prafrau Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 Acum 3 ore, l.u.v a spus: Băi, dar eu tot nu înțeleg o chestie, cum naiba a luat atâtea secunde avans Hamilton cu bucata aia de eleron rupt? Aia nu a contat? in penultimul tur diferenta dintre ei era de 8.5 secunde, la sfarsitul cursei a fost de 6.8 a parut ca verstappen a incercat un tur rapid in ultimul tur pe care l-a abandonat undeva pe sectorul 3 asta sau i s-a spus de la boxe sa accelereze ca e posibil sa primeasca alte penalizari de cand a fost depasit de hamilton pana atunci a mers evident la conservare de cauciucuri si motor oricum pierdea cam 0.3 pe linia dreapta de la start, era clar ca daca hamilton ajunge in fata nici cu drs nu are ce sa-i faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 1 minute ago, prafrau said: in penultimul tur diferenta dintre ei era de 8.5 secunde, la sfarsitul cursei a fost de 6.8 a parut ca verstappen a incercat un tur rapid in ultimul tur pe care l-a abandonat undeva pe sectorul 3 Nah, oricum știa că nu are șanse. În ultimul tur Hamilton a fost cel care a încetinit, după ce i s-a confirmat de la standuri că Max nu mai poate face tentativă de FL (cu schimbare de gume) pentru că nu avea distanța necesară în spate. Până în acel punct, Hamilton a fost pe full attack tocmai pentru a se apăra de o eventuală tentativă din partea lui Verstappen, motiv pentru care scotea recorduri pe bandă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 6, 2021 Admin Share Postat Decembrie 6, 2021 Acum 24 minute, PzKpfW a spus: Legat de Ocon, s-a luat în considerare clasamentul din momentul neutralizării - când ordinea era VER - OCO - HAM. Verstappen a trebuit să revină în spatele lui Hamilton și a implicit a pierdut două poziții. Hamilton era deja în spatele lui Ocon, unde a și rămas pentru restart. Aici nu mi s-a părut că au judecat deloc ok. Hamilton a ajuns pe 3 deoarece Verstappen a șuntat curbă aia si era să-l lovească, așa încât a încetinit și Ocon l-a depășit. Logic era să se plece în aceasi formulă de dinaintea incidentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 Eu știam că se ia ordinea de la sfârșitul ultimului tur COMPLET dinaintea . Care tur nu a fost. Aia cu messi pe radio e genu' "boss, cedați voi poziția să nu vă ardă garda". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 11 minutes ago, l.u.v said: Logic era să se plece în aceasi formulă de dinaintea incidentului. Asta ar fi penalizat toată grila în mod indirect doar pentru un incident între primii doi piloți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 Face ce face Sainz si puncteaza. Sa vedem ce aduce 2022 pentru Ferrari. Asta s-a dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 28 minutes ago, therocketscientist1 said: Face ce face Sainz si puncteaza. Punctează dar tot e în urma lui Leclerc. Iar în cursă s-au cam șicanat. Și cam greșește în Practice și Quali. 29 minutes ago, therocketscientist1 said: Sa vedem ce aduce 2022 pentru Ferrari. Dacă nu vine titlul, aduce demisia lui Binotto. Nici nu prea știu cine e tipul, dar e amuzant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 (editat) Un singur lucru nu-l inteleg, dupa incidentul in care Verst revine asupra lui Ham in primul viraj, de face una ca la Interlagos, cu revenire total aiurea si cu aproape acrosaj la Ham, sus pe grafica a scris ca incidentul este ''noted'' si deobicei asta se traduce intr-un avertisment, ceva de genul ''nu mai repeta figura ca ti-o iei, suntem cu ochii pe tine max'', dar echipa in frunte cu Horner decide aproape instantaneu sa cedeze ei pozitia de draguti ce sunt (nu venise nici o informare oficiala in acest sens si deobicei se asteapta asta), lucru care nu prea se face asa de la sine, in