unikatulv Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salut !! Am si eu o mare problema . am un gsxr k1 1000 si nu invarte motorul la cald . la rece porneste la sfert . dar la cald nu reuseste sa - l dea peste cap . Mai nou ( azi ) a aparut si un zgomot ciudat la motor , doar cand e in sarcina .. l am oprit , am asteptat 30 de minute sa se raceasca si sa porneasca si apoi zgomotoul a incetat .. parca se freca metal pe metal ...cam asa se auzea .. astept pareri . va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 De cat timp il ai, in ce conditii mergi cu el, cum sta cu servisarile(ulei schimbat la timp, mereu la nivel etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unikatulv Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 Im am de 2 saptamani ulei schimbat tocmai din service l am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Meri cu el inapoi si expune simptomele inainte sa-l crapi. Forumul nu repara. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Am un prieten cu un R1 cu o problema asemanatoare,dupa ce se incalzea nu mai vroia sa porneasca.S-a chinuit mult timp cu ea din mecanic in mecanic. Pana la urma au fost probleme la cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unikatulv Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 mersi mult .. referitor la ce ai postat haimana nu am inteles nimic ... poate ortografia ... poate modul de exprimare .. poate necunostinta situatiei de fata .. INCA MAI ASTEPT PARERI VA ROG MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Te-am intrebat de cat timp il ai pentru ca de obicei astea sunt simptome de motor ramas fara ulei, acum sau in trecut, cum zicea si nationalistul problema e din cuzineti sau arbore descentrat(patit, dar nu cred ca e cazul). O alta varianta ar fi sa iti incarce prea mult releul dupa ce se incalzeste si sa iti forteze bateria, moment in care nu mai are putere sa invarta(patit in mai multe cazuri), apoi daca o lasi ceva vreme, automat si motorul se mai raceste dar bateria isi revine si invarte. Ai masurat incarcarea la cald? Probabil mai sunt si alte variante dar doar astea imi vin in minte acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 sau banalul cablu de la releu la electromotor. eu si inca doi prieteni am patit asa pe motoare complet diferite. verifica si masa, nu te costa nimic si dureaza putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Pare ca nu incarca bine, daca bateria e buna, dupa o oarecare pauza se regenereaza (chimic) si are vlaga sa porneasca motorul "rece" (pe vremea asta insemnand nu fierbinte). Asta pt ca am citit ca nu invarte... nu pt ca motorul nu porneste la cald. Altfel, asa cum deja a fost postat, pot fi probleme la electromotor, cabluri, contacte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Pare ca nu incarca bine, daca bateria e buna, dupa o oarecare pauza se regenereaza (chimic) si are vlaga sa porneasca motorul "rece" (pe vremea asta insemnand nu fierbinte). Asta pt ca am citit ca nu invarte... nu pt ca motorul nu porneste la cald. Altfel, asa cum deja a fost postat, pot fi probleme la electromotor, cabluri, contacte... Sa nu uitati de zgomotul de metal frecat : curentul electric nu produce asa gen de zgomote. Este necesara "internarea " intr-un service serios pentru diagnostic si tratament ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 pornirea la cald o poti verifica foarte usor dand curent de la alta baterie. zgomotul metalic doar live la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Din punctul meu de vedere, daca e vorba despre acelasi K1, problema s-a aflat, era vorba despre baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator BadescuVictor Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Problema cu sunetul mai sus mentionat a fost rezolvata , era de la un rulment de la roata facut praf . nici bateria nu ma ajuta prea mult ...e cam dusa ... dar am incercat sa racesc electromotorul si a pornit imediat. Deci se pare ca problema e de la electro motor . Astept si alte sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Inainte sa te apuci sa desfaci electromotorul incearca cu o baterie buna. Eu am patit chestia asta la o masina acum multi ani, dupa multe verificari si tot felul de probe ajunsesem sa incalzesc electromotorul in cuptor ca sa vad daca face figuri la cald. Toate astea degeaba, vinovata a fost doar bateria. Imi amintesc ca au mai fost pe aici cel putin 2 cazuri moto similare. E un defect mai ciudat si greu de diagnosticat cand te lovesti prima data de el din cauza simptomelor inselatoare(invarte si porneste foarte usor la rece- te gandesti ca bateria ar fi buna dar nu are forta sa invarta la cald-te gandesti ori la probleme de incarcare ori la probleme mecanice ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Inainte