Fatal Fury Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Bah deci...sunetul motoarelor e o gluma proasta !! F1 a trecut din hilar (drs &shit) in penibil !!! Singurul lucru cu adevarat pozitiv e ca ,masinile sunt mai greu de condus (cel putin deocamdata) . Nu stiu cat de interesanta va fi cursa pt ca AMG e intr-o forma exploziva .(expertii de la fata locului vorbesc de 6-7 zecimi avans/tur fata de urmatorea echipa) In fine ,vedem maine .dar...din ce am vazut pana acum am ramas profund dezamagit (masini mai lente,mai silentioase si mai urate) pff... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 (editat) @Jorge Lorenzo : Ai un link cu un torent de unde pot si eu urmari calificarile? Acum caut, ca nici eu nu am vazut calificarile. Edit: incearca asta: http://thepiratebay.se/torrent/9766048/Formula.1.2014x01.Australia.Qualifying.SkyF1HD.720p Editat Martie 15, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Recunosc ca nu am mai urmarit decat ocazional F1 in ultimii ani, insa anul asta chiar am avut un soc. Extrem de neplacut prin ce transformare a trecut acest sport. In alta ordine de idei, nu cred ca RDS va pierde clienti din cauza ca nu vor transmite F1 sau MotoGP. Mai devreme s-a intamplat sa fie TV-ul deschis pe Digi24, exact la stirile din sport. De curiozitate am lasat sa vad ce vor prezenta si, fara nici o surpriza, toate stirile au fost din fotbal! In 15 min dau pe RTL, prima stire din sport: F1 bineinteles, apoi hockey, apoi.. motocross. See the difference? TV-ul e chiar degeaba, sper sa ajungem la nivelul la care putem selecta DOAR ce dorim sa vizionam, online. Editat Martie 15, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Da ,corect .insa nu digi 1,2,3 va pierde clienti ci RDS-ul ...eu chiar luni o sa merg si o sa anulez contractul .Tv-ul e degeaba nu mai e nimic de urmarit acolo[au scos pe rand RTL ,Discovery etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) La ce ora este cursa? M-am uitat acum pe site-ul oficial si startul este la ora 8 dimineata, sper sa pot vedea pe rtl. Editat Martie 15, 2014 de Billy_thedoctor_46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) in 10 min prima cursa a anului va incepe. aceasta poate fi vizionata si de aici Editat Martie 16, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 8.00 am M-am uitat la calificari,foarte smechere,foarte entertaining.Intr-adevar sunetul s-a dus.Din cockpit insa se aude frumos Deci Vettel nu a comis-o cum spuneau astia la stiri,doar a sters zidul.Vettel pur si simplu nu a mai reusit sa intre in Q3.Nu pricep de ce,probabil probleme tehnice.Foarte fain a mers Ricciardo.Smecher pustiul,ar fi haios rau sa-l calareasca pe Vettel. Foarte bine si consistent clasat Magnussen,foarte fain a mers,mai ales ca conditiile nu au fost de incepatori. Predictii pt cursa : Hamilton-Rosberg si cred ca vom vedea un McLaren pe podium. Ferrari nu e in forma,RB nu cred ca va termina cursa. Bine,sunt convins ca se va lasa cu surprize,e prima cursa si sunt multe noutati,nu e nimic batut in cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Final de cursa: 1. Rosberg 2. Ricciardo 3. Magnussen Hamilton - out, Vettel out - probleme tehnice. Editat Martie 16, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Chiar mi-a placut cursa, a fost super. Vettel inca din turul de incalzire a spus ca nu are putere. Am urmarit cursa live pe skysportsF1 si i-au luat interviu dupa ce a abandonat, si spunea el ca motorul nu mergea in toti cilindrii. La fel si Hamilton, tot probleme cu motorul. Magnussen a mers foarte bine, chiar imi place de el. L-ar fi depasit pe Ricciardo, dar ramanea fara combustibil. O surpriza placuta a fost Botas, de la Williams. Depasea asta tot ce prindea Daca nu se lovea de zid, cred ca ajungea pe podium. Oricum, bine ca a scapat doar cu pana si janta rupta, ca eu initial credeam ca are suspensia rupta. Per total, o cursa tare. N-am simtit lipsa Digisport, desi mi-ar fi placut sa ii ascult pe Antal si Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 N-am simtit lipsa Digisport, desi mi-ar fi placut sa ii ascult pe Antal si Florin Fuck NO !