Sari la conținut

Grav accident pe DN 4,Frumusani B 92 GXR Suzuki Hayabusa


piticoo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa mai ramai si de-a latul drumului pana iti deschide nu stiu ce ametit de portar ,poarta ,atunci chiar iti vine sa-l dai dracului de tir sau camion.Urat spus

Din bun simt nu blochezi benzile pana nu ai loc sa intri . Cu autotrenul , la un viraj de 90* iti ia mai mult de 20 sec sa eliberezi o singura banda , in conditiile in care 24to pe semiremorca . Se schimba putin situatia la cutiile automante dar nu cu mult . La schimbari mai mari de directie , semiremorca va opune o rezistenta mai mare la tractare din simplu fapt ca axele 1 si 3 opun rezistenta prin frecarea anvelopelor . Un sofer profesionist , in astfel de situatii va stii ca nu poate sari o banda de mers in 5 sec . Pe langa asta , motocicleta a lovit in rezervor si in mijlocul sau spatele semiremorcii . Inseamna ca manevra nu era inceputa de mult . Dar oricum dezbatem inutil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un om care a murit ,mort ramane chiar daca a avut dreptate sau nu.Pana la urma toata discutia te sa aiba doar rolul de a ne mai domoli cand suntem pe 2 roti.Restul sunt doar vorbe ,in lipsa de ocupatie.Aproape saptamanal o incheie cu cele lumesti cate un motociclist,de am ajuns sa cred ca face parte din normalitate situatia asta.Poate asa o trebui sa fie la noi.Cu ani in urma intamplarile de genul asta mi se pareau a fi nenorociri ,acum am ajuns sa le percep ca pe niste lucruri banale ,aproape obligatorii.Parca ne-a amortit ratiunea la toti.Ca o turma din care fura lupul cate o oaie ,celelalte oi bucurandu-se ca au scapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un om care a murit ,mort ramane chiar daca a avut dreptate sau nu.Pana la urma toata discutia te sa aiba doar rolul de a ne mai domoli cand suntem pe 2 roti.Restul sunt doar vorbe ,in lipsa de ocupatie.Aproape saptamanal o incheie cu cele lumesti cate un motociclist,de am ajuns sa cred ca face parte din normalitate situatia asta.Poate asa o trebui sa fie la noi.Cu ani in urma intamplarile de genul asta mi se pareau a fi nenorociri ,acum am ajuns sa le percep ca pe niste lucruri banale ,aproape obligatorii.Parca ne-a amortit ratiunea la toti.Ca o turma din care fura lupul cate o oaie ,celelalte oi bucurandu-se ca au scapat.

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mancati rahat... Cine are Busa stie ce frane are si daca tine la el... Stie sa le exploateze. La modelul ala ... Are o radiala nissin care merge destul de bine. Multi nu au facut upgrade fiind multumiti de ea.

Problema e ca nu se asigura multi cum trebuie... Si toti sunt grabiti...

Din pacate s-a mai intamplat acelasi accident si pe alt moto.

...mori cu legea in mana in tara asta... Nimanui nu-i pasa...

Asa ca... Kascati ochii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a murit pe mana lui la cum arata trotineta si rezervorul tractorului. oleaca de viteza a avut saracu ... vreti viteza si adrenalina??? apucati-va de sportul asta si parasiti soseaua, mergeti la circuit sau la offroad si descarcati-va, folositi motoreta ca pe un mijloc de transport

Oricum pacat de el ,pacat ca se moare aiurea.

Astea sunt si parerile mele. Baieti, lasati-o mai usor, si maine e o zi buna de trait!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............

 

TIR-ul nu poate intoare brusc la 90 grade....se rastoarna fara discutii.

Daca ala cu TIR-ul sa asigurat pe distanta de 200-300 metri si baiatul cu Busa venea tare......nu avea cum sa il observe,sau poate era in spatele unei masini si tir-istul nu la vazut.....

Exact asa s-a intamplat, TIR-ul a avut nevoie de cel putin 10 secunde ca sa ajunga in pozitia in care a intrat colegul nostru in rezervor, la o viteza de 100km/h parcurgi aproximativ 27m/secunda ,la 160km/h undeva la 45 m/secunda.

 

Eu nu am sa iau niciodata apararea soferilor de 4roti deoarece nu exista iesire cu motorul fara sa-mi taie calea cate 2-3 cretini cu turisme..dar un tir este atat de lent incat nu te poate surprinde decat daca ai viteza si nu mai ai timp sa opresti.

