Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, Method a spus:

Da,acum i-o suje si regina ca sa fie politically corect - baiatul asta e extrem de inteligent - a exploatat masiv o situatie din afara si un curent mediatico-social (black opression,yeah right) cu care nu avea de fapt nici o legatura pt a-si crea o multime de avantaje de toate felurile - influenta la echipa,negocierea iata,f dura a unui salariu cat mai mare,intimidarea echipei in a-i accepta toate cererile,knighthood.

Inteligenta javra,da.Pe de o parte admir aceasta inteligenta si oportunism,pe partea ailalta nu il suport.Bun pilot,dar la fel ca Schumi si Prost inaintea lui,o arde masiv pe politic si e foarte javra.

Mda,nu il cunoaste pe Tost - asta a fost injosire pe sistemul "cine plm e asta de se apuca el sa isi dea cu parerea despre cat cer eu salariu - s-a pishat pe declaratia lui Tost fara sa zica de fapt nici un cuvant de rau sau sa-l jigneasca - alta dovada ca baiatul asta e o javra ff inteligenta.

 

Cred ca avand in vedere cum se conduc masinile si cursele actuale de F1,Tost nu spunea rau.Un copil gen Lando etc ar putea face 90% din treaba lui Ham pe 10% din bani...setupul il face echipa,nu isi mai pregatesc ei masinile demult,strategia la fel,ei sunt doar executanti.Ori un Lando ar executa la 90% din ce executa Ham.Un Lando pe AMG si cu echipa AMG in spate ar lua campionatul.Nu l-ar bate pe Ham cu aceeiasi echipa in spate,dar ar bate restul plutonului si chiar pe Ham in alta masina inferioara.

Ok,in F1 actuala cu profesionalismul desavarsit care e si cu conducerea total a pilotului de pe margine,da.Dar daca s-ar interzice dirijarea de pe margine,Ham si cei experimentati si consacrati ca el,ar bate copiii masiv la fiund pt ca brusc pilotul ar capata o importanta f mare,iar deciziile lor in-race ar fi net superioare deciziilor unor copii neexperiementati.

 

 

Acuma, Stirling Moss era "knighted" cu toate ca nu avea niciun titlu. Jackie Stewart a fost si el "knighted" de catre regina.

Nu-l compar cu nicunu, cred insa ca merita titulatura asta. Nu stiu cand ar fi sa o primeasca, teoretic cred ca dupa ce se retrage...vedem.

 

In rest iti cam dau dreptate cu tot ceea ce spui, nici eu nu consider ca este OK cum se comporta si cum pune problema...dar cine poate sa-i spuna ceva? E un colorat intr-o lume plina de albi, si mai rau...e un colorat care spala pe joc cu toti albii din juru lui. 

 

Cat despre salarii, sunt cu Hamilton...iar Tost sa-si vada de echipa si pilotii lui...pardon pilotii pe care ii plateste RedBull si concureaza pentru el...

Cat cere, e problema lui...cat primeste este problema echipei. Cat livreaza pentru banii pe care ii primeste, iara e alta poveste. Vettel a luat 30 milioane si a adus 50 puncte sau cate are, Hamiton ia 40 milioane si a scos 300+. 

Da, Norris poate scoate intr-un AMG 250 puncte la o zecime din pret...dar nu cred ca asta este scopul celor de la Mercedes. 

Eu consider ca Hamiton e platit fair...

Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Method a spus:

Cred ca avand in vedere cum se conduc masinile si cursele actuale de F1,Tost nu spunea rau.Un copil gen Lando etc ar putea face 90% din treaba lui Ham pe 10% din bani...setupul il face echipa,nu isi mai pregatesc ei masinile demult,strategia la fel,ei sunt doar executanti.Ori un Lando ar executa la 90% din ce executa Ham.Un Lando pe AMG si cu echipa AMG in spate ar lua campionatul.Nu l-ar bate pe Ham cu aceeiasi echipa in spate,dar ar bate restul plutonului si chiar pe Ham in alta masina inferioara.

Ok,in F1 actuala cu profesionalismul desavarsit care e si cu conducerea total a pilotului de pe margine,da.Dar daca s-ar interzice dirijarea de pe margine,Ham si cei experimentati si consacrati ca el,ar bate copiii masiv la fiund pt ca brusc pilotul ar capata o importanta f mare,iar deciziile lor in-race ar fi net superioare deciziilor unor copii neexperiementati.

