Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

Nu a încetinit pentru steagul galben din Q3. Dar a făcut o super cursă din nou: locul 2 și fastest lap, cu plecare de pe 7. În același timp, Red Bull nu vor reuși să câștige titlul doar cu "damage limitation" - o sintagmă pe care Horner a folosit-o pentru al doilea week-end la rând.

 

Eroul zile este totuși Alonso: locul 3. Pérez n-a avut nici strategia fericită, dar și-a stricat cursa ieri când n-a reușit să ajungă în Q3.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lasă-l că e bătut de soartă și de dumnezeu. Pleacă prost, nu știe să depășească și n-are nici noroc.

 

Toto tocmai a spus că nu au folosit motorul nou luat în Brazilia aici. În Arabia Saudită este o linie dreaptă lungă. Restul se subînțelege.

Link to comment
Share on other sites

Cursa fara istoric.

In rest remarc super podiumul lui Alonso - inca o data isi arata clasa.Daca mai era nevoie.Si-a aratat putin si coltii la Verst pe primele viraje cand Verst (care btw a recuperat superb la start) a incercat sa treaca pe langa el,iar Verst a batut in retragere.Se pare ca Alonso inca "stie cu mingea" :bounce:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred că a fost o mișcare foarte agresivă din partea lui Alonso acolo, pur și simplu nu se aștepta să-l găsească pe Verstappen în acea poziție. Am urmărit o explicație bună din partea lui Di Resta legată de situație: între virajul 1 și 2, Max a reușit să-și plaseze foarte bine monopostul astfel încât să nu aibă pe nimeni în față. Era în afara trasei ideale, dar avea calea liberă și apăsare aero optimă, motiv pentru care a reușit să progreseze rapid (asta și faptul că a avut un start foarte bun).

Link to comment
Share on other sites

Nu știu de ce de ne.ce dar Verst a avut start avion.Bravo lui.

Chestia e ca atunci când s.a întâlnit cu Alonso....iarăși...de ce...se aștepta nu se aștepta...Alonso a venit la mm la intimidare și Verst a batut în retragere.

Ok e și normal - Verst avea totul de pierdut în cazul unui contact,Alonso nimic.

Dar e și chestia de experiență- spaniolul e un pilot înăsprit în dueluri roata la roata.

Ceea ce Hamilton....cu tot respectul...nu prea e.

Link to comment
Share on other sites

am vazut doar rezumatul cursei, dar se vede de la o posta ca Mercedesul are masina cu 10% mai buna decat RedBull, iar RedBull cu min. 20% mai buna decat urmatorii. 

Erau efectiv la alt nivel. 

Nu stiu ce a fost cu Perez, de ce au mai schimbat odata gumele, dar cred ca au pierdut un podium prin manevra respectiva. Intradevar, daca aveam un SC, Perez avea sanse sa castige.

 

Cred ca batalia se va da pana in ultima runda, in Abu Dhabi...in Arabia nu vad sa aiba vreo sansa RedBull pe acele linii drepte. Posibil sa vedem insa niste motoare schimbate

Link to comment
Share on other sites

interesant, a fost o rocada la casele de pariuri, Manelistul are deja prima sansa cu 1.65 iar Wax 2.2

desi probabilistic / statistic vorbind, as zice ca nu sunt multe sanse sa termine inca de 2 ori Manelistul in fata lui Max (deci de 4 ori la rand in total...)

Edited by apriliacluj
Link to comment
Share on other sites

Acum 57 minute, apriliacluj a spus:

interesant, a fost o rocada la casele de pariuri, Manelistul are deja prima sansa cu 1.65 iar Wax 2.2

desi probabilistic / statistic vorbind, as zice ca nu sunt multe sanse sa termine inca de 2 ori Manelistul in fata lui Max (deci de 4 ori la rand in total...)