 

Si un sfat pentru cei care mergem pe motoare de viteza,daca vezi ca nu mai ai timp sa opresti si accidentul este iminent,cu cateva zeci de m inainte de impact calca tare frana spate..ai infinit mai multe sanse sa scapi cu viata decat sa intri frontal intr-o masina.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai zic una si plec in concediu.Conduci un tir pe un drum cu o banda sau doua,o lasi mai incet pt ca undeva pe stanga ar trebui sa fie poarta beneficiarului,semnalizezi stanga cu toate ca te pozitionezi pe dreapta drumului ca sa nu urci remorca pe trotuare, santuri,garduri sau stalpi.Te asiguri spate ,fata,astepti, si tot se gasesc cativa sa te depaseasca atunci cand abia te tarasti si trebuie sa opresti inainte sa-i vezi sub roata remorcii,din fata era liber ,acum nu mai este ,cei din spate claxoane la greu,vezi o bresa in treficul de pe contrasens,200-300 m liber din fata,incepi sa te tarasti din nou,gandind ca vor opri totusi cei ce vin lasandu-te sa-ti termini manevra si apare motocciclistul care cu trei -patru secunde inainte nici nu se vedea, pt ca se afla in spatele unui turism pe care tocmai l-a depasit cu dublul vitezei acestuia.Ce sa mai faci ,sa te rogi la d-zeu sa opreasca pana in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@virgil : Cel mai bun post de pe topic !

@b86dtm : Si cam ce se intampla daca apesi tare frana spate in afara ca lasi o dara luuuuunga de cauciuc sa aiba gaborii prosti ce masura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai zic una si plec in concediu.Conduci un tir pe un drum cu o banda sau doua,o lasi mai incet pt ca undeva pe stanga ar trebui sa fie poarta beneficiarului,semnalizezi stanga cu toate ca te pozitionezi pe dreapta drumului ca sa nu urci remorca pe trotuare, santuri,garduri sau stalpi.Te asiguri spate ,fata,astepti, si tot se gasesc cativa sa te depaseasca atunci cand abia te tarasti si trebuie sa opresti inainte sa-i vezi sub roata remorcii,din fata era liber ,acum nu mai este ,cei din spate claxoane la greu,vezi o bresa in treficul de pe contrasens,200-300 m liber din fata,incepi sa te tarasti din nou,gandind ca vor opri totusi cei ce vin lasandu-te sa-ti termini manevra si apare motocciclistul care cu trei -patru secunde inainte nici nu se vedea, pt ca se afla in spatele unui turism pe care tocmai l-a depasit cu dublul vitezei acestuia.Ce sa mai faci ,sa te rogi la d-zeu sa opreasca pana in tine.

BAI "mosule" EU TI AM ZIS SA NU TI IEI TIR.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scriu demult la rubrica asta, dar acum ma simt oarecum obligat.

 

Imi pare foarte rau sa aud ca a mai murit unul "de-ai nostri", chiar daca nu il cunosteam.

 

Poate ca omul chiar mergea la bunul simt si a avut un mare ghinion, soferul de tir a facut manevra mai brusc decat ar fi fost normal, nu s-a asigurat bine si omul nostru a murit cu zile. Poate. Dar experienta m-a invatat ca ghinioanele astea teribile se intampla foarte rar. FOARTE rar. Aproape la orice accident, o mica parte a responsabilitatii o poarta si motociclistul, indiferent cat de clara este treaba din punct de vedere legal. Din nou, nu zis ca nu e posibil ca omul sa fi mers foarte OK si linistit si sa fi avut cel mai mare ghinion. Dar, daca e ceva de invatat de aici, este sa mergi usor si atent si, daca vezi ceva masina oprita pe contrasens (cu sau fara semnal), incetinesti mult, chiar daca e genul de localitate prin care poti trece linistit cu 90-100 km/h (cum e Frumusani).

 

Eu nu cred in "cum ti-e scris". Daca ai luat permisul ieri si mergi dezbracat pe R1 in forja toata ziua, o sa mori curand, indiferent de ce "e scris". Daca mergi mereu in limitele tale si ale motocicletei, echipat, atent, acumulezi experienta, exersezi, ai toate sansele sa mergi pe motocicleta si la 70 de ani. Nu incerc sa arunc vina si nu condamn pe nimeni, poate pentru unii e OK sa o arda la modul "carpe diem" si sa nu se gandeasca prea mult la consecinte. Treaba lor, sa fie sanatosi. Dar nu te poti astepta sa mergi ca si cum ai fi singur pe strada si sa nu ti se intample nimic niciodata. Indiferent cat de revoltator ti se pare, intotdeauna vor exista soferi neatenti si chestii neprevazute pe drum. Ori mergi in consecinta, ori cum ti-e norocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scriu demult la rubrica asta, dar acum ma simt oarecum obligat.

 

Imi pare foarte rau sa aud ca a mai murit unul "de-ai nostri", chiar daca nu il cunosteam.

