Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 11 minute, hora09 a spus:

In cazul meu 50% este optimist.. asta si dupa prima revizie de 1000km, motorul este foarte putin folosit -> km putini

Pai de-aia....Mai asteapta sa vezi ce si cum.

Al meu si-a "dat drumul" spre 7000 km (dupa ultima revizie)...Acum procentul de nimerit neutrul este foarte multumitor (peste 80%).

Inainte, era pur si simplu frustrant ca mestecam in cutia aia de viteze.

 

Eu am pus ulei Motorex 15w50 full sintetic. Cred ca are importanta si uleiul....

:)

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, Leon a spus:

Aproape 4 luni.

Stiu ca se intampla asta (am vazut pe alte forumuri ca un neamt a schimbat de 3 ori afisajul pe garantie si ...condensul a aparut iar.

:)

Tocmai am luat si eu 790 de la GoRacing. La mai mult de un an de la claimul de garantie, a venit bordul de la KTM, ce-i drept, la aprox 10 luni de la claim, importatorul, mi-a facut rost de un bord, luat de pe alta moto, dar ala avea mai mult condens decat cel schimbat. Acum din cate am inteles, asta e nou, venit de la fabrica. Noroc ca Zdrobi, dupa ce l-a schimbat cu cel primit de la importator, dupa ce a vazut filmuletul si pozele cu condens, nu a oprit claimul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2023 la 9:59, Leon a spus:

Gata, mi-au schimbat bordul care facea condens, pe garantie.

Jos palaria pentru cei de la GoRacing.

 

 

Am aproape o saptamana de mers zilnic cu motorul....E ce trebuie in aglomeratia din Bucuresti

Aveai picaturi de apa in bord sau doar era aburit pe interior?

Mie mi-au respins cererea, pe motiv ca doar daca sunt picaturi de apa se schimba (la far, bord si stopul spate)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-aș gândi la trimiterea la origini a lui kktm...

La 22.02.2023 la 10:38, Leon a spus:

un neamt a schimbat de 3 ori afisajul pe garantie

La înapoiații ăia nu e legea cu defect repetat - banii zuruck ?

D'aia durează cu anii înlocuirea,  să nu se repete defectul cât e rabla în garanție!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Revin și eu cu update la situația cu motocicleta.

    1. Despre cutie și căutatul sau găsitul neutrului. De fiecare dată funcționează perfect, oricând o pot aduce în N cum ar trebui. Nu înțeleg de ce spun mulți că e o problemă undeva. Poate de la încălțăminte.. nu știu.

    2. Aburitul/condensul din far.. eu sper că l-am rezolvat cu Sugru (alb, de ce alb? pentru că acesta mai era disponibil și mi se pare și interesant) 

20230315_145301.thumb.jpg.81df2498c7ee5c125a1f7d2df4f392e7.jpg

    3. Amortizorul.. cu caldura care chipurile îl degradează mai rapid. Aici am încercat să adaptez ceva, cumva și am confecționat acea "protecție termică". Utilă este, nu se mai simte nimic dincolo de ea.

20230315_145349.thumb.jpg.1d2fa2e0bed54e9602d5215ec8f39808.jpg

    Am ajuns la ~700km cu el, urmează curând revizia, cred că se includ și cele 2 recall-uri existente. 

    Altceva despre el.. poate doar aspectul consumului afișat de maxim 3.9L/100km cu pasager și fără.

    Cred că lanțul începe să se întindă și să se întindă.😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Cristian C. a spus:

2 recall-uri existente

Am ratat eu ceva, de la dealer nu mi-au,zis nimic ca nu am mai trecut cu motorul pe acolo din toamna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cristian C. a spus:

 1. Despre cutie și căutatul sau găsitul neutrului. De fiecare dată funcționează perfect, oricând o pot aduce în N cum ar trebui. Nu înțeleg de ce spun mulți că e o problemă undeva. Poate de la încălțăminte.. nu știu.

Mie mi s-a intamplat des la inceput...Pe urma, dupa ce am bagat ceva km si am schimbat uleiul a inceput sa se amelioreze simtitor treaba. Acum intra relativ bine in N.

 

Acum 9 ore, Cristian C. a spus:

 2. Aburitul/condensul din far.. eu sper că l-am rezolvat cu Sugru (alb, de ce alb? pentru că acesta mai era disponibil și mi se pare și interesant) 

Mie mi-au schimbat bordul pe garantie.

Oricum, mi se pare aiurea sa pui mastic/silicon/sugru  si sa faci o tiganie la un motor nou.

Adica nu e normal! Ar trebui sa gaseasca KTM o solutie, date fiind miile de plangeri in acest sens.

Acum 9 ore, Cristian C. a spus:

3. Amortizorul.. cu caldura care chipurile îl degradează mai rapid. Aici am încercat să adaptez ceva, cumva și am confecționat acea "protecție termică". Utilă este, nu se mai simte nimic dincolo de ea.

Am ajuns la ~700km cu el, urmează curând revizia, cred că se includ și cele 2 recall-uri existente. 

    Altceva despre el.. poate doar aspectul consumului afișat de maxim 3.9L/100km cu pasager și fără.

