Sari la conținut

Postări Recomandate

Dupa un sezon s-o pun si pe a mea "la avizier". YAMAHA XG250 - Tricker. (fab.'05, inmatriculata '07)

E o motocicleta destul de rara, scumpa (imi luam R6 lejer :P) , cam uratica "la fata" in schimb manevrabila, polivalenta, simpla... ideala pentru mine de inceput.

Cum sunt atras de coclauri dar in general blocat in oras si incepator am considerat ca e cea mai buna si sigura optiune. Initial imi doream un BMW F650 GS dar am considerat ca pana ma obisnuiesc cu motocicleta e mai bun un Tricker iar spre deosebire de alte motociclete care-mi placeau, in general capre, am avantajul ca intretinerea o fac la numar de km nu la ore de functionare si pot sa o utilizez cu succes in general in oras total legal. Cei ce au facut scoala la "MotoLouis", la momentul acela, probabil au spus toti ca-si iau Tricker... eu chiar mi-am luat :D Si nu-mi pare rau.

 

Ce i-am modificat fata de cum vine "de la mama ei":

- toba BOS GTS SMX Series, cu dB killer (pentru asta-i multumesc fostului proprietar, Cristi)

- far Polisport HALO KTM Edition - H4/HS1

- handguards Polisport Integral

- aripa Polisport SM Line

- scut din aluminiu (am cumparat-o cu un skid-plate dar am mai mesterit la forma)

- chestii estetice, esapament facut negru termorezistent, i-am mai pus stop frana pe led, clar/smoked... zilele astea sa-i pun si blinkere asortate.

 

Mai am sa-i iau cauciucuri, am fost la milimetru sa-i iau dar m-am gandit ca mai bine sa nu stea iarna nemiscata pe cauciucuri noi si in plus inclinam spre unul mai lat si mai inalt pe fata dar pana la urma voi merge pe cele din fabrica pentru ca daca o inscriu in afara acolo nu-i ca la romani cu "merge si asa".... si probabil niste neoprene pentru furca. Inca nu m-am decis daca neoprene sau burduf & service furca... la primavara.



Originalul arata cam asa: poza nr.5

post-37279-0-95740700-1383080769_thumb.jpg

post-37279-0-97325600-1383080934_thumb.jpg

post-37279-0-73158500-1383080948_thumb.jpg

post-37279-0-88001400-1383080968_thumb.jpg

post-37279-0-27078000-1383081116_thumb.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, un "fost" probabil ca s-a suit aiurea pe cataroaie cu ea. Nimic grav... O sa ma ocup cand ii pun cauciucuri noi.

La mine sezonul inca merge in spatele garajului alor mei... hectare intregi de camp si padure :D

 

Edit: Si mai am, tot de la Cristi, priza de 12V si topcase Givi :)



Si legatura "fan Rossi" - Tricker :P

post-37279-0-99517200-1383082507_thumb.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de aprecieri.

 

Pretul cerut, care inca mai persista pe bikeshop desi motocicleta e la mine de niste luni, a fost 2.500 (starea originala) insa eu am luat-o sub pretul asta. Combinatie confidentiala si context mega-favorabil. Pe mobile.de de exemplu cea mai ieftina e 2.990 iar pe moto.it de la 2.000 cu 35.000 in bord ...dar in general tot asa 2.600, 2.800 si peste. A mea are 14.000 km.

 

Mai greu cu ea saraca s-o clasez. Supermoto, Soft Enduro, CityBike... nu prea stiu spre ce trage mai mult.

"Japonejii" o folosesc si la stunt. Ea stie oricum si d'astea....

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Asta si intentionez sa fac. Mai ales ca acum mi-am modificat-o sa-mi placa si estetic nu doar practic.

Dar se mai gasesc... vreo 5 sau 6 pe la noi :D HaHa!



Doua la "MotoLouis" ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ajung in situatia s-o iau in Elvetia si nu o pot inscrie (cu esapamentul asta :(... si fara cel original sa-l remontez ) o s-o scot la vanzare obligat cu tot regretul.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravos :) o motocicleta de care m-am "indragostit" la scoala... stii si tu :)

nu e de o frumusete deosebita, dar e f distractiva si pe a ta ai facut-o mai frumusica cu diversele imbunatatiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! Chiar i-am schimbat total aspectul cu doar cateva elemente.

Nu pricep de ce nu opteaza din fabrica pentru lookul asta de supermotard... Cred ca ar fi avut mai mult succes, cel putin in Europa.

In Japonia am vazut ca din contra exista un kit TY-S s-o faci coborata din anii '70. Piete diferite, cine stie.

Yamaha+Tricker+TY-S+250+01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai joasa? nu cred ca eu as vrea-o mai joasa... bine, mie oricum imi e f mica, stateam cu genunchii sub ghidon :D dar e atat de distractiva... si pt bucuresti, si nu numai, mi se pare perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am 180... hai 179 fara papuci... ating foarte bine jos. Ba chiar imi place ca pot s-o tin de pe stanga pe dreapta intre picioare sa ma uit la robinetul de la rezervor de exemplu :)

Defapt senzatia ca e joasa vine de la saua inspirata de motocicletete de trial, ca asa are garda la sol foarte buna.

I-am pus jambele iar sus, poate doar mi s-a parut dar parca am simtit-o mai fain pe teren.



O poza din week-end :D

post-37279-0-22702700-1384722892_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, mai ales daca schimbi permisul cu cel elvetian.

Poti merge o perioada foarte scurta cu numarul de Romania apoi platesti taxele si o treci pe CH daca vrei s-o folosesti.

Nu stiu exact taxele, cam 10% din valoare cred asta aproximand eu ca la un Peugeot 508 "nou" au cerut aproape 3.000 de franci taxa, adica vama.

Problema e cu "RAR"-ul lor :) Te cauta si-n c%# ca la valoare nu-i o avere.

Iar s-o iei pe la aia pe camp si prin paduri de capul tau stil "enduro" ca la noi nici pomeneala :)

La noi INCA e RAI pentru enduristi, am putea face turism pe segmentul asta :D

 

Sper insa sa pot face rost si de esapamentul original

 

Si ontopic o poza cand era saraca dezbracata:

post-37279-0-77733100-1385100194_thumb.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca se dezbraca repede, adica tot ce se vede acolo... 6 suruburi.

(Incluzandu-le pe cele doua de la sa, ca i-am reparat si al doilea surub la sa, cand am luat-o unu era sarit si i-am repus "filetul" metalic ce tine contra cu poxipol si am refacut plasticul sarit. Tine foarte bine acum.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ajung in situatia s-o iau in Elvetia si nu o pot inscrie (cu esapamentul asta :(... si fara cel original sa-l remontez ) o s-o scot la vanzare obligat cu tot regretul.

Bre, poti sa cumperi o toba omologata pentru strada si o inmatriculezi cu toate demersurile de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...