bogdan_harea Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) eu zic sa incepeti sa va inscrieti la drivetest pentru la toamna inca de acum.. ca va fi mare batalie pe UNICA ....Suntem inscrisi de mult. Asteptam obiectu, prin martie-aprilie. Scapa de gloaba si aseaza-te la coada. Poate prinzi si tu o motocicleta,... adevarata. Editat Februarie 17, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 te rog da-ne si sursa. eu sint sceptic ca au crescut la 12000 km intervalul de revizie pentru ca nu au mentionat asa ceva nicaieri pina acum; sau mi-a scapat mie ... f. multe sunt la 10k acum… macar pe hartie ca pe la noi mai sunt discutii cu dealerul (nu in cazul mobrelor din profilul meu, dar la alta marca da, sunt discutii referitor la reviziile din cartea de la producator si ce e in cartea tradusa). oricum, e, cred eu, irelevant… intre revizii la 6k sau 12k cu mentiunea de 12 luni… sincer… mai conteaza pt majoritatea? aia care o ard 20-25k pe an oricum o sa faca revizii ca stiu ce fac… restu' o sa cada pe an oricum… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Sursa este dealer-ul unde am probat motocicleta asta acum 2 zile.Daca el mi-a dat informatii gresite,atunci imi pare rau. Uite aici: http://www.suzukibulletin.co.uk/2014/01/24/v-strom-availability-and-service-intervals-announced/ merci wicked si andrei. asta e o chestie intr-adevar buna, daca o lasau la 6000 km pentru mine iesea din vedere ca posibila urmatoare motocicleta, toate concurentele au la 10 - 16.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Inca doua review-uri: http://www.ridermagazine.com/top-stories/2014-suzuki-v-strom-1000-abs-ridden-rated.htm/ http://www.motorcycledaily.com/2014/01/md-ride-review-2014-suzuki-v-strom-1000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 merci wicked si andrei. asta e o chestie intr-adevar buna, daca o lasau la 6000 km pentru mine iesea din vedere ca posibila urmatoare motocicleta, toate concurentele au la 10 - 16.000 km. x or y - km or an, in mare e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 f. multe sunt la 10k acum… macar pe hartie ca pe la noi mai sunt discutii cu dealerul (nu in cazul mobrelor din profilul meu, dar la alta marca da, sunt discutii referitor la reviziile din cartea de la producator si ce e in cartea tradusa). oricum, e, cred eu, irelevant… intre revizii la 6k sau 12k cu mentiunea de 12 luni… sincer… mai conteaza pt majoritatea? aia care o ard 20-25k pe an oricum o sa faca revizii ca stiu ce fac… restu' o sa cada pe an oricum… nu stiu la majoritatea motoristilor dar la o medie de 15k km/an pe mine ma streseaza sa trec de 3 ori pe la service numai pentru ulei si filtru de ulei. mai e si problema unei excursii mai lungi, de peste 10 zile. trebuie sa-ti planifici ca la 6k km sa fii pe undeva unde sa nu te coste schimbatul uleiului mai mult ca benzina pe 3 zile. eu zic ca e important sa ai macar 10k km intre revizii la o motocicleta care are si ceva touring in nume. parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Totusi, extinderea intervalului intre revizii se face "datorita" folosirii unor tehnologii care permit lucrul asta sau "din cauza" ca posesorii si-ar dori asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Totusi, extinderea intervalului intre revizii se face "datorita" folosirii unor tehnologii care permit lucrul asta sau "din cauza" ca posesorii si-ar dori asta ? mix. la final de 2000 a fost un val de extinderi bazat pe evolutia uleiurilor de exemplu… acelasi motor fara repere diferite de la un an la altul a crescut de la 6k la 10k… pe de alta parte, si productatorii imping acum limita km pe baza celeilalte limite ( cea de maxim 1 an… ). realistic vorbind nu multa lume face revizii la km pe normele de tourere actuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am constata, pe propria piele, la doua motoare. Cum am depasit intervalul de schimb (6000 sau 10000 km) cum a inceput sa consume ulei semn ca resursa era consumata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) nu e normal ?ca doar trebuie sa vanda nu sa ramai cu acelasi motor o viata. eventual sa fie un ulei pus in fabrica si care sa tina cat toata viata motorului.. adica il schimbi cu tot cu mobra come on, oameni seriosi sunteti sau faceti misto ?ulei + filtre schimbate la JUMATATE ( 50 %) din cat scrie in cartea acaretului ( daca mergeti in Romania ) si aia e. restul e circ, mistouri, prostie si marketing ieftin. pentru referinte - cezar, tng, mexicanul , axa si altii ( ma