Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Na că BLM a semnat pe încă 2 ani cu Mercedes. De'acum să înceapă văicăreala celor care nu'l mai vor în F1.

Interesant e că dacă vine Russel de la anul în locul lui Bottas, deși Lewis a zis că Valtteri e un coechipier bun (nu mă mir de ce), cred ca Toto o să'l pună la punct pe copchil să nu se hazardeze la dueluri cu ăl mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cica Hamilton a cam luat-o in freza cu banii.Duse sunt pretentiile de marire,in urma noilor rezultate ale lui Wax.Bine,nu ca l-as plange de bani,dar s-a schimbat treaba nitel fata de anul trecut.

Russell...nu il vad in stare sa ii puna in pericol statului lui Ham de pilot nr.1 la AMG sau sa fie mai rapid decat el.

Sper sa ma insel maxim dar nu cred.Ar fi haios sa si-o ia anul viitor de la copil dar nu.

 

Verst inca un pole.

Lando...wow.The kid is fantastic.Eh,Ricci you got yourself some real competition.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vax Max e pe val cu diiiiii-urile.....

e drept ca mai e mult pana departe, dar e pe val, si-i cresc sansele din ce in ce mai mult!

PS. la casele de pariuri deja Max e favorit in fata manelistului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Russel dacă vine la AMG e flămând după rezultate, iar singura cale din a'l opri în a'i face viața nasoală lui Ham, e să'l astâmpere Toto. Lewis știe că copchilul are chef să'i dea la gioale, de asta a și zis că Valtteri e un coechipier foarte bun.

Ralf spunea că viitorul AMG este Russel, despre Bottas se poate vorbi la trecut, dar până la o decizie finală mai este multă apă de curs pe Tamisa.

Cursa asta Ham a fost oleacă măgar, că deși i'au zis lui Bottas că vor schimba pozițiile, nu l'a lăsat să treaca ușor, cum a făcut Valtteri în Rusia, spre exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 04.07.2021 at 0:52, Method said:

Lando...wow.The kid is fantastic.Eh,Ricci you got yourself some real competition.

 

Nu prea mai e competition, e destruction :) Deja se vorbește despre înlocuirea lui Ricciardo dacă o ține tot așa.

 

3 hours ago, cuki said:

Is curios cine vine la Amg

 

100% Russell. Nu se pune problema. Bottas cred că a fost anunțat deja că nu i se va prelungi contractul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 7 minute, Tzitzicat a spus:

Nu mai e pe puncte?😀

Si de ce era de steag rosu?

A trosnit bariera de caucioace și au trebuit băieții de la circuit să o repare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, bre, că prea nu o mai troznise wax de mult, era nezdruncinat! :crack:

Nu m-am mai uitat de ceva vreme la circ, ăștia au schimbat regulile din mers? :huh: Cursă de sprint, safety car ne mercedes, ce naiba se întâmplă? Chiar, cazanul ăla pe care l-ar fi ridicat Clarkson în slăvi o avea motor 1.5dci? 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, ENEOS said:

Cursă de sprint, safety car ne mercedes, ce naiba se întâmplă?

 

Sprint doar pentru 3 GP-uri anul ăsta: Silverstone, Monza, Interlagos. Proiect pilot.

Mașinile de securitate sunt furnizate de către Aston Martin sau Mercedes anul ăsta, în funcție de etapă. Aici sunt Aston Martin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiogura e preocupat că sunt puține măscuțe în tribune... 🙄

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Aston Martin

0.9 turbo? 😈

Pilot pilot, dar se dau puncte înțeleg, ceea ce nu mi se pare chiar cosher

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, ENEOS said:

Pilot pilot, dar se dau puncte înțeleg, ceea ce nu mi se pare chiar cosher

 

Puține, doar primii 3 punctează. Sistem 3-2-1. E o încercare de a face ziua de sâmbătă (și sesiunea de calificări) mai interesantă.

 

7 minutes ago, danypop said:

18 dacă termina pe 2 (+1 dacă face fastest lap) 

 

Personal cred că are șanse la victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O prostie a lui Max.S-a luptat prosteste ,si daca trecea Luis de el,era lejer pe doi.Plus faptul ca deabia incepea cursa.Sau daca stai la bataie fa-o doar daca esti sigur ca iese si alalat cu tine.Un fraier.

La facut Luis la faza asta.

Luis a stiut ce face.Iar penalizarea este proBLM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A aratat leclerc cum se face in acel viraj cu un Hamilton pe interior, unii pot considera ca nu este mentalitate de campion daca lasi spatiu acolo pe interior si eviti un contact dar eu cred ca este o limitare a daunelor, si scoti maxim dintr-o situatie nefavorabila.

 

Hamilton cu Max a incercat sa-l forteze sa aleaga o trasa mai larga, si automat mai pe afara trasei (din cauza vitezei) si automat sa treca de el pana in virajele Lolec si Bolec (Maghets Bachets), doar ca olandezul nu s-a lasat intimidat si a aratat cine e seful, sau asta a vrut, nu poti intra ca si cum esti singur pe circuit cand cu 200 de metrii mai in spate, pe linia dreapta erai paralel cu adversarul. Conform regulamentului Hamilton de vina, clar, nu el era in pozitia de a-si alege trasa, dar eu zic ca vina este impartita si aici Max a muscat-o grav, a pierdut minim 20 de puncte din cauza orgoliului. Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

Si inca ceva scurt, inca dinainte de Lafield, erau sa se loveasca pentru ca Max matura tot circuitul, dar acolo Ham a stiut sa se tempereze, lupte dure, nu zic nu, dar totusi, raman la parerea ca uneori mai trebuie sa fim atenti si la cei din jur, mai ales cand sunt mai rapizi, plus ca era inceputul cursei, se puteau intampla atatea, si ca sa inchei, eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Intimidarea. Preferă accident decât să piardă poziția.

