Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Mie mi-a placut cursa, a avut cam de toate: actiune, drama, strategii, astfel incat sa te tina in suspans pana la final.

Alonso le-a dat clasa la multi cu o masina inferioara, e tare baiatul asta si mi-ar placea sa-l vad ca se bate iar pentru podiumuri.

 

Pacat de Raikkonen ca si omul asta e talentat si luptator dar cu mult, mult ghinion.

 

Ce sa zic, e fain circuitul asta al americanilor, unul dintre cele mai faine, dar parca e mai meserias cel urmeaza in Mexic :D

 

Sezonul asta a fost peste cel de anul trecut, e doar semi fail ! :P

 

 

A da, aproape era sa uit:

 

http://www.formula1.com/en/latest/features/2016/10/f1-classic-onboard-berger-mexico-gp-1991.html

 

cum suna masina asta...

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na, ia-l si pe asta, daca tot rasucesti cutitul in rana:

http://www.formula1.com/en/latest/features/2016/10/watch-schumacher-maiden-podium-classic-mexico-moments.html

 

In filmuletul pus de tine cumva in Benettonul care se misca agresiv in spate era Michael? ce pilot, la naiba ... si pe vremea aia se schimba ad labam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi, se retrage din WEC. Motivul imediat evident este implicarea recentă a celor de la Porsche în acest campionat și evitarea unei lupte fratricide inutile între două mărci ale aceluiași grup.

Demn de interes este însă ceea ce va face Audi de acum înainte: sunt implicați doar în DTM, puțin în Formula E și în World Rallycross. Și este un zvon care nu moare - cel legat de intrarea lor în F1. Până la urmă l-au absorbit repede pe Stefano Domenicali după ce Ferrari s-a lepădat de el, și de-atunci nu s-a mai auzit nimic de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul imediat evident e ca nu vor mai dezvolta motorul TDI. Merg pe electric pentru ca asta e viitorul dpdv comercial si d-asta considera ca e bine sa investeasca in R&D in domeniul motoarelor electrice.

Daca era rivalitatea cu Porsche se retrageau deja de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă se retrăgeau acum 2 ani, câștiga Toyota la Le Mans ^_^

Cel mai probabil au vrut să se asigure că Porsche are maturitatea necesară pentru a le putea lua locul la vârful WEC înainte de a se retrage. Dieselgate a grăbit procesul prin scăderea relevanței diesel-ului, dar mai ales prin raționalizarea costurilor la nivel de grup: când ai multe miliarde de dat parcă nu-ți mai permiți opulența unei rivalități interne la acest nivel. Totuși, motoarele diesel nu vor muri doar pentru că americanii nu le mai cumpără. Viitorul este electric, dar la termen asta înseamnă decesul motorului cu combustie internă în general, nu doar al diesel-ului.

Oricum, ceea ce doresc să subliniez este faptul că Audi are acum cale liberă pentru o eventuală intrare în F1, lucru care era foarte puțin probabil atât timp cât erau implicați în WEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complicat rau de tot ca Audi sa intre in F1.Multi bani la mijloc...we can only hope.Mai ales pe fondul iesirii usoare a lui Bernie din F1,Bernie care intotdeauna a fost la cutite cu Piech.

 

Totuși, motoarele diesel nu vor muri doar pentru că americanii nu le mai cumpără.

Corect.Diesel is here to stay.

Mai ales in Europa are intaietate.Si asa va fi ori pana va fi benzina 1-2 lei/30-40c/litru si nu va mai interesa pe nimeni consumul ori pana vor scoate astia niste motoare pe benzina cu randamentul diesel-ului.Asta inseamna motoare turbo cu injectie directa si autoaprindere,ceea ce ar permite ardere uniforma si implicit un randament apropiat de diesel.Adica mai stai,ca nici la F1 nu au ajuns la autoaprindere.

