Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

O sa treci .

 

Autentificarea presupune verificarea seriilor . Atat . Daca la tine totul corespunde, treci.

 

Ce spui tu carene etc, sunt valabile daca ti s-a ridicat talonul in prealabil .

 

Daca ai talonul cu ITP valabil si serii ok, esti bine.

 

Nu cred ca pot sa fiu mai clar de atat .

nu e chiar asa, am fost pentru autentificare cu un zx10r din 2007 aproape stock, doar cu tobe akrapovic si suport de numar schimbat, si ce crezi, m-a trimis acasa sa pun db-killerele si sa schimb suportul de numar ca nu aveam lampa la ala. toate astea la RAR Voluntari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 812
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca trebuie sa ai seriile in regula, cauciucuri ok, tobe originale sau unele nu foarte galagioase, lumini(faruri, semnalizatoare) aprobate(trebuie sa aiba un E incercuit pe ele din cate stiu), lumina la numar si treci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai citit ce ți-a scris Bec mai sus?

Acum am vazut, pt ca sunt la munca si nu pot sta numai langa laptop :P

» Post actualizat in 22 Jan 2015 12:52

nu intelegi ca la rar se fac mai multe operatiuni? uneori mai multe in acelasi timp , dar in general pentru schimbarea de propietate te duci pentru certificatul de autenticitate(sau cum dracu ii zice) ,

 

pentru treaba asta poti sa te duci cu un cadru si un motor in portbagaj si daca seriile corespund treci fara probleme.

 

in acelasi timp daca ai ITP mai vechi de 30 de zile trebuie sa-l faci la ei pentru a inmatricula coropisnitza.

 

daca n-ai far cu siguranta n-o sa iei ITP-ul

Am o masca cu cu doua lupe o singura pozitie, daca ii iau o masca cu far normal trec?

» Post actualizat in 22 Jan 2015 12:59

Stiu ca trebuie sa ai seriile in regula, cauciucuri ok, tobe originale sau unele nu foarte galagioase, lumini(faruri, semnalizatoare) aprobate(trebuie sa aiba un E incercuit pe ele din cate stiu), lumina la numar si treci.

Toba este stock, semnale am, farul o sa trebuisca schimbat cu unu omologat banuiesc, iar suportul este cel original si nu am lumina la el, poate cele din 2002 nu aveau lumina la numar sau cel de la care am cumparat motocicleta la schimbat si eu nu stiu, oricum se rezolva si aia. Bordul daca este si ala schimbat ma afecteaza si asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa, am fost pentru autentificare cu un zx10r din 2007 aproape stock, doar cu tobe akrapovic si suport de numar schimbat, si ce crezi, m-a trimis acasa sa pun db-killerele si sa schimb suportul de numar ca nu aveam lampa la ala. toate astea la RAR Voluntari.

acum 2 zile am fost la autentificare pe grivita cu zx6r meu din 99 si tot ce m-a pus sa fac e sa-i pun contactu ca el nu se pricepea :)) s-a uitat doar la serii si atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut, pt ca sunt la munca si nu pot sta numai langa laptop :P

» Post actualizat in 22 Jan 2015 12:52

Am o masca cu cu doua lupe o singura pozitie, daca ii iau o masca cu far normal trec?

» Post actualizat in 22 Jan 2015 12:59

Toba este stock, semnale am, farul o sa trebuisca schimbat cu unu omologat banuiesc, iar suportul este cel original si nu am lumina la el, poate cele din 2002 nu aveau lumina la numar sau cel de la care am cumparat motocicleta la schimbat si eu nu stiu, oricum se rezolva si aia. Bordul daca este si ala schimbat ma afecteaza si asta?

De bord sincer nu stiu dar nu vad de ce s-ar lega de el.. Daca indica viteza si turatiile bine nu vad nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acelasi timp daca ai ITP mai vechi de 30 de zile trebuie sa-l faci la ei pentru a inmatricula coropisnitza.

FALS!

 

Cu certificatul de autenticitate plus restul actelor te duci la Miliție şi o înmatriculezi pe tine. Vei primi un alt certificat pe care va fi trecută data cînd expiră ITP-ul conform vechiului certificat.

Dar pînă acolo, mai este.

 

Hai cu vara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 2 zile am fost la autentificare pe grivita cu zx6r meu din 99 si tot ce m-a pus sa fac e sa-i pun contactu ca el nu se pricepea :)) s-a uitat doar la serii si atat

Tot la ei ma duc si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FALS!

 

Cu certificatul de autenticitate plus restul actelor te duci la Miliție şi o înmatriculezi pe tine. Vei primi un alt certificat pe care va fi trecută data cînd expiră ITP-ul conform vechiului certificat.

Dar pînă acolo, mai este.

 

Hai cu vara!

CAND ASTA? IN AUGUST 2014 a fost cum am spus mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca cei de la Grivita sunt mai permisivi

Nu prea, am fost eu in 2007 si aveam guma spate schimbata cu una de 190 si ma trimis acasa sa o schimb pe aia de 180 inapoi :"))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAND ASTA? IN AUGUST 2014 a fost cum am spus mai sus

Eu în martie 2014 am înmatriculat-o și mi-au trecut pe cerificat ITP valabil pînă în iulie 2014.

Deci au mai găsit ÎNCĂ O MODALITATE de a lua bani de la oameni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treci... nu iti verifica decat seriile... nici macar nu o prneste... am trecut eu una de curand pe numele meu...10 min a durat sa iau certificatul de autenticitate.

Succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

Ma poate lamurii si pe mine cineva in legatura cu RAR-ul?

Am o Yamaha YZF R6 dar este streetfighter. nu mai am carenele deloc cu exceptia coditei, bord schimbat cu unul aftermarket, farul a fost inlocuit cu o masca cu doua lupe. Intrebarea mea este ( Mai pot lua RAR-ul sau nu?)

Ma poate invata cineva ce sa fac, sa nu ma apuc sa dau banii pe carene si toate cele? Am sanse sa trec RAR-ul cu ea asa?

Nu stiu daca m-am facut inteles pe deplin dar sper sa se inteleaga :)

Orice raspuns este bine venit atata timp cat este de ajutor.

M-am uitat pe mai multe forumuri si aici la noi dar nu am gasit nimic asemanator problemei mele care sa ma lamureasca :(

Nu ar trebui sa ai nici o problema, cum au spus colegii de mai sus depinde foarte mult, la ITP , de operatorul care il prinzi . Se poate sa te trimita acasa pentru ca nu arata cum trebuie sau chiar sa nu fie nevoie sa pornesti motorul , cum a fost cazul meu. In afara de seriile motorului si a cadrului + nr de kilometrii nu l-a interesat nimic. Daca ai cumva vreun prieten care a fost la ITP in judetul in care esti tu, ar trebui sa il intrebi cum sunt operatorii de acolo. Parerea mea e ca treci fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu ii fac si poze ? In CT nu cred sa treci .(verifica tot cauciucuri frine si sa arate cum arata la ultima fotografie ) adica ultima autentificare sau itp.

Dute daca nu treci imprumuti si tu niste carene :mexicanwave:.

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mobra are ITP valabil la data verificarii RAR (verificare facuta in vederea inmatricularii la schimbarea proprietarului), la inmatriculare primesti un nou ITP, dar cu vechea valabilitate. Atunci verifica seriile, corespondenta gumelor cu cele din carte (la mine au trecut cu vederea, insa operatorul mi-a atras atentia ca difera spatele, 140 in loc de 130) si cam atat. 10 minute.

 

Daca faci ITP la RAR, atunci se verifica mai multe (inclusiv lumini, frane).

Daca faci ITP la statii autorizate, verifica tot acelasi lucru, insa te poate retine in cazul in care calculatorul - aleator - stabileste ca vei fi supraverificat de un operator de la RAR, care se va deplasa la statia ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-l poate anula cei de la rar itp-ul nu este asa simplu .poti sa te duci cu o firma de inmatriculari si sa ii spui problema si el o sa iti dea un raspuns.

Poze se fac sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-l poate anula cei de la rar itp-ul nu este asa simplu .poti sa te duci cu o firma de inmatriculari si sa ii spui problema si el o sa iti dea un raspuns.

Poze se fac sigur.

Eu am fost in martie anul trecut si nu au facut poza, e o regula noua? Nu am modificat mare lucur la motor dar e bine de stiut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

a facut cineva de curand RAR-ul in Bucuresti (cu carte cu tot, nu doar identificarea) si daca da cat mai costa? Am programare in februarie si sa stiu pe unde ma scald. Certificatul de autenticitate e valabil tot o luna sau mai mult?

Merci,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

Ma poate lamurii si pe mine cineva in legatura cu RAR-ul?

Am o Yamaha YZF R6 dar este streetfighter. nu mai am carenele deloc cu exceptia coditei, bord schimbat cu unul aftermarket, farul a fost inlocuit cu o masca cu doua lupe. Intrebarea mea este ( Mai pot lua RAR-ul sau nu?)

Ma poate invata cineva ce sa fac, sa nu ma apuc sa dau banii pe carene si toate cele? Am sanse sa trec RAR-ul cu ea asa?

Nu stiu daca m-am facut inteles pe deplin dar sper sa se inteleaga :)

Orice raspuns este bine venit atata timp cat este de ajutor.

M-am uitat pe mai multe forumuri si aici la noi dar nu am gasit nimic asemanator problemei mele care sa ma lamureasca :(

Nu, nu treci "RAR-ul" cu nicio mobra modificata. Decat daca ai pile si/sau dai mita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de off topic, dar sunt cam nedumerit dupa ce am citit topicul

Problema sta asa:Am cumparat o mobra bla bla bla, si urmeaza sa o imatriculez (vreau sa o imatriculez in aprilie ) si as dorii sa ma duc la itp pe 30.03.2015 pentru reinoire (pe 1:04.2015 imi expira ITP) iar pe 31 sa ma duc la rar pentru autentificare. Credeti ca cei de la ITP (statie autorizata) o sa imi faca verificarea daca motocicleta nu este pe numele meu, iar pe asigurare o sa fie trecuta seria sasiului si numele meu dar o sa scrie in vederea imatricularii ? (au voie sa faca ei verificarea chiar daca motocicleta mai are 2 zile si nu este trecuta pe numele meu?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ITP iti trebuie bolentinu, certificatul si cartea motorului. Nu ii intereseaza de asigurare si nici pe al cui nume e mobretul.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine au fost modificari aduse asupra sistemului de lumini si semnalizari... i-a facut poze motorului si seriei de pe motor... pentru certificatul de autenticitate la RAR.

cat despre ITP o sa vad acum in mai cand o sa ma duc si o sa va zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...