Deloc.A fost lose-lose situation pt Wax.Degeaba bate campii Coulthard ca e "the duel of ages Senna vs Prost Mansell" samd,Wax a comis-o.

Si-a aratat aroganta si lipsa de inteligenta aici.

Iar Ham si-a aratat clasa.

 

Ham nu s-a mai lasat intimidat.A cedat in primele viraje cand Verst matura circuitul,aici a stat drept.Si punct.Fraierul a comis-o.

Smecheria era daca Ham ceda.

Toate i s-au intors impotriva - el a punctat un mare ou,in timp ce adversarul a luat maximul posibil.

Intradevar penalizare de 3 lei,nush unde s-au uitat ei si ce vina i-au gasit lui Ham - trebuia sa franeze sa lase printisorul sa treaca?

 

Acum 12 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

Si inca ceva scurt, inca dinainte de Lafield, erau sa se loveasca pentru ca Max matura tot circuitul, dar acolo Ham a stiut sa se tempereze, lupte dure, nu zic nu, dar totusi, raman la parerea ca uneori mai trebuie sa fim atenti si la cei din jur, mai ales cand sunt mai rapizi, plus ca era inceputul cursei, se puteau intampla atatea, si ca sa inchei, eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

:10:

Exact.

Ham era mult mai rapid oricum ar fi dat-o Wax,si el daca era matur ar fi inteles asta si ar fi luat locul 2.Asa a luat un calcat.

Verst a fost foarte nesimtit si intimidant in prima faza cu maturarile alea stg-dr.

Pe linia dreapta Liuis i-a luat interiorul,Verst vazand a luat exterior masiv pt a "matura" virajul cat mai mult exterior-interior-exterior,DAAAR nush cine a fost atent sa vada smecheria negrisorului - vazand ca Wax degajeaza si iese mult pe ext inainte de viraj,Liuis  de unde era lipt de gardul din dreapta,cand a vazut ca are spatiu mai mult,s-a dus rapid in stg langa Wax inghesuindu-l.Drept urmare,a avut o trasa aproape ideala pe acel viraj si dupa cum bine zice colegul - n-a subvirat n-a franat n-a miscat.Wax nu s-a mai uitat - i-a tras peste el ca si cum n-ar fi fost acolo fiind ferm convins ca Liuis ori e in spate ori va frana neputand sa se incadreze asa bine sau nevrand sa riste vreun contact.Big mistake.

Si ce outcome - se lovesc si Wax praf in bariere,Liuis fara damage.

I-a intors manelistul masa in cap ce sa mai....

Geniala mutarea.

Avantajul lui Wax a fost dinamitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

A aratat leclerc cum se face in acel viraj cu un Hamilton pe interior, unii pot considera ca nu este mentalitate de campion daca lasi spatiu acolo pe interior si eviti un contact dar eu cred ca este o limitare a daunelor, si scoti maxim dintr-o situatie nefavorabila.

 

Situații total diferite. Leclerc se afla conjunctural în acea poziție, în mod normal Ferrari era de la locul 5 în jos. Diferența de performanță era clară. Dacă nu-l depășea acolo, o făcea după Hangar straight. Orice tentativă defensivă a lui Leclerc ar fi fost inutilă.

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

 

Înregistrările par să te contrazică. Avea o viteză prea mare pentru a păstra trasa respectivă și a început să subvireze. Se observă cum este la o distanță considerabilă de apex. Diferența de trasă este evidentă față de depășirea asupra lui Leclerc:

image.thumb.png.2f2a7c8e9fb3568251f96e796ce0db46.png image.thumb.png.08269c0b8cc6b5409e7907f65acbf690.png

 

Tot din acest on-board se vede cât de neverosimil este argumentul lui Hamilton și a celor de la Mercedes conform căruia era "significantly alongside Verstappen" în momentul contactului. Da, nu.

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

 

Puțin probabil - de unde și disperarea lui Hamilton de a trece de el imediat după start. Știa că dacă nu o face atunci, șansele de a-l depăși scădeau dramatic. Vezi cursa de sprint de ieri.

 

3 hours ago, Method said:

Ham era mult mai rapid

 

Atunci de ce s-a grăbit și a dat cu bâta-n baltă? :) Dacă era mult mai rapid putea măcar să aștepte un loc mai propice pentru a depăși fără a risca inutil- i.e. un viraj lent. Sau măcar activarea DRS-ului.

Disperare. După ani lungi de dominație absolută i-a ajuns cuțitul la os.

 

3 hours ago, Method said:

Ham si-a aratat clasa.

 

Pentru mine, spectator, și-a arătat doar disperarea la începutul cursei. Ulterior procedura a fost clasică pentru o victorie à la Hamilton: noroc cu carul (contact, adversarul în zid, el intact), strategie agresivă, avantaj tehnic, susținere necondiționată de la locotenentul Bottas. The end.

 

Pe moment eram convins că a fost un incident de cursă între doi piloți agresivi, însă după reluări vina lui Hamilton devine vizibil predominantă - motiv pentru care a și fost penalizat. Quantumul penalizării a fost totuși rizibil și menit doar să fie politically correct.

 

Sunt în continuare de părere că atitudinea lui Verstappen în duel a fost una potrivită circumstanțial:

I dummied him, moved to the right for that gap and I was pretty far up alongside him but I then could see he wasn’t going to back out, and we went into the corner, and we collided. - Hamilton

 

Se baza pe faptul că Verstappen va renunța. Pe viitor va ști că Verstappen "won't back out" în situații similare, situații în care poate nu va avea la fel de mult noroc ca astăzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...