Sau sa lucre pe partea cameless engine,cu vvt si supape controlate de motoare electrice si nu sisteme mecanice,adica iar mai stai ca nici in F1 nu e tehnologia aia.

Deci eu ii dau 20 de ani diesel-ului ca popa.

 

Viitorul este electric, dar la termen asta înseamnă decesul motorului cu combustie internă în general, nu doar al diesel-ului.

Sa zicem ca viitorul e electric.Deocamdata,cum ne uitam acum.

Eu spun ca viitorul este al hidrogenului.Abunda in natura (vezi apa),si are o putere calorica imensa.Dar mai e putin de lucru pana poate fi extras din apa,singura sursa viabila dpdv economic.Ca daca il extragi tot din hidrocarburi nu facuram nimic.

 

Viitorul e electric deocamdata,si e foarte bine ca toti constructorii se baga pe acest segment,vedem si un mare interes pt e-formula in scopul studierii diferitelor tehnologii.

La electric totul e boboc :

- motor cu o singura piesa in miscare,deci prin urmare extrem de fiabil

-motor extrem de simplu si de mici dimensiuni

- randament enorm (pana la 96-97% la AC) si prin urmare discutiile despre "consum" vor fi anulate efectiv :)

- lipsa caldurii reziduale si deci nu mai e necesara racirea - radiatoare,etc.

- cupluu liniar al motorului ceea ce duce la inutilitatea cutiei de viteze.

 

Pana aici totul suna extraordinar la electric.De-a dreptul superb.O singura hiba.Enorma : inmagazinarea curentului electric.Aici e calcaiul lui Ahile.Pana constructorii nu vor reusi sa creeze o baterie,o chestie,o treaba care sa inmagazineze destula energie pentru a oferi autonomia standard de 1000km a motoruli cu ardere interna,si mai mult de atat,a doua problema,un dispozitiv care sa umple respectivele baterii in materie de minute,nu ore,toate masinile electrice,in ciuda pleiadei de avantaje enumerate mai sus,se vor opri la stadiul de comute-cars sau de exotice.

Tesla face pasi mari si progrese enorme pe linia electrica,insa lucra tot cu baterii de telecomanda li-ion reincarcabile.NU.

Trebuie facut un breakthrough,trebuie o inventie marcatoare,o baterie-minune,care sa stocheze curent pentru 1000km si sa se incarce rapid,in timp de cateva minute.

Oamenii sunt comozi,vor confort (prin confort insemnand faptul ca nu au chef sa stea 2-3 ore la bezinarie pana se incarca bateriile) si practicabilitate.Masina clasica le ofera treburile astea.

Pana nu se va materializa aceasta inventie,electric cars nu vor fi decat un segment de nisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un insight interesant despre modul în care a decurs divorțul dintre Alonso și Ferrari :)

Parerea mea e ca au pierdut pe probabil cel mai bun pilot din grila la ora actuala.In nici un caz nu trebuia sa se intample treaba aia.

Ferrari si italienii in general nu se pot guverna singuri,au nevoie de bossi din afara.

Ferrari a cam cacao steagu',mai ales cu aliatul lor dintotdeauna,Bernie,pe picior de plecare.Doamne-ajuta!

Apropo,ati auzit ultima duma de la Bernie,duma care ma face sa cred ca omul e gata,a plecat?cica sa puna ziduri de 40cm in jurul cubelor ca sa fie mai periculos,ca asa,nepericulos,nu mai vine lumea la curse....si daca e vreunu care se accidenteaza (l-a dat exemplu chiar pe Alonso in Australia),sa nu iasa asa din masina,ci sa vina salvarea,chestii,palpitant...:moron:

Deci,nu mai am cuvinte,ce sa mai...vorba lu'Chello : "am niste filme-n cap,trebuia sa fac regie".

» Post actualizat in 30 Oct 2016 18:15

Pronosticuri pe Mexic ceva?Stau special aks sa ma uit la cursa,sper sa am ce vedea....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind un MP foarte cald, fierbinte chiar, multumita unui public fantastic si non-partizan (bine, nici un mexican nu s-a batut acolo in fata).