 

 

90% nu e 100% si atunci te bucuri ca dai bani mai putini la pilot dar nu-ti aduce mai mult de titlu de vicecampion? pe cine intereseaza locul 2? pe nici o echipa cu pretentii

cand ai buget, ai pretentii si cand ai pretentii dai cu cardu pt a iti indeplinii acele pretentii... zic si eu

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

90% nu e 100% si atunci te bucuri ca dai bani mai putini la pilot dar nu-ti aduce mai mult de titlu de vicecampion? pe cine intereseaza locul 2? pe nici o echipa cu pretentii

cand ai buget, ai pretentii si cand ai pretentii dai cu cardu pt a iti indeplinii acele pretentii... zic si eu

Asta asa e.Intradevar,chestia pe care am spus-o eu poate functiona cand au rachete sub fiund,cand ceilalti nu se pot apropia de ei.Cand sunt 2 (sau chiar 3 - deja e wishful thinking asta) echipe cu masini de performante apropiate,un pilot bun si experimentat poate face diferenta intre campion si vicecampion.Ex - la Renault - Ocon e un pilot bun si f rapid,Ricci e cu pretentii de campion - diferenta de puncte intre ei?Masiva.La fel Bottas cu Hamilton.

 

In F1 actuala insa se poate face performanta (spre deosebire de ex fata de F1 din anii 80-90 unde nu s-ar fi putut)  si se pot castiga campionate si cu copii pe care ii platesti cu max 10 mil,pt ca masina+echipa+strategia au o importanta covarsitoare fata de pilot.Dar asta atata timp cat masina e net superioara.Daca vine concurenta cu ceva pe aproape....problem.

Hamilton poate aduce acel plus intradevar.Acel plus care se plateste extra scump,dar de multe ori face diferenta,repet s-a vazut la Istanbul diferenta dintre el si Bottas.Iar pentru acel plus multe echipe sunt dispuse sa plateasca.De aici a si venit "escaladarea" salariilor pilotilor - manageri de echipe care doreau sa-si asigure serviciile unui pilot campion mondial,un pilot care poate face diferenta.

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, john17 a spus:

O mai fi vreun sir cu dreaduri, cercei, tatuaje, și negru pe deasupra? 🤔

Întreb pt un prieten mai rasist. 😁

 

Negri mai is gramda, sti Commonwealth. Deci sigur n-ar fi nici pe departe primul. 

1 oră în urmă, Method a spus:

Asta asa e.Intradevar,chestia pe care am spus-o eu poate functiona cand au rachete sub fiund,cand ceilalti nu se pot apropia de ei.Cand sunt 2 (sau chiar 3 - deja e wishful thinking asta) echipe cu masini de performante apropiate,un pilot bun si experimentat poate face diferenta intre campion si vicecampion.Ex - la Renault - Ocon e un pilot bun si f rapid,Ricci e cu pretentii de campion - diferenta de puncte intre ei?Masiva.La fel Bottas cu Hamilton.

 

In F1 actuala insa se poate face performanta (spre deosebire de ex fata de F1 din anii 80-90 unde nu s-ar fi putut)  si se pot castiga campionate si cu copii pe care ii platesti cu max 10 mil,pt ca masina+echipa+strategia au o importanta covarsitoare fata de pilot.Dar asta atata timp cat masina e net superioara.Daca vine concurenta cu ceva pe aproape....problem.

Hamilton poate aduce acel plus intradevar.Acel plus care se plateste extra scump,dar de multe ori face diferenta,repet s-a vazut la Istanbul diferenta dintre el si Bottas.Iar pentru acel plus multe echipe sunt dispuse sa plateasca.De aici a si venit "escaladarea" salariilor pilotilor - manageri de echipe care doreau sa-si asigure serviciile unui pilot campion mondial,un pilot care poate face diferenta.

 

Cred ca este fix la fel in toate sporturiile. Fotbal, Basket, Motociclism etc. 

In F1 daca e sa ne uitam dupa "strategii", Ferrari a fost intodeauna echipa care dadea cei mai multi bani pe piloti...de accea nu prea se concentrau pe academy si alte bullshituri. Asteptau ca tinerii piloti sa prinda experienta si sa demostreze talentul si abilitatea, dupa care Ferrari scoteau checkbookul si ii semnau.

RedBull in schimb s-au concentrat inca de la inceput pe young rookies. Pana la Max RedBull nu a avut un high payed driver, dadeau milioane, dar nici pe departe banii pe care ii ia Vettel la Ferrari sau Rici la Renault. Strategia lor a functionat bine cu Vettel, a functionat bine cu Max...dar cumva lipseste ceva. Nu spun ca cu Hamilton sau Vettel la RedBull ar avea sanse la titlu, dar sigur cu Hamilton sau Vettel ar fi mult mai aproape decat cu Albon.

