Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

33475215_957083364465590_620706119400869

Ricci magistral insa.

 

....si o poza f interesanta cu vechiul Sauber :P

33599508_957083357798924_763176188543972

 

Asteptam cursa cu nerabdare....Go Ricci !!!

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Finally a castigat si Ricci un Monaco.Si merita.Orice pilot bun trebuie sa aiba macar un Monaco la activ.

Nu am vazut decat rezumatul cursei dar am inteles ca a fost super-boring,primii 6 nu au miscat.Pt Ricci insa nu a fost boring deloc pt ca a pierdut mgu-k la un moment dat plus ca a terminat cu 6 viteze in loc de cele 8,iar Vettel nu a putut nici asa sa se apropie de el,cred ca e singura cursa in care ar fi fost posibil acest lucru - motorul chiar nu e important aici.

Am vazut faza cu Leclerc cand i-a rupt cwru lui Hartley - comentatorii ii tot dadeau inainte ca e greseala lui - el a declarat ca no brakes.Se si vede pe slo-mo ca se infige in gard special sa incerce sa opreasca cumva.Foarte rapizi comisarii aia,cei mai buni din F1 - in 1 tur au reusit sa faca curat luna acolo,si asta fara SC.Se vede ca stiu cu ce se manaca F1 la Monaco.

Sper ca peste 2 sapt la Montreal sa fie mai animata,ca aici efectiv nu ai avut ce vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a vrut l-a vazut pe Max, a muncit mult de pe 20 pe 9. A depasit numai pe trase alternative, a facut spectacol intr-o cursa congelata inca din grila.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura depasire a lui am vz, si aia nu prea "koshera". Cre' ca s-o fi pus tat-su cu cureaua pe el, prea cuminte a fost. Oricum a facut boacane la toate etapele si a stricat masini, sunt curios cat il mai rabda echipa in speranta ca va obtine si rezultate vreodata.

» Post actualizat in 28 May 2018 07:20

RedBull a fost cea mai rapida masina la Monaco, de pe 20 pe 9 nici nu ar fi avut cine sa se lupte cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ce papuci au ? Am fost pe-acolo acu' vreo doua decenii da' n-am stat, asa ca nu stiu care-i reaba cu papucii. Este clar ca papucii, in pozitia aia, costa ceva ... !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut sa am pe cine intreba !? Asta-i treaba ... , cum se spune, "fost-ai lele". Noi sa fim sanatosi si sa mai ajungem p'acolo pe unde au calcat niste piloti de istorie (1999). Eu sunt multumit, dar, intre timp, s-a schimbat pozitionarea boxelor asa ca... , urez altora cel putin atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix ce nu voiai tu sa accepti ref la aripa fata!

In fosta era turbo cica motoarele bmw cu multi cai se construiau pe blocuri M10 de serie. V6 acum nu stiu pe cate masini de serie se mai gaseste, mai bine ar lasa configuratia la liber. Wrc au inceput iarasi sa sune si spectacolul e acolo, sa vedem ce or reusi astia. Daca or reusi. Cine a apucat era V10 si a vazut live o cursa cu V6 turbo a fost extrem de dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix ce nu voiai tu sa accepti ref la aripa fata!

In fosta era turbo cica motoarele bmw cu multi cai se construiau pe blocuri M10 de serie. V6 acum nu stiu pe cate masini de serie se mai gaseste, mai bine ar lasa configuratia la liber. Wrc au inceput iarasi sa sune si spectacolul e acolo, sa vedem ce or reusi astia. Daca or reusi. Cine a apucat era V10 si a vazut live o cursa cu V6 turbo a fost extrem de dezamagit.

Nu am zis ca nu accept,am zis ca nu vor avea rezultatele scontate,ca in continuare depasirile vor fi la fel de grele si de rare ca pana acum.Pentru ca e o prostie sa elimini 3 winglets de pe aripa fata si sa ai impresia ca gata aia vor trece unul pe langa altul avion.

Da,asa se construiau - pe blocuri vechi de m10.De ce?Pentru ca alea erau proven - nu cedasera nu fisurasera pana la acel moment.Nu mai e cazul acum la ce progrese a luat metalurgia.Nu inteleg ideea ta,cum adica sa lase configuratia la liber?Arhitectura motoarelor?Ar face V8'uri daca ar lasa-o la liber - e cel mai bun motor pt racing din toate punctele de vedere.Nu ar face V10 pt ca acelea sunt la fel de dezechilibrate ca si V8.Doar V12 sunt perfect echilibrate,dar ocupa enorm de mult loc.Sau 6L dar la fel - spatiul...

Iarasi zic - nu vor putea scoate sunetul din ele cu turbinele pe care le practica baietii din F1.Nu ai cum.Faptul ca elimina ei mgu-h e o prostie enorma - efectul va fi infim - vei vedea.Iar banii bagati in el si castigul scos din el - aruncate la gunoi.Prostie crasa - sau dedicatie Honda care are probleme colosale la mgu-h.