 

Eu chiar nu stiu ce sa zic. Arabia pare pe foaie circuit clar Mercedes...dar Bottas e blana, asa ca Max poate termina din nou pe 2. Momentan Max are 8 puncte in fata, asta ar insemna (in functie de cine ia fastest lap) pot intra la egalitate de puncte (daca ia Ham loc 1 si fastest lap), sau Max cu 2 puncte avantaj. 

 

Yas Marina, e favorabil celor de la RedBull...plus ca se depasea extrem de greu, DAR l-au rearanjat, iar acuma are 2-3 linii drepte care avantajeaza Mercedesul. In teorie seama cu Cota, unde RedBull era clar avantajata.

 

image.thumb.png.372e625380b2455fec41f89c7f454426.png

 

Dar multe se pot schimba, Arabia Saudita e circuit oarecum stradal, ceea ce poate creste sansa unuia sau mai multor SC...

 

Link to comment
Share on other sites

 

Cica Horner face spume ca aripa spate a AMG flexeaza prea mult pe liniile drepte deschizandu-se simtitor fara ca DRS ul sa fie angrenat.

AMG insa a trecut niste teste suplimentare ale aripii pe care nu era obligata sa le faca special pt a se vedea flexul care e in limitele regulamentului.Si nici camerele live nu vad vreun flex...Horner insista insa ca au un deficit prea mare pe linia dreapta fata de AMG,dar s-a linistit cand a vazut timpii de la ultima cursa si a decretat ca dupa ce a facut el scandal AMG a "revenit" la legalitate si diferenta de viteza pe sf liniei drepte e ca mai inainte....uita insa ca pe ultimul circuit AMG n-a folosit motorul nou de la Interlagos,ci unul vechi din Turcia.

S-ar putea ca insusi puterea motorului sa ii dea cu virgula lui Horner.

Cam multe complaints are Horner acum pe final.

Link to comment
Share on other sites

Flexeaza.Probabil nu ai vazut tu imaginile.

Problema este in a demonstra ca-i ajuta sa dezvolta puterea aia suplimentara.

Trebuiesc teste ample,sofisticate.Cam greu de facut de FIA.Mai ales acum pe ultima suta de metrii.

Poate nu stii sau poate stii,motoarele sunt identice.Adica asta 5 este la fel ca 4,3,2,1.Nu are de unde sa scoata putere in plus peste cele anterioare cand erau noi.Asta este dilema nu numai a lui Horner ci a mai toata lumea. O spun cam toti mai mult sau mai putin voalat.

In fapt nimeni nu are curajul sa-i acuze pe Mercedes ca au manarit motorul sau ceva care-i ajuta sa aive supercaii aia putere.Mai multi fata de motoarele celelalte.In teorie identice cu asta plin de steroizi.

Link to comment
Share on other sites

Pai fix asta e smecheria la Mercedes, au motoarele 4 si 5 identice, dar cu uzura mai mica si le ruleaza aproape de modul de calificare si in cursa. De aici rezulta puterea suplimentara, scrie pe larg in articolul de mai jos ce diferente de putere sunt estimate intre Honda si Mercedes si ce viteze maxime au avut in Brazilia.

 

https://www.pitstops.ro/2021/11/15/marele-premiu-al-braziliei-2021-review-inca-nu-s-a-terminat/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Exact.

 

Imi place ca unii nu inteleg nimic dar explica altora :

La 25.11.2021 la 23:39, adiy32 a spus:

Flexeaza.Probabil nu ai vazut tu imaginile.

Problema este in a demonstra ca-i ajuta sa dezvolta puterea aia suplimentara.

Trebuiesc teste ample,sofisticate.Cam greu de facut de FIA.Mai ales acum pe ultima suta de metrii.

Poate nu stii sau poate stii,motoarele sunt identice.Adica asta 5 este la fel ca 4,3,2,1.Nu are de unde sa scoata putere in plus peste cele anterioare cand erau noi.Asta este dilema nu numai a lui Horner ci a mai toata lumea. O spun cam toti mai mult sau mai putin voalat.