Uitam toti si de restu de 95% din munca pe care pilotii o fac infara de raceweekend. Colaborarea cu inginerii, feebackul, setupul masinii, R&D etc. Aici clar un pilot cu experienta iti aduce un mare plus fata de un youngster.

Frumos este insa cand vezi youngsterul "neplatit" cu masina mai "slaba", care se ia la tranta si castiga...the perfect underdog story.

 

Btw, aparent s-au hotarat asupra conditiilor, iar RedBull ramane in F1 urmand ca din 2021 sa-si construiasca motorul propriu. Toto nu prea e happy cu ce s-a hotarat, dar aparent RedBull au obtinut maximum din deal. Probabil saptamana viitoare vom afla mai multe

Link to post
Share on other sites

Incredibil prin ce'o trecut Grosjean. Daca nu era elementul halo, dadeam cu RIP pe'aici.

Atât de bine e proiectat elementul respectiv, incat a ramas intreg dupa ce'o trecut printre glisierele alea.

Edited by pomo
Link to post
Share on other sites

Pacat de el...dupa ce ca toata cariera lui din F1 a fost vazut ca si Pacala, acuma isi termina cariera cu un asemenea accident. Omu asta a avut gramada ghinion in cariera, dar tot norocu posibil azi.

 

Cred ca azi s-a terminat cu cariera F1 a lui Grosjean, 3 curse mai devreme decat trebuia

Link to post
Share on other sites

Fenomenal! Incredibil! Am vazut si revazut imaginile cu Romain iesind din flacari...Desi sunt spectaculoase, nu cred ca mi-as fi dorit sa vad asa ceva...

Link to post
Share on other sites

Unde e călărețu' întunecat? Iote ce aglomerație e acolo pe linia boxelor, pwla distanțare, îi mănâncă guvidu' pe toți! 😱

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Eu știam că în caz de steag roșu la restart grila se formează după cum au trecut linia de sosire după ultimul tur încheiat înainte de cel în care a apărut steagul. Cum aici a fost în turul 1 și nu fusese parcurs nici un tur complet ar fi trebuit refăcută exact grila de start. Dar s-a ales altă ordine... :huh:

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, john17 a spus:

O mai fi vreun sir cu dreaduri, cercei, tatuaje, și negru pe deasupra? 🤔

Întreb pt un prieten mai rasist. 😁

 

Greu, dar mi-e mila de tine si ma simt dator sa-ti explic, asta e necazul cand te nasti destept. 

 

Manelarul este nascut din mama alba si un negralau, teoretic e minim 50% alb dar cum genetica joaca feste si gena neagra este dominanta in caz de imperechere manelarul a iesit negralau, cel putin la nivelul aspectului. Sunt sigur ca si-ar fi dorit sa fie alb dar ce sa vezi, gena neagra l-a lucrat. Cum omul e o fiinta sociala el trebuia sa-si asume o identitate si fiind corcitura nu avea cum sa afirme ca e alb desi ar fi avut dreptul avand in vedere ca ma-sa e alba si a stat noua luni in burta ei. 

 

Acum cu monarhia, daca roialitatile din UK il vor face Sir va fi numai din propriul interes al casei regale. Monarhia din UK se lupta sa supravietuiasca inca din primul razboi mondial cand au avut o mare cu problema cu faptul ca regele avea sange de neamt iar niste bombe care au cazut in Londra au omorat niste copii iar acele bombardiere se numeau Gotha in timp ce regele George al V-lea facea parte din casa Saxa-Coburg si Gotha (motiv pt care au schimbat numele in Windsor). Odata cu acel incident au aparut si miscarile sociale antimonarhie (bolsevismul in mod special) si dupa primul razboi mondial au disparut multe monarhii.

 

In acest context casa regala britanica se lupta de 100 de ani cu amenintarea disparitiei iar una din metodele prin care a reusit sa reziste este aceea de a "a tine pasul cu timpurile" chiar daca asta inseamna sa faci Sir o corcitura care se imbraca ca un pimp sau ca un traficant de droguri. In realitate casa regala il dispretuieste profund asa cum o dispretuieste si pe Meghan Markle care a fost data afara din casa regala. Ca un amanunt picant se pare ca  lady Diana era bortoasa cu tiganul ala de Al Fayed iar asta era o mare problema ea fiind in continuare printesa de Wales si acesta se pare ca este motivul pt care a fost eliminata fizic.