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Da,foarte faina cursa,entertaining. Pfff,ce start bai nene,cum l-au lasat toti in urma pe Ric..Ciudat startul,pt ca motoarele se tureaza ff repede si au mai mult cuplu in ture joase,nu mai e acelasi stil de start ca anul trecut. M-am inselat cu privire la RB,se pare ca totusi masina lui Newey e foarte competitiva,lucru ce personal ma ingrijoreeaza putin.Nu cred ca vrea nimeni un an similar 2013.... Rosberg a mers ceas si a controlat cursa cum a vrut el,cred ca nu se reflecta bine cele 20-23s in fata lui Ric. Probabil ar fi fost o batalie faina intre Ham si Rosberg. Ric a mers bine,bravo lui,dar,dupa cum zice si colegul l-ar fi depasit Magnussen daca mai avea gaz. Button pe 4 in stilu-i caracteristic de pensionar,daca mere masina mere si el (hilar,in loc sa intrebe dak poate sa forteze,el intreba dak mai e nevoie sa salveze gaz,si aia ii tot ziceau,no need,you're ok,you're ok). Hulk frumos ca de obicei,Force India insa cea mai slaba echipa motorizata de Merc. Ferarri's slab,Alonso ca de obicei s-a batut saracul cat a putut. Massa s-a enervat degeaba pe Kobayashi,din ce am vazut eu japonezul n-a avut nici o vina : a aplicat frana pt intrarea in viraj si pur si simplu i s-a rupt susp fata-dr din cauza fortei.Si s-a dus gramada cu roata impachetata in Massa.Asta am vazut la o reluare fugitiva. 2 oameni mi se pare ca s-au remarcat la aceasta cursa : - Magnussen,care dupa prima cursa,mi se pare ceas.Noul wonder-boy.Mere perfect,foarte rapid si foarte constant si face exact ce trebuie.Va fi campion,probabil nu anul asta,cine stie,dar e material de campion mondial.Ron Dennis a avut dreptate.Personal eram foarte circumspect in legatura cu el,mi se parea aruncarea lui Perez f gresita,dar iata ca baiatul asta nu e numai copilul lui ta-su,e chiar foarte bun. - Bottas.S-a remarcat de anul trecut parca? din Canada cand a iesit pe 3 in calif pe ploaie cu un Williams care era cu secunde bune mai lent pe tur decat masinile de varf.Bine,in cursa nu a putut rezista,dar si-a facut simtita prezenta atunci.Williams-ul 2013 era praf. Acum,in 2014,iata ca Williams-ul da ture in jurul Ferrari-ului. Daca nu facea acea greseala (pe care comentatorii nostri de pe dolce au vazut-o mult dupa ce s-a intamplat),cred ca ajungea pe podium. Williams a ajuns competitiva din nou.Frank a facut o mutare de geniu prin trecerea la Merc si cooptarea catorva oameni talentati pe tehnic.Si un pilot bun si iata ca rezultatele se vad. Deci Bottas e de urmarit. Si mai e un avantaj,asa vom avea parte de cat mai multe aparitii ale iubitei lui in paddock.Ati vazut-o pe fata aia?Pfff.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Imi pare rau de Lotus. Teribil inceput de sezon pentru ei. Nici Raikonen n-a avut o zi buna. In cursa asta s-a remarcat printr-un singur lucru... bloca rotile la greu pe franare Apropo de chestia asta, cum spuneam si intr-un alt comentariu, acum cu motoarele mai silentioase se aude perfect scartaitul rotilor. Atat la franare violenta, cat si la plecarea de la boxe dupa schimbul de pneuri. Editat Martie 16, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Descalificarea lui Ricciardo. Cat de analfabeti pot fi jurnalistii Dolce.. a trebuit sa caut pe alte siteuri detalii referitoare la aceasta descalificare. Editat Martie 16, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Sa mearga la cosum ca mosii la piata!Inca o idee stralucita marca Bernie!Desi toate schimbarile astea seamana cu o manevra pro Mercedes si anti Renault!Stilul lui bosorogul asta de Bernie,ba o ardea cu Ferrari,ba cu Renault,acum e cu nemtii!O competitie viciata si vicioasa asta e formula unu! Pilotii cu adevarat talentati nu au nici o sansa in competitia producatorilor influenti si a regulamentelor bashite!Astia gen Vettel,Schumi,Rosberg sau micul Magnusen ies campioni de mucava cu enspe mii de titluri!Peste 10-20 de ani nu mai stie nici dracu de ei in afara de statitici ca au fost mari campioni! Bottas a fost singurul care a miscat!S-a vazut ca are mana buna si sange in instalatie!Dar nu are nici o sansa in fata pilotilor computerizati si a consumului redus! Parca aud ,,nu depasi ,nu o calca las-o mai usor ca depasesti consumul"!Intelegeam inainte cand le zicea ,,las-o mai usor ca ramai fara petrol"! Intra safetycarul de 5 ori se lungeste cursa in loc de o ora se ajunge la o ora jumate la sfarsit stau comisarii si calculeaza atat ori atat egal atat!Deci pe doi nu e x ca a depasi consumul e y si apoi z,dar stati asa ca si z a halit mai mult,afara si cu el!Superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Iar au facut cei de la RB o manevra,bineinteles.Hai ca nu mere flow-metrer-ul,hai ca-l schimbam cu unul al nostru,lai lai lai,ca sa bagam gaz mai mult cand avem nevoie fara sa vada prostii. Ma si miram cum draq a decolat asa tare masina lui Ric pe la jum cursei cand Magnussen deja se apropiase la 1 sec de el.Dintr-odata,in 1 tur cred ca a pus 30-40m intre el si Magnussen. Acum inteleg. Si ce duma dau cei de la RB,nu merea flow-meter-ul celor de la FIA,aham,da,sigur.Si au si fost avertizati in timpul cursei pt a-si recupera greseala si i-a durut in fiund. Iata si motivul descalificarii scurt si concis : Pacat totusi de Ric,e chiar simpatic si el nu a avut nici o vina,sunt convins. Sa mearga la cosum ca mosii la piata!Inca o idee stralucita marca Bernie!Desi toate schimbarile astea seamana cu o manevra pro Mercedes si anti Renault!Stilul lui bosorogul asta de Bernie,ba o ardea cu Ferrari,ba cu Renault,acum e cu nemtii!O competitie viciata si vicioasa asta e formula unu! Pilotii cu adevarat talentati nu au nici o sansa in competitia producatorilor influenti si a regulamentelor bashite!Astia gen Vettel,Schumi,Rosberg sau micul Magnusen ies campioni de mucava cu enspe mii de titluri!Peste 10-20 de ani nu mai stie nici dracu de ei in afara de statitici ca au fost mari campioni! Bottas a fost singurul care a miscat!S-a vazut ca are mana buna si sange in instalatie!Dar nu are nici o sansa in fata pilotilor computerizati si a consumului redus! Parca aud ,,nu depasi ,nu o calca las-o mai usor ca depasesti consumul"!Intelegeam inainte cand le zicea ,,las-o mai usor ca ramai fara petrol"! Intra safetycarul de 5 ori se lungeste cursa in loc de o ora se ajunge la o ora jumate la sfarsit stau comisarii si calculeaza atat ori atat egal atat!Deci pe doi nu e x ca a depasi consumul e y si apoi z,dar stati asa ca si z a halit mai mult,afara si cu el!Superb! Hmm,nu e chiar asa. In primul rand motoarele vechi,de 2.4,erau antice ca si arhitectura.Adica,draq,erau motoare de serie cu mult mai multa tehnologie in ele decat motoarele din F1.Singura smecherie (in afara de mat folosite) erau supapele cu azot. Si de aceea constructorii (de motoare,in