cel mai rau caz, incerci o desprindere si speri sa fie suficienta ca in cazul adaugarii de secunde in plus, sa-ti fie suficient avantajul creat si sa-ti mentii pozitia, dar ma repet, nu a fost sub investigatie, decat dupa impactul de pe linia dreapta, care a fost mega ciudat din partea lui Max, te duci pe exterior si incet dar sigur te pui pe mijloc, ba chiar putin mai mult catre interior, ca sa blochezi cam orice incercare de trecere. Si dupa impact ce a facut Max, ii da gorneta, pai nu trebuia sa-i cedezi pozitia? Acum ce faci? Te-ai sucit? A cautat impactul, din punctul meu de vedere, urat si total nesportiv. Editat Decembrie 6, 2021 de Valentino Rossi VR46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 6, 2021 Share Postat Decembrie 6, 2021 "Incident noted" se traduce prin "luat în considerare". Urma să fie investigat. Dealtfel Verstappen a și primit 5s penalizare pentru manevră. Plus încă 10 pentru manevra cu frânatul. Și a trebuit să cedeze de 2 ori poziția. Și totuși a terminat pe 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Am să-ți răspund la punctele obiective. 2 - Nu a fost o negociere, ci o avertizare: Michael Masi (directorul de cursă) le-a sugerat celor de la Red Bull să cedeze poziția. Dacă ar fi refuzat, incidentul ar fi fost trimis stewarzilor pentru analiză. Având în vedere modul imprevizibil în care se iau deciziile la acest nivel, rezultatul ar fi putut varia între "no further action" și ceva penalizare de 10s pentru Verstappen. Cei de la Red Bull au ales să-l asculte pe Masi. Legat de Ocon, s-a luat în considerare clasamentul din momentul neutralizării - când ordinea era VER - OCO - HAM. Verstappen a trebuit să revină în spatele lui Hamilton și a implicit a pierdut două poziții. Hamilton era deja în spatele lui Ocon, unde a și rămas pentru restart. 3 - La VSC nu intră un Safety Car fizic pe circuit, în rest regulile normale de SC se aplică (nu se depășește, se merge în ritm redus). Pentru a dicta ritmul sub VSC, FIA stabilește timpul mediu al unui tur pe fiecare circuit în parte, la care adaugă 30%. Piloții nu trebuie să fie sub (i.e. mai rapizi decât) acel timp pe tur. Timpul sub VSC nu se calculează o dată pe tur ci este monitorizat în mod constant prin GPS și prin senzori la nivelul circuitului (sunt între 30 și 40 de puncte de control pe fiecare circuit). Piloții au în mod constant afișat pe volan delta-ul față de acel timp calculat. În mod evident, nu poți fi tot timpul fix sub acel timp de referință, încerci doar să te apropii cât mai mult posibil de el. La fel ca la un SC normal, pilotul din față este avantajat, el dictând când și cum accelerează. 4 - Din momentul în care este mai avantajos să iei inițiativa. În acel caz era evident ce avea să urmeze. 5 - În orice cursă încheiată/oprită după parcurgerea a mai puțin de 75% din distanța stabilită inițial se acordă jumătate din punctele aferente. Nu este pentru prima dată când se întâmplă. Dacă spui că te-ai mai uitat la F1 în trecut poate-ți aduci aminte de cursa din 2009 din Malaysia - și au mai fost și altele. În cazul de față zecimalele au apărut după "cursa" din Belgia de anul ăsta care a fost un fiasco total: din cauza ploii abundente s-au efectuat doar câteva ture (și doar 1 complet), toate în spatele SC-ului. Practic nu a fost nicio tură "de concurs" însă s-a considerat cursa ca fiind începută dar terminată cu mai puțin de 75% din distanță parcursă. În consecință, Verstappen (locul 1), Hamilton (locul 3) și Carlos Sainz Jr. (locul 10) au primit 12.5, 7.5 și 0.5 puncte respectiv (în loc de 25, 15 și 1 în mod normal). 