua, stiu ca si mie mi se intampla cu unele chestii, bine ca nu cu motocicletele. Altfel nu-mi explic ca motociclist de sosea cum ai lasat 6 cilindri, confort si protectie la vant pentru 2 cilindri si calitati evidente in teren, dar nu si pe sosea (la nivel de GT). Mai ales ca te-am intrebat acum vreun an jumatate la Veliko, cand eram cu ZZR-ul la vanzare, ce parere ai despre comportamentul pe sosea comparativ intre GT si GS si mi-ai zis clar ca GT-ul e rege.

 

Cam asta a fost pt mine ,,,,,, acum cum este si normal vor urma multe comentarii .

Singurul comentariu este ca exista si grupa de incepatori si grupa mediu.

Desi merg de 15 ani pe sosea, am avut discernamantul sa ma declar cel mult apt pentru categoria mediu in teren.

post-15375-0-07386200-1368375312_thumb.jpg

post-15375-0-90049700-1368375327_thumb.jpg

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator GSA

Doru, la tine cred ca e placerea de a avea jucarie noua

 

e ceva de felul asta dar e invers, nu ma bucur de cea noua cat ma bucur ca scap de cea veche. unii fac pasiuni pentru obiecte, isi iubesc motoarele pe care le au de multi ani, bravo lor. eu sunt in general foarte critic, in acelasi timp sunt curios sa vad ce ofera modelele noi, cand ma lamuresc e la fel cu alea de la f-- in toate gaurile si nu mai au nimic de oferit. alta la rand!

problema e ca imi plac si astea in 2 cum imping la ture joase si cum le manevrezi pe loc sau la inghesuiala dar imi place si dansul pe sticla la peste 200 de care alea n-au auzit.

gt1600 e singurul motor la care nu i-am gasit niciun cusur. am ajuns sa-l cunosc, i-am bagat 16,000 intr-un an, gata. gt1200 era si mai rapid. al tau cred ca e mai rapid decat toate.

Editat de GSA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aer curat, soare, fete frumoase, Piatra Craiului incredibil de verde, show impecabil, organizare (aproape) nemteasca, ...., am uitat ceva?

Ah, da...., si multe motoare de incercat.... Prima data cand merg cu un BMW (800GS) si pe ce coclauri! Traseul (pt. experienta medie) s-a dovedit in final super rezon ca dificultate, senzatia data de ABS pe pamantul ala a fost, pentru miine cel putin, horror, parca nu mai aveam frana deloc.

Duminica m-am dat si cu o Husqvarna pe traseul propriu zis de enduro...

Uauuu, tot prima data cand ma dau si cu o caprita de aia, incredibil de nervoasa la cat ma pricepeam eu, insa salturile peste damburi (unele cu totul si cu totul involuntare :tempted: ) au fost de nota 1000. Hmmm, cred ca ma tenteaza sa mai incerc o tura de asta in motaigne russe. Ah, cineva se plangea ca trasseul pentru BMW-uri o fost de pro la prima tura! Sa inteleg ca v-a bagat, uite imi pare rau ca nu mai retin numele "ungurului" care o fost un baiat de nota 10, pe traseul de cross? Asa ceva chiar ca n-as fi incercat....

Demostratiile lui Chris Pffeiffer absolut senzationale (pentru un rookie ca mine), senzatia ca pot sa imi las chiar si portofelul oriunde si sa-l gasesc tot acolo peste 2 ore incredibila (bine, n-am incercat asta ...., dar chiele le-am lasat pe motor si un amic chiar in incuietoarea dela top case fara probleme...)

Organizarea, dupa cum am spus, foarte buna, concertul lui "Robin and The backstabbers" foarte misto (tinanad cont ca eram vre-o 50 cu totul (pacat de concertul celor de la "Moonlight breakfast" ca s-a anulat).

Singurul minus o fost ca, probabil si din cauza timpului relativ scurt in care s-a anuntat evenimentul, au fost relaitiv putini participanti. Dar pana la urma si asta poate sa fie un plus ca a fost foarte lejer la inscrierile pt. drive test...

Una peste alta sper sa devina un eveniment permanent si cu o data fixa in calendar sa poata omu' sa-si faca planurile din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost foarte frumos, felicitari organizatorilor!

Bine ca in sfarsit s-a organizat si la noi asa ceva, poate vor lua exemplu si alti importatori (desi ma indoiesc).

 

Pacat ca am fost atat de putini.

