Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

 

 

Niciodata carburatia nu va consuma la fel ca injectia. Poate sa fie un consum apropiat, si asta doar in conditii ideale. Ca sa fie cum spui tu, ar insemna ca acel carburator sa fie reglat continuu in timpul mersului in functie de variatiile de temperatura, presiune, oxigenul din evacuare [si asta de multe ori pe secunda] asta ca sa enumer doar 3 dintre senzorii prezenti la orice injectie. Nu mai vb de chestii mai elaborate cum ar fi momentul in care se da scanteia [knocking senzor].

 

Uite asa cu afirmatii din astea inca sunt unii care spun ca e sfanta carburatia, si se si inchina la ea eventual dau si cu aghiazma pe rezervor si carburatoare.

 

 

In alta ordine de idei sunt de idei sustin ce zice Andrei despre motociclete. Singura varianta in care motocicleta ar putea fi mai practica fata de masina este o plimbare in Mongolia, Afganistan si alte zone din astea unde vrei sa ajungi in tot felul de zone greu accesibile, dar si asta este discutabil.

Totusi am o curiozitate... de ce vbim de carburatie? :) eu cand am zis de consum am specificat ca vb de miar din 2007 care e pe injectie...

 

Just saying :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Totusi am o curiozitate... de ce vbim de carburatie? :) eu cand am zis de consum am specificat ca vb de miar din 2007 care e pe injectie...

 

Just saying :)

 

 

Pai intreaba-l pe Harea. El a deschis discutia cu carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobberul meu de 1100 dublu carburator consuma cam 4-4,5 la max.90 km/h.Cand am scos sufletul din el,max.5,9.Asta la aproape 300kg.Aia pe injectie ia ceva mai mult,la cilindree si greutate mai mici,dar la viteze mai mari ce-i drept.Si mentionez ca e reglat corect suta/suta.Deci....Harea cam are dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, ziua cea mare! 100km, din care 10 in oras, 50 pe autostrada si restul pe judetene si drumuri de pamant si macadam, respectiv in lucru. Impresia generala excelenta. Motorul trage de rupe din orice pozitie, fara balbaieli la turatii mici. Comportament super pt oras,50-60 km/h in trafic, foarte lejera la strecurat printre masini, si foarte usoara. Pozitie comoda in saua tare si complet antiderapanta, oglinzile, identice modelul vechi, cam uratele, dar bine pozitionate in raport cu cele ale masinilor in trafic. Motorul nu vibreaza dacat la relanti, accelerat la 2000 rot/min se transforma in 4L, practic electric cu casca in cap. 3000 ture in vit 6 deja 80km/h, 4000-110km/h pt plimbari lejere, 5000-140 pt autostrada, iar la 6000-160, afisati in bord. Dinamica excelenta, si elasticitate mare a motorului. Deja la 2000 rot/min 55-60 km/h fara ezitari sau scuturaturi. Mers rotund si tragand usor de acceleratie 160 dintr-o suflare. Rezervorul lat si scobit protejaza picioarele, iar saua ingusta in fata permite mersul in picioare lejer. Suspensia excelenta, cu reglarea din fabrica, desi ferma pe sosea destul de permisiva pe drumuri proaste. Dupa mine din reglaje as mai inmuia-o putin sa fie perfecta in orice situatie. Au disparut trancanelile peste orice obstacol, furca fiind extreme de silentioasa. Franele lucreaza bine, incomparabil mai bune decat cele vechi. Bordul foarte frumos si complet, cu informatii selectabile din butoane la ghidon.

post-8769-0-97656500-1400763347_thumb.jpg

post-8769-0-15428000-1400763358_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, ziua cea mare!

 

Pai... n-o comanzi/cumperi? Bag de seama ca ai dus-o si p-acasa, n-ai oprit-o-n curte?

Casca deja e asortata vad ;)

 

p.s. de consum, nimic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul normal, verificat de un prieten care i-a facut rodajul prima mie. 5,1 la dus 110-120 si 5,4 la intoarcere cu maxime de 140-160.

N-o command ca am, dar macar stiu care va fi urmatoarea. :) Motocicletele astea sunt adevarate, nu beemvee, nu trebuie schimbate tot la 2-3 ani.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele astea sunt adevarate, nu beemvee, nu trebuie schimbate tot la 2-3 ani.

Asta e cam in plus la review, se putea si fara..

 

Eu sunt curios cum se simte greutatea fata de fratiorul mai mic de 650, si cum e (tot in comparatie cu micu') la capitolul manevrabilitate la viteze mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am simtit la fel de usor ca pe cel nou de 650.E bicicleta cu steroizi. Vechiul 650, candva regina Alpilor e greu si impiedicat. Nu ascultati insa la mine. Echipament pe voi si direct la Motor Team pt propria parere.

 

Acum echipat cu parbrizul turing de la Suzuki, mai inalt cu 4 cm si mai lat cu 2cm si cel mai important fara indoitura sus, care "arata bine", dar deformeaza imaginea in fata roti.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... n-o comanzi/cumperi? Bag de seama ca ai dus-o si p-acasa, n-ai oprit-o-n curte?

Casca deja e asortata vad ;)

 

p.s. de consum, nimic? :)

Buna intrebare!!!..si eu caut un XTZ 1200 ieftin si propietar de incredere!! :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze.

suzuki a avut tipul ala de aripa, candva...nu stiu care pe care copie

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki a avut tipul ala de aripa, candva...nu stiu care pe care copie

mai bine nu spunem care pe care a copiat ca iar sar in sus de poponeta uni useri, mai ine o lasam asa cum este

 

Buna intrebare!!!..si eu caut un XTZ 1200 ieftin si propietar de incredere!! :tempted:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz%20tenere-din-2010-567489.html

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu spunem care pe care a copiat ca iar sar in sus de poponeta uni useri, mai ine o lasam asa cum este

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xtz%20tenere-din-2010-567489.html

Nu e vorba ca sare cineva, era doar o observatie. Fiecare motor are farmecul lui...indiferent de preferintele personale. Nu am preferinte la o singura marca, imi plac si BMW urile, Triumph, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E un tip din Sf. Gheorghe, de la noi , care lucreaza in afara si de unde si-a cumparat motocicletul..

 

A facut din aprilie pