Jump to content

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Recommended Posts

Nu am pierdut spatele.

 

 

Uitat-te cu atentie pe filmare, ai sa observi ca fata ramine la interior ( pe trasa ) iar spatele iti pivoteaza in sensul acelor de ceasornic.. Asta nu se putea intimpla daca pierdeai fata. Daca pierdeai fata, cel putin in faza initiala, motocicleta pleca de sub tine spre stinga.

 

 

E posibil sa fi intrat prea aplecat,aveam levierul de frana de la scarita orientat prea jos si ma gandesc ca am agatat cu el in asfalt.

 

Daca asa a fost si ai agatat cu frina, motoreta a pivotat pe ea. A ridicat motoreta atit cit sa pierzi spatele.

 

 

Mai e si denivelarea aia acolo

 

Denivelarea aia ar fi putut sa fie cauza pentru care ai atins cu frina SAU, din pricina reglari a suspensii spate prea tari/rigide ( impreuna cu viteza si unghiul de inclinare mai mare ), pur si simplu nu a putut tine ritmul cu denivelarea aia si ti-a ridicat ( a topait ) spatele pentru o fractiune de secunda, atit cit sa-l pierzi.

 

 

Eu sunt bine,mobra e bine

 

Asta e tot ceea ce conteaza, restul sunt birfe si can can :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

saian, recunoaste, e de la palinca aia stinsa cu bere :D

nu... era cu gandu la ea :))

» Post actualizat in 14 Jul 2014 12:51

ce frumoase poze aveti @avatar ,toate pe stanga :)

Edited by cmd
Link to comment
Share on other sites

 

Uitat-te cu atentie pe filmare, ai sa observi ca fata ramine la interior ( pe trasa ) iar spatele iti pivoteaza in sensul acelor de ceasornic.. Asta nu se putea intimpla daca pierdeai fata. Daca pierdeai fata, cel putin in faza initiala, motocicleta pleca de sub tine spre stinga.

 

 

 

Daca asa a fost si ai agatat cu frina, motoreta a pivotat pe ea. A ridicat motoreta atit cit sa pierzi spatele.

 

 

 

Denivelarea aia ar fi putut sa fie cauza pentru care ai atins cu frina SAU, din pricina reglari a suspensii spate prea tari/rigide ( impreuna cu viteza si unghiul de inclinare mai mare ), pur si simplu nu a putut tine ritmul cu denivelarea aia si ti-a ridicat ( a topait ) spatele pentru o fractiune de secunda, atit cit sa-l pierzi.

 

 

 

Asta e tot ceea ce conteaza, restul sunt birfe si can can :)

Denis stiu ca poate se vede ca am pierdut spatele dar stiu sigur 100% ca am simtit cum am pierdut fata.

Link to comment
Share on other sites

stii care a fost prima greseala pe care ai facut-o?pe care am facut-o si eu:) dar mi s-a atras atentia sa nu o mai fac!

ai tras dupa unul care merge mult mai tare ca tine,a marit ritmul,nu ti-ai dat seama si ai facut greseala!

si eu am tras dupa alex de la moster si era sa o scap de spate

Link to comment
Share on other sites

stiu sigur 100% ca am simtit cum am pierdut fata.

 

Ok, nu te contrazic, incercam doar sa ajut.

 

 

 

p.s. Sagetile reprezentind forta centrifuga, ce roata trebuie sa piarda aderenta in asa fel incit motoreta sa pivoteze in sensul acelor de ceasornic ? 1 sau 2 ?

post-10481-0-22802100-1405346423_thumb.jpg

Edited by Denis_sbz
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca are multa influenta si cum e setata suspensia, cand iei dambuletzul poate daca e prea tare setata revine prea repede si streseaza suplimentar aderenta cauciucului, un fel de mic soc...

 

Da cauciucu' cum e?ce model si cum arata uzura acum? Ai zic parca ca avea 4 weekenduri pe Secuiesc si 2000km pe strada...

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca are multa influenta si cum e setata suspensia, cand iei dambuletzul poate daca e prea tare setata revine prea repede si streseaza suplimentar aderenta cauciucului, un fel de mic soc...

 

Da cauciucu' cum e?ce model si cum arata uzura acum? Ai zic parca ca avea 4 weekenduri pe Secuiesc si 2000km pe strada...

Da,e adevarat. Guma e cam veche si uzata,are 4 we pe secuiesc si peste 2000km pe strada. D212. Chiar si asa tin sa cred ca e o greseala/eroare facuta de mine.

