Penetru Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Interesante teorii, hai să pun şi eu una: cam ce viteză o fi avut motocicleta dacă e încă întreagă iar omu` a plecat pe picioarele lui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sunetul loganului nu indica viteza lui ???? Asta asa ca o alta teorie de dezbatut... Sanatate riderului si mai mare grija data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) http://ro.wikipedia.org/wiki/Efectul_Doppler Nu conteaza cat de tare urla toba ca sa-ti dai seama de viteza. E vorba de cat de repede se apropie si se indeparteaza maximul frecventei sunetului fata de observatorul fix. Editat Mai 13, 2013 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Pffff, devii enervant. Ia suie-te pe motoreta, ia o linie dreapta lunga schimba din a 1-a, da-i a 2-a (nu neaparat in ture mari, ca n-are importanta) forteaza treapta a 2-a pana undeva la 10-11k rpm acum da-i inferioara (a 1-a), (sare acu imediat in 90 km/h) cum se aude acum toba aia cand tu ai coborat din plaje de turatii mari dintr-a 2-a si o dai fortat intr-a 1-a ? Nu toata lumea merge subturat ca tine, intr-a 6 la 3.000RPM mai ca moare motoru sub tine, normal ca n-auzi galagie. Iti fac desen ? L.E. Vezi ca de mine mai scapi cum mai scapi, dar or sa apara baietii care merg tare si iti va fi greu cu ei. Dar daca nu mergi pe incapatanare in continuare si o iei logic, imi vei da dreptate in mintea ta. am impresia ca daca face cineva ce ai zis tu cu inferioara, s-ar putea sa ajunga pe la accidente, caci roata spate se blocheaza mai mult ca sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Pffff, devii enervant. [...] forteaza treapta a 2-a pana undeva la 10-11k rpm acum da-i inferioara (a 1-a), (sare acu imediat in 90 km/h) [...] Iti fac desen ? For fuck sake ... si tu esti pilot de moto GP ? cate pistoane ti-au zburat prin rezervor pana acum cu stilul asta de mers ? [...] caci roata spate se blocheaza mai mult ca sigur... Nu, ca ...are cauciucuri dot 2014 ... si nu derapeaza, doar racaie asfaltul pana la ciment. Editat Mai 13, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 De-aia ma umfla rasul cand vad anunturi de genul "se vinde gsxr 750, din 2001, impecabila mecanic si optic, 21.000 km, consumabile schimbate recent". Cine stie cate or fi patimit saracele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sa mai destindem atmosfera: ... mergeti pe o pista gresita, sunetul (zgomotul) era de la logan nu de la motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Voiam sa scriu ceva mai amplu dar am sters ca n-are rost Sa isi ia fiecare vitezana, elicopter si ce plm o vrea, si sa mearga cu ele fix dupa cum il duce capul. Si dupa aia sa se mire ca prostu' pe forum ca nu ii mai ajunge strada sa opreasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t-bell Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Voiam sa scriu ceva mai amplu dar am sters ca n-are rost Sa isi ia fiecare vitezana, elicopter si ce plm o vrea, si sa mearga cu ele fix dupa cum il duce capul. Si dupa aia sa se mire ca prostu' pe forum ca nu ii mai ajunge strada sa opreasca. Fiecare are dreptul sa isi cumpere ce motor vrea, sa se plimbe pe unde vrea, cum vrea, dar fara ai expune la riscuri prin comportamentul lor pe ceilalti participanti la trafic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 de fapt, se poate determina viteza/puterea dezvoltata doar dupa sunet cum se poate vedea >aici<. Si aici avem o aplicatie pt Android ) ca tanti Floarea de vinde seminte la coltul blocului nu isi da seama e o treaba dar daca esti motociclist si auzi un motor pe strada iti poti da seama dupa sunetul produs macar daca omul merge tare sau incet, asa aproximativ . Sau, ce-a zis UFO. Sanatate accidentatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Va certati de pomana Daca se auzea motorul turat, cel mai probabil, omul era cu mana in full gas. E mult mai greu sa incetinesti considerabil sau sa opresti cand iti apare obstacol in fata in situatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 acum sa fim seriosi....si eu, cum probabil si voi, am fost surprinsi in trafic de cate o motocicleta care apare de nicaieri...iar cand mergem pe motorete ni se pare un fleac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Cand e liniste in casa e enervant si zgomotul facut de un tantar. Nene, poate motociclistul avea viteza sau poate nu avea. De fapt, daca nu statea pe loc sigur avea viteza, dar nu putem sa spunem cu certitudine cat de mare era doar dupa zgomotul produs. Nu contesta nimeni relatarea lui DiMaggio. El asa a perceput, ca motocilistul avea viteza. Dar se poate sa fie o perceptie subiectiva, nu? Politia se bazeaza pe masuratori ca sa determine viteza vehiculelor implicate in accidente si nu pe relatarile martorilor. Deci deocamdata nu stim cu siguranta ce viteza avea. In schimb e un lucru foarte sigur. klausu25 a vrut sa se dea destept, iar acum persista in a ne demonstra contrariul. cred ca ai postat dormind... nu e vina ta, nu-ti face griji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 @Cesar: n-auzi ma ca specialistii de aci au dedus ca defapt era in frana de motor. Ce te bagi tu aci sa le strici oamenilor deductia? Ma intreb cati din ei au dus un gixxer pe rosu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Imi cer scuze ca m-am bagat ca aurolacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 @Cesar: n-auzi ma ca specialistii de aci au dedus ca defapt era in frana de motor. Ce te bagi tu aci sa le strici oamenilor deductia? Ma intreb cati din ei au dus un gixxer pe rosu... N-a zis nimeni ca era in frana