Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu am pierdut spatele. Uitat-te cu atentie pe filmare, ai sa observi ca fata ramine la interior ( pe trasa ) iar spatele iti pivoteaza in sensul acelor de ceasornic.. Asta nu se putea intimpla daca pierdeai fata. Daca pierdeai fata, cel putin in faza initiala, motocicleta pleca de sub tine spre stinga. E posibil sa fi intrat prea aplecat,aveam levierul de frana de la scarita orientat prea jos si ma gandesc ca am agatat cu el in asfalt. Daca asa a fost si ai agatat cu frina, motoreta a pivotat pe ea. A ridicat motoreta atit cit sa pierzi spatele. Mai e si denivelarea aia acolo Denivelarea aia ar fi putut sa fie cauza pentru care ai atins cu frina SAU, din pricina reglari a suspensii spate prea tari/rigide ( impreuna cu viteza si unghiul de inclinare mai mare ), pur si simplu nu a putut tine ritmul cu denivelarea aia si ti-a ridicat ( a topait ) spatele pentru o fractiune de secunda, atit cit sa-l pierzi. Eu sunt bine,mobra e bine Asta e tot ceea ce conteaza, restul sunt birfe si can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 saian, recunoaste, e de la palinca aia stinsa cu bere Cristi,cazatura mea a fost sambata frate )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) saian, recunoaste, e de la palinca aia stinsa cu bere nu... era cu gandu la ea ) » Post actualizat in 14 Jul 2014 12:51 ce frumoase poze aveti @avatar ,toate pe stanga Editat Iulie 14, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Lasati baiatu ca a baut doar suc, voi erati cu palinca stinsa cu bere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Uitat-te cu atentie pe filmare, ai sa observi ca fata ramine la interior ( pe trasa ) iar spatele iti pivoteaza in sensul acelor de ceasornic.. Asta nu se putea intimpla daca pierdeai fata. Daca pierdeai fata, cel putin in faza initiala, motocicleta pleca de sub tine spre stinga. Daca asa a fost si ai agatat cu frina, motoreta a pivotat pe ea. A ridicat motoreta atit cit sa pierzi spatele. Denivelarea aia ar fi putut sa fie cauza pentru care ai atins cu frina SAU, din pricina reglari a suspensii spate prea tari/rigide ( impreuna cu viteza si unghiul de inclinare mai mare ), pur si simplu nu a putut tine ritmul cu denivelarea aia si ti-a ridicat ( a topait ) spatele pentru o fractiune de secunda, atit cit sa-l pierzi. Asta e tot ceea ce conteaza, restul sunt birfe si can can Denis stiu ca poate se vede ca am pierdut spatele dar stiu sigur 100% ca am simtit cum am pierdut fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 stii care a fost prima greseala pe care ai facut-o?pe care am facut-o si eu:) dar mi s-a atras atentia sa nu o mai fac! ai tras dupa unul care merge mult mai tare ca tine,a marit ritmul,nu ti-ai dat seama si ai facut greseala! si eu am tras dupa alex de la moster si era sa o scap de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) stiu sigur 100% ca am simtit cum am pierdut fata. Ok, nu te contrazic, incercam doar sa ajut. p.s. Sagetile reprezentind forta centrifuga, ce roata trebuie sa piarda aderenta in asa fel incit motoreta sa pivoteze in sensul acelor de ceasornic ? 1 sau 2 ? Editat Iulie 14, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Eu cred ca are multa influenta si cum e setata suspensia, cand iei dambuletzul poate daca e prea tare setata revine prea repede si streseaza suplimentar aderenta cauciucului, un fel de mic soc... Da cauciucu' cum e?ce model si cum arata uzura acum? Ai zic parca ca avea 4 weekenduri pe Secuiesc si 2000km pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Eu cred ca are multa influenta si cum e setata suspensia, cand iei dambuletzul poate daca e prea tare setata revine prea repede si streseaza suplimentar aderenta cauciucului, un fel de mic soc... Da cauciucu' cum e?ce model si cum arata uzura acum? Ai zic parca ca avea 4 weekenduri pe Secuiesc si 2000km pe strada... Da,e adevarat. Guma e cam veche si uzata,are 4 we pe secuiesc si peste 2000km pe strada. D212. Chiar si asa tin sa cred ca e o greseala/eroare facuta de mine. De suspensie nu stiu ce sa zic inca :| » Post actualizat in 14 Jul 2014 14:38 Ok, nu te contrazic, incercam doar sa ajut. p.s. Sagetile reprezentind forta centrifuga, ce roata trebuie sa piarda aderenta in asa fel incit motoreta sa pivoteze in sensul acelor de ceasornic ? 