In al doilea rind un circuit frumos, spectaculos, extrem de rapid.

In al treilea rind, un pilot iconoclast cum e Verstappen reuseste sa puna sare si piper in niste curse lesioase, ca berea tinuta in soare. Totusi, cred ca a fost cazul sa i se mai taie din nas copilului, inca nu are mintea necesara pentru a fi agresiv si nepericulos in acelasi timp. Ricci si Vettel au dat o mostra despre ce inseamna o batalie roata-la-roata din care ambii ies cu masinile intregi si in deplinatatea facultatilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,iar mi-am luat teapa,ca de obicei,o cursa numa buna de somn.

Primele 2 tururi frumoase,la fel si ultimele 2-3 in rest plictiseala mjaora.

 

Verst a comis-o din nou,dar de data asta a comis-o impotriva Ferrari si a fost faultat.

 

Ce nebunie in ultimele tururi intre Verst,Vet si Ric.Nebun de legat pustiul Verst.

Mai degraba tupeist,enervant si prost.

Si cei 2 comentatori de pe digi care il pupa in fiund pentru ca asa e la moda acum si mai prosti.

Tupeul nu il calific ca pe un defect,prostia insa da.

A gresit voit perioada de franare pe sf liniei drepte spre a nu-l lasa pe Vettel sa treaca,nu s-a mai incadrat pe sicana si a taiat-o de-a dreptul facandu-si un avantaj.Nu l-a lasat pe Vettel sa treaca dupa cum l-a sfatuit ing lui de cursa care a prevazut aceasta situatie,pentru a-l ajuta si pe Ric sa-l depaseasca pe Vettel,creandu-i inca odata dezavantaj acestuia.

Drept urmare l-au faultat cu 5s lucru care l-a trecut direct in spatele lui Ric spre deliciul meu :))))

 

Duelul dintre Ric si Vettel foarte fain,Vettel blocandu-l dur pe Ric aproape sa se loveasca cei 2,de fapt s-au cam si lovit.Pe faza asta i-a bulit gumele lui Ric si asta nu l-a mai putut ataca,probabil.

Oricum era super nervos Vettel pt faza cu Verst si nu cred ca putea cineva sa-l condamne.

 

In primul rind un MP foarte cald, fierbinte chiar, multumita unui public fantastic si non-partizan (bine, nici un mexican nu s-a batut acolo in fata).

In al doilea rind un circuit frumos, spectaculos, extrem de rapid.

In al treilea rind, un pilot iconoclast cum e Verstappen reuseste sa puna sare si piper in niste curse lesioase, ca berea tinuta in soare. Totusi, cred ca a fost cazul sa i se mai taie din nas copilului, inca nu are mintea necesara pentru a fi agresiv si nepericulos in acelasi timp. Ricci si Vettel au dat o mostra despre ce inseamna o batalie roata-la-roata din care ambii ies cu masinile intregi si in deplinatatea facultatilor.

Exact.

Nu zice nimeni ca Verst nu e rapid,insa e nesimtit si ii forteaza pe oponenti sa iasa de pe trasa,circuit,etc,putin in stilul Senna.Numai ca Senna o facea mult mai artistic si in momente foarte bine definite,incomparabil.Asta e pur si simplu meltean,ii scoate de pe circuit si gata sau se baga in fata lor si pune frana pana aia sar ei de pe circuit ca sa nu dea in el.

E,treaba asta mere pana nimeresti o nuca tare,nu a fost cazul deocamdata pentru ca e foarte rapid si nu a nimerit pe cine trebuie INCA,dar garantez ca va nimeri.

