Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne ne....da-mi un exemplu cand a incercat AMG sa descalifice un pilot din competitie.

Wolffe e inteligent si are un edge....dar nu e asa japitza.

Horner insa....

i9mbw0c9axe71.jpg

A luat-o bine Verst.Noroc ca a mai putut continua cursa.Ii lipsea ceva downforce.

Link to comment
Share on other sites

Acum 33 minute, Method a spus:

Ne ne....da-mi un exemplu cand a incercat AMG sa descalifice un pilot din competitie.

Wolffe e inteligent si are un edge....dar nu e asa japitza.

Horner insa....

i9mbw0c9axe71.jpg

 

E drept, nu retin sa fi cerut descalificare, dar nici nu retin sa fi fost pusi in zid cu dauna totala. Dar retin multe comentarii si plangeri, nu degeaba "vorba lui Alonso" se plange Hamilton mereu. 

 

Da, nici eu nu sunt de acord sa cauti sa obti avantaje prin intimidare, dar aici s-a ajuns in F1.

Tot mai tare iti dau dreptate cand spui ca ar trebui interzise absolut toate comunicariile radio intre pilot/echipa, dar si intre echipa/FIA. Exceptie sigur, facand cele de securiate...multe din ele insa pot fi afisate pe volan.

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, cuki a spus:

Tot mai tare iti dau dreptate cand spui ca ar trebui interzise absolut toate comunicariile radio intre pilot/echipa, dar si intre echipa/FIA. Exceptie sigur, facand cele de securiate...multe din ele insa pot fi afisate pe volan.

Ai vazut ce a insemnat radio silence pt Ham?

S-a dus ca talanul singur la start.

Chiar spuneau cei de pe sky a fost o mare greseala ce ar fi putut fi evitatata daca nu ar fi avut radio silence pe formation lap.

 

Iti dai  seama ce inseamna asta pt toata cursa?Ar fi....genial.

Tati va descurcati.

Aia inseamna de fapt sa pilotezi masina singur si neajutat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 30 minute, Method a spus:

Ai vazut ce a insemnat radio silence pt Ham?

S-a dus ca talanul singur la start.

Chiar spuneau cei de pe sky a fost o mare greseala ce ar fi putut fi evitatata daca nu ar fi avut radio silence pe formation lap.

 

Iti dai  seama ce inseamna asta pt toata cursa?Ar fi....genial.

Tati va descurcati.

Aia inseamna de fapt sa pilotezi masina singur si neajutat.

 

Nu a fost radio silence, pentru ca nu e vazuta ca formation lap un restart dupa steag rosu. 

Cel putin asta am inteles din declaratiile lui Ocon, care a spus explicit ca a vb mult cu echipa in acel formation lap, fix din cauza ca nu era radio silence.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Method said:

A luat-o bine Verst.Noroc ca a mai putut continua cursa.Ii lipsea ceva downforce.

 

Conform RedBull, avea mai puțin downforce decât Mick Schumacher. Cam atât.

 

Sper să nu câștige Hamilton campionatul. Ar fi conjunctural și nemeritat.

Link to comment
Share on other sites

On 02.08.2021 at 11:22, l.u.v said:

Da, este simplu să pleci ultimul, să mai faci un schimb în plus de gume, apoi să recuperezi depășind mașină după mașină pe un circuit de karting, apoi să te chinui să mai depășești cu gume tocite un fost campion mondial 🙄

Lucru la îndemâna oricui. 

 

Puțin subiectivă analiza. Mercedes a avut cea mai bună mașină la Hungaroring, s-a văzut din quali. Hamilton a schimbat strategia din mers tocmai pentru că nu reușea să depășească adversari și era blocat în pluton. Iar în cadrul duelului, gumele obosite erau pe monopostul lui Alonso.

