Sari la conținut

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Postări Recomandate

si lasand glumele de-o parte nu pot sa zic decat ca sunt super incantat ca TOTI am facut progrese sesizabile! bravo noua domnilor si multumim celor ce ne-au mai sfatuit sau ne-au mai urmarit! in weekendul ce vine sper sa mai progresam un pic si la anu poate da domnu sa trecem la un nou nivel odata cu circuitul de la adancata! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te referi la un om care a facut un gest de buna-vointa si ne-a lasat in lipsa lui sa ne dam cu termeni ca "fomisti". Dar se pare ca nu suntem in aceeasi liga. Astea sunt circuitele si conditiile momentan. Nu stim regulile de buna purtare pe circuit pentru ca unii mai avem destule degete la o mana sa numaram de cate ori am iesit. Daca stii mai bine, ne strangi pe toti la un loc si ne tragi de maneca. Unii au mai fost pe circuit, altii au fost dar nu li s-a zis. O readucere aminte a sigurantei pe circuit nu strica si nici nu are de ce sa supere pe cineva.

 

Facem, ca pe santier, in fiecare zi instructajul :)

 

Fata aia ramasese fara benzina intr-un loc nepotrivit si eu m-am oprit sa vad daca patise ceva apoi am plecat. Nu am stat sa ma bronzez la soare pe viraj.

 

 

Eu nu inteleg nivelu la care se poarta aceasta discutie. Auzi avantaj. "Ne a lasat sa ne dam in lipsa lui" cu 30 lei pe ora indiferent unde iti petreci ora. pe circuit sau in parcare. Si cum plm a ajuns asta problema mea, ca acest om este plecat la plimbare. Conditile pe acest circuit sunt de rasu lumi. Eu personal nu mai dau nici 80 lei pe zi. CONDITI ZERO, SIGURANTA ZERO, SALVARE P..L. a m mancat toata ziua eugenia.La magazin urati aia vb alta limba in mijlocul tari. Huuu. Nu mai calc acolo, doar daca, pleaca unguri la ei in tara, ori fac mol acolo. de mine ati scapat :))) Nu mi bat joc de mine pe banii si timpul meu.

Ma foamea!!! huuuu

Am cheltuit intr o zi 450 lei, ma dadeam la amkart de mi venea rau o luna, weekend de weekend si ce credeti nu suportam nici un ciudat de ungur, iar salvarea ajungea in 5 min, mancam cand imi era foame si beam lichide reci la umbra, fara sa mi ea vantul cortu. asa ca va pup pa pa.

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta ta este total contrara cu experienta pe care am avut-o eu, Denis, Balamuc si multi altii.

Nu zic ca nu se poate. Poate s-or fi uitat oamenii si la anturajul lu' matale sau poate ati fost sabotati :)

 

Bre, noi singurul approach cu omul de acolo l-am avut la modul, buna ziua, ne dam la ora,cat costa, ia banii. apoi la final voiam sa ne mai dam iar, dar atitudinea lui m-a lasa peplex.

Nu a fost nicio situatie 'discutabila' sau vreo actiune a noastra de interpretat cumva incat sa ii deranjeze, d-ast aam si ramas :o.

 

in fine, aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permiti un sfat, chiar daca te dai mai tare ca mine :D

 

Uita-te la pozitia lui Septimiu pe aceeasi mobra, du fundul mai in spate pe sa, apleaca trunchiul si capul mai spre oglinda si tine mobra mai sus. Tu o apleci foarte mult, mai poti castiga ceva viteza pe viraj prin pozitia zic eu aproape perfecta a lui Septimiu.

Pai mai am de perfectionat. Nimic de zis, doar ca mi-am polizat scaritele. Pana se fac si finantele mai e, ziceam asa, mai mult ca o concluzie personala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana aici mai ai varule :))))

 

1234181_10153228694165201_1096160410_n.j

 

Mai ai loc mult de aplecat motocicleta. Uita-te cat mai e de la scarita la asfalt.

De acolo vine si viteza pe viraj mai mare.

Iesitul mult de pe motocicleta si pusul sliderului pe jos, nu sunt factori decisivi in ecuatia asta.

Priveste uzura cauciucului spate. Iti va spune tot ce trebuie sa stii despre cat de mult mai poti sa inclini motocicleta, cat de tare poti sa intri in viraj si viteza maxima pe care o poti mentine la unghiul maxim de inclinare.

 

Spor la treaba in continuare! :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, noi singurul approach cu omul de acolo l-am avut la modul, buna ziua, ne dam la ora,cat costa, ia banii. apoi la final voiam sa ne mai dam iar, dar atitudinea lui m-a lasa peplex.

Nu a fost nicio situatie 'discutabila' sau vreo actiune a noastra de interpretat cumva incat sa ii deranjeze, d-ast aam si ramas :o.

 

in fine, aiurea.

 

Poate n-au cazut de acord cu Dafway la numarul de i... :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg aluzia :)), dar pan' la urma, tot nu i-am inteles reactia, de fapt cred ca era suparat/ofticat ca nu am vrut sa ii dam 150 ron pe toata ziua cand noi mai mult de 3 ore efective pe circuit nu aveam/doream sa stam

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg aluzia :)), dar pan' la urma, tot nu i-am inteles reactia, de fapt cred ca era suparat/ofticat ca nu am vrut sa ii dam 150 ron pe toata ziua cand noi mai mult de 3 ore efective pe circuit nu aveam/doream sa stam

Noi in ziua de sambata cu 150lei toata ziua consideram ca a fost foarte bine. Duminica eu personal am platit 2 ore (60lei) in care probabil am intrat de 4-5 ori, daca ar fi sa calculam ca la Amckart tot as fi dat 80-100lei.