Vettel a doua oara nu cred ca va ceda in fata lui,prea l-a enervat,dar sunt vreo cativa cu care nu s-a intalnit dar daca se va intalnit,dar care nu se vor lasa intimidati - imi vin in minte Perez si Alonso.nici unul din astia 2 nu cedeaza 1mm.E,si cand se vor intalni,vor face accidente.Deasemenea si la Ric s-ar putea sa se intample.Garantat pana la sf anului Verst o va comite.

 

Oricum,momentul cand,in timp ce cei 2 baieti de la AMG se conversau si Verst se uita la clasament,si a aparut faza cu "5sec time penalty" si a aratat clasamentul cu Verst cazut de pe 3 pe 5....si fatza aia enervanta cu ochii bulbucati cand si-a dat seama ca l-au faultat - pt mine ala a fost un moment Mastercard - priceless :crack:

Si pe deasupra,cireasa de pe tort - a venit batranul ala si i-a zis "te rog frumos sa parasesti incinta ca esti pe 5" sau ceva in genul,si l-au dat afara de pe podium si l-au adus pe Vettel- mai,a fost superb.Delicios.Mai lipsea sa arate cadre si cu Verst-tatal rosu de furie :lol:

Mult mai frumos decat daca lucrurile ar fi decurs normal si nu ar fi taiat sicana,ca nu-l mai depasea si Ric.Ii doresc s-o tina tot asa.Cred ca unul din cei mai enervanti piloti ever baiatul asta.

 

In alta ordine de idei,pe langa cursa asta boring,asteptam in continuare confruntarea dintre cei 2 baieti de la AMG.Sper sa iasa cu scantei


» Post actualizat in 31 Oct 2016 06:44

UPDATE :

Vettel penalizat - Ricciardo promovat pe locul 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place de Verst ca te mai trezeste din amorteala cand te uiti la F1, bravo lui ca nu se lasa asa de usor depasit, nici Schumacher nu se lasa, matura pista de 7 ori, nu era corect, dar facea cursa mult mai interesanta, daca nu era incidentul cu el aseara, cursa ar fii fost absolut plictisitoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema lui #33 este că are impresia că talentul pe care-l are îi dă dreptul să mergă ca un bezmetic. Până n-o face o dată lată rău sau primește o suspendare nu cred că se liniștește, mai ales când Marko & Co. sunt tot timpul atât de aproape cu buzele de fundul lui :)

 

Incredibil modul în care #44 a scăpat fără penalizare după ce a tăiat primul viraj. Verstappen a primit o penalizare (justificată) pentru fix același gen de manevră. Dar se pare că nu numai dumnezeu, ci și Charlie Whiting și stewarzii au ascultat manele ieri ^_^

Totuși, punctul culminant al week-end-ului:


Vettel: “Move! Move for [bleep] sake!”

Vettel: “He’s a [long bleep], that’s what he is.”

Vettel: “I mean, am I the only one or are you not seeing what I’m seeing? He’s just backing me off into Ricciardo [bleep].”

Engineer Riccardo Adami: “Charlie said that…”

Vettel: “Yeah! You know what, here is the message for Charlie: [bleep] off! Honestly, [bleep] off.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 Oct 2016 06:44

 

UPDATE :

Vettel penalizat - Ricciardo promovat pe locul 3.

Sunt singurul caruia nu-i functioneaza linkul?

Vettel penalizat pt ce, beep-uri?

Max ala, chiar daca nu merge rau, nu mi se pare ca poate fi comparat ca si pilotaj cu Senna sau Schumacher.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema lui #33 este că are impresia că talentul pe care-l are îi dă dreptul să mergă ca un bezmetic. Până n-o face o dată lată rău sau primește o suspendare nu cred că se liniștește, mai ales când Marko & Co. sunt tot timpul atât de aproape cu buzele de fundul lui

Exact.

Nu s-a intalnit el cu oamenii cu care trebuie sa se intalneasca,ca atunci cand se va intalni,it's done.Vezi Kvyat.

