Sari la conținut

Mihai32
 Share

Postări Recomandate

Sa incepem cu inceputul:

In urma unui accident, F2-ul a ajuns in halul asta:

post-67154-0-83271700-1373571142_thumb.jpgpost-67154-0-91766100-1373571167_thumb.jpg

 

Dupa 2 ani de stat prin garaj, m-am hotarat sa-i iau o furca si sa o scot iar pe asfalt. Dupa mult chin, si cu ajutorul prietenilor, am reusit s-o aduc pe linia de plutire si chiar mai mult.

In aceasta faza nu pot vorbi despre modificari, m-am axat doar pe strictul necesar pentru a iesi pe drumurile publice:

post-67154-0-05342600-1373571347_thumb.jpgpost-67154-0-49103100-1373571340_thumb.jpgpost-67154-0-67755400-1373571353_thumb.jpgpost-67154-0-32971900-1373571404_thumb.jpgpost-67154-0-87197400-1373571454_thumb.jpgpost-67154-0-70148100-1373571546_thumb.jpgpost-67154-0-91718600-1373571697_thumb.jpgpost-67154-0-33960100-1373571702_thumb.jpg

 

Dupa 4200 de km facuti in aproape doua luni, am hotarat sa bag ceva bani in cosmetizarea mobrei. Am inceput cu urmatoarele:

- carene laterale si fata F4i

- far F4i

- proiectoare bi-xenon cu Angel-Eyes

- codita completa 600 RR 2003-2004

- capac pinion 900 RR SC33

- cadru bord F4i

- bord F4i

- parbriz sport F4i

- SpeedoHealer V 4.0

- janta spate 900 RR SC33 de 5,0 inch, pe care am montat un cauciuc de 170.

- set cauciucuri Pilot Power

- sonda temperatura SC33

- lant distributie nou + intinzator

- filtru aer nou

- carburatoare sincronizate

 

Am modificat cadrul coditei original al mobrei, in asa fel incat sa se poata monta codita de 600 RR pe el.

Carenele de F4i au trebuit modificate un pic pentru a se potrivi. Am folosit prinderile originale ale carenelor, si, cu ajutorul unor suporti, le-am prins de cadrul mobrei.

De asemenea, cadrul de bord a trebuit montat cu aproximativ 5,5 cm mai in fata, si la un unghi diferit fata de prinderea originala, cu care oricum nu se potrivea.

Mare bataie de cap a fost cu instalatia electrica, datorita manunchiului de fire care venea prins in carena fata. Problema s-a rezolvat prin scurtarea instalatiei.

A urmat scurtarea tobei de la 53 cm la 20 cm (sunet incredibil) si lasatul partei din fata mai jos, din jugurile furcii.

Am instalat janta de SC33, pe care am montat cauciucul de 170.

 

 

post-67154-0-01202200-1373572173_thumb.jpgpost-67154-0-35729300-1373572177_thumb.jpgpost-67154-0-76373300-1373572182_thumb.jpgpost-67154-0-21036800-1373572187_thumb.jpgpost-67154-0-02147400-1373572192_thumb.jpgpost-67154-0-69949100-1373572197_thumb.jpgpost-67154-0-10503500-1373572202_thumb.jpgpost-67154-0-50959000-1373572204_thumb.jpgpost-67154-0-15769100-1373572310_thumb.jpgpost-67154-0-61983000-1373572341_thumb.jpgpost-67154-0-69936800-1373573661_thumb.jpg

 

Plasticele care vin aplicate pe rezervor la F4i, cele care se prind de carena fata si de cea laterala au fost decupate in asa fel incat sa vina langa rezervorul de F2. Dupa vopsire, care urmeaza, acestea o sa fie lipite cu mastic auto de rezervor.

 

Urmeaza undertail-ul facut din fibra, aripa de F3 si vopsirea; carenele vreau sa le fac albe, si cadrul negru. Pe carene o sa se intervina cu un aerograf, pentru efectul wow.

 

Pretul aproape de final: DESTUL! :))

O sa revin sambata sau duminica cu mai multe poze.

 

Ajut pe oricine vrea sa faca aceste modificari cu sfaturi, poze si explicatii.

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu bate/nu troncane. Full fara piele. Si trapa. :crack:

 

Care e treaba cu bordul? :)

Bordul e complet functional, in afara de indicatorul de combustibil, care nu poate fi cablat din cauza lipsei acestuia la F2. Pentru corectarea erorii vitezometrului, am folosit SpeedoHealer, montat intre capacul pinionului si bord. M-am ghidat dupa diagramele de cablaj din manualele motocicletelor si am unit fiecare fir manual. Pare-mi-se ca raman 2 sau 3 fire neconectate (Fuel Indicator).

 

P.S. La ora deschiderii topicului, eram un pic obosit si am facut o gresala - roata spate vine de pe un F3, nu de pe SC 33.

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la ala Garmin/GPS. Dar daca tot ai adus vorba, interesanta treaba cu speedohealer :)

Asta a fost faza de tranzitie, acum am bordul de f4i: garmin-ul am vrut sa il folosesc in loc de vitezometru, dar nu s-a ajuns in punctul acela fiindca rata de refresh era prea mica. Am rezolvat treaba montand un vitezometru de VFR (prin cablu, exact ca la F2) pe placa de aluminiu. Astfel am improvizat un bord rudimentar, fara turometru, dar cu vitezometru si temperatura lichidului de racire. Intre ele am montat leduri indicatoare pentru semnalizari, faza lunga, neutru, cric si ulei. Cred ca inca am improvizatia aruncata pe undeva prin garaj.

 

Apropo, donez vitezometrul de VFR. Nu e in stare perfecta, dar e functional 100%.

De asemenea, vand unele piese care mi-au ramas: /index.php?/topic/698582-cateva-piese-de-cbr-f2-si-f4i/&do=findComment&comment=3492436

 

 

Maine dupa-amiaza ajung acasa si fac cateva poze mai detaliate cu mobra, pe care o sa le postez aici. Sper ca duminica sa fie gata undertail-ul, iar vopsirea undeva pe saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deocamdata, din cauza serviciului, nimic nou. Intre timp, m-a lasat releul de incarcare (e posibil asa ceva la Honda? :))) ).

 

Fac tot posibilul sa o vopsesc saptamana asta si sa va arat ce a iesit dupa. M-am razgandit in privinta aerografului, cred ca o sa aleg o tema alb-rosu, care sa se potriveasca cu combinezonul care il am. Poate ceva asemanator temei alb-rosu de pe R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...