refer la profesionisti , nu " bagatori de seama"). ( inainte sa comentati pe langa, cititi ce scrie in semnatura mea sa nu gresiti. Editat Februarie 20, 2014 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Daca vreti sa il vedeti si "pe viu", o puteti face la SAM 2014, in Pta Constitutiei, Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Fost, vazut, placut. Arata mult mai bine si "adevarat" in realitate decat in poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Imediat dupa Paste ii auzim si noi glascioru. Cu putin noroc chiar cativa km calare. Editat Aprilie 17, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Probabil una din primele motociclete din tara va fi a lui Victor Nemes (pilot/instructor la Amkart - fost concurent la Mastrchef ). Din cate am inteles tre sa-i ajunga undeva dupa Paste sau dupa 1 mai. A zis ca-i schimba toba si ca pleaca in Bali cu ea dus (de intors o suie in vapor si vine cu avionul). Sper sa ma mai vad cu el la intoarcere sa-i cer un feedback despre motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 un review deloc magulitor: http://www.webbikeworld.com/motorcycles/suzuki-v-strom-1000-abs/first-impressions/ as scoate in evidenta ca testul e facut imediat dupa achizitionare si in regim de rodaj, sub 4000 ture. oricum se pare ca nu a disparut problema vechiului motor de 996 cmc cu mersul la turatii mici cu setarile din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Azi l-a pornit si Demetrescu la Motorteam si a inceput rodajul. Ma surprinde articolul mai ales ca toate impresiile proprietarilor erau positive si nu au reclamat nimic, dpdv motor pe care-l gaseau net superior la turatii mici fata de vechiul DL1000. Eu il suspectez pe autorul articolului de consum de mancare alterata si abia astept sa probez miarul pe drum. Editat Mai 6, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Ala e cardit rau,devreme ce o tot compara cu GW250 si Ducati...Se pare ca Gica Contra a trecut demult oceanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Am trecut astazi pe la Motorteam. Doar pornit pe loc, ascultat si discutat cu mecanicul care-i face rodajul. Ghidonul, nici o problema, franele foarte bune, suspensia de asemenea. Dpdv ciclistica l-a asemanat cu noul DL650. Motorul propriuzis, are intradevar un zgomot gen fasait, caracteristic, care la relanti acopera zgomotul tobei. Nu este deranjant nici pe departe, iar cu casca in cap in mers motorul este electric nu se mai aude nimic. Neverificat, doar din relatarile mecanicului. Bordul arata intr-un mare fel, cred cel mai frumos si complet dintre unltimile aparatii. Editat Mai 7, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Si la test drive pe cand ? Bordul arata intr-un mare fel, cred cel mai frumos si complet dintre unltimile aparatii. Ceasul arata intr-adevar bine, dar as carcoti la incadrarea in bord care nu mi se pare chiar cea mai inspirata dpdv estetic. Parca e totul foarte plat, nu are nicio "forma" sau functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Nu are functionalitate?!E doar o macheta,sefu'.O macheta plata.La BMW cum e?In relief? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Nu are functionalitate?!E doar o macheta,sefu'.O macheta plata.La BMW cum e?In relief? ce treaba are bmw? de ce la tine totu e legat de bmw? ai o frustrare mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Si la test drive pe cand ? In ordinea inscrierii pe lista, dupa ce trece de revizia de 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Nu are functionalitate?!E doar o macheta,sefu'.O macheta plata.La BMW cum e?In relief? Nu ma refeream la instrument ci la plasticele care il inconjoara. Instrumentul arata bine, dar modul cum este "inclus" in bordul mobrei nu imi incanta retina. In ordinea inscrierii pe lista, dupa ce trece de revizia de 1000 km. Merci. Nu fac si eu un eveniment de lansare ceva ? La care cei interesati sa poata da o tura scurta sa-si faca o impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2014 Autor Share Postat Mai 8, 2014 (editat) la bemve e si mai plat si mai antiincantat retina. da e bemve. la suzuki nu e nevoie de lansare cu surle si trambite. mobra merge bine de la inceput si nu trebuie sa pacaleasca pe nimeni cu marketingul si beculete colorate ca sa fie cumparate! daca vrei o tura te duci la motorteam si ai rogi sa te lase sa faci un test. nu trei sa te programezi si sa ai suzuki ca sa poti intra in curtea lor. Editat Mai 8, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.