 

Deci un posibil titlu de Sir pt manelar este in realitate o insulta si nicidecum o onoare in cazul lui. Eu in locul lui as refuza titlul, asta presupunand ca cioara de Hamilton are mandrie. Daca va accepta titlul asta va dovedi ca in adancul sau se vrea a fi alb, si nu negralau. Sau ca nu are caracter...

 

Link to post
Share on other sites

Acuma ca totul este relativ OK cu Grosjean, cred ca putem sa adresam "vorba lui Iohannis" elefantul din incaparere.

 

M-am uitat de cateva ori la reluari, pentru ca accidente de genul sunt extrem de rare. Mai ales in F1 unde circuitele sunt supuse unor rigori iesite din comun, fiecare centrimetru de pista si fiecare viraj e analizat si reanalizat pentru a creea cele mai bune spatii de esparare si pentru a pune techpro barriers in cele mai bune locuri.

 

In cazul lui Grosjean, cred ca accidentul a fost fix in calcaiul lui Ahile a circuitului. Iesire dintr-un viraj usor dreapta (cu zona de esapare in stanga) intr-o linie dreapta. 

Asta cred ca a fost nesansa lui, locul prost in care a lovit cu masina. 

 

Dar totusi, nu pot sa nu ma gandesc la manevra facuta din cauza careia a fost plasat in parapet. Nu era accientul asa de spectaculos, garantez ca se alegea cu o penalizare, comentatorii isi bateau din nou joc de Grosjean si de telentele lui.

Pana la urma baiatul a facut un rahat (o zice-o inca prea repede poate), a virat dreapta exact in Kvyat, fara sa se asigure deloc, fara sa aiba 0 calculatie in manevra. El efectiv a vrut sa treaca din jumatatea stanga a pistei, maxim dreapta. Pai frate, poate cand esti intr-un duel 1-1 in mijlocul cursei iti iese, dar nu poti sa te bazezi pe asemenea manevre dupa start, cand toti si pe unde apuca iar sigura ta sansa este sa te feresti, nu sa cauzezi. Dar mno, am vazut la Grosjean nu 1, ci mai mult accidente dupa start, ultimul fiind parca in Barcelona anul trecut cand si-a luat-o din nou de la majoritatea pilotiilor si cam toata presa. 

 

Pacat pentru el, imi place caracterul lui, imi place de el ca si om, dar inca odata a facut un rahat din care era sa nu mai iasa. Sper insa ca presa si oamenii din F1 sa nu fie foarte duri cu el dupa ce sa aseaza praful, pentru ca accest accident sigur se va mai dezbate iar datele lui se vor mai analiza zile si saptamanai bune de acuma incolo. 

 

Btw. oare il revedem pe Hulk? Nu cred ca mai prinde Grosjean vreun GP anul asta

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, john17 a spus:

Eu știam că în caz de steag roșu la restart grila se formează după cum au trecut linia de sosire după ultimul tur încheiat înainte de cel în care a apărut steagul. Cum aici a fost în turul 1 și nu fusese parcurs nici un tur complet ar fi trebuit refăcută exact grila de start. Dar s-a ales altă ordine... :huh:

Da,nu inteleg nici eu....wtf?

 

Grosjean,imi pare rau despre el dar e (ca de obicei) un mare dobitoc...."Magnussen hit me from behind?" :bounce:

Cum draqului sa maturi pista din stanga in dreapta asa fara tine?Ok - Kvyat the torpedo,dar chiar n-a avut nici o vina aici.Vine ala si da ca boul in el. Iar la incidentul cu Stroll,la fel,Stroll s-a comportat ca si cand nu era nimeni pe interiorul lui si a vrut sa atinga apex'ul neaparat.

Cam urata treaba cu cedarea marei bariere Armco...parca Francois Cevert a fost decapitat exact pt ca masina a intrat pe sub barierele Armco tot cam in acest fel?Bine...acum pe partea cealalta,acolo era o linie dreapta si cat de rezistente sa fie si barierele alea cand vine talanul si da cu 200kmh in ele....

Nomex'ul ziceau ca rezista 30s la foc.se pare ca da...oarecum.E ars putin pe maini si picioare.Bine ca nu si-a pierdut cunostinta ca altfel era deranj murea de asfixiere.Fuell cell'ul ala normal e intre safety cell si motor,dar cand masina se rupe efectiv in 2...parca si Kimi a dat tot ceva in genul la Silverstone pe la vreo 170kmh dar bariera a rezistat.

