Jump to content

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e blocat Skatkart, ne putem muta la Prejmer (de curand da voie si la motoare).

Am fost la prejmer sa intreb mai multe cam de o luna. Au zis ca daca sunt doritori organizeaza track day pentru moto si rezolva sa fie prezent si o ambulanta. Fara ambulanta nu te lasa sa te dai doar daca ai legitimatie de sportiv.

In rest mi-a zis ca nu ma sfatuieste sa ma merg acolo, circuitul fiind ingust si nu e pentru asa ceva. A mai zis ca sa dat cineva cu un 600 (o fata care participa si la curse, daca stiu bine) si a plecat dupa 10-15 ture, acum trageti concluzia, eu nu sunt expert in circuite, m-am dat numai la Tg.

Pret la prejmer 150/zi.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu Zoli, prietenul nostru din zona si era la circuit, a zis ca saptamana viitoare e ceva curs de karting si cred ca Denis zice bine ca si de condus automobile,ceva de genul, se asteapta sa fie foarte aglomerat, deci se anuleaza iesirea. Peste 2 saptamani s-ar putea sa fie mai liber.

 

Am sunat de mai multe ori la numarul ala al lui Stefan Viktor, inca nu mi-a raspuns nimeni. Am trimis si sms si am expus intrebarea. La fel,nici un raspuns.

 

Mi se pare un pic cam nasoala abordarea...dar nah, macar il avem pe Zoli sa-l intrebam.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la prejmer sa intreb mai multe cam de o luna. Au zis ca daca sunt doritori organizeaza track day pentru moto si rezolva sa fie prezent si o ambulanta. Fara ambulanta nu te lasa sa te dai doar daca ai legitimatie de sportiv.

In rest mi-a zis ca nu ma sfatuieste sa ma merg acolo, circuitul fiind ingust si nu e pentru asa ceva. A mai zis ca sa dat cineva cu un 600 (o fata care participa si la curse, daca stiu bine) si a plecat dupa 10-15 ture, acum trageti concluzia, eu nu sunt expert in circuite, m-am dat numai la Tg.

Pret la prejmer 150/zi.

Coincidenta sau nu, dupa ca ne-am dat la Prejmer am fost in forma mea maxima...circuitele mici ajuta foarte mult...Am fost in 2012, cand nu era deschis "oficial" :) .

Link to comment
Share on other sites

Mi-a raspuns Viktor pana la urma pe facebook:

 

"Salut, In legatura cu Circuitul Skat Kart...nu am raspuns la telefoane tot weekendul din cauza ca sunt si eu pilot in campionatul national de karting si de obicei telefonul sta departe de mine. In 31-01 o sa avem ceva eveniment de auto si nu cunosc exact programul lor inca. Tinem legatura."

 

Pentru mine se anuleaza oricum we urmator, asteptam cand o fi mai liber si ne vom mobiliza mai multi.

Link to comment
Share on other sites

Bacau = Amckart . Preturile au crescut si acolo. Am fost de nspeori pe Bacau. Pista e la fel de ingusta si sinuoasa. Vad ca de citeva weekenduri, ai sanse mari sa intri pe Amck chiar si de 5 ori /zi, si nu se mai justifica o deplasare pina la Bacau.

Link to comment
Share on other sites

In we 7-8 putem sta si pe 9, adica 3 zile ca este sarbatoare si nu se lucreaza :)

 

In weekendul 7-8 vor venii si citiva prieteni care nu intra aici pe forum.

 

 

Pe linga distractie, eu voi dedica aceasta iesire si unei teme ... frinarea.

 

Celor interesati le voi expune si le voi explica teoria din spatele acestor tehnici ( strada - circuit ) si citeva execitii practice pentru folosirea cit mai eficienta a frinei fata, ambelor frine, controlul derapajului rotii spate, evitarea obstacolelor pe frinare, trail braking-ul, etc.

 

O sa fie fun si practic :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

(Ale mele s-au udat cu ulei si nu mai prind neam!)

 

Bun asa.

 

Folosita corect, frina spate pe linga ca este foarte utila in practica motociclitului ( ne face mult mai siguri pe strada si mai performanti pe circuit ) este si o mare generatoare de zimbete :)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa vedem, tu vrei sa ma faci sa-mi cumpar placute pe spate! :) (Ale mele s-au udat cu ulei si nu mai prind neam!)

 

 

DOAMNE!!!! Nico cate "dume" mai ai ?:))

Cand o sa ajunga ulei pe cauciucul spate crezi ca o sa mai apuci sa ne tastezi ceva pe aici :(

Link to comment
Share on other sites

In weekendul 7-8 vor venii si citiva prieteni care nu intra aici pe forum.

 

 

Pe linga distractie, eu voi dedica aceasta iesire si unei teme ... frinarea.

 

Celor interesati le voi expune si le voi explica teoria din spatele acestor tehnici ( strada - circuit ) si citeva execitii practice pentru folosirea cit mai eficienta a frinei fata, ambelor frine, controlul derapajului rotii spate, evitarea obstacolelor pe frinare, trail braking-ul, etc.

 

O sa fie fun si practic :)

 

 

 

 

 

 

 

 

:mexicanwave:

Link to comment
Share on other sites

Pe linga distractie, eu voi dedica aceasta iesire si unei teme ... frinarea.

 

Celor interesati le voi expune si le voi explica teoria din spatele acestor tehnici ( strada - circuit )

si citeva execitii practice pentru folosirea cit mai eficienta a frinei fata, ambelor frine, controlul derapajului rotii spate,

evitarea obstacolelor pe frinare, trail braking-ul, etc.

 

Folosita corect, frina spate pe linga ca este foarte utila in practica motociclitului ( ne face mult mai siguri pe strada si mai performanti pe circuit )

:10:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

 

DOAMNE!!!! Nico cate "dume" mai ai ? :))

Cand o sa ajunga ulei pe cauciucul spate crezi ca o sa mai apuci sa ne tastezi ceva pe aici :(

OFF TOPIC

 

Fiindca motoreta mea are sistemul ei propriu de colectare a uleiului in codita, am zis intr-o zi sa il bag inapoi in motor, desi erau doar maxim 50ml. Cum se zice m-a mancat....puteam sa-l las linistit acolo in PET-ul din codita. L-am pus in motor, apoi am pus busonul doar asa deasupra si l-am infiletat o spira, zicandu-mi sa pun PET-ul la loc in codita si ca o sa strang eu busonul mai bine dupa aia.

 

M-am luat cu vorba si am plecat asa!!!!!! I-am si dat o blana pana la Ciolpani ca era ceva concurs de motocross acolo, cand am ajuns aveam ulei peste tot pe partea dreapta a motoretei (apropos, intr-un final m-am prins pentru ca ajuns pe pietrisul ala la Ciolpani am vrut sa franez usor cu spatele si mergea in gol, nu frana deloc) , pe cizme,pe pantaloni, pe cauciucul spate, pe etrierul spate,disc,placute, peste tot.

:) Stiu, premiul pentru prostie!

 

Apoi am venit asa cu ea incet pana la Bucuresti, am completat un litru de ulei ca o aduc iar la nivel, am degresat motoreta, cauciucul, dar vad ca placutele s-au imbibat cu ulei!

Bine ca n-am avut nicio curba serioasa la dreapta de la Buc la Ciolpani, nu vreau sa va spun cu cat am mers pe la Saftica pana la Ciolpani!

 

Sper ca sacul cu noroc sa nu se epuizeze curand ca vad ca de prostii mai sunt capabil!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...