principal Merc si Renault) au cerut implementarea de tehnologii pe care le pot testa in F1 si aplica mai apoi pe strada.Ca asa,sa folosesti ca in Nascar motor pe carb,ce rost are sa te implici in F1?F1 trebuie sa fie un laborator de cercetare a tehnologiilor,de care mai apoi sa beneficiem noi pe strada in cativa ani. De aceea s-a trecut la aceste motoare.Si iata ca Honda vine la anul TOCMAI datorita acestor schimbari,si se aude ca sunt si alti constructori interesati. (Toyota,VAG?) Faptul ca ei tre sa mearga putin la consum,crede-ma,treaba asta se va intampla vreo 5-6 curse,dupa aia ceau,vor imbunatati consumul pana acea limita de 100kg/h le va ajunge relaxat toata cursa.Dar trebuie putin timp. Deja,fata de predictiile din iarna (multi spuneau ca vor ramane f multe masini fara gaz) sunt deja departe. Singurele minus-uri dupa aceasta revolutie tehnologica sunt look-ul dar mai ales sunetul.Insa cu turbo pe evacuare,nu prea ai cum sa ai sunet de exhaust. Vis-a-vis de piloti,nici unul din pilotii pe care i-ai enumerat nu mi se par lipsiti de talent,ba dimpotriva.Chiar si Vettel pe care chiar nu il suport.Asta nu inseamna ca nu ii recunosc meritele. Da,multi au profitat de avantajul tehnologic al echipelor din care fac parte si asta le-a dat un upper-hand in lupta cu altii,care au fost probabil mai talentati,dar asa e viata.Nu e dreapta. Asa vin randuite de sus Si sunt convins ca cineva de Sus se uita la F1 dupa titlul lui Kimi din 2007.Dumnezeu iubeste finlandezii nebuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Acum am vazut si eu intr-o stire ca Magnussen e pe 2 si nu intelegeam de ce. Dupa aia am citit ca l-au descalificat pe Ricciardo. Asta e... Next time Ma bucur foarte tare pt McLaren. La ce sezon au avut anul trecut, meritau si ei o revenire. Editat Martie 16, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Groaznic regulament! Accelereaza...nu accelera...da-i bataie....du-te incet ca ramai fara cox! Ai DRS....nu ai DRS! Ai 17.000 de tipuri de gume! Anul asta avem motoare de 3litri....la anul avem de 2.4....peste 2 ani de 1.6 turbo...peste 3 ani o sa avem motoare de 1000cc biturbo de pe motociclete...peste 4 ani vom avea motoare de 250cc cubi in 2 timpi cvadriturbo! Numa tampenii! Din 20 de masini numa 12 ajung la final restul crapa pe drum! Ai 5 motoare pe an...daca se aude naspa hai la boxe ca dupa aia nu mai ai cu ce mere cursa urmatoare! Formula 1 devine competitia pzidii! Pune in plm un regulament simplu! Masina are voie sa aibe greutatea de 700kg....ai 100litri de benzina.....motoarele sunt de 3 litri v10 si in rest doamne ajuta...fiecare se descurca! Sa vedem o competitie si intre producatori nu numai intre piloti! Nu vrei competitie intre producatoti...atunci fa ca la Moto2...pune Renault sau pe cine vrei tu sa faca motoarele sigilate si un producator de sasiuri si ciao calu'. Editat Martie 16, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 eu sper sa nu se ajunga chiar in halul asta si in motogp.... macar wsbk sa ramana mai "pur" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Groaznic regulament! Accelereaza...nu accelera...da-i bataie....du-te incet ca ramai fara cox! Ai DRS....nu ai DRS! Ai 17.000 de tipuri de gume! Anul asta avem motoare de 3litri....la anul avem de 2.4....peste 2 ani de 1.6 turbo...peste 3 ani o sa avem motoare de 1000cc biturbo de pe motociclete...peste 4 ani vom avea motoare de 250cc cubi in 2 timpi cvadriturbo! Numa tampenii! Din 20 de masini numa 12 ajung la final restul crapa pe drum! Ai 5 motoare pe an...daca se aude naspa hai la boxe ca dupa aia nu mai ai cu ce mere cursa urmatoare! Formula 1 devine