    Cred că lanțul începe să se întindă și să se întindă.😆

De unde ai luat "protectia termica" ?

 

Poti sa explici despre ce recall e vorba? (mie mi-au schimbat bordul in ianuarie si nimeni nu mi-a zis nimic).

 

Lantul stock e o porcarie chinezeasca...l-am intins si iar are putina burta (si merg doar prin oras).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cristian C. a spus:

rezolvat cu Sugru

protecție termică

2 țigănii, no offence!

Nu suport să văd mastic de etanșare ieșit pe la îmbinările unui motor după ce a fost desfăcut,  d-apoi mizeria aia în fața ochilor!

Protecția termică e bună că idee, realizarea însă... 😖

🏍 Mai e în garanție? Pt că eu unul aș anula-o instant văzând astfel de îmbunătățiri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Leon a spus:

...Oricum, mi se pare aiurea sa pui mastic/silicon/sugru  si sa faci o tiganie la un motor nou.

Adica nu e normal! Ar trebui sa gaseasca KTM o solutie...

...De unde ai luat "protectia termica" ?...

 

....Poti sa explici despre ce recall e vorba?...

Țigănie e orice modificare, sticker, suport telefon, orice atașare asupra motorului dacă e să o iei așa.

Da, pot face neagră urma aia albă însă parcă îmi place mai mult așa. După situația reală cu lipsa materialelor, aburirea în continuare a oricărui bord, prefer să nu se aburească, decât să stau cu el aburit, cu deranj.

Tabla respectiva și foarte subțire am găsit o întâmplător pe la muncă.. era o bucata mai mare, probabil ceva protecție termică de mașină mare, habar n am. Foarte ușoară dealtfel.

Se poate schimba switch ul de la ambreiaj cu unul cu arc, pentru cine are problemă și i se oprește în mers (nu e cazul la mine) și am văzut ceva recent despre șuruburile de la rezervor, de care se prinde șaua. Atașez poza, problema fiind tipul capului, tip hexagon, l ar înlocui cu unul cu cap imbus. O să întreb.

20230315_145704.thumb.jpg.7f7581deb6ab315ae089dc5e684051b9.jpg

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

2 țigănii, no offence!

Nu suport să văd mastic de etanșare ieșit pe la îmbinările unui motor după ce a fost desfăcut,  d-apoi mizeria aia în fața ochilor!

Protecția termică e bună că idee, realizarea însă... 😖

🏍 Mai e în garanție? Pt că eu unul aș anula-o instant văzând astfel de îmbunătățiri...

Nu-i problemă de supărare, știu prea bine, dar.. cu cacatul ala la bord m-am împăcat bine, cât despre zona amortizorului.. nu prea am vizibilitate acolo și nu mă uit. 😆

M-am gândit în orice fel cum și cât să fac să potrivesc acolo ceva estetic.. nu se poate fără demontarea minim a amortizorului.. e spațiu de 2 degete, abia treci un telefon dintr o parte în cealaltă. 

Aia e, aflu pe parcurs celelalte răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Cristian C. a spus:

Țigănie e orice modificare, sticker, suport telefon, orice atașare asupra motorului dacă e să o iei așa.

Da, pot face neagră urma aia albă însă parcă îmi place mai mult așa. După situația reală cu lipsa materialelor, aburirea în continuare a oricărui bord, prefer să nu se aburească, decât să stau cu el aburit, cu deranj.

Tabla respectiva și foarte subțire am găsit o întâmplător pe la muncă.. era o bucata mai mare, probabil ceva protecție termică de mașină mare, habar n am. Foarte ușoară dealtfel.

Se poate schimba switch ul de la ambreiaj cu unul cu arc, pentru cine are problemă și i se oprește în mers (nu e cazul la mine) și am văzut ceva recent despre șuruburile de la rezervor, de care se prinde șaua. Atașez poza, problema fiind tipul capului, tip hexagon, l ar înlocui cu unul cu cap imbus. O să întreb.

Man, eu n-am treaba cu modificarile tale(si eu sunt adeptul functionalitatii, in detrimentul esteticului)....spuneam doar ca KTM puteau s-o rezolve elegant din fabrica (de exemplu cu silicon transparent la interior sau altceva).

 

Oricum, daca ne intersectam vreau sa-ti dau o bere deoarece: MIE MI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS cand tin putin ambreiajul tras si daca nu erai tu, nu stiam de recall. Mi se intampla cel putin o data zilnic si de multe ori eram in niste situatii nasoale in trafic de puteam sa crap, daca nu aveam ceva experienta.

Ma gandeam ca poate e monocilindru si e normal sa se intample asta (eu avand de-a lungul timpului vreo 15 motociclete si nu am mai intalnit fenomenul, fiind genul care se joaca des cu ambreiajul).

Cei de la GoRacing m-au intrebat daca mai am vreo problema, dar am uitat sa le zic de oprirea motorului din cauza ambreiajului vietii...

Acum i-am sunat dar nu raspunde nimeni, vedem ce si cum.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tabla aia pusa langa amortizor pentru a-l proteja de caldura exesiva a catalizatorului e o chestie buna ca principiu, in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway.