 

In ceea ce priveste comentariile de mai sus:

PRAF - pe un drum de macadam si un circuit de motocros, ambele uscate, este si praf, insa degeaba s-ar fi udat, la ce temparaturi au fost trebuiau sa treaca din 5 in 5 minute cu cisterna...

TRASEU DIFICIL - a fost totusi un test de enduro, deci era in carti sa fie pe coclauri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putina critica constructiva si de la mine :)

 

-am vrut sa ma inscriu la test-drive pt husqvarnele mici de 250/310, fetele de acolo m-au inscris la grupa mare: 1200gs, f800, husqvarna 650, etc din greseala, dar tot raul a fost spre bine in final intrucat am apucat sa testez si altceva

- ma duc a 2-a oara la cortul bmw, le specific din nou ca vreau test-drive cu husqvarnele mici , totul ok, zic ei: mergeti acolo la motoare, asteptati , vine un instructor si va explica.

Stau ca boul in soare langa motoare, cu echipamentul full pe mine 15 min , vad ca nu vine nimeni, ma duc eu la ei:

-nu va suparati, mai vine cineva?

-a, pai gata, s-a terminat test-driveul pe ziua de azi, veniti maine dimineata :crack:

 

Ce e drept, a doua zi, am reusit sa testez si husqvarna de 250, iar in afara de mica problema de comunicare, evenimentul, oamenii de la bmw si motocicletele lor au fost de nota 10 :hug:

 

o sa pun si niste poze/filmulete in curand

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost foarte frumos, felicitari organizatorilor!

Simbata am testat GS Adventure pe ciucuitul de cros .... senzatie maxima cu namila, am dat-o pe jos si nimeni nu s-a suparat.

Duminica am incercat si restul de motoare, dar nu pe circuit din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia mi s-a parut punctul forte la Husqvarna 650, nu simti absolut nimic, si la o minisaritura pe traseu s-a comportat exemplar. Mi se pare cam anemica, cel putin la turatii joase (nu am apucat sa vad ce poate turata in cele 15-30 min de test)

Asta e o parere subiectiva, nu sunt eu mare expert, plus ca nu m-am dat cu ea pe circuitul de cross, doar pe traseul de enduroaice mari, stabilit de instructor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca am inghitit ceva praf, am apreciat eforturile organizatorilor!

 

Nu ma deranjat praful inghitit pe traseu doar eu m-am dus de buna voie , ce ma deranjat a fost drumul de acces din sosea pana in perimetru desfasurari evenimentului , mai ales la plecare cand m-am intersectat cu doua masini [ doi cretini cu geamurile inchise normal care rulau cu cel putin 40/50 km ] pe acel drum de acces probabil se credeau pe vreun circuit si credeti-ma am fost nevoit sa opresc cred 5/6 min nici nu se mai vedea drumul ,nu mai spun ce era pe mine si pe motor acolo nu mai eram pe traseu .........dar tot un 10 pt eveniment in final .

 

Cat despre acel instructor ,,,,da am facut parte din primul grup , la intoarcere l-am auzit vb cu cei din echipa lor ca nu mai intra pe acel traseu ,,,,,,,,,,nu pe el aveam " oftica " pe mine aveam ca nu m-am descurcat asa cum ar fi trebuit ,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta este, praful a facut parte din farmecul acestui eveniment!

Seara am facut un dus si eram ca nou/nout!

Pe mine m-a deranjat mai mult pietrisul acela ca bilele de rulment pe care se mergea pina acolo.

Sa nu mai spun ca nici nu am avut curajul sa cobor pina in parcarea mare cu huiduma mea, am lasat-o sus.

Ma uitam cu invidie la baietii cu GS-uri sau enduro care mergeau cu cea mai mare liniste sufleteasca pe acolo :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huiduma era de fapt bizonul alb din mintea ta, cu putina stradanie ai fi fost pana la urma impacat.

Ai demonstrat-o in padure pe curbe, modestule :D !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost foarte frumos! Si eu am coborat cu mobra mea pana jos.. pe panta cu pietris ca un melc cu un morcov in fund ca apoi cu mobra de la test drive aceeasi panta coboram accelerand in a II-a, intr-un nor de praf si cu pietre aruncate de cel din fata :eek:

Nici acum nu imi vine sa cred cu ce usurinta treceam peste cratere, pietris cu acea bijuterie de gs 2013 nou nouta... ca la final sa o mai si scap pe jos de pe loc ca idiotu cand sa scot piciorul mi s-a agatat pantalonul in scarita si m-am tavalit.

Pe mine m-a convins... daca nu anul acesta.. la anul GS scrie pe mine!

Multumim organizatorilor!

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...