 

Incredibil modul în care #44 a scăpat fără penalizare după ce a tăiat primul viraj. Verstappen a primit o penalizare (justificată) pentru fix același gen de manevră. Dar se pare că nu numai dumnezeu, ci și Charlie Whiting și stewarzii au ascultat manele ieri

Da,cam trebuia.

Bine,acum daca stai sa te gandesti,si Verst trebuia sa o ia ca l-a scos pe Rosberg tot in primul viraj de pe pista si altele si altele.

Uita-te la motogp ce dueluri sunt si nu toate foarte ortodoxe si nimeni nu plange atat.Si baietii aia nu au carcase de CF in jurul lor,sunt cu fiundurile in aer.

Prea plangaciosi baietii astia totusi.

 

Bine,nici eu nu-l suport pe Verst,si am o oarecare partinire,pentru ca daca stai sa judeci obiectiv la rece,Verst putea fi iertat pentru treaba aia.Si Vettel ala a inceput sa tipe la orice nu ii iese cf planului,zici ca e o muiere isterica.

 

Bai nene,daca ai sange,depaseste-l,te-a sicanat odata,pai du-te inca odata pe el.Nici Vettel nu a fost infipt,sa intre la rupere pe interior,el numa incerca,ala normal ca ii taia fata si gata.Si dupa aia incepea sa tipe ca il ajunge Ric...in fine.

Slabi piloti mai avem.Iata,tot ce e nevoie e sa vina un copil mai tupeist ca sa le amestece gandurile.

 

Iar pe partea ailalta,foarte bine l-a blagoslovit Vettel pe Whitting,batranul ala zici ca e pus la cumetrie la manevra acolo,bai nene,nu are nici o treaba cu realitatea,e in lumea lui.Ce diferenta fata de Mike Webb in motogp...

Whitting o fi din PSD.

» Post actualizat in 31 Oct 2016 10:36

Sunt singurul caruia nu-i functioneaza linkul?

Vettel penalizat pt ce, beep-uri?

Max ala, chiar daca nu merge rau, nu mi se pare ca poate fi comparat ca si pilotaj cu Senna sau Schumacher.

Link.

 

Exact,Verst nu poate fi asemuit cu campionii.Vom vedea la anul din ce e facut si el si Ricci.

 

Vettel penalizat pentru ca a schimbat directia pe franare si a pus in pericol alt pilot.Bine,acolo na,cam asa e,pentru ca lui Ric i-a iesit piciorul prin frana,avea niste gauri in roti de 4-5cm si tot nu a reusit sa se opreasca si s-a lovit cu Vettel,deci na...

 

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine,acum daca stai sa te gandesti,si Verst trebuia sa o ia ca l-a scos pe Rosberg tot in primul viraj de pe pista si altele si altele.

 

Eu personal nu am înțeles-o. Rosberg n-a mai comentat. Culmea, Max da: a spus că nu este corect, că Nico și-a creat avantaj acolo (după ce l-a scos el de pe pistă) și că trebuia penalizat (Nico) pentru asta! :laugh:

 

Iar pe partea ailalta,foarte bine l-a blagoslovit Vettel pe Whiting,batranul ala zici ca e pus la cumetrie la manevra acolo

 

Cel mai probabil datorită acestui fapt a fost ales Vettel Driver of the Day :D

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici Schumacher nu se lasa, matura pista de 7 ori, nu era corect,

Ba era corect dpdv regulamentar, pe vremea aia pilotii nu erau asa domnisoare ca astia si mai stiau si cu pedala aia din mijloc si cu covrigu'. In anii '90 tot ce nu iti doreai era sa ajungi in spatele pilotilor Jordan, aveau baietii aia (parca Johnny Herbert si Martin Brundel daca nu ma insel) un asemena talent de a bloca trasele incit puteau fi depasiti extrem de greu. Culmea e ca nu tin minte sa fi luat penalizari pentru obstructie, ei mergeau la blana cu ce motoare aveau iar daca reuseai sa pui juma' de roata in fata lor te lasu sa treci, nu erau ghiolbani. La naiba, unul dintre cele mai spectaculoase momente all-time in F1 este acel MP de la Monte Carlo in care Senna pe o McLaren-Honda vai mama ei l-a tinut zeci de tururi in spate pe Nigel Mansell care volanea arma suprema a epocii, Williams-Renault-ul cu suspensii active. Dupa regulamentul de astazi Ayrton ar fi fost descalificat ca nu ajungeau secundele de penalizare pentru cite sute de schimbari de directie defensive a facut in cursa aia.

