Sari la conținut

Probleme Gsxr K1 1000


Postări Recomandate

Salut !! Am si eu o mare problema . am un gsxr k1 1000 si nu invarte motorul la cald . la rece porneste la sfert . dar la cald nu reuseste sa - l dea peste cap . Mai nou ( azi ) a aparut si un zgomot ciudat la motor , doar cand e in sarcina .. l am oprit , am asteptat 30 de minute sa se raceasca si sa porneasca si apoi zgomotoul a incetat .. parca se freca metal pe metal ...cam asa se auzea .. astept pareri . va multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult ..



referitor la ce ai postat haimana nu am inteles nimic ... poate ortografia ... poate modul de exprimare .. poate necunostinta situatiei de fata ..



INCA MAI ASTEPT PARERI VA ROG MULT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am intrebat de cat timp il ai pentru ca de obicei astea sunt simptome de motor ramas fara ulei, acum sau in trecut, cum zicea si nationalistul problema e din cuzineti sau arbore descentrat(patit, dar nu cred ca e cazul). O alta varianta ar fi sa iti incarce prea mult releul dupa ce se incalzeste si sa iti forteze bateria, moment in care nu mai are putere sa invarta(patit in mai multe cazuri), apoi daca o lasi ceva vreme, automat si motorul se mai raceste dar bateria isi revine si invarte. Ai masurat incarcarea la cald? Probabil mai sunt si alte variante dar doar astea imi vin in minte acum ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca nu incarca bine, daca bateria e buna, dupa o oarecare pauza se regenereaza (chimic) si are vlaga sa porneasca motorul "rece" (pe vremea asta insemnand nu fierbinte). Asta pt ca am citit ca nu invarte... nu pt ca motorul nu porneste la cald. Altfel, asa cum deja a fost postat, pot fi probleme la electromotor, cabluri, contacte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca nu incarca bine, daca bateria e buna, dupa o oarecare pauza se regenereaza (chimic) si are vlaga sa porneasca motorul "rece" (pe vremea asta insemnand nu fierbinte). Asta pt ca am citit ca nu invarte... nu pt ca motorul nu porneste la cald. Altfel, asa cum deja a fost postat, pot fi probleme la electromotor, cabluri, contacte...

Sa nu uitati de zgomotul de metal frecat : curentul electric nu produce asa gen de zgomote. Este necesara "internarea " intr-un service serios pentru diagnostic si tratament !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator BadescuVictor

Problema cu sunetul mai sus mentionat a fost rezolvata , era de la un rulment de la roata facut praf . nici bateria nu ma ajuta prea mult ...e cam dusa ... dar am incercat sa racesc electromotorul si a pornit imediat. Deci se pare ca problema e de la electro motor . Astept si alte sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa te apuci sa desfaci electromotorul incearca cu o baterie buna. Eu am patit chestia asta la o masina acum multi ani, dupa multe verificari si tot felul de probe ajunsesem sa incalzesc electromotorul in cuptor ca sa vad daca face figuri la cald. Toate astea degeaba, vinovata a fost doar bateria.

Imi amintesc ca au mai fost pe aici cel putin 2 cazuri moto similare. E un defect mai ciudat si greu de diagnosticat cand te lovesti prima data de el din cauza simptomelor inselatoare(invarte si porneste foarte usor la rece- te gandesti ca bateria ar fi buna dar nu are forta sa invarta la cald-te gandesti ori la probleme de incarcare ori la probleme mecanice ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa te apuci sa desfaci electromotorul incearca cu o baterie buna. Eu am patit chestia asta la o masina acum multi ani, dupa multe verificari si tot felul de probe ajunsesem sa incalzesc electromotorul in cuptor ca sa vad daca face figuri la cald. Toate astea degeaba, vinovata a fost doar bateria.a

Imi amintesc ca au mai fost pe aici cel putin 2 cazuri moto similare. E un defect mai ciudat si greu de diagnosticat cand te lovesti prima data de el din cauza simptomelor inselatoare(invarte si porneste foarte usor la rece- te gandesti ca bateria ar fi buna dar nu are forta sa invarta la cald-te gandesti ori la probleme de incarcare ori la probleme mecanice ).

+100

 

din perspectiva unuia care a avut vreo doua sezoane probleme de pornire la cald:

am reglat supapele, masurat compresia, bibilit carburile, schimbat bujiile. nici o treaba.

pina am tras odata curent de la masina si am ramas pe ginduri cit de repede a pornit. dupa care am pornit cu bateria unui prieten si iar a luat-o teava. m-a ingindurat si mai tare. am pornit-o si impinsa si iar a luat-o din prima. iaca asta a pus capac :))

 

am observat urmatoarea treaba. daca dadeam la demaror la cald cu acceleratia inchisa vs deschisa, turatia motorului (dupa sunet) varia mult. compresia la cald creste MULT (pe masurate), daca ai o baterie muci si eventual mici dereglari in motor, electromotorul n-o sa fie capabil sa invirta suficient de repede. n-am comparat cu situatia la rece pt. ca intotdeauna a pornit usor si ar fi trebuit sa scot toate fisele de la bujii ca sa mearga testul.

 

pe scurt, inainte de-a da motorul pe din doua, cheltui bani, consuma nervi, baga in service etc: trageti curent de la masina, rugati un prieten sa va lase sa incercati cu bateria lui buna sau incercati s-o porniti impinsa. daca porneste usor, e clar de unde-i problema. prima data se incearca varianta cea mai ieftina, parerea mea.

 

daca variantele astea sint prea complexe (LOL), o baterie complet incarcata (si lasata sa stea 24 de ore neconectata la nimic, nu tocmai scoasa de pe motor/redresor, e esential) in stare buna tre' sa dea macar 12,6V, asta la modul minimum-minimorum. am un Bosch al unui prieten pe dulap (l-a lasat la mine peste iarna sa-l mai pun pe redresor), perfect incarcata arata 12.81V. din cite-mi amintesc, pe la 12.5-12.6V inseamna ca bateria nu mai poate sa "tina" decit 50% din sarcina nominala si probabil furnizeaza cam acelasi procent din curentul CCA maxim.

un alt test ar fi cit scade tensiunea in sarcina (la pornire), luind ca referinta o baterie muci si una in stare perfecta. masurarea directa a curentului la pornire implica operatii prea incilcite.

gata, am despicat-o in 14 si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inlocuieste acumulatorul cu un altul bun, este primul test de verificare, verifica/curata bornele inainte de montare. Dupa aceea ne spui ce se intampla, daca electromotorul roteste mecanismul motor cu turatie normala, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator BadescuVictor

salut . problema era de la electromotor . am pus un electromotor de k6 si merge la sfert . Va multumesc mult . Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

am si eu o problema . cand pornesc mobra pana se incalzeste da sa i scada turatia si sa moara motorul. AM UN suzuki k1 1000. posibile rezolvari ? va multumesc

Recomandat, daca nu chiar de bun simt ar fi sa ai bunavointa sa iti completezi datele de la profil, cat despre problema ta, cu detaliile date iti garantez eu ca nimeni nu isi poate da seama, fii mai explicit, mult mai explicit si poate te putem ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...