Leon Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 (editat) Acum 11 minute, hora09 a spus: In cazul meu 50% este optimist.. asta si dupa prima revizie de 1000km, motorul este foarte putin folosit -> km putini Pai de-aia....Mai asteapta sa vezi ce si cum. Al meu si-a "dat drumul" spre 7000 km (dupa ultima revizie)...Acum procentul de nimerit neutrul este foarte multumitor (peste 80%). Inainte, era pur si simplu frustrant ca mestecam in cutia aia de viteze. Eu am pus ulei Motorex 15w50 full sintetic. Cred ca are importanta si uleiul.... Editat Februarie 22, 2023 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 22, 2023 Autor Share Postat Februarie 22, 2023 Acum 5 ore, Leon a spus: Aproape 4 luni. Stiu ca se intampla asta (am vazut pe alte forumuri ca un neamt a schimbat de 3 ori afisajul pe garantie si ...condensul a aparut iar. Tocmai am luat si eu 790 de la GoRacing. La mai mult de un an de la claimul de garantie, a venit bordul de la KTM, ce-i drept, la aprox 10 luni de la claim, importatorul, mi-a facut rost de un bord, luat de pe alta moto, dar ala avea mai mult condens decat cel schimbat. Acum din cate am inteles, asta e nou, venit de la fabrica. Noroc ca Zdrobi, dupa ce l-a schimbat cu cel primit de la importator, dupa ce a vazut filmuletul si pozele cu condens, nu a oprit claimul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 La 22.02.2023 la 9:59, Leon a spus: Gata, mi-au schimbat bordul care facea condens, pe garantie. Jos palaria pentru cei de la GoRacing. Am aproape o saptamana de mers zilnic cu motorul....E ce trebuie in aglomeratia din Bucuresti Aveai picaturi de apa in bord sau doar era aburit pe interior? Mie mi-au respins cererea, pe motiv ca doar daca sunt picaturi de apa se schimba (la far, bord si stopul spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Februarie 26, 2023 Share Postat Februarie 26, 2023 Eu mă gândesc la aplicarea de sugru pe toată suprafața de îmbinare a displayului.. pe la mufa ma gandesc ca nu se face transferul de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 26, 2023 Share Postat Februarie 26, 2023 (editat) Eu m-aș gândi la trimiterea la origini a lui kktm... La 22.02.2023 la 10:38, Leon a spus: un neamt a schimbat de 3 ori afisajul pe garantie La înapoiații ăia nu e legea cu defect repetat - banii zuruck ? D'aia durează cu anii înlocuirea, să nu se repete defectul cât e rabla în garanție! Editat Februarie 26, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 https://www.ath-moto.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw Interesant, au scos varianta 2023 , cu spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2023 Autor Share Postat Martie 3, 2023 Hai ca usor, usor in inca 2~3 ani scot si varianta R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 3, 2023 Share Postat Martie 3, 2023 2024: long travel suspension 2025: 21"front wheel 2026: high front fender si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 15, 2023 Share Postat Martie 15, 2023 Salutare! Revin și eu cu update la situația cu motocicleta. 1. Despre cutie și căutatul sau găsitul neutrului. De fiecare dată funcționează perfect, oricând o pot aduce în N cum ar trebui. Nu înțeleg de ce spun mulți că e o problemă undeva. Poate de la încălțăminte.. nu știu. 2. Aburitul/condensul din far.. eu sper că l-am rezolvat cu Sugru (alb, de ce alb? pentru că acesta mai era disponibil și mi se pare și interesant) 3. Amortizorul.. cu caldura care chipurile îl degradează mai rapid. Aici am încercat să adaptez ceva, cumva și am confecționat acea "protecție termică". Utilă este, nu se mai simte nimic dincolo de ea. Am ajuns la ~700km cu el, urmează curând revizia, cred că se includ și cele 2 recall-uri existente. Altceva despre el.. poate doar aspectul consumului afișat de maxim 3.9L/100km cu pasager și fără. Cred că lanțul începe să se întindă și să se întindă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 7 ore, Cristian C. a spus: 2 recall-uri existente Am ratat eu ceva, de la dealer nu mi-au,zis nimic ca nu am mai trecut cu motorul pe acolo din toamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 9 ore, Cristian C. a spus: 1. Despre cutie și căutatul sau găsitul neutrului. De fiecare dată funcționează perfect, oricând o pot aduce în N cum ar trebui. Nu înțeleg de ce spun mulți că e o problemă undeva. Poate de la încălțăminte.. nu știu. Mie mi s-a intamplat des la inceput...Pe urma, dupa ce am bagat ceva km si am schimbat uleiul a inceput sa se amelioreze simtitor treaba. Acum intra relativ bine in N. Acum 9 ore, Cristian C. a spus: 2. Aburitul/condensul din far.. eu sper că l-am rezolvat cu Sugru (alb, de ce alb? pentru că acesta mai era disponibil și mi se pare și interesant) Mie mi-au schimbat bordul pe garantie. Oricum, mi se pare aiurea sa pui mastic/silicon/sugru si sa faci o tiganie la un motor nou. Adica nu e normal! Ar trebui sa gaseasca KTM o solutie, date fiind miile de plangeri in