pepsi Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 27 minute, babinu nx650 a spus: Mulțam' fain. Al meu este din 2020 și nu vrea să pornească decât în poziția N. L-am omorât de câteva ori până m-am obișnuit cu ambreiajul și mi s-a părut ciudată treaba cu repornirea în poziția N, poziție care se găsește destul de greu la motocicleta asta. e foarte posibil ca intrerupatorul ambreiajului sa fie defect si sa nu vada ca e tras ambreiajul. din cate stiu mai multi au avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 (editat) La 12.04.2023 la 14:44, Cristian C. a spus: Cu discount de la atvrom m-a costat 1100 lei parca opțiunea. Cam mult...nu merita! Parerea mea! La mine merge sa schimb lejer si fara sa trag de ambreiaj... Maneta de ambreiaj merge ca unsa, asa ca nu e deranjanta treaba cu schimbatul normal al vitezelor Editat Aprilie 20, 2023 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 100% de acord. La mine au activat QS-ul gratis, ca si bonus, altfel nu as fii dat bani pe ea. Mai pun niste poze cu stricaciunile la plimbare... sa vedem daca observati ce piesa noua am montat pe motoreta (ktm-ul alb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 Întradevăr nu merită investiția quickshifter-ului. Schimbatul vitezelor e foarte ușor la modelul ăsta. Cât despre upgrade.. poate gențile laterale, par noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 gentile le am de ceva vreme, mai cauta scaritele is noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 Acum 4 ore, pepsi a spus: Pare ca ai aruncat-o la gunoi Ce scarite ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 scaritele sunt de la motourenn (india) is ceva mai joase, drepte si cu suprafata mai mare... om vedea cat o sa tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 23, 2023 Share Postat Mai 23, 2023 Salutare, revin cu un update despre modelul din topic. Primul: O variantă 2.0 îmbunătățită a primei postate în trecut. (E modelul RC, dar e cam același setup) Al doilea: A fost rezolvată problema quickshifter-ului care funcționa de 4 ori din 10. Devine comună deja și pe alte forumuri.. aparent dupa înlocuirea shift shaft-ului pe garanție funcționalitatea acestuia este foarte buna, în sus, în jos fara probleme (îți dă senzația de motor mai puternic, e amuzant). Altfel.. am 2.400km cu el până acum, e genial și la Amckart ( circuitul de kart-uri de pe centura Bucureștiului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 24, 2023 Autor Share Postat Mai 24, 2023 Acum 13 ore, Cristian C. a spus: Salutare, revin cu un update despre modelul din topic. Primul: O variantă 2.0 îmbunătățită a primei postate în trecut. (E modelul RC, dar e cam același setup) Daca as fi in locul tau, as incerca sa indoi acel scut termic peste catalizator, pentru ca problema cea mai mare a amortizorului, nu este incalzirea arcului sau a tijei amortizorului, ci a zonei in care ai gazul si uleiul, care ajuge emulsie si nu-si mai face treaba. Bine, daca as fi in locul tau, as scoate rahatul ala de catalizator cu totul, ar prima optiune si cea mai buna de departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 Acum 33 minute, ERU a spus: Daca as fi in locul tau, as incerca sa indoi acel scut termic peste catalizator... Bine, daca as fi in locul tau, as scoate rahatul ala de catalizator cu totul, ar prima optiune si cea mai buna de departe. Sincer, nu aveam chef pentru nimic sa-i fac, decat deloc e suficient si asa, cat despre înlăturarea acelei bucati de rezonator/catalizator.. presupune lipsa omologare rar. Si nu e cazul pentru un motor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 24, 2023 Autor Share Postat Mai 24, 2023 Acum 43 minute, Cristian C. a spus: Sincer, nu aveam chef pentru nimic sa-i fac, decat deloc e suficient si asa, cat despre înlăturarea acelei bucati de rezonator/catalizator.. presupune lipsa omologare rar. Si nu e cazul pentru un motor nou. Evident ca ceva e mai bine decat nimic, eu iti explicam care e ideea scutului termic. De altfel la amortizoarele mai bune, cele care au "butoias", principalul scop este racirea. In ceea ce priveste RAR-ul, nu prea mi-e clar ce inseamna "lipsa omologare rar", dar eu nu stiu sa se faca vre un test de noxe la moto, de altfel motocicletele mele, ambele 2020, nu au catalizator si nici nu am avut vre o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 1 oră în urmă, ERU a spus: In ceea ce priveste RAR-ul, nu prea mi-e clar ce inseamna "lipsa omologare rar", dar eu nu stiu sa se faca vre un test de noxe la moto, de altfel motocicletele mele, ambele 2020, nu au