 

In ceea ce priveste dispaly-ul, al meu a fost shimbat in garantie oarecum de doua ori, dar cel venit de la ktm a venit dupa mai bine de un an si hilar la mai bine de un an de la terminarea garantiei. Insa se pare ca au inceput sa vina, asa ca mai bine bagti un claim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce relevanta are surubul cu imbus (in locul celui hexagonal) de la rezervor...

Acum 2 minute, ERU a spus:

Tabla aia pusa langa amortizor pentru a-l proteja de caldura exesiva a catalizatorului e o chestie buna ca principiu, in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway.

 

In ceea ce priveste dispaly-ul, al meu a fost shimbat in garantie oarecum de doua ori, dar cel venit de la ktm a venit dupa mai bine de un an si hilar la mai bine de un an de la terminarea garantiei. Insa se pare ca au inceput sa vina, asa ca mai bine bagti un claim.

Vin greu si mai nou, se accepta un pic de condens....trebuie sa ai apa multa ca sa ti-l schimbe 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti ca sunt mai multe recalluri pentru 390:

1-schimbare sistem montare ghidon-cedeaza nu stiu ce pe acolo, au schimbat fixarea. Risc de fisuri, si cedare completa.

2-ceva suruburi pe la etrieri, risc blocare!

3-bordul vietii

4-ce zice mai sus colegul cu opritul in mers.

 

KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la GoRacing mi-au aratat poze cu borduri cu condens (moderat) care au fost refuzate de KTM ca sa le schimbe, deoarece ei au considerat ca putin condens e normal.

La mine, au acceptat ca aveam zeama multa....

:))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Adrian M. a spus:

KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie.

M-au sunat de la service, cica ei nu stiu nimic...si ca o sa se intereseze.

Multumesc pentru ponturi, daca tot o sa ma duc la ei, ii pun sa se uite si la alea (dar presimt ca nu le schimba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Leon a spus:

Cei de la GoRacing mi-au aratat poze cu borduri cu condens (moderat) care au fost refuzate de KTM ca sa le schimbe, deoarece ei au considerat ca putin condens e normal.

La mine, au acceptat ca aveam zeama multa....

:))

 

Dap. Asta spune multe despre ATITUDINEA KTM , in ceea ce priveste serviciul oferit dupa achizitie-ceva de genul, ti-am luat banii, hai mucles. SI de aici si smecheria cu importator in ro, care nu are SERVICE! Si te trimite la parteneri. Pai si cand ai probleme in garantie, sa te certi cu service ul? ce , el ti-a incasat miile de euro? Misto cum abordeaza treaba...

Acum 7 minute, Leon a spus:

M-au sunat de la service, cica ei nu stiu nimic...si ca o sa se intereseze.

Multumesc pentru ponturi, daca tot o sa ma duc la ei, ii pun sa se uite si la alea (dar presimt ca nu le schimba)

Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg

20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg    20220828_150357.thumb.jpg.5c4f5d76655cf3e3bb42496e07fc5b2c.jpg

dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres

atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator.

20221026_193330.thumb.jpg.ecccf5a21b9f083ceb65fd232a59c49d.jpg 20221102_204754.thumb.jpg.a973fb42e0bc6b2e9b1163a291ec4ab2.jpg

 

Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

Dap. Asta spune multe despre ATITUDINEA KTM , in ceea ce priveste serviciul oferit dupa achizitie-ceva de genul, ti-am luat banii, hai mucles. SI de aici si smecheria cu importator in ro, care nu are SERVICE! Si te trimite la parteneri. Pai si cand ai probleme in garantie, sa te certi cu service ul? ce , el ti-a incasat miile de euro? Misto cum abordeaza treaba...

Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

Pai eu am avut deja ghinionul cu bordul si cu ambreiajul....Sper sa nu fie inca ceva ( pe principiul: 3 la 10 lei)

 

Atasez poze cu secretiile bordului

 

IMG_20220918_115750.jpg

IMG_20220918_115736.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, pepsi a spus:

heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg

20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg    20220828_150357.thumb.jpg.5c4f5d76655cf3e3bb42496e07fc5b2c.jpg

dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres

atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator.

20221026_193330.thumb.jpg.ecccf5a21b9f083ceb65fd232a59c49d.jpg 20221102_204754.thumb.jpg.a973fb42e0bc6b2e9b1163a291ec4ab2.jpg

 

Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici.

 

Nu i placebo, in general cand umblii la evacuare, afectezi. SI teoretic trebuie resoftat ecu , pentru amestec corect.

Ideal ar fi sa faci un DECAT total, sa iei un kit complet de evacuare, toba ,intermediara, racord, cu eliminare catalizator, si apoi resoftare. vreo 400 euro kitul, vreo 300 resoftarea :)))

Dar in Bucuresti devine problematic, ca nu s omologate, si dai in altele la un filtru Rar....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asa am citit si eu, ca o evacuare mai putin restrictiva, scade back pressure-ul si ca consecinta scade cuplul in turatie mica.

am vazut asta si la cbr954-le care l-am avut acu cativa ani, cu exup-ul scos la ~3000 ture era varza.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...