In concluzie - urat accidentul lui Grosjean,e un mare dobitoc si 100% de vina,dar a avut mare noroc pt ca erau multe lucruri potential fatale acolo pe care le-a driblat.

Oare stie cineva - la ce viteza s-a intamplat accidentul lui Grosjean?Suspectez ca avea peste 200kmh?

Cand ziceam ca nu prea se mai poate muri in F1,ne arata Grosjean noi si interesante posibilitati :)

Acum 13 ore, Nguyen a spus:

Deci un posibil titlu de Sir pt manelar este in realitate o insulta si nicidecum o onoare in cazul lui. Eu in locul lui as refuza titlul, asta presupunand ca cioara de Hamilton are mandrie. Daca va accepta titlul asta va dovedi ca in adancul sau se vrea a fi alb, si nu negralau. Sau ca nu are caracter...

Da,e dupa cum bine ai zis este foarte mult in interesul casei regale (care da,de fapt sunt nemti si nu englezi...si toti stim cat de mult ii "iubesc" englezii pe "zee germans"),exact asta am zis si eu - ca acum si regina cu posete se gudura pe langa el.Jenibil.

Hamilton...ohoo...Hamilton va lua cu ambele maini titlul acela care pe langa o recunoastere a meritelor (care intradevar exista) il si umfla in pene mult,isi pune Sir pe casca imediat stai sa vezi.Ii vine ca o manusa treaba asta mai ales in acest moment.

Presimt ca peste 2-3 ani vom auzi la radio hit'uri rap de-ale marelui ex-pilot de F1 "Sir" Mix-a-lot Leuisisi Hamilton.Cu diamantele pa pept ca sa se vada valoarea.Bun pilot dar o javra de om.

 

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, john17 a spus:

Eu știam că în caz de steag roșu la restart grila se formează după cum au trecut linia de sosire după ultimul tur încheiat înainte de cel în care a apărut steagul. Cum aici a fost în turul 1 și nu fusese parcurs nici un tur complet ar fi trebuit refăcută exact grila de start. Dar s-a ales altă ordine... :huh:

 

Nu, in motogp parca e asa. In F1 se ia sfarsitul secotorului. In cazul Bahrein, dupa accidentul lui Grosjean si RedFlag s-a luat ordinea de la sfarsitul Sectorului 1, de accea s-a plecat in start asa de ciudat (nici comentatorii de la RTL nu aveau ordinea exacta, pentru ca nimeni nu a fost atent)

Acum 3 minute, Method a spus:

Grosjean,imi pare rau despre el dar e (ca de obicei) un mare dobitoc...."Magnussen hit me from behind?" :bounce:

Cum draqului sa maturi pista din stanga in dreapta asa fara tine?Ok - Kvyat the torpedo,dar chiar n-a avut nici o vina aici.Vine ala si da ca boul in el.

 

Tu ai fost mai direct ca mine...is curios ce va face presa din el acuma. S-au il lasa in pace pe om, ca si asa a terminat-o cu F1

Acum 5 minute, Method a spus:

Iar la incidentul cu Stroll,la fel,Stroll s-a comportat ca si cand nu era nimeni pe interiorul lui si a vrut sa atinga apex'ul neaparat.

 

Aici nu is de acord, ca dovada ca Torpedo si-a luat penalizare pentru rahatul facut. Daca sti circuitul, la iesirea din acel viraj lent, este o linia dreapta. Cumva e normal ca pilotul sa incerce sa ia cat mai bine virajul lent, pentru a cara cat mai multa viteza si grip pentru accelerare. Kvyat nu avea nicio sansa sa depaseasca acolo, a incercat si sa taie virajul de a lovit stalpisorul, numa numa sa aiba botul in fata. 

Asta este, Stroll vroia sa recupereze cat mai mult, Kvyat concureaza pentru un loc in echipa. 

Acum 9 minute, Method a spus:

Hamilton...ohoo...Hamilton va lua cu ambele maini titlul acela care pe langa o recunoastere a meritelor (care intradevar sunt cateva) il si umfla in pene mult,isi pune Sir pe casca imediat stai sa vezi.

Ii vine ca o manusa treaba asta mai ales in acest moment.

Presimt ca peste 2-3 ani vom auzi la radio hit'uri rap de-ale marelui ex-pilot de F1 "Sir" Mix-a-lot Leuisisi Hamilton.Cu diamantele pa pept ca sa se vada valoarea.Bun pilot dar o javra de om.