De suspensie nu stiu ce sa zic inca :|

» Post actualizat in 14 Jul 2014 14:38

 

Ok, nu te contrazic, incercam doar sa ajut.

 

 

 

p.s. Sagetile reprezentind forta centrifuga, ce roata trebuie sa piarda aderenta in asa fel incit motoreta sa pivoteze in sensul acelor de ceasornic ? 1 sau 2 ?

Stiu ca vrei sa ajuti,nu pot sa iti reprosez nimic :)

Mobra s-a dus taras pe buloane(4 la nr) si scarita. Din cauza asta s-a invartit.

 

O data trantita si culcata pe asfalt doar roata fata a mai atins asfaltul.

post-41390-0-99708700-1405348828_thumb.jpg

post-41390-0-76443400-1405348840_thumb.jpg

post-41390-0-76916700-1405348850_thumb.jpg

post-41390-0-67789400-1405348861_thumb.jpg

Edited by saian
Link to comment
Share on other sites

eu mi-am dat seama dupa iesirea asta ca degeaba inclini motocicleta mult daca nu ai tractiune pe roata spate ,astea sunt doar pentru poze ... degeaba sunt eu intr-o anumita secunda cu x sau y daca ei o fac cu mai putine riscuri si au o tractiune mai buna pe roata spate

cu cat motocicleta e mai dreapta riscurile sunt mai putine ,tractiunea este mai buna insa trebuie compensata cu greutatea la interior,daca-ti iese este foarte bine ... ,sper sa imbunatatesc ceva data viitoare

am ceva pata de contact pe lateral chiar si inclinat fiind insa riscurile sunt mari ,poate o trasa mai buna o sa ajute tractiunea pe cauciucul spate ,cine stie...

ma tot gandesc ce se intampla daca nu schimbam scaritele .. acum sunt maxim in spate si ridicate @41cm de asfalt + levierele sus de tot cat sa nu ma supere

 

post-33534-0-04235900-1405757716_thumb.jpgpost-33534-0-59922400-1405757726_thumb.jpgpost-33534-0-95977000-1405757736_thumb.jpgpost-33534-0-24425600-1405757748_thumb.jpgpost-33534-0-44949000-1405757668_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

eu mi-am dat seama dupa iesirea asta ca degeaba inclini motocicleta mult daca nu ai tractiune pe roata spate ,astea sunt doar pentru poze ... degeaba sunt eu intr-o anumita secunda cu x sau y daca ei o fac cu mai putine riscuri si au o tractiune mai buna pe roata spate

cu cat motocicleta e mai dreapta riscurile sunt mai putine ,tractiunea este mai buna insa trebuie compensata cu greutatea la interior,daca-ti iese este foarte bine ... ,sper sa imbunatatesc ceva data viitoare

am ceva pata de contact pe lateral chiar si inclinat fiind insa riscurile sunt mari ,poate o trasa mai buna o sa ajute tractiunea pe cauciucul spate ,cine stie...

ma tot gandesc ce se intampla daca nu schimbam scaritele .. acum sunt maxim in spate si ridicate @41cm de asfalt + levierele sus de tot cat sa nu ma supere

 

CRI_8968.JPG CRI_8969.JPG CRI_8970.JPG CRI_8971.JPG 15.JPG

 

Ai vazut ca pe fundal in pozele tale e cineva imprastiat? Sau mi se pare mie?

Link to comment
Share on other sites

Ai vazut, Denis ne-a pacalit, s-a dus pe sustache sa se antreneze, normal ca acum o sa scoata timpi mai buni decat noi daca a invatat circuitu'....

Link to comment
Share on other sites

Recunosc, v-am inselat :P

 

 

Fu fain insa iesirea asta nu a fost decit un motiv de a reintinli vechi prieteni si o tentativa esuata in a-mi regla suspensiile pentru noile anvelope, una peste alta ... o avanpremiera la ca va urma weekendul care vine :)

 

O sesiune cu Alex si George, una in care s-a mers taricel insa elegant, fara imprudente sau fortari peste masura.

 

 

 

Edited by Denis_sbz
Link to comment
Share on other sites

Recunosc, v-am inselat :P

 

 

Fu fain insa iesirea asta nu a fost decit un motiv de a reintinli vechi prieteni si o tentativa esuata in a-mi regla suspensiile pentru noile anvelope, una peste alta ... o avanpremiera la ca va urma weekendul care vine :)

 

O sesiune cu Alex si George, una in care s-a mers taricel insa elegant, fara imprudente sau fortari peste masura.

 

 

R1 are trase ceva mai bune decat 1000rr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...