 

Ar fi câștigat fără eroarea strategică (una care nu a fost atât de mare dealtfel) de la început? Cel mai probabil. Ar fi terminat Verstappen pe doi dacă nu era tractoristul Bottas? La fel de probabil. M-a bucurat cursa în sine (de obicei e snoozefest la Hungaroring pe uscat), dar să ne oprim aici.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, cuki a spus:

Nu a fost radio silence

Asa au spus cei de la Sky.O sa mai reiau odata sa vad.

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Sper să nu câștige Hamilton campionatul. Ar fi conjunctural și nemeritat.

Eu cred ca daca oricine castiga va fi meritat.Esti foarte fanboy al olandezului.

Titlul lui Mir de anul trecut din motogp e eminamente conjunctural - daca MM nu se accidenta,Mir nici nu mirosea titlul - il face mai putin meritat asta?

Cel mai "nemeritat" campionat a fost cel al lui Button,dar si acolo a meritat echipa.E un efort comun,asta chiar e sport de echipa desi nu pare.F1 101.

Aici insa....Ham va avea un cuvant greu de spus in eventualitatea castigarii campionatului.Mult mai greu decat Button in 2009.

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Puțin subiectivă analiza. Mercedes a avut cea mai bună mașină la Hungaroring, s-a văzut din quali. Hamilton a schimbat strategia din mers tocmai pentru că nu reușea să depășească adversari și era blocat în pluton. Iar în cadrul duelului, gumele obosite erau pe monopostul lui Alonso.

 

Ar fi câștigat fără eroarea strategică (una care nu a fost atât de mare dealtfel) de la început? Cel mai probabil. Ar fi terminat Verstappen pe doi dacă nu era tractoristul Bottas? La fel de probabil. M-a bucurat cursa în sine (de obicei e snoozefest la Hungaroring pe uscat), dar să ne oprim aici.

Deloc subiectiva.AMG-Ham au fost ultimii tantalai dar apoi au fost magistrali.

Ham a reusit un quali perfect (si l-a si futat pe Perez in Q3 si mai mai si pe Verst),pole ul i-a permis sa aiba un start curat si fara incidente.

Apoi AMG a comis-o magistral la restart (dimpreuna cu Ham ca la cata exp are trebuia sa reactioneze fara sa il traga echipa la pits) - btw eroarea strategica a fost nu mare ci huge - 15-20s pierdute lejer prin acea eroare dar si mai important - track position - from first to last pe un circuit unde depasirile sunt aproape de Monaco ca si dificultate - ce ar putea fi mai rau???.

Daar...au reusit sa o intoarca fantastic - acel undercut atat al lui Ricci cat si al lui Verst a fost magistrala.

In concluzie Hungaro a fost briliant pt AMG-Ham au aratat cat de puternici sunt.

Verst nu a putut da replica...intradevar nu prea a fost vina lui (daca se califica pe 1 insa altfel statea tot nu?).

 

Si inca una - nu stiu daca Verst iesea pe 2 pt ca tocmai ai laudat cu osanale masina AMG - s-ar fi putut ca cei 2 AMG sa defileze in fata RB.Startul prost si prostia lui Bottas au fost datorate clar asfaltului umed.In ipoteza pe care ai emis-o cu asfalt uscat - Bottas cred ca ar fi reusit sa isi mentina linistit pozitia.

 

Si tot nu mi-a raspuns nici unul din cei care la Silverstone sustineau ca Ham a facut o mare greseala mentinandu-si trasa cum de nu a zis nimeni nimic la fix aceeiasi faza petrecuta pe Hungaro intre MSC si Verst.Nici macar Horner n-a carait - n-a facut comisii n-a cerut apeal'uri...pai?

E fix aceeiasi faza la indigo,doar ca VErst n-a tras peste MSC cum a tras peste Ham...