6 - Prima cursă în Arabia Saudită, circuit nou, comisari de traseu cu 0 experiență. Au primit ceva îndrumări și ajutor de la confrații din Bahrain, dar se pare că nu a fost destul. Merci mult pntru lamuriri. La aia cu stabilirea grilei cu Ocon in pol am intls, e logic. De vreo cursa cu jumatati de punct nu-mi mai aduc aminte. Dar am inteles regula. Pe VSC nu pricep o chestie: n-ar trebui sa stabileasca primul ritmul si ceilalti sa se alinieze in spatele lui? Adica de ce Ham nu s-a lipit de MV si gata? El a pierdut vreo doua secunde fata de MV intre inceputul VSC si sfarsitul ei. Doar n-a fost atent? Acum 11 ore, l.u.v a spus: Aici nu mi s-a părut că au judecat deloc ok. Hamilton a ajuns pe 3 deoarece Verstappen a șuntat curbă aia si era să-l lovească, așa încât a încetinit și Ocon l-a depășit. Logic era să se plece în aceasi formulă de dinaintea incidentului. Exact asa ma gandeam si eu. Ocon a ajuns primul doar datorita grseliinlui MV. Practic a fost si Ham penalizat cu un loc din cauza lui MV. Si mie mi se parea logic sa se plece cu grila de la primul REstart, ca inainte de aia a fost ultimul tur complet. Daca Ham nu reusea sa treaca de Ocon pana la sfarsitul cursei pierdea puncte.. Dupa ochiul meu MV a facut antijoc toata cursa, inclusiv cand a fost primul. OK, asta nu e sanctionabil, teoretic, dar tot magarie e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: Dupa ochiul meu MV a facut antijoc toata cursa, Michael Schumacher reincarnat 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: Pe VSC nu pricep o chestie pe SC clasic toti se aliniaza frumos dupa safety car si merg in acel ritm pe VSC toti reduc viteza cu aprox 40% , dar raman ecarturile dintre masini, deci teoretic daca ti-ai construit un avans de X secunde, pe VSC nu le pierzi, cum le-ai pierde pe SC clasic, unde se formeaza plutonul dupa safety car Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 36 minute, apriliacluj a spus: Michael Schumacher reincarnat pe SC clasic toti se aliniaza frumos dupa safety car si merg in acel ritm pe VSC toti reduc viteza cu aprox 40% , dar raman ecarturile dintre masini, deci teoretic daca ti-ai construit un avans de X secunde, pe VSC nu le pierzi, cum le-ai pierde pe SC clasic, unde se formeaza plutonul dupa safety car Aha, asa ma gandeam si eu, avantaj pentru cine s-a distantat de urmaritor. Dar chiar zice regulamentul asta, adica ca n-ai voie sa te apropii mai mult decat erai initial? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 40 minute, apriliacluj a spus: Michael Schumacher reincarnat Ar vrea wax! Doar că ăla, că vă e antipatic sau nu, a fost un mare campion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 6 minute, Speedy.K a spus: Dar chiar zice regulamentul asta, adica ca n-ai voie sa te apropii mai mult decat erai initial? da, sunt monitorizate distantele, timpii, vitezele Acum 3 minute, ENEOS a spus: , a fost un mare campion. hai sa ramanem acolo ca a fost campion hai, unul bunicel, treaca de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Ceea ce wax nu e, și nici nu se întrevede să fie! Rămâne doar bunicel și f arogant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 +1!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 mai ales daca atunci in 2018 Vettel acasa in Germania nu o trantea de gard.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 24 minute, cuki a spus: De parca ar fi avut cineva vreo sansa de 7 ani incoace. Exceptie Ferrari cu Vettel Ferrari cu un pilot bun,nu cu Vettel....care s-a vazut ce frumos a umplut-o de sange la primii picuri de ploaie,"esuand" si masina pe pietris si orice sansa la campionat in acel an. Vettel IV...alt produs al scolii RB,care odata ce n-a mai avut un masiv avantaj tehnic ne-a aratat "clasa" sa - acum ia bataita de la Stroll in timp ce Alonso la 40 de ani mai impusca cate un podium. Din acest punct de vedere macar