competitia pzidii! Pune in plm un regulament simplu! Masina are voie sa aibe greutatea de 700kg....ai 100litri de benzina.....motoarele sunt de 3 litri v10 si in rest doamne ajuta...fiecare se descurca! Sa vedem o competitie si intre producatori nu numai intre piloti! Nu vrei competitie intre producatoti...atunci fa ca la Moto2...pune Renault sau pe cine vrei tu sa faca motoarele sigilate si un producator de sasiuri si ciao calu'. Nu e chiar asa,e mai complicat de atat.F1 era un sport foarte simplu,care odata cu interesul crescut a devenit mult mai complicat.Ca sa-ti faci idee de ce a devenit asa,cel mai bine sa te uiti la doc. ala numit simplu F1. In anii'70 era cam asa ceva,reguli ff simple. Dar a devenit imens de popular si de urmarit si drept urmare au crescut exponential si banii aruncati in el.Odata cu banii au venit si competitivitatea crescuta si tehnologia.Si de aici nevoia de reguli ff complicate,e adevarat. Pe de o parte publicul vrea sa vada batalii intre piloti,nu batalii intre ingineri.Pe de alta parte,fiind atat de urmarit (gandeste-te ca sunt peste suta de mii de oameni doar in tribune,nu mai zic de spectatiorii de la tv,care sunt milioane la fiecare transmisie),are parte de o expunere masiva,si de aici o gramada de firme care baga bani cu nemiluita in echipe DAR cer rezultate odata ce dau bani. E,si de aici nevoia continua de un "edge",o treaba,o smecherie,un avantaj asupra competitorului pt a avea masina cea mai buna.Pt ca stii ca daca ai masina cea mai buna si un pilot ok (nu cel mai bun,doar rapid si constant),vei avea titlul si de aici o gramada de publicitate si de bani. Si incercand sa creeze masini cat mai performante,inginerii exploateaza la maxim totul,de la regulament pana la resurse.Si de aia s-a creat necesitatea unui regulament care sa incerce sa limiteze aceste "creatii",si sa limiteze cumva bugetele,iar pe de alta parte sa stimuleze constructorii sa intre in acest sport pt a face cercetare care mai apoi sa se reflecte in masinile de serie. Pt ca se ajunsese in era Schumacher sa se mearga cu motoare speciale de calif,care durau 5-6 tururi si dupa aia erau aruncate,pt ca se ajunsese la bugete de peste 400 mil $ (Toyota),dar care practic erau nelimitate pe de o parte,in timp ce echipele din partea a doua a plutonului aveau bugete de 10 ori mai mici.Pt ca motoarele acelea de 3L V10 normal aspirate,intr-adevar,sunau pur si simplu dumnezeiesc,dar ca si tehnica erau 0,nestimuland astfel constructorii sa vina in F1. Pt ca F1 se prabusea sub greutatea proprie,si efectiv din 10 echipe vreo 6-7 erau amenintate de faliment,de aceea s-au luat aceste masuri. Masurile sunt bune,pt ca dau sansa echipelor de mijloc sa manance si ele o paine si incearca sa reduca bugetele si sa egalizeze sansele pe de o parte,iar pe partea cealalta sa incurajeze constructorii mari de masini (gen Honda,Toyota,probabil VAG,Ford prin Cosworth) sa vina,sa investeasca si sa se implice in acest sport.Bernie nu e prost. Daca s-ar reduce reg. la ce ai zis tu,ai vedea 3 echipe care castiga tot si in rest nimic,pot sa-l ia si pe mama lu tata lu Senna ca pilot echipele fara bugete mari ca tot nu castiga. Iar pe partea cealalta,daca s-ar transforma F1 in ceva monomarca,gen cupa Renault Series,iti dai seama ca interesul constructorilor mari ar fi 0 si de aici ar scadea si banii si popularitatea si tot. E o chestie ff complicata. Da,si mie DRS-ul mi se pare penibil.Sunetul s-a dus draq.Gumele alea sunt pur si simplu enervante.Dar toate astea sunt facute pt a nu mai avea perioade gen Schumacher 2000-2004,cand nu se mai uita nimeni la F1. Iar faza cu fiabilitatea si cu consumul