owene Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 RAR se uita la dimensiunile din CIV, nu din talon. Oricum daca nu iti da identificarea, nu o sa ai talon model nou. Dimensiunile din CIV sunt dimensiunile standard pt modelul tau, sau sunt niste prostii, cum am avut eu? Daca sunt standard, imprumuta si tu niste gume standard macarr pana trece identificarea. La toba, poate ai printre hartiile de la cumparare omologarea ei, sau cineva are omologarea pt tipul asta de toba si te juta cu codul omologarii. Daca mergi si spui ca toba e omologata RAR cu seria/nr de la data, nici nu trebuie sa arati actul tu, nu au decat sa caute ce au omologat cu documentul ala. Daca e toba model identic cu al tau, nu au ce comenta. Altfel-toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ai dreptate,eu m-am dus la autenticitate cu o toba sebring si mi-au zis ca daca ma opresc in trafic si imi iau talonul stiu ce neregula am nu?si am zis ce toba?si au zis da,nu aveau ce sa imi faca la autenticitate...............deodata ce aveam itp valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ai dreptate,eu m-am dus la autenticitate cu o toba sebring si mi-au zis ca daca ma opresc in trafic si imi iau talonul stiu ce neregula am nu?si am zis ce toba?si au zis da,nu aveau ce sa imi faca la autenticitate...............deodata ce aveam itp valabil ITP am si eu valabil pana in 2014....O sa incerc varianta neortodoxa, poate a doua oare nu se mai observa aceste nereguli - cine stie... si daca nu merge ma apuc de readus motorul in starea intiala ... Mersi mult pt sfaturi... Sa zici merci ca nu ti-au anulat ITP-ul. La autenticitate pot dispune anularea ITP-ului pentru aceleasi criteriile pentru care se si emite ITP-ul. Habar nu aveam ca pot face treaba asta...ar fi fost o supriza neplacuta ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 eu zic sa nu mai risti...ca vorba lui denton...poate ramai fara itp....au dreptul sa faca asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 parerea mea : mergi la Grivita - pe mine la voluntari nu m-au trecut din cauza cauciucului de alte dimensiuni, dar la Grivita nu mi-au spus nimic. O sa te programeze cam peste 2 saptamani, dar tot e mai bine decat sa faci rost de alte cauciucuri. Cat despre toba, imprumuta una stock pentru ca nici la Grivita nu vor trece asta cu vederea.Stiu ce simti, sunt patit, te resping pentru niste motive de k.kt, dar n-ai ce sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cu toate ca nu incurajez spaga, iti recomand sa mai incerci o data. De data asta, dupa ce te ia in primire inginerul, spune-i direct omului ca stii care-s problemele (toba si dim. anvelopelor) si da-i d-un cico. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Are cineva idee daca la RAR Grivita sunt mai permisivi cu aceste "faradelegi" ? Mersi mult. Asfalt uscat. salut ! vestea proasta este ca ar cam trebui sa le schimbi , eu nu am indraznit sa merg la identificare cu toba sport si cauciucul pe spate dimensiune mai mare decat scrie in talon . nu am idee daca cei de la grivita sunt mai permisivi, eu am fost tot la rar voluntari si la mine nu s-au uitat la cauciuc, la toba cred ca este suficient sa arunce un ochi si isi dau seama ca este altceva decat ce ar trebui sa fie, nu sunt fraieri, asta e job-ul lor, sa nu-i subestimam . eu am luat un cauciuc sh pe care am dat 100 de lei si toba la fel, am gasit sh ; daca cauti pe forum, gasesti undeva discutii pe tema asta si imi aduc aminte ca este ceva legat si de rar grivita (din ce imi aduc aminte astia de la grivita sunt mai rai). ce sa zic... bafta multa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Teoretic nu ar fi trebuit sa se verifice doar seriile si sa se constate daca sunt aceleasi cu cele din acte sau nu? Nu. Ei verifica daca ceea ce ai tu in acte (marca, model, an, etc) se potriveste cu ce ai faptic sub curr. Mai exact daca n-ai adus modificari nepermise mobrei. Si, in cazul tau, ai adus. Cat despre cauciucuri, a fi sau a nu fi trecute in talon, e egal cu zero: oricum sunt trecute in cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator arvinte silviu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 dute la vaslui te trece sigur am fost eu cu toba sbk,pe fata guma mai mare cu 10 decat in talon si pe spate guma mai mare cu 20 decat in talon si a facut o tura cu moto si mi-a dat itp-ul nu se uita la gume absolut deloc si nic la toba daca are silencer etc atat franele le verifica si nu pe stand ci iese in curte si face o tura /2 si gata eu am parcurs 75 km dus si 75 intors dar a meritat succes si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 salut ! vestea proasta este ca ar cam trebui sa le schimbi , eu nu am indraznit sa merg la identificare cu toba sport si cauciucul pe spate dimensiune mai mare decat scrie in talon . nu am idee daca cei de la grivita sunt mai permisivi, eu am fost tot la rar voluntari si la mine nu s-au uitat la cauciuc, la toba cred ca este suficient sa arunce un ochi si isi dau seama ca este altceva decat ce ar trebui sa fie, nu sunt fraieri, asta e job-ul lor, sa nu-i subestimam . eu am luat un cauciuc sh pe care am dat 100 de lei si toba la fel, am gasit sh ; daca cauti pe forum, gasesti undeva discutii pe tema asta si imi aduc aminte ca este ceva legat si de rar grivita (din ce imi aduc aminte astia de la grivita sunt mai rai). ce sa zic... bafta multa !!! Stiu