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fan Verstappen, dar m-am săturat să-l văd pe #44 cum câștigă titluri pe linie datorită, în mare parte, materialului superior. Pentru prima dată din 2014 încoace Mercedes are un adversar pe măsură și cuplul Merc-Ham scârțâie rău. Mi-ar plăcea să văd pe oricine altcineva câștigând titlurile anul ăsta.

 

20 minutes ago, Method said:

Apoi AMG a comis-o magistral la restart (dimpreuna cu Ham ca la cata exp are trebuia sa reactioneze fara sa il traga echipa la pits)

 

Absolut deloc. A fost o alegere strategică. În momentul respectiv radarul meteo arăta un nor de ploaie consistent îndreptându-se spre circuit. Am vorbit cu cineva care a fost la cursă și mi-a confirmat: jumătate de cer era complet întunecat. Ocon și Alpine au pariat pe o strategie diferită. Cei din spatele lui nu a făcut decât să urmeze mașina din față pentru a-și apăra poziția. Efect domino.

 

Mai mult, Hamilton ar fi pierdut cel mai probabil prima poziție oricum: boxa Mercedes este prima, și ar fi trebuit să aștepte să treacă tot plutonul de el ca să poată ieși fără a risca un unsafe release

 

Magistrala aia despre care vorbești nu a fost decât o soluție de avarie care le-a ieșit foarte bine.

 

28 minutes ago, Method said:

Si tot nu mi-a raspuns nici unul din cei care la Silverstone sustineau ca Ham a facut o mare greseala mentinandu-si trasa cum de nu a zis nimeni nimic la fix aceeiasi faza petrecuta pe Hungaro intre MSC si Verst.Nici macar Horner n-a carait - n-a facut comisii n-a cerut apeal'uri...pai?

E fix aceeiasi faza la indigo,doar ca VErst n-a tras peste MSC cum a tras peste Ham...

 

Situații diametral opuse: alt tip de viraj (lent), depășire pe exterior, în momentul contactului Verstappen era cu jumătate de mașină și fața lui Schumacher. Nu are nicio relevanță comparația.

 

În schimb nu am putut să nu observ absoluta penibilitate a mesajului radio a lui GodBlessBLM când Alonso s-a apărat agresiv în virajul 4: "At that speed it's so dangerous!". Păi bine mă campionule mă, când riști tu să ți-o iei în freză și ești pe exterior de ce te caci pe tine? De ce o dăm cu dublu standard? Absolut jalnic.

Link to comment
Share on other sites

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

Nu sunt fan Verstappen, dar m-am săturat să-l văd pe #44 cum câștigă titluri pe linie datorită, în mare parte, materialului superior. Pentru prima dată din 2014 încoace Mercedes are un adversar pe măsură și cuplul Merc-Ham scârțâie rău. Mi-ar plăcea să văd pe oricine altcineva câștigând titlurile anul ăsta.

Si eu m-am saturat,dar nu vreau sa vad zambetul arogant al lui #33.

Nu - nu cred ca are un adversar pe masura.Honda nu e deloc (dar deloc) la nivelul AMG iar track-team'ul AMG mi se pare putin superior.Iar Verst ne dovedeste (usor usor) ca e inferior ( nu ca viteza ! - ca viteza probabil e superior dupa cum s-a si laudat , ci ca racecraft).

Cuplul Merc-Ham mere atza.

Si mie mi-ar placea sa vad ca Ham ia bataitza (cum i-a dat-o Rosberg in 2016) - dar nu asa.Nu cu manevre nu cu "nu te-ai dat la o parte cand am trecut eu,deci ne-ai stricat masina si ne-ai pus in pericol si trebuie sa te descalificam".Nu cu politics.Dar eu nu cred ca Verst-RBR ii vor bate.Efectiv nu pot,sunt inferiori - si unii si altii.

Acum 59 minute, PzKpfW a spus:

A fost o alegere strategică.

 

Magistrala aia despre care vorbești nu a fost decât o soluție de avarie care le-a ieșit foarte bine.