 

PS: si chiar ma enerveaza Vettel cu chiraielile lui de virgina "ala m-a atins!", "ala nu se da la o parte!", "ala s-a uitat urit la mine!", "ce urit miroase esapamentul aluia, nu ma pot concentra la joystick!". plm, ori te dai ori nu te mai dai, lasa piarul pentru profesionisti.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba era corect dpdv regulamentar, pe vremea aia pilotii nu erau asa domnisoare ca astia si mai stiau si cu pedala aia din mijloc si cu covrigu'. In anii '90 tot ce nu iti doreai era sa ajungi in spatele pilotilor Jordan, aveau baietii aia (parca Johnny Herbert si Martin Brundel daca nu ma insel) un asemena talent de a bloca trasele incit puteau fi depasiti extrem de greu. Culmea e ca nu tin minte sa fi luat penalizari pentru obstructie, ei mergeau la blana cu ce motoare aveau iar daca reuseai sa pui juma' de roata in fata lor te lasu sa treci, nu erau ghiolbani. La naiba, unul dintre cele mai spectaculoase momente all-time in F1 este acel MP de la Monte Carlo in care Senna pe o McLaren-Honda vai mama ei l-a tinut zeci de tururi in spate pe Nigel Mansell care volanea arma suprema a epocii, Williams-Renault-ul cu suspensii active. Dupa regulamentul de astazi Ayrton ar fi fost descalificat ca nu ajungeau secundele de penalizare pentru cite sute de schimbari de directie defensive a facut in cursa aia.

 

PS: si chiar ma enerveaza Vettel cu chiraielile lui de virgina "ala m-a atins!", "ala nu se da la o parte!", "ala s-a uitat urit la mine!", "ce urit miroase esapamentul aluia, nu ma pot concentra la joystick!". plm, ori te dai ori nu te mai dai, lasa piarul pentru profesionisti.

 

Da, era corect din punct de vedere regulamentar, de-aia si era spectaculos, acum a devenit cursa de anduranta, care termina primul cu cele mai putine opriri la boxe, atunci era care pe care

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu am înțeles-o. Rosberg n-a mai comentat. Culmea, Max da: a spus că nu este corect, că Nico și-a creat avantaj acolo (după ce l-a scos el de pe pistă) și că trebuia penalizat (Nico) pentru asta!

Ca de obicei,vorbeste mult si prost Verstappen.Mai are si calitatea asta.Si taica-su pe vremea lui era destul de nesuferit dar nu il baga nimeni in seama ca era la Arrows,draq cui ii pasa despre echipele codase...da ta-su era super ok fata de calcatul asta...deci nu cred ca am vazut pilot mai enervant,pe cat de bun este ca pilot,pe atat de enervant ca persoana.

 

Am vz intre timp. Nah, Vettel macar i-a lasat loc lui Ricci, nu mi s-a parut ca ar fi trebuit penalizat. Dar se pare ca astea nu se dicteaza doar functie de ce se intampla pe pista...

A avut dreptate Vettel in ceea ce a zis si anume ca Ric de multe ori "se arunca - dives in" pe interior la rupere,fara nici o speranta de a mai lua virajul,ok,asta e stilul lui Senna,si chiar al lui Rossi de pe vremuri,daca e sa extrapolam,ok,ee o strategie de depasire si nu poate fi invinuit pentru era Ric.Ric prin aceasta manevra taie calea si blocheaza curba reusind astfel depasirea.Acuma na,ca sa faci o depasire tre sa incomodezi cumva pe cel depasit,asta daca nu ai un avantaj tehnic,gen AMG-Marusia.

