Mihai32 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Sa incepem cu inceputul: In urma unui accident, F2-ul a ajuns in halul asta: Dupa 2 ani de stat prin garaj, m-am hotarat sa-i iau o furca si sa o scot iar pe asfalt. Dupa mult chin, si cu ajutorul prietenilor, am reusit s-o aduc pe linia de plutire si chiar mai mult. In aceasta faza nu pot vorbi despre modificari, m-am axat doar pe strictul necesar pentru a iesi pe drumurile publice: Dupa 4200 de km facuti in aproape doua luni, am hotarat sa bag ceva bani in cosmetizarea mobrei. Am inceput cu urmatoarele: - carene laterale si fata F4i - far F4i - proiectoare bi-xenon cu Angel-Eyes - codita completa 600 RR 2003-2004 - capac pinion 900 RR SC33 - cadru bord F4i - bord F4i - parbriz sport F4i - SpeedoHealer V 4.0 - janta spate 900 RR SC33 de 5,0 inch, pe care am montat un cauciuc de 170. - set cauciucuri Pilot Power - sonda temperatura SC33 - lant distributie nou + intinzator - filtru aer nou - carburatoare sincronizate Am modificat cadrul coditei original al mobrei, in asa fel incat sa se poata monta codita de 600 RR pe el. Carenele de F4i au trebuit modificate un pic pentru a se potrivi. Am folosit prinderile originale ale carenelor, si, cu ajutorul unor suporti, le-am prins de cadrul mobrei. De asemenea, cadrul de bord a trebuit montat cu aproximativ 5,5 cm mai in fata, si la un unghi diferit fata de prinderea originala, cu care oricum nu se potrivea. Mare bataie de cap a fost cu instalatia electrica, datorita manunchiului de fire care venea prins in carena fata. Problema s-a rezolvat prin scurtarea instalatiei. A urmat scurtarea tobei de la 53 cm la 20 cm (sunet incredibil) si lasatul partei din fata mai jos, din jugurile furcii. Am instalat janta de SC33, pe care am montat cauciucul de 170. Plasticele care vin aplicate pe rezervor la F4i, cele care se prind de carena fata si de cea laterala au fost decupate in asa fel incat sa vina langa rezervorul de F2. Dupa vopsire, care urmeaza, acestea o sa fie lipite cu mastic auto de rezervor. Urmeaza undertail-ul facut din fibra, aripa de F3 si vopsirea; carenele vreau sa le fac albe, si cadrul negru. Pe carene o sa se intervina cu un aerograf, pentru efectul wow. Pretul aproape de final: DESTUL! ) O sa revin sambata sau duminica cu mai multe poze. Ajut pe oricine vrea sa faca aceste modificari cu sfaturi, poze si explicatii. Editat Iulie 11, 2013 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Pur si simplu esti de felicitat. O treaba iesita super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 super frumos:) Era si pacat de ea sa ramana in paragina sau sa o dezmembrezi:) Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Foarte frumoasa mane.Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 BESTIAAAAAAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Ai avut ceva vointa, nu gluma. Bravo. Tare poza in curba-. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintu Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Bravo !! Foarte frumoasa,ai bagat ceva bani in ea dar cred ca merita, imi place mult cum arata !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spEEdEE Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 SUPER!!! Felicitari! Sa mai urci poze cu proiectul. Bafta pe mai departe si asfalt uscat! PS: Foarte tare poza pe viraj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Super ! Mai pune poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeekRider Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Ai pus pasiunea înaintea banilor. Puțini fac asta. Felicitări! More pics please! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Hai ma ca a iesit chiar foarte bine! Felicitari pt. rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Nu ai gusturile cele mai fine (oricum nu se discuta) dar merita tot respectul efortul depus. Asteptam pozele cu motorul vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 sa-mi bag. vinde-o ca pe un f4i acum *necazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin RS Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Frumoasa rau asteptam poze noi Abonat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 *necazuta. Nu bate/nu troncane. Full fara piele. Si trapa. Care e treaba cu bordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Nu bate/nu troncane. Full fara piele. Si trapa. Care e treaba cu bordul? Bordul e complet functional, in afara de indicatorul de combustibil, care nu poate fi cablat din cauza lipsei acestuia la F2. Pentru corectarea erorii vitezometrului, am folosit SpeedoHealer, montat intre capacul pinionului si bord. M-am ghidat dupa diagramele de cablaj din manualele motocicletelor si am unit fiecare fir manual. Pare-mi-se ca raman 2 sau 3 fire neconectate (Fuel Indicator). P.S. La ora deschiderii topicului, eram un pic obosit si am facut o gresala - roata spate vine de pe un F3, nu de pe SC 33. Editat Iulie 12, 2013 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Ma refeream la ala Garmin/GPS. Dar daca tot ai adus vorba, interesanta treaba cu speedohealer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 Ma refeream la ala Garmin/GPS. Dar daca tot ai adus vorba, interesanta treaba cu speedohealer Asta a fost faza de tranzitie, acum am bordul de f4i: garmin-ul am vrut sa il folosesc in loc de vitezometru, dar nu s-a ajuns in punctul acela fiindca rata de refresh era prea mica. Am rezolvat treaba montand un vitezometru de VFR (prin cablu, exact ca la F2) pe placa de aluminiu. Astfel am improvizat un bord rudimentar, fara turometru, dar cu vitezometru si temperatura lichidului de racire. Intre ele am montat leduri indicatoare pentru semnalizari, faza lunga, neutru, cric si ulei. Cred ca inca am improvizatia aruncata pe undeva prin garaj. Apropo, donez vitezometrul de VFR. Nu e in stare perfecta, dar e functional 100%. De asemenea, vand unele piese care mi-au ramas: /index.php?/topic/698582-cateva-piese-de-cbr-f2-si-f4i/&do=findComment&comment=3492436 Maine dupa-amiaza ajung acasa si fac cateva poze mai detaliate cu mobra, pe care o sa le postez aici. Sper ca duminica sa fie gata undertail-ul, iar vopsirea undeva pe saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin RS Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Nimic nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iulie 28, 2013 Autor Share Postat Iulie 28, 2013 Deocamdata, din cauza serviciului, nimic nou. Intre timp, m-a lasat releul de incarcare (e posibil asa ceva la Honda? )) ). Fac tot posibilul sa o vopsesc saptamana asta si sa va arat ce a iesit dupa. M-am razgandit in privinta aerografului, cred ca o sa aleg o tema alb-rosu, care sa se potriveasca cu combinezonul care il am. Poate ceva asemanator temei alb-rosu de pe R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 ...temei alb-rosu de pe R1. Wow - o Honda ce-si doreste sa se transforme intr-o Yamaha that will be a first Felicitari pt efortul depus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat August 10, 2013 Autor Share Postat August 10, 2013 In curs de asamblare chiar in momentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 da ce au ramas capacele aurii daca ai vopsit bascula neagra ? fa-le si pe ele negre ! spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.