Evident ca ar fi frumos sa te cronometreze cineva si sa platesti efectiv cat te dai,adica daca o lalai prin parcare 5 ore si ai intrat de 5 ori cate 10 minute pe circuit sa platesti doar o ora, dar iti dai seama si tu ca e o utopie.

 

Pentru faptul ca nu au fost carturi deloc, cine a avut tot ce i-a trebuit , cauciucuri and stuff, eu zic ca a platit infim 300 de lei pentru cat se putea da.

Si totusi fata de Amckart circuitul este unanim recunoscut ca e mai mistoc.

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am contestat nimic altceva, decat disperarea aluia de a ne lua 150 ron.

eu stiam ca intru de maxim 3 ori / ore, imi era arhi suficient pentru ceea ce doream eu de la ziua respectiva, numai ca el a strambat din nas. Il obisnuiserati voi cu 150 ron :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Spor la treaba in continuare! :)

Sunt multe de corectat si mult loc de inaintat. Asta imi convine ca imi ramane spatiu de urmatorul pas. Cu pozitia noua si cu vitezele de acum am reusit 1.05 ceea ce ma face sa cred ca e loc de mai mult si ca am timp destul de a inainta incet si sigur (cel mai important!). Ms de sfat!

 

Si sa nu uitam ca pozele sunt relative. Poate e facuta inainte sau dupa apex... oricum e bine asa si eu ma simt multumit si constient ca se poate si mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, buna intrebare :)

 

Cel mai bun antrenament pt nivelul actual si nu numai.

Practic se parcurc tururile de circuit fara a apasa frana. Corner speed il obtii doar din gaz, decelerare/frana de motor. Ce se invata? Corner speed maxim care vin la pachet cu unghiurile de inclinare pe care vreti sa le atingeti (si) pentru poze :)

Timpii sunt irelevanti in momentul de fata. Esential e sa invatati cum se merge si nu cat timp se merge. Eu in locul vostru nici nu m-as uita la secunde.

Exemplul cel mai bun e Alex Burac, care anul asta conduce clasa RoSBK 600 si a avut doua victorii de etapa. Ghiciti ce face cand merge pe Tg. Secuiesc - antrenament fara frane :)

Cand l-am vazut prima oara pe circuit acum cativa ani, mergea mai incet decat majoritatea dintre voi, cei pe care i-am vazut la treaba pe Tg. Secuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe de corectat si mult loc de inaintat. Asta imi convine ca imi ramane spatiu de urmatorul pas. Cu pozitia noua si cu vitezele de acum am reusit 1.05 ceea ce ma face sa cred ca e loc de mai mult si ca am timp destul de a inainta incet si sigur (cel mai important!). Ms de sfat!

 

Si sa nu uitam ca pozele sunt relative. Poate e facuta inainte sau dupa apex... oricum e bine asa si eu ma simt multumit si constient ca se poate si mai bine :)

Primul lucru si cel mai important de corectat, este partea financiara. Daca nu ai un buget zdravan, fara a fi nevoit sa te faci prieten cu foamea, nu ai nici o sansa! Totul se va termina la prima cazatura sau atunci cand nivelul de mers necesita niste gume noi. Asa ca fi sincer cu tine si vezi de ce buget dispui pe termen lung. nu te inbata cu apa rece ca te strici la stomac. Daca lovelele sunt pe cale de disparitie, ramai la un nivel care sa nu ti transformi existenta intr un cosmar. In domeniul asta ajungi nefericit foarte usor.

Este cel mai ieftin sport motorizat, dar cel mai scump sport, dintre cele usor de inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut antrenament fara frane?

Facut si m-a ajutat enorm. Am inteles ca unele viraje permit mai mult si unele trase sunt mai bune. Am inceput usor si crescut usor cate usor media de viteza pe tur. Asta cu accelerari mai devreme si decelerari mai tarzii. Te educa un pic si iti deschide ochii dar nu a fost nevoie sa demontez maneta de frana pentru asta, asa cum zicea cineva mai demult. Oricum faina experienta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut si m-a ajutat enorm. Am inteles ca unele viraje permit mai mult si unele trase sunt mai bune. Am inceput usor si crescut usor cate usor media de viteza pe tur. Asta cu accelerari mai devreme si decelerari mai tarzii. Te educa un pic si iti deschide ochii dar nu a fost nevoie sa demontez maneta de frana pentru asta, asa cum zicea cineva mai demult. Oricum faina experienta!

 

Ai inceput sa mergi asa din prima sau ai incercat mersul fara frane "later in the process"? E un pic scary ideea sa merg asa din start... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoric later! O poti face abia dupa ce cunosti bine pista si creierul tau se acomodeaza cu viteza pe fiecare curba incat sa o poti mentine la fel si fara frane. Fix cand te intrebi ce mai e de facut sa mergi mai tare exact atunci mrersul fara frane iti deschide noi frontiere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mergeti "fara frana" aplicati asta si la finalul liniilor drepte?

Se parcurge tot circuitul fara a folosi frana. Te ajuti doar de frana de motor si dozarea corespunzatoare a acceleratiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A nu se intelege ca mergi la timp in stilul asta. Este doar pentru exercitiu. Asta inseamna si o viteza corespunzatoare. Pe circuitul asta nu e problema dupa linia dreapta chiar daca intri mai tare. Eu tot intru cu frica in portiunea aia si ma trezesc in al doilea viraj de dreapta ca-s prea incet :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...