Vettel e adevarat ca a facut una a la Verst,adica pe franare i-a taiat calea lui Ric,in mod normal era abandon macar Ric pe faza aia,dar asta a reactionat extraordinar.9 din 10 piloti acolo o marleau - ori ieseau in decor ori dadeau in Vettel,Ric a reusit s-o rezolve,dar nu multi pot treaba asta.Repet,era nervos rau Vettel,pentru ca in mod normal nu face din astea,e baiat-salon.

 

Ba era corect dpdv regulamentar, pe vremea aia pilotii nu erau asa domnisoare ca astia si mai stiau si cu pedala aia din mijloc si cu covrigu'......

Atunci nu erau atatea reguli.

Bine,erau alte timpuri,nu stiu daca erau mai buni piloti,nu cred,dar sunt de parere ca pilotii buni aveau si masini.Erau vazuti si ridicati,nu era atata politica.Era perioada romantica a F1,era epoca ce a ridicat F1 la rangul de supersport global la care e acum,de traieste si acum din popularitatea de atunci.

Acum sunt piloti extraordinari blocati pe masini de calcat,vezi Alonso,si devin neputinciosi in fata unor piloti inferiori pe masini mai bune.

E o mare criza a F1.Nici nu are rost sa compari vremurile de atunci cu ce se intampla acum,efectiv nu se poate...pacat.

 

PS: si chiar ma enerveaza Vettel cu chiraielile lui de virgina "ala m-a atins!", "ala nu se da la o parte!", "ala s-a uitat urit la mine!", "ce urit miroase esapamentul aluia, nu ma pot concentra la joystick!". plm, ori te dai ori nu te mai dai, lasa piarul pentru profesionisti.

Si pe mine.Sunt generalizate vad aceste chiraieli.E deja moda.

Am zis,eu personal as interzice toate conversatiile radio.Scurt.Gata cu strategiile si vrajelile si lamentarile.Te semnalizeaza cand sa intri la boxe cu placuta ca la motogp.

Te exprimi pe pista.Plastic.Nu verbal.Si daca ai sugestii sau comentarii,esti liber,dupa cursa.Salut.

 

Da, era corect din punct de vedere regulamentar, de-aia si era spectaculos, acum a devenit cursa de anduranta, care termina primul cu cele mai putine opriri la boxe, atunci era care pe care

Nu.Acum a devenit o cursa "gandita" in care primeaza strategia,o cursa in care pilotul e doar un executant,un manipulator,rolul sau a fost drastic diminuat.El nu gandeste,doar executa ce i se spune de catre ing de cursa.Si aici zic eu ca e hiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pe Vettel l-au ars pt ca l-a injurat pe "fiting" ala. Si probabil ca 5 sec cat a primit copilu minune nu l-ar fi dat jos de pe podium, asa ca i-au dat 10. Avantajul analizei post coitum.

E de toata jena F1! Sunet nu, depasiri nu, doar opririle la boxe si strategiile mai modifica ordinea de pe pista. Ar putea juca sah in Cismigiu, e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma s-a depasit recordul de viteza?

Credeam ca sunt singurul care nu-l suporta pe Verst, sunt 100% 100% 100% de acord cu Method la capitolul *copilul minune*.

Cred ca Seb a fost penalizat aiurea, defapt e o prostie regula cu interzicerea schimbarii directiei pe franare, ii e frica lui Berni ca nu-i va mai functiona DRS-ul? A fost un duel la limita sportivitatii, si-au lasat spatii de manevra si nu s-au impins excesiv.

Poate ca Ham nu a fost penalizat pentru faza din primul viraj pentru ca a intrat imediat Safety Car-ul si i s-a anulat orice avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...