 

Poate ca omul chiar mergea la bunul simt si a avut un mare ghinion, soferul de tir a facut manevra mai brusc decat ar fi fost normal, nu s-a asigurat bine si omul nostru a murit cu zile. Poate. Dar experienta m-a invatat ca ghinioanele astea teribile se intampla foarte rar. FOARTE rar. Aproape la orice accident, o mica parte a responsabilitatii o poarta si motociclistul, indiferent cat de clara este treaba din punct de vedere legal. Din nou, nu zis ca nu e posibil ca omul sa fi mers foarte OK si linistit si sa fi avut cel mai mare ghinion. Dar, daca e ceva de invatat de aici, este sa mergi usor si atent si, daca vezi ceva masina oprita pe contrasens (cu sau fara semnal), incetinesti mult, chiar daca e genul de localitate prin care poti trece linistit cu 90-100 km/h (cum e Frumusani).

 

Eu nu cred in "cum ti-e scris". Daca ai luat permisul ieri si mergi dezbracat pe R1 in forja toata ziua, o sa mori curand, indiferent de ce "e scris". Daca mergi mereu in limitele tale si ale motocicletei, echipat, atent, acumulezi experienta, exersezi, ai toate sansele sa mergi pe motocicleta si la 70 de ani. Nu incerc sa arunc vina si nu condamn pe nimeni, poate pentru unii e OK sa o arda la modul "carpe diem" si sa nu se gandeasca prea mult la consecinte. Treaba lor, sa fie sanatosi. Dar nu te poti astepta sa mergi ca si cum ai fi singur pe strada si sa nu ti se intample nimic niciodata. Indiferent cat de revoltator ti se pare, intotdeauna vor exista soferi neatenti si chestii neprevazute pe drum. Ori mergi in consecinta, ori cum ti-e norocul.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si uite ca si-a adus aminte de gume domnul jagi. Nu se putea altfel....

 

Si de caucicuri mai aderente, si de MUUUUULTA experientza. Experienta vine odata cu numarul de km parcursi.

 

@JAGI &

 

Poate ca nu am talentul tau la scris, dar in orice caz nu sunt la fel de praf ca tine. La rubrica asta ar trebui sa ai mai mult bun simt si sa nu te dai atat de atoatestiutor. Parerea mea este ca ar trebui sa-ti vnzi erunu' ala si sa-ti iei dreaq o minimobra. Cu aia sigur ca o sa respecti ce spui ca ar trebui sa facem cu totii. Eu am 33 de ani pe motocicleta si-ti spun sincer ca daca as fi mers asa cum zici tu, pana acum muream sigur... de plictiseala. Raman cu parerea ca avem cu toti o soarta.

Am avut un bun prieten care a murit la 57 Km/h In centrul Bucurestiului /index.php?/topic/664304-accident-grav-in-zona-cotroceni-b-glw/?hl=%2Baccident+%2Braducu

Invata sa-i respecti pe cei ce au parasit aceasta lume si nu mai incerca sa pozezi in Serlock Holmes, ca nu ai talent. Sincer sa fiu, dupa cum te rupi in figuri nu prea ai talent nici de motociclist, dar las la latitudinea destinului sa hotarasca asta.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca !

 

 

Si de caucicuri mai aderente, si de MUUUUULTA experientza. Experienta vine odata cu numarul de km parcursi.

Editat de circel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flashul e prost interpretat de majoritatea meltenilor ... fix pe dos ... comuti pe faza lunga sa-l atentionezi si prostu crede ca e flash si se baga ...

 

Am condus in majoritatea tarilor europene si peste totul "flash-ul" inseamna: "iti dau voie sa te bagi".

Numai in Romanica flash inseamna "da-te ca vine bo$$ de bo$$$"

 

Nu stiu care sunt meltenii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat timp cat flashul nu este reglementat clar, fiecare intelege ce vrea. Unul ca vezi ca vine boss, altul ca baga-te aici. O vorba pe care am auzit-o recent si mi-a placut mult: ASSUMPTION IS THE MOTHER OF ALL FUCKUPS!! (sau pe romaneste pentru bo$$i: presupunerea e mama tuturor belelelor)

 

Asa ca beliti ochii, judecati cu capul vostru si lasati presupunerile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheee, o sa mai auzi vorbe si despre rutina, erori in lant, etc. sa-ti placa toate la fel de mult!...dar daca fiecare ar judeca dupa capul lui si ar actiona in consecinta, ar iesi haos. comply with the rules si o sa fie destul de bine...a, daca te grabesti, nush ce sa mai zic....trebuie sa fie o vorba misto si despre graba...si mai sunt cateva vorbe: cand ai ghinion gasesti un ciob si-n pixda, sau: la omul sarac i se scoala in biserica. ca sa vezi cat de complexa este viata si de la cate maruntisuri ti se poate trage cate o napasta mare. acum pricepi prin cate 'nearmisuri' trece fiecare? La Safety Management System faci update toata viata si tot nu scapi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...