e normala in primele 4-5 curse dupa o schimbare asa drastica de regulament.Sunt motoare si tehnologii netestate in curse,de la jum sezonului incolo o sa vezi ca nu mai are nici draq probleme cu gazul si rar cu fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Daca au mai fost postate imi cer scuze (nu am urmarit thread-ul decat sporadic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Daca au mai fost postate imi cer scuze (nu am urmarit thread-ul decat sporadic) Doar primul a mai fost. Referitor la al doilea clip, reflecta cel mai bine diferenta de sunet intre cele doua tipuri de motorizari. Totusi, parca V8-urile erau prea galagioase. La TV era bine, dar din cate se vede (si se aude), pe margine n-ai cum sa stai fara protectii la urechi. Chiar si in casti la mine, n-am putut sa ma apropii de volumul maxim cu sunetul V8. In realitate cred ca e dezastru... iti rupe timpanele In schimb, sunetul de V6 e mult mai silentios... sta lumea fara dopuri in urechi fara probleme. Cred ca un sunet undeva intre cele doua era cel mai perfect Adica ceva "smooth" ca V8-ul, dar la o intensitate mai mica + sunetul de la Turbo. Ce am mai remarcat in acel clip, e diferenta de sunet intre motoare. Cel mai bine se cunoaste cand trece Ferrari. Se aude altfel. Editat Martie 18, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Doar primul a mai fost. Referitor la al doilea clip, reflecta cel mai bine diferenta de sunet intre cele doua tipuri de motorizari. Totusi, parca V8-urile erau prea galagioase. La TV era bine, dar din cate se vede (si se aude), pe margine n-ai cum sa stai fara protectii la urechi. Chiar si in casti la mine, n-am putut sa ma apropii de volumul maxim cu sunetul V8. In realitate cred ca e dezastru... iti rupe timpanele In schimb, sunetul de V6 e mult mai silentios... sta lumea fara dopuri in urechi fara probleme. Cred ca un sunet undeva intre cele doua era cel mai perfect Adica ceva "smooth" ca V8-ul, dar la o intensitate mai mica + sunetul de la Turbo. Ce am mai remarcat in acel clip, e diferenta de sunet intre motoare. Cel mai bine se cunoaste cand trece Ferrari. Se aude altfel. V8 se auzea puternic spre deranjant. Dupa start, cand masinile erau grupate, te cam dureau urechile fara dopuri. In restul cursei nu prea simteai... decat a 2-a zi. La V10 in schimb era cam crima fara dopuri. V6-le nu doar ca mi se pare ca se aude prea incet, dar are tonalitate de aspirator. Am impresia ca se aude mai prost decat motoarele diesel din cursele de anduranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ca si sunet s-a cam dus draq toata treaba.Inteleg de ce au turbo si toate chestiile in plus,nu inteleg de ce 1.6L Un 2.0 parca era ceva mai normal. Bine,nu ca 2.0 ar fi sunat mai bine,tot ceva in genul asta ar fi fost,dar parca prea le-au castrat. Treaba nasoala e ca acel sunet distrugator era trademark-ul F1.Prin acel sunet pur si simplu criminal care te facea sa vrei sa fugi de acolo se distingea de orice alt sport cu motor. Da,deranjant,dar asta era si smecheria,de acolo era impresia de putere,sunetul era 60-70% din treaba.Da,era deranjant,suparator,pt ca era mult peste orice limita,dar asa trebuia sa fie. Cine il gasea prea deranjant,parerea mea e ca trebuia sa nu mearga la curse,ci sa urmareasca tenis sau badminton,acolo nu sunt probleme de genul asta. Cred ca vor pierde foarte multi spectatori din aceasta cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Sunetul ala demential era sufletul petrecerii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 DE acord ,fara sunet(v8,v1o) F1 e un F1 castrat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.