catalizator si nici nu am avut vre o problema. Pârâie că toți dracii cu orice fel de modificare a evacuării. Asa.. cu un minim de efort si costuri aproape nule am scapat de-o grijă. Mi-as dori un full system, nu zic, dar doar pentru ca suna mai bine poate.. si un cost maricel, nu prea ma încântă. Am avut motoare cu evacuari mișto, nu mai am nevoie :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 Chestia acea NU E catalizator, e pre-muffler, are doar rolul de a reduce zgomotul. Catalizatoarele (ambele) sunt in teava din fata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 (editat) Pe unde NU trebuie mers cu motoarele astea: La minutul 39 incepe sa devina interesanta nasoala treaba Editat Iunie 12, 2023 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 13, 2023 Share Postat Iunie 13, 2023 ai de plm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 18, 2023 Share Postat Iulie 18, 2023 A ajuns 390-ul prima oara pe Transalpina si Transfagarasan... e incredibil de distractiv pe viraje si a putut tine pasul lejer cu motoarele mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iulie 21, 2023 Share Postat Iulie 21, 2023 Revin cu o noua situație, ar trebui sa fie prezenta si la restul motoarelor 390 adv. Mai exact jocul de aprox 5mm spre înainte și inapoi la "butucul" cu amortizoarele din cauciuc de la foaia roții spate. Atasez niște poze cu dimensiuni convertite si "update-ul" care a dus la remedierea problemei. Pros si cons.. ar fi ca tampoanele acelea deja incep sa se striveasca de la forta de rotație, probabil in timp trebuiesc inlocuite.(sunt confectionate dintr un cauciuc plasticos.. aiurea) De asemenea functionarea transmisiei a fost semnificativ inbunatatita, quickshifter-ul funcționează ca uns acum, daca smucea putin înainte, chiar de la acel joc in zona din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 21, 2023 Share Postat Iulie 21, 2023 Interesant, sa inteleg ca l-ai incercat? Si eu am acel joc, dar oare solutia nu ar fii sa pu em ceva amortizoare mai dure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Octombrie 10, 2023 Share Postat Octombrie 10, 2023 Nu vrea nimeni un 390 Adv' inmatriculat in '22 la 4999e ? L-as cam da pe-al meu :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2023 Share Postat Octombrie 10, 2023 (editat) Acum 7 ore, Leon a spus: Nu vrea nimeni un 390 Adv' inmatriculat in '22 la 4999e ? L-as cam da pe-al meu :)) Cum de o vinzi? te nemultumeste ceva la motoreta? Intre timp KTM-ul meu a facut jumate din TET Bosnia, o mica parte din TET Muntenegru si Serbia. Vreo 2500 km, aproape in totalitate drumuri secundare si offroad. Editat Octombrie 10, 2023 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Octombrie 24, 2023 Share Postat Octombrie 24, 2023 Între timp al meu 390 '22 a împlinit 10.000km. Fara probleme până acum, are 5 revizii făcute la fiecare 2.000km. Apă paie și bătaie, vedem ce mai pun pe odometru pana la finalul anului, apoi ne ocupăm de 2024 :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 25, 2023 Share Postat Octombrie 25, 2023 Acum 19 ore, Cristian C. a spus: Între timp al meu 390 '22 a împlinit 10.000km. Fara probleme până acum, are 5 revizii făcute la fiecare 2.000km. Apă paie și bătaie, vedem ce mai pun pe odometru pana la finalul anului, apoi ne ocupăm de 2024 :)) De ce asa dese reviziile? Il muncesti in off? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 25, 2023 Share Postat Octombrie 25, 2023 (editat) Poate 2000 e cam exagerat daca nu faci hard enduro cu ea Eu cam la 4000 - 5000 schimb uleiul si nu vad pilitura in ea Si fac destul de mult off cu ea. Editat Octombrie 25, 2023 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 25, 2023 Share Postat Octombrie 25, 2023 Acum 2 minute, pepsi a spus: schimb uleiul si nu vad pilitura in ea Păi dacă ajungi să vezi e cam trist! Numa' la maserati știu că a venit o notă tehnică să curețe șpanul din carcasa filtrului de ulei la revizii "ca să nu distrugă motorul". De parcă șpanul ăla ar fi pus acolo de cineva, nu rezultă din niște componente ale motorului care s-au dus/se duc pe pwlă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 25, 2023 Share Postat Octombrie 25, 2023 Acum 20 minute, ENEOS a spus: Păi dacă ajungi să vezi e cam trist! Numa' la maserati știu că a venit o notă tehnică să curețe șpanul din carcasa filtrului de ulei la revizii "ca să nu distrugă motorul". De parcă șpanul ăla ar fi pus acolo de cineva, nu rezultă din niște componente ale motorului care s-au dus/se duc pe pwlă... consumabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.