acest sens. Acum 9 ore, Cristian C. a spus: 3. Amortizorul.. cu caldura care chipurile îl degradează mai rapid. Aici am încercat să adaptez ceva, cumva și am confecționat acea "protecție termică". Utilă este, nu se mai simte nimic dincolo de ea. Am ajuns la ~700km cu el, urmează curând revizia, cred că se includ și cele 2 recall-uri existente. Altceva despre el.. poate doar aspectul consumului afișat de maxim 3.9L/100km cu pasager și fără. Cred că lanțul începe să se întindă și să se întindă. De unde ai luat "protectia termica" ? Poti sa explici despre ce recall e vorba? (mie mi-au schimbat bordul in ianuarie si nimeni nu mi-a zis nimic). Lantul stock e o porcarie chinezeasca...l-am intins si iar are putina burta (si merg doar prin oras). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 10 ore, Cristian C. a spus: rezolvat cu Sugru protecție termică 2 țigănii, no offence! Nu suport să văd mastic de etanșare ieșit pe la îmbinările unui motor după ce a fost desfăcut, d-apoi mizeria aia în fața ochilor! Protecția termică e bună că idee, realizarea însă... 🏍 Mai e în garanție? Pt că eu unul aș anula-o instant văzând astfel de îmbunătățiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 21 minute, Leon a spus: ...Oricum, mi se pare aiurea sa pui mastic/silicon/sugru si sa faci o tiganie la un motor nou. Adica nu e normal! Ar trebui sa gaseasca KTM o solutie... ...De unde ai luat "protectia termica" ?... ....Poti sa explici despre ce recall e vorba?... Țigănie e orice modificare, sticker, suport telefon, orice atașare asupra motorului dacă e să o iei așa. Da, pot face neagră urma aia albă însă parcă îmi place mai mult așa. După situația reală cu lipsa materialelor, aburirea în continuare a oricărui bord, prefer să nu se aburească, decât să stau cu el aburit, cu deranj. Tabla respectiva și foarte subțire am găsit o întâmplător pe la muncă.. era o bucata mai mare, probabil ceva protecție termică de mașină mare, habar n am. Foarte ușoară dealtfel. Se poate schimba switch ul de la ambreiaj cu unul cu arc, pentru cine are problemă și i se oprește în mers (nu e cazul la mine) și am văzut ceva recent despre șuruburile de la rezervor, de care se prinde șaua. Atașez poza, problema fiind tipul capului, tip hexagon, l ar înlocui cu unul cu cap imbus. O să întreb. Acum 3 minute, ENEOS a spus: 2 țigănii, no offence! Nu suport să văd mastic de etanșare ieșit pe la îmbinările unui motor după ce a fost desfăcut, d-apoi mizeria aia în fața ochilor! Protecția termică e bună că idee, realizarea însă... 🏍 Mai e în garanție? Pt că eu unul aș anula-o instant văzând astfel de îmbunătățiri... Nu-i problemă de supărare, știu prea bine, dar.. cu cacatul ala la bord m-am împăcat bine, cât despre zona amortizorului.. nu prea am vizibilitate acolo și nu mă uit. M-am gândit în orice fel cum și cât să fac să potrivesc acolo ceva estetic.. nu se poate fără demontarea minim a amortizorului.. e spațiu de 2 degete, abia treci un telefon dintr o parte în cealaltă. Aia e, aflu pe parcurs celelalte răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 41 minute, Cristian C. a spus: Țigănie e orice modificare, sticker, suport telefon, orice atașare asupra motorului dacă e să o iei așa. Da, pot face neagră urma aia albă însă parcă îmi place mai mult așa. După situația reală cu lipsa materialelor, aburirea în continuare a oricărui bord, prefer să nu se aburească, decât să stau cu el aburit, cu deranj. Tabla respectiva și foarte subțire am găsit o întâmplător pe la muncă.. era o bucata mai mare, probabil ceva protecție termică de mașină mare, habar n am. Foarte ușoară dealtfel. Se poate schimba switch ul de la ambreiaj cu unul cu arc, pentru cine are problemă și i se oprește în mers (nu e cazul la mine) și am văzut ceva recent despre șuruburile de la rezervor, de care se prinde șaua. Atașez poza, problema fiind tipul capului, tip hexagon, l ar înlocui cu unul cu cap imbus. O să întreb. Man, eu n-am treaba cu modificarile tale(si eu sunt adeptul functionalitatii, in detrimentul esteticului)....spuneam doar ca KTM puteau s-o rezolve elegant din fabrica (de exemplu cu silicon transparent la interior sau altceva). Oricum, daca ne intersectam vreau sa-ti dau o bere deoarece: MIE MI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS cand tin putin ambreiajul tras si daca nu erai tu, nu stiam de recall. Mi se intampla cel putin o data zilnic si de multe ori eram in niste situatii nasoale in trafic de puteam sa crap, daca nu aveam ceva experienta. Ma gandeam ca poate e monocilindru si e normal sa se intample asta (eu avand de-a lungul timpului vreo 15 motociclete si nu am mai intalnit fenomenul, fiind genul care se joaca des cu ambreiajul). Cei de la GoRacing m-au intrebat daca mai am vreo problema, dar am uitat sa le zic de oprirea motorului din cauza ambreiajului vietii... Acum i-am sunat dar nu raspunde nimeni, vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 16, 2023 Autor Share