 

Un singur lucru va imbunatati sunetul - il dai mai tare.Cum?Turatii mai mari.Ok - au ridicat turele la 18mii.DAR e o retardare maxima - pt ca aia nu au gaz si nici durabilitate pt asa ceva :crack:

Deci din 2014 limitarea e de 15 mii.Arata-mi tu o masina care urca la 15k,chiar si in quali.Niciuna.De ce?Nu au gaz si nu au durabilitate pt asa ceva,castigul de putere obtinut nu se merita.Nu are sens sa faci motoare capabile de 15 mii (componente in miscare mai usoare se stie,da?) daca tu ai nevoie sa iti reziste 560 de curse un motor.Si din anii urmatori 3 motoare pe sezon.Nici draq nu iti tureaza un asemenea motor la 18k.Ori in loc sa umble la asta,astia ce fac?Ridica turele la 18k cand si la limita actuala de 15k nici o masina nu sare de 12k. :moron:

Daca ridicau turele la 18k dar ar fi dat 125-130kg de combustibil si 1 motor pe cursa - atunci DAAA.

Pun pariu ca motoarele vor suna la fel si se vor tura tot pana in 12k.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa....5 kile.Fac baie in ea.Alea 5 kile sunt pt a nu mai face nimeni coasting.

Daca vor ca masinile sa ridice turele de la 12k la 18k (adica "decat" 50%) si le dau 5 kile in plus de benzina,asta cand ei fac deja coasting si pe aceste motoare...superba logica lor.

Si cireasa de pe tort - 3 (trei) motoare tot anul.Pai draq la 12 mii ansamblul turbina-mguh-compresor se invarte la 100k ture....la 18 mii se va invarti probabil undeva la 150k,iti dai seama ce inseamna asta,ce dificultati comporta asemenea viteze?si pe partea ailalta,nici nu se pot strica ca deh...tre sa iti ajunga 3 tot anul.

Si cireasa de pe tort - iti da cu 5 kile mai multa benzina.Aplauza indelungi...pai ala baga aer ca la balamuc acolo si tu benzina hoha,de unde?cu 5 kile mai mult decat acum.Ya,right.

 

F1 nu e motogp sa nu exploateze regulile la mm daca pot,efectiv nu e posbil sa ridice turele asa de mult cu limitarile impuse pe durabilitate si combustibil.

Punem si un mic pariu - motoarele nu vor sari de 12 mii in continuare.Si se va auzi ca pwla in continuare.


» Post actualizat in 02 Jun 2018 21:42

Ferrari merge cu un fel de twin battery pack : mgu-h si mgu-k fiecare cu bateria lui,mai pe larg in acest video - link

De ce face asta ma depaseste...se spune ca ar obtine astfel un avantaj si ar putea in anumite momente sa suplimenteze puterea la mgu-h peste acei 160 de cai precum si recovery'ul peste 4MJ.E deja rocket science....

FIA i-a tot controlat de vreo 3 curse dar nu i-a prins cu nimic,cica au schimbat ceva la soft oricum de cand ii controleaza FIA,sunt curios daca vor fi tot la fel de performanti si pe viitor.

Vorba proverbului : Hotul neprins e negustor cinstit. :10:


» Post actualizat in 07 Jun 2018 20:31

FIA a scos un nou helmet,obligatoriu din 2019 si care impune noi standarde in domeniu - link

1528309830544.jpg

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Rau.

Singurul lucru interesant e ca i-au mai temperat motorul lui Ham - desi nu a recunoscut in calificari - dar e vizibil in cursa.

Speram ca va trozni Max la start pe careva,m-a dezamagit...

Stroll insa nu s-a dezmintit a comis-o din nou l-a ridicat pe Hartley pe garduri.Cum nu s-a dezmintit nici motorul lui Alonso si si-a dat obstescul sfarsit.

Il asteptam pe Alonso la LeMans ca e weekendul viitor...poate acolo sa castige si el anul asta :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adormit la cursa... Comentacii - praf! N-au vz ca intrase deja safety car, nici ca lui strul i-a scapat masina, a derapat si asa l-a inghesuit pe Hartley in zid. A castigat pixda? De wax m-am mirat si eu, mai ales ca Bot a fost o nuca tare acolo. A terminat si prodigiosul? Nu-mi spuneti ca pe podium! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost aproape...

Surprinzator cat de cuminte a fost Verstappen. Probabil s-a temut ca va fi suspendat sau penalizat mai drastic daca o comite din nou.

Hamilton, nu stiu ce sa cred. Dupa schimb, ori i-a fost frica, ori s-a jucat Ricciardo cu el, la fel ca Vettel cu Bottas in fata. Cum se apropia si credeam ca urmeaza ceva interesant, cum se ducea cel din fata din nou...

Una peste alta, o duminica frumoasa, totusi. WSBK la 1400, Roland Garros la 1600 si apoi cursa.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am prins eu intr-un mic interviu de-al lui Botas, acesta a zis ceva despre benzinica pe sfarsite, poate din cauza aceea au lasat-io moale pe final si el si Hamilton. Totusi nu bag mana in foc, eram si cu sotia la telefon in acelasi timp :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io prefer sa ma uit la un stream de calitate (mai) proasta, sky sports sau channel 4, decat sa-i ascult pe aia doi de la telekom, inafara de "hamilton merge in 1.15.4 si vettel face 1.15.2" nu stiu nimic. in calificari am zis ca ma arunc pe geam, cu record pe sectoarele lor cu tot.

 

in alta ordine de idei, pirelli pot sa suga p**a, nu mai concuram, avem grija de pneuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...