ce zici. Am tot auzit povesti....spre exemplu - am un prieten cu un F4i care la Grivita a trecut cu toba Yoshimura si Xenoane...la anvelope nici nu s-au uitat...cred ca e vorba si de noroc/ pasa in care ii prizi, etc... Cat despre faptul ca-si dau seama imediat de toba, sunt de acord, este normal avand in vedere ca asta fac zi de zi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cu toate ca nu incurajez spaga, iti recomand sa mai incerci o data. De data asta, dupa ce te ia in primire inginerul, spune-i direct omului ca stii care-s problemele (toba si dim. anvelopelor) si da-i d-un cico. Succes! eventual sa si filmezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 La Grivita s-ar putea sa ai surpriza ca aia sa gaseasca in sistem ca ai fost rejectat pentru cutare si cutare problema... Deci s-ar putea sa nu fie nicio afacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 si inca o intrebare : cine te-a luat in primire la Voluntari ? nenea mai in varsta, scund slab si cu ochelari ? sau tipul mai tanar, inalt si bine-facut ? bine cel mai in varsta mi se pare tare al naibii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 dute la vaslui te trece sigur am fost eu cu toba sbk,pe fata guma mai mare cu 10 decat in talon si pe spate guma mai mare cu 20 decat in talon si a facut o tura cu moto si mi-a dat itp-ul nu se uita la gume absolut deloc si nic la toba daca are silencer etc atat franele le verifica si nu pe stand ci iese in curte si face o tura /2 si gata eu am parcurs 75 km dus si 75 intors dar a meritat succes si asfalt uscat mda...buna treaba pentru cine e din apropiere....insa din pacate : Bucuresti - Vaslui cam 320 KM dus... deci...nu cred ca o sa fac asta, dar mersi pt sfat. zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 La Grivita s-ar putea sa ai surpriza ca aia sa gaseasca in sistem ca ai fost rejectat pentru cutare si cutare problema... Deci s-ar putea sa nu fie nicio afacere. daca doar l-a trimis la plimabre nu apare . daca l-a pus sa plateasca si i-a dat cu revenire, e posibil sa fie o baza de date centralizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 si inca o intrebare : cine te-a luat in primire la Voluntari ? nenea mai in varsta, scund slab si cu ochelari ? sau tipul mai tanar, inalt si bine-facut ? bine cel mai in varsta mi se pare tare al naibii. Cel mai batranel asa...tipul tanar era si el acolo.. daca doar l-a trimis la plimabre nu apare . daca l-a pus sa plateasca si i-a dat cu revenire, e posibil sa fie o baza de date centralizata. N-am platit nimic....n-am completat decat cererea aia...atat. A durat 2 minute totul. Cu toate ca nu incurajez spaga, iti recomand sa mai incerci o data. De data asta, dupa ce te ia in primire inginerul, spune-i direct omului ca stii care-s problemele (toba si dim. anvelopelor) si da-i d-un cico. Succes! Milka? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cel mai batranel asa...tipul tanar era si el acolo.. N-am platit nimic....n-am completat decat cererea aia...atat. A durat 2 minute totul. pai sa zici merci si pentru asta putea sa te trimita sa platesti, dupa care iti spunea ca esti respins. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana Orghidan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Buna ziua, De curand am devenit si eu motociclista dar am intampinat ceva greutati la rar. Am dus-o pe mica printesa la ei si acolo au inceput:ca de parbrijul este negru si nu transparent,ca toba face mult prea mult zgomot,ca luminile sunt xenon si nu normale.Mi-au spus ca daca nu se rezolva aceste neconcordante imi pot retrage itp-ul. Ce as putea face in cazul acesta? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Sa o aduci in starea originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 pai sa zici merci si pentru asta putea sa te trimita sa platesti, dupa care iti spunea ca esti respins. Bafta Sa stii ca asa am facut, chiar i-am multumit omului...chiar daca m-a respins Poate a doua oara ne vedem in alte circumstante...nu stii cand, unde si de cine dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 /index.php?/topic/695563-certificat-de-autenticitate-respins/ acelasi lucru l-am patit si eu, azi. Vezi discutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana Orghidan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nu face nimic daca doar te-au apostrofat si ti-au dat actul Tocmai asta e ca nu mi-au dat actul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 nu prea inteleg, au schimbat astia regulile de ieri? eu am fost cu o enduroaica care arata ca un cross la autentificare: nu oglinzi, nu semnalizatoare, nu faruri, alte cauciucuri, plastice rupte, toba lipita cu powertape etc. au inteles ca treaba lor e sa certifice ca mobra din fata lor e aia din carte, nimic altceva. fara atentii sau alte minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 nu prea inteleg, au schimbat astia regulile de ieri? eu am fost cu o enduroaica care arata ca un cross la autentificare: nu oglinzi, nu semnalizatoare, nu faruri, alte cauciucuri, plastice rupte, toba lipita cu powertape etc. au inteles ca treaba lor e sa certifice ca mobra din fata lor e aia din carte, nimic altceva. fara atentii sau alte minuni. posibil sa fii tu mai norocos .. unde ai fost, tot la Voluntari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Brasov... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.