Postat Martie 16, 2023 Tabla aia pusa langa amortizor pentru a-l proteja de caldura exesiva a catalizatorului e o chestie buna ca principiu, in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway. In ceea ce priveste dispaly-ul, al meu a fost shimbat in garantie oarecum de doua ori, dar cel venit de la ktm a venit dupa mai bine de un an si hilar la mai bine de un an de la terminarea garantiei. Insa se pare ca au inceput sa vina, asa ca mai bine bagti un claim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Nu inteleg ce relevanta are surubul cu imbus (in locul celui hexagonal) de la rezervor... Acum 2 minute, ERU a spus: Tabla aia pusa langa amortizor pentru a-l proteja de caldura exesiva a catalizatorului e o chestie buna ca principiu, in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway. In ceea ce priveste dispaly-ul, al meu a fost shimbat in garantie oarecum de doua ori, dar cel venit de la ktm a venit dupa mai bine de un an si hilar la mai bine de un an de la terminarea garantiei. Insa se pare ca au inceput sa vina, asa ca mai bine bagti un claim. Vin greu si mai nou, se accepta un pic de condens....trebuie sa ai apa multa ca sa ti-l schimbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 vedeti ca sunt mai multe recalluri pentru 390: 1-schimbare sistem montare ghidon-cedeaza nu stiu ce pe acolo, au schimbat fixarea. Risc de fisuri, si cedare completa. 2-ceva suruburi pe la etrieri, risc blocare! 3-bordul vietii 4-ce zice mai sus colegul cu opritul in mers. KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Cei de la GoRacing mi-au aratat poze cu borduri cu condens (moderat) care au fost refuzate de KTM ca sa le schimbe, deoarece ei au considerat ca putin condens e normal. La mine, au acceptat ca aveam zeama multa.... :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 La 03.03.2023 la 15:50, pepsi a spus: 2024: long travel suspension 2025: 21"front wheel 2026: high front fender si gata 2027-buleftrica :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Chiar acum, Adrian M. a spus: KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie. M-au sunat de la service, cica ei nu stiu nimic...si ca o sa se intereseze. Multumesc pentru ponturi, daca tot o sa ma duc la ei, ii pun sa se uite si la alea (dar presimt ca nu le schimba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 7 minute, Leon a spus: Cei de la GoRacing mi-au aratat poze cu borduri cu condens (moderat) care au fost refuzate de KTM ca sa le schimbe, deoarece ei au considerat ca putin condens e normal. La mine, au acceptat ca aveam zeama multa.... :)) Dap. Asta spune multe despre ATITUDINEA KTM , in ceea ce priveste serviciul oferit dupa achizitie-ceva de genul, ti-am luat banii, hai mucles. SI de aici si smecheria cu importator in ro, care nu are SERVICE! Si te trimite la parteneri. Pai si cand ai probleme in garantie, sa te certi cu service ul? ce , el ti-a incasat miile de euro? Misto cum abordeaza treaba... Acum 7 minute, Leon a spus: M-au sunat de la service, cica ei nu stiu nimic...si ca o sa se intereseze. Multumesc pentru ponturi, daca tot o sa ma duc la ei, ii pun sa se uite si la alea (dar presimt ca nu le schimba) Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua. Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator. Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 3 minute, Adrian M. a spus: Dap. Asta spune multe despre ATITUDINEA KTM , in ceea ce priveste serviciul oferit dupa achizitie-ceva de genul, ti-am luat banii, hai mucles. SI de aici si smecheria cu importator in ro, care nu are SERVICE! Si te trimite la parteneri. Pai si cand ai probleme in garantie, sa te certi cu service ul? ce , el ti-a incasat miile de euro? Misto cum abordeaza treaba... Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua. Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste. Pai eu am avut deja ghinionul cu bordul si cu ambreiajul....Sper sa nu fie inca ceva ( pe principiul: 3 la 10 lei) Atasez poze cu secretiile bordului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Acum 12 minute, pepsi a spus: heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator. Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici. Nu i placebo, in general cand umblii la evacuare, afectezi. SI teoretic trebuie resoftat ecu , pentru amestec corect. Ideal ar fi sa faci un DECAT total, sa iei un kit complet de evacuare, toba ,intermediara, racord, cu eliminare catalizator, si apoi resoftare. vreo 400 euro kitul, vreo 300 resoftarea :))) Dar in Bucuresti devine problematic, ca nu s omologate, si dai in altele la un filtru Rar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 mda, asa am citit si eu, ca o evacuare mai putin restrictiva, scade back pressure-ul si ca consecinta scade cuplul in turatie mica. am vazut asta si la cbr954-le care l-am avut acu cativa ani, cu exup-ul scos la ~3000 ture era varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.