de motor, citesti si tu printre randuri este ? Voi chiar nu meritati osteneala unora care se straduie sa va explice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RST Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Domnilor ingineri, fizicieni, matematicieni si alte categorii de minti luminate, chiar e necesar ca la fiecare accident sa desfaceti firul in patru si sa va afundati in discutii care nu-si au rostul? Chiar nu va dati seama ca nu e locul potrivit? Multi dintre noi citim fiecare post in parte sa aflam cat mai multe detalii despre accident pentru ca din nefericire exista posibilitatea ca accidentatul sa fie o cunostinta, un prieten...Si de fapt ce citim? Nimic concret despre subiect (sa nu spun mizerii si jigniri). Nu inteleg de ce moderatorii nu iau masuri, de ce trebuie sa citim uneori zeci de pagini de topic care contin (dupa parerea mea) pareri irelevante si nimic despre motociclist, despre sanatatea lui, daca are nevoie de ajutor. A mai spus cineva si sustin ca pe zi ce trece acest forum provoaca repulsie pentru multi membri, si asta pentru motivele mentionate mai sus. Multa sanatate motociclistului si grija mare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) N-a zis nimeni ca era in frana de motor, citesti si tu printre randuri este ? Voi chiar nu meritati osteneala unora care se straduie sa va explice. " .... schimba din a 1-a, da-i a 2-a (nu neaparat in ture mari, ca n-are importanta) forteaza treapta a 2-a pana undeva la 10-11k rpm acum da-i inferioara (a 1-a), (sare acu imediat in 90 km/h) ....." sunt cuvintele tale, asta nu e frana de motor? sau nu stii ce-i aia? Editat Mai 13, 2013 de klausu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Moarte conservarilor (preventiv!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ma intreb cati din ei au dus un gixxer pe rosu... Eu, eu, eu !!! Dar pana in a 3 a, pe urma mi s-a facut frica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 " .... schimba din a 1-a, da-i a 2-a (nu neaparat in ture mari, ca n-are importanta) forteaza treapta a 2-a pana undeva la 10-11k rpm acum da-i inferioara (a 1-a), (sare acu imediat in 90 km/h) ....." sunt cuvintele tale, asta nu e frana de motor? sau nu stii ce-i aia? In exemplul ala incercam sa iti explic cum poti deduce ca motoreta de aseara avea viteza, venind vorba de zgomotul tobei. N-am zis nicaieri eu ca ar fi dat frana de motor(desi nu e exclus sa o fi facut). Reciteste si asimileaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Moarte conservarilor (preventiv!) Ce ai, ma, Adriane cu conservarii ? aaa, vrei sa fii si tu fani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Domnilor ingineri, fizicieni, matematicieni si alte categorii de minti luminate, chiar e necesar ca la fiecare accident sa desfaceti firul in patru si sa va afundati in discutii care nu-si au rostul? Chiar nu va dati seama ca nu e locul potrivit? Multi dintre noi citim fiecare post in parte sa aflam cat mai multe detalii despre accident pentru ca din nefericire exista posibilitatea ca accidentatul sa fie o cunostinta, un prieten...Si de fapt ce citim? Nimic concret despre subiect (sa nu spun mizerii si jigniri). Nu inteleg de ce moderatorii nu iau masuri, de ce trebuie sa citim uneori zeci de pagini de topic care contin (dupa parerea mea) pareri irelevante si nimic despre motociclist, despre sanatatea lui, daca are nevoie de ajutor. A mai spus cineva si sustin ca pe zi ce trece acest forum provoaca repulsie pentru multi membri, si asta pentru motivele mentionate mai sus. Multa sanatate motociclistului si grija mare tuturor! Isi au rost discutiile, siesi lor. Iubesc limba romana pocita! "si sa va afundati in discutii care nu au rost" - ce-are vere?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Isi au rost discutiile, siesi lor. Iubesc limba romana pocita! "si sa va afundati in discutii care nu au rost" - ce-are vere?? ce te bagi ma tu, habar nu ai ca discutiile au personalitati bi-polare Editat Mai 13, 2013 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 "si sa va afundati in discutii care nu au rost" - ce-are vere?? Hai mai, nu te face si tu grammar nazi. Aveam alte pretentii de la tine E nasol cu aia care scriu si vorbesc fara vocale si fara acorduri de te chinui jumaț de ora sa intelegi ce-au zis. Cand mesajul e inteligibil eu as trece cu vederea miciile greseli. Revenind la determinarea vitezei dupa nivelul de zgomot... In principiu ne dam seama dupa zgomot cam cu ce viteza se deplaseaza un vehicul. Dar este o aproximatie foarte grosiera. Nici masuratorile facute cu aparate performante nu sunt scutite de erori pentru ca intervin tot felul de zgomote (in sensul de perturbatii). Diferenta dintre 80km/h si 100km/h e destul de mare si nu cred ca poate spune cineva cu certitudine daca a fost una sau alta doar dupa ce a auzit. Cam asta e ceea ce sustin. In sectiunea asta se dezbat accidentele nu doar ca sa aflam daca riderul se simte bine. Teoretic se analizeaza si cauzele si ce ar trebui facut ca pe viitor sa fie evitate alte accidente similare. Sunt de acord ca de cele mai multe ori se exagereaza cu analiza si deh, fiind vorba de multi oameni orgoliosi care nu vor sa renunte prea usor la punctul lor de vedere, din pacate se ajunge si la certuri si tziganie. Dar asta e.,Forumul motociclism.ro are un specific aparte. Fiecare e liber sa se exprime si sa abordeze ceea ce il intereseaza mai mult. La o adica, si zecile de pagini cu "sanatate motociclistului", "las sa fie el sanatos ca fieru' se repara" sunt la fel de penibile ca si despicarea firului in patru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.