1 sau 2 ? Stiu ca vrei sa ajuti,nu pot sa iti reprosez nimic Mobra s-a dus taras pe buloane(4 la nr) si scarita. Din cauza asta s-a invartit. O data trantita si culcata pe asfalt doar roata fata a mai atins asfaltul. Editat Iulie 14, 2014 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 ce frumoase poze aveti @avatar ,toate pe stanga asta cu stanga e golaneala...cu urmatoarea ocazie o sa dedic si eu niste timp pozitiei pe mobra dreapta e dureroasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Saiane, scoate protectia montata pe scarita pasagerului. O sa-ti rupa piciorul odata, cind ti-e lumea mai draga. Nu e de joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) daca pierdeai fata nu cred ca se intorcea mobra asa!uita-te si pe filmare in slow sa vezi mai bine! Editat Iulie 14, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 eu mi-am dat seama dupa iesirea asta ca degeaba inclini motocicleta mult daca nu ai tractiune pe roata spate ,astea sunt doar pentru poze ... degeaba sunt eu intr-o anumita secunda cu x sau y daca ei o fac cu mai putine riscuri si au o tractiune mai buna pe roata spate cu cat motocicleta e mai dreapta riscurile sunt mai putine ,tractiunea este mai buna insa trebuie compensata cu greutatea la interior,daca-ti iese este foarte bine ... ,sper sa imbunatatesc ceva data viitoare am ceva pata de contact pe lateral chiar si inclinat fiind insa riscurile sunt mari ,poate o trasa mai buna o sa ajute tractiunea pe cauciucul spate ,cine stie... ma tot gandesc ce se intampla daca nu schimbam scaritele .. acum sunt maxim in spate si ridicate @41cm de asfalt + levierele sus de tot cat sa nu ma supere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Maine 20.07.2014 este liber circuitul de dat cu mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vassalp Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Maine 20.07.2014 este liber circuitul de dat cu mobra? Ai nr. de tel pe FB. Din ce stiu eu este liber. Baietii de la Monsters garaj sunt pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 eu mi-am dat seama dupa iesirea asta ca degeaba inclini motocicleta mult daca nu ai tractiune pe roata spate ,astea sunt doar pentru poze ... degeaba sunt eu intr-o anumita secunda cu x sau y daca ei o fac cu mai putine riscuri si au o tractiune mai buna pe roata spate cu cat motocicleta e mai dreapta riscurile sunt mai putine ,tractiunea este mai buna insa trebuie compensata cu greutatea la interior,daca-ti iese este foarte bine ... ,sper sa imbunatatesc ceva data viitoare am ceva pata de contact pe lateral chiar si inclinat fiind insa riscurile sunt mari ,poate o trasa mai buna o sa ajute tractiunea pe cauciucul spate ,cine stie... ma tot gandesc ce se intampla daca nu schimbam scaritele .. acum sunt maxim in spate si ridicate @41cm de asfalt + levierele sus de tot cat sa nu ma supere CRI_8968.JPG CRI_8969.JPG CRI_8970.JPG CRI_8971.JPG 15.JPG Ai vazut ca pe fundal in pozele tale e cineva imprastiat? Sau mi se pare mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) siii cum a fost iesirea?poze filmari recorduri? Editat Iulie 21, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ai vazut, Denis ne-a pacalit, s-a dus pe sustache sa se antreneze, normal ca acum o sa scoata timpi mai buni decat noi daca a invatat circuitu'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Recunosc, v-am inselat Fu fain insa iesirea asta nu a fost decit un motiv de a reintinli vechi prieteni si o tentativa esuata in a-mi regla suspensiile pentru noile anvelope, una peste alta ... o avanpremiera la ca va urma weekendul care vine O sesiune cu Alex si George, una in care s-a mers taricel insa elegant, fara imprudente sau fortari peste masura. Editat Iulie 21, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ai vazut ca pe fundal in pozele tale e cineva imprastiat? Sau mi se pare mie? e o stiva de tevi din pvc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 .. virajul 1-2 ii separa pe barbati de baieti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Recunosc, v-am inselat Fu fain insa iesirea asta nu a fost decit un motiv de a reintinli vechi prieteni si o tentativa esuata in a-mi regla suspensiile pentru noile anvelope, una peste alta ... o avanpremiera la ca va urma weekendul care vine O sesiune cu Alex si George, una in care s-a mers taricel insa elegant, fara imprudente sau fortari peste masura. R1 are trase ceva mai bune decat 1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Pilotul are trase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Da, lenea asta... decat sa scriu baiatul cu R1...... Scuzati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Cat de lejereanu' mergeti 1:04, ma enervez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.