In fapt nimeni nu are curajul sa-i acuze pe Mercedes ca au manarit motorul sau ceva care-i ajuta sa aive supercaii aia putere.Mai multi fata de motoarele celelalte.In teorie identice cu asta plin de steroizi.

Nu FLEXEAZA - nu se vede nimic pe NICI o filmare - daca s-ar fi vazut stai linistit ca RB le vedea si ducea filmarile direct la FIA.Si vorbim aici de camere 4k samd.Cica RB a studiat atent - nu au nici o dovada.Deci daca ei s-au oprit la telemetria mercedes si au vazut ca s-a schimbat diferenta fata de cursele trecute tu ai impresia ca nu au studiat imaginile in-car?HA.Ha.

Singurul semn ciudat sunt niste zgarieturi facute pe lateralul end plates de deschiderea DRS'ului.Acelea pot fi de uzura asa cum zice AMG,dar chestia care nu da bine pt AMG e ca uzura e pe o portiune f mica,adica exact cat s-ar deschide daca ar fi o manevra la mijloc.Insa iarasi...pe camere nu se vede nici o manevra deci cum naiba o fac?asta daca o fac si nu vorbeste iar Horner fara el...

Screenshot-2021-11-27-at-00-14-57-The-ne

Asta e singurul semn.

 

Dupa cum a zis si colegul - normal ca motoarele sunt identice ma frend,insa sunt in diferite stagii de uzura.Si drept urmare unele nu pot fi mapate agresiv ca fac poc - asa e cazul motorul care s-a folosit aici la Qatar si care e uzat spre deosebire de cel din Interlagos care e tzipla nou si a fost mapat la maxim.De acolo suspectam si plusul de viteza pe linia dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Pai are dreptate.

Si el si celalalt printisor :

Iti dai seama ca daca oricare din ei sunt depistati pozitiv,s-a dus campionatul.S-au inclestat 1 an degeaba,ca pierd la masa verde.

E normal sa ii (le) fie teama sa nu pateasca asa ceva.

Si asta e valabil pt toti pilotii nu doar pt ei - la ce mancatorie e in F1,daca iese vreun pilot titular pozitiv si nu poate participa 1-2 curse si vine altul care brusc face o calificare mai buna si o cursa decenta,pai devine vioara 1 iar titularul este pus pe banca de rezerve.

 

Inca o poza cu aripa Mercedes care se presupune ca se flexeaza ilegal si urmele de uzura :

Screenshot-2021-11-28-at-09-34-31-Why-th

RBR sustine ca doar partea de jos se deschide finut cu cativa cm la viteze mari ca urmare a presiunii aerului micsorand astfel drag coef. si dand un avantaj pe liniile drepte.

Faza misto (daca e adevarat),e faptul ca deformarea nu poate fi vazuta de pe camerele on-board pt ca e in afara zonei acoperita de camera :

Screenshot-2021-11-28-at-09-36-46-Doug-D

The perfect crime?

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, Method a spus:

The perfect crime?

 

Eu nu is convins, "acuzatiile" lui Horner imi par puerile. Plus ca Mercedes pana acuma chiar a avut preformante curate, nu cred ca ar face-o asa de "evident".

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, cuki a spus:

 

Eu nu is convins, "acuzatiile" lui Horner imi par puerile. Plus ca Mercedes pana acuma chiar a avut preformante curate, nu cred ca ar face-o asa de "evident".

 

mercedes merge acum cam cum mergea ferrari cand mai gasisera niste benzina pentru liniile drepte

si aia au fost curati pana la urma

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Hamilton a devenit cel mai bogat sportiv britanic

MSCH cica ar avea o avere de peste un miliard..... ca acum nu se bucura de ei e alta treaba .....

Dar clar, fara acesti bani, de mult era mort...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...