 

 

Eu cred ca merita acel titlu, nici eu nu il suport si nu imi place de el ca si persoana...dar pot sa accept faptul ca sigur nu i-a fost usor in viata, iar comportamentul lui actual se datoreaza gap-ului din societate si felul in care a fost tratat in copilarie. 

Anglia aniilor 80-90 nu cred ca a fost "a walk in the park", iar faptul ca Hamilton este defapt metis, cred ca era mai rau decat daca era negru 100%. 

Noi comentam lejer, traiam intr-o tara cu 2h de program TV care nu era cu mult mai diferita decat Korea de Nord, eu am vazut primul negru cand aveam deja 10-12 ani, pana atunci numa din poze sau videori.

Baiatul sigur si-a luat-o din toate directiile in toate feluriile...dar mno, ca in filmu Django...nu-l faceai pe Django daca nu il snopeai din toate directiile. Acuma ne-am ales cu unu, care matura pe jos cu toti albii, poate sa spuna si sa faca ce doreste pentru ca nimeni nu il va contrazice, asta pana apare Django 2.

 

Personal nu imi place de el, dar is constient ca mare parte din comportamentul lui a fost modelat de o societate nu tocmai ok. Toate rahaturiile la care a fost supus, au lasat urme. Pana si Albon fiind sincer, a spus ca i-a fost super greu ca si pilot tailandez in UK. Si Albon e "metis", dar uite ca nu prea conteaza asta, cand esti oarecum diferit.

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Method said:

Oare stie cineva - la ce viteza s-a intamplat accidentul lui Grosjean?Suspectez ca avea peste 200kmh?

, la minutul 1:08 este un insert, 137MPH/227KPH, ai fost pe-aproape...

Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, Lup69 a spus:

la minutul 1:08 este un insert, 137MPH/227KPH, ai fost pe-aproape...

Am vazut si eu video,f interesant si bine facut.

Pt mine e fantastic faptul ca mai misca dupa ce a lovit la 220kmh si mai ales la unghiul ala.

Screenshot-2020-12-01-How-Grosjean-survi Screenshot-2020-12-01-How-Grosjean-survi

Unghiul ala e fatal in mod normal...cred ca faptul ca masina s-a rupt a disipat atata energie si a facut ca impactul la 220 (pe care el oricum l-a incasat) sa fie suportabil pt ca fortele s-au inumatatit ba chiar mai bine.Daca nu se rupea masina cred ca era mort.Si da chiar a functionat si halo si toate celelalte masuri de siguranta,nomex'ul,casca tot tot.

Imi aduc aminte de 2 accidente asemantoare intamplate tot cam asa - Alan McNish  Suzuka - lovit barierele armco tot la o viteza de peste 200kmh,dar ala a avut noroc ca a dat cu spatele si ca a prins oarecum si niste cauciucuri de protectie - daca dadea ca Grosjean era mort....si Kubica Montreal 2007 - impins pe iarba inainte de franare,avea peste 270 kmh a lovit zidul de beton insa a fost aruncat din zid,ala a fost norocul sau.

 

...deci au mai fost accidente mari in F1,insa niciodata nu am vazut pe cineva sa loveasca frontal o bariera sau un zid la 220 kmh,sa se opreasca in el si sa mai traiasca ba chiar sa sara din masina dupa.

Acea rupere a masinii cred ca a disipat extraordinar energia,a fost salvator.

 

..si fara nici o legatura,am gasit un video al accidentului lui Jules Bianchi,nu stiu daca s-a mai vazut,arata perfect accidentul (min 1.05),saracul baiat a intrat pe sub utilaj, n-a avut nici o sansa.Da,nu e o idee rea deloc acest halo,desi arata ca un cwr,mai ok mi s-a parut atunci solutia propusa de RB cu acel parbriz curbat si cu 2 stalpi in laterale,si mai ok dpdv al vizibilitatii.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, cuki a spus:

Lewis are covid si rateaza urmatoarea cursa. No amu bataie pe locu din Mercedes

Stoffel Vandorne e pilotul de rezervă, teoretic el ar trebui să vină. Păcat că nu o să fie Lewis pe varianta asta, să le dea tuturor câte un tur și e posibil să piardă și finalul de la Abu Dhabi, deși la ei parcă 10 zile trebuie să stea în izolare.

La Haas s'a rezolvat, o să fie Petro Fittipaldi în locul lui Grosjean, probabil ambdle curse.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...