A fost o alegerea strategica proasta.Nu proasta ci penibil de proasta.Rezolvarea "alegerii strategice" - geniala insa.

Cand iti iese e stiinta,cand nu iti iese e prostie.Rezultatul spune intotdeauna cine are dreptate,indiferent de mijloace.AMG nota 20 pt comeback.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Situații diametral opuse: alt tip de viraj (lent), depășire pe exterior, în momentul contactului Verstappen era cu jumătate de mașină și fața lui Schumacher. Nu are nicio relevanță comparația.

Ete fleosc - era virajul lent de aia e diametral opus.Mhmm...erau fix aceleasi pozitii.Verst n-a mai taiat-o ca stia ce se va intampla.Simplu.

Vorba lui Alonso - nu pot disparea toti cand treci tu pe langa ei.

Ba chiar MSC a fost si agresiv - nu i-a lasat spatiu aproape deloc pe ext.Nu cred ca se putea incadra acolo chiar daca reusea sa-si tina trasa.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

În schimb nu am putut să nu observ absoluta penibilitate a mesajului radio a lui GodBlessBLM când Alonso s-a apărat agresiv în virajul 4: "At that speed it's so dangerous!". Păi bine mă campionule mă, când riști tu să ți-o iei în freză și ești pe exterior de ce te caci pe tine? De ce o dăm cu dublu standard? Absolut jalnic.

:agree: Dar iarasi vorba lui Alonso - Hamilton intotdeauna se plange.E ceva penibil dar cu care suntem obisnuiti.De la Vettel :crack:

Dar macar Wolff nu depune contestatii.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Method a spus:

Nu - nu cred ca are un adversar pe masura.Honda nu e deloc (dar deloc) la nivelul AMG iar track-team'ul AMG mi se pare putin superior.Iar Verst ne dovedeste (usor usor) ca e inferior ( nu ca viteza ! - ca viteza probabil e superior dupa cum s-a si laudat , ci ca racecraft).

 

Eu am spus de multe ori...ca sa-l bati pe Hamilton si pe Mercedes, ai nevoie de masina/pilot care sa fie cu minim 1 sec mai rapida pe tur. 

RedBull e cam cu 0.5 sec mai rapid...dar nu in toate circumstantele. 

Mai pui si faptul ca Hamilton are Locotenent, iar Perez chiar daca se vrea a fi locotenent pentru Max, abia acuma daca intelege monopostul. Plus ca lui Perez ii lipseste "experienta" de vioara a 2-a, iar Bottas...chiar daca e un pilot de mana a 2-a, e locotenent de prima mana. Nici nu stiu daca nu era mai bine sa-l ia pe Alonso la RedBull sau pe Hulkenberg in locul lui Perez. 

 

In mare nu cred ca este neaparat pierdut acest titlu...pana la urma, ultimele 2 curse au fost influentate de factori nefavorabili pentru RedBull. Fara abandonuri si accidente, posibil ca RedBull sa fi fost inca bine in fata celor de la Mercedes, chiar daca terminau in urma lor. 

 

Acuma e 1 luna de pauza, dupa care vin niste circuite care au toata posibilitatea sa produca surprize care ori maresc diferenta, ori inclina din nou balanta. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, cuki a spus:

 

 

Acuma e 1 luna de pauza, dupa care vin niste circuite care au toata posibilitatea sa produca surprize care ori maresc diferenta, ori inclina din nou balanta. 

asteptam cu nerabdare sa reinceapa!!

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Method a spus:

Dar macar Wolff nu depune contestatii.

 

parca recent toto a plans vreo 2 luni de zile cu aripa aia prea flexibila

asta pana a venit horner cu filmarea aripii mercedes, dupa, batista pe tambal

 

pare ca mereu doar ultimul scandal conteaza, ca niciodata nu s-a mai vazut asa ceva

marele circ se repeta aproape identic in fiecare an de zeci de ani

Edited by prafrau
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...