sa te apuci sa desfaci electromotorul incearca cu o baterie buna. Eu am patit chestia asta la o masina acum multi ani, dupa multe verificari si tot felul de probe ajunsesem sa incalzesc electromotorul in cuptor ca sa vad daca face figuri la cald. Toate astea degeaba, vinovata a fost doar bateria.a Imi amintesc ca au mai fost pe aici cel putin 2 cazuri moto similare. E un defect mai ciudat si greu de diagnosticat cand te lovesti prima data de el din cauza simptomelor inselatoare(invarte si porneste foarte usor la rece- te gandesti ca bateria ar fi buna dar nu are forta sa invarta la cald-te gandesti ori la probleme de incarcare ori la probleme mecanice ). +100 din perspectiva unuia care a avut vreo doua sezoane probleme de pornire la cald: am reglat supapele, masurat compresia, bibilit carburile, schimbat bujiile. nici o treaba. pina am tras odata curent de la masina si am ramas pe ginduri cit de repede a pornit. dupa care am pornit cu bateria unui prieten si iar a luat-o teava. m-a ingindurat si mai tare. am pornit-o si impinsa si iar a luat-o din prima. iaca asta a pus capac ) am observat urmatoarea treaba. daca dadeam la demaror la cald cu acceleratia inchisa vs deschisa, turatia motorului (dupa sunet) varia mult. compresia la cald creste MULT (pe masurate), daca ai o baterie muci si eventual mici dereglari in motor, electromotorul n-o sa fie capabil sa invirta suficient de repede. n-am comparat cu situatia la rece pt. ca intotdeauna a pornit usor si ar fi trebuit sa scot toate fisele de la bujii ca sa mearga testul. pe scurt, inainte de-a da motorul pe din doua, cheltui bani, consuma nervi, baga in service etc: trageti curent de la masina, rugati un prieten sa va lase sa incercati cu bateria lui buna sau incercati s-o porniti impinsa. daca porneste usor, e clar de unde-i problema. prima data se incearca varianta cea mai ieftina, parerea mea. daca variantele astea sint prea complexe (LOL), o baterie complet incarcata (si lasata sa stea 24 de ore neconectata la nimic, nu tocmai scoasa de pe motor/redresor, e esential) in stare buna tre' sa dea macar 12,6V, asta la modul minimum-minimorum. am un Bosch al unui prieten pe dulap (l-a lasat la mine peste iarna sa-l mai pun pe redresor), perfect incarcata arata 12.81V. din cite-mi amintesc, pe la 12.5-12.6V inseamna ca bateria nu mai poate sa "tina" decit 50% din sarcina nominala si probabil furnizeaza cam acelasi procent din curentul CCA maxim. un alt test ar fi cit scade tensiunea in sarcina (la pornire), luind ca referinta o baterie muci si una in stare perfecta. masurarea directa a curentului la pornire implica operatii prea incilcite. gata, am despicat-o in 14 si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unikatulv Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 NU PORNESTE LA CALD ... la rece o ia la sfert ... la cald nu mai invarte motorul ... va rog astept sugestii .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Starter clutch,bateria,contacte electrice,releu pornire,instalatie electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 problema e simpla: testezi cu o baterie buna sau tragind curent de la masina si abia daca nu mere nici atunci, are sens discutia mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Am avut acceasi problema anul trecut. Am pus baterie noua, si si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 releul de pornire in cele mai dese cazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Inlocuieste acumulatorul cu un altul bun, este primul test de verificare, verifica/curata bornele inainte de montare. Dupa aceea ne spui ce se intampla, daca electromotorul roteste mecanismul motor cu turatie normala, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator BadescuVictor Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 salut . problema era de la electromotor . am pus un electromotor de k6 si merge la sfert . Va multumesc mult . Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unikatulv Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 am si eu o problema . cand pornesc mobra pana se incalzeste da sa i scada turatia si sa moara motorul. AM UN suzuki k1 1000. posibile rezolvari ? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 mai multe detalii , sa ne dam cu parerea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 am si eu o problema . cand pornesc mobra pana se incalzeste da sa i scada turatia si sa moara motorul. AM UN suzuki k1 1000. posibile rezolvari ? va multumesc Recomandat, daca nu chiar de bun simt ar fi sa ai bunavointa sa iti completezi datele de la profil, cat despre problema ta, cu detaliile date iti garantez eu ca nimeni nu isi poate da seama, fii mai explicit, mult mai explicit si poate te putem ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.