Verst,chiar daca nu are 4 titluri mondiale,il consider 3 clase peste Vettel IV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 ca si pilot o fi cu 3 clase peste Vettel, (bine, asta ne va arata timpul), dar ca si caracter e DEJA muuuult sub el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Da,asa e,am uitat ca Vettel e un super pilot si Alonso "cu o masina superioara" e praf. Greseala mea. Nu o sa mai fac afirmatii partinitoare si fara sens despre marele maestru Vettel IV...il las pe el sa vorbeasca pe circuit,ca asa de bine vorbeste...ca un cvadruplu campion mondial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 4 hours ago, Speedy.K said: Aha, asa ma gandeam si eu, avantaj pentru cine s-a distantat de urmaritor. Dar chiar zice regulamentul asta, adica ca n-ai voie sa te apropii mai mult decat erai initial? Nu ai cum. Toată lumea încearcă să fie cât mai aproape de acel timp de tur mediu +30%. Dacă ar fi încercat să se apropie de Verstappen, Hamilton ar fi fost sub acel delta definit de regulament. Aici este și unul dintre scopurile VSC: să mențină distanțele dintre piloți (nu este o știință exactă, dar e mult mai bine decât să se compacteze tot plutonul). Primul pilot este avantajat pentru că dictează modul în care se accelerează și-și poate genera astfel un atu. La fel se întâmplă și la SC normal, la restart. 3 hours ago, apriliacluj said: mai ales daca atunci in 2018 Vettel acasa in Germania nu o trantea de gard.... A fost o greșeală majoră, dar nu acolo a pierdut Vettel titlul în 2018. În general performanța celor de la Ferrari a scăzut dramatic după pauza de vară, iar Vettel a mai reușit o singură victorie în a doua parte a campionatului. În același timp, Hamilton a câștigat 6 curse. Din punctul meu de vedere Vettel a fost mai aproape de titlu în 2017 - dar și atunci performanța și mai ales fiabilitatea celor de la Ferrari a lăsat de dorit în a 2-a parte a sezonului. Oricum nu ar fi câștigat titlurile alea. Mercedes au fost superiori dacă te uiți la campionate per total. 3 hours ago, cuki said: Eu sincer nu stiu ce s-ar fi intamplat daca lua acel titlu, avand in vedere ca Ferrari umbla cu matza in sac. Poate intr-un fel bine ca nu l-a luat. Just. Mare scandal. 3 hours ago, Method said: acum ia bataita de la Stroll in timp ce Alonso la 40 de ani mai impusca cate un podium. Cum s-a spus, Vettel are deja un podium în acest sezon - un loc 2 (iar pe circuit a obținut chiar două). Mai impresionant decât locul 3 al lui Alonso, având în vedere performanța generală a celor de la Alpine față de Aston Martin. În același timp, cea mai bună clasare a lui Stroll este un loc 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 (editat) Ce nu am inteles in toata golania dintre Ham si MV a fost faza cu franarea/ proptitu in kur. De ce Ham nu l-a depasit furtunos pur si simplu cand ala a incetinit? Chiar daca nu te prinzi ce l-a apucat. Ca loc era. Adica... te chinui sa-l ajungi si sa-l depasesti pe unu si cand ala o lasa lesinata tu nu treci urgent de el?! Sau de fapt nu vroia sa depaseasca ci sa il tatoneze din spate si sa-l arda pe final? Editat Decembrie 7, 2021 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Pentru ca facut o golaneala S-a lasat depasit inainte de pct de masurare DRS Putea deschide DRS-ul dupa ce il depasea Hamilton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2021 Admin Share Postat Decembrie 7, 2021 Cred că mai degrabă nu se aștepta și a fost luat prin surprindere o fracțiune de secundă de încetinirea bruscă. Bine, el a explicat altceva, dar e vrăjeală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Se uita in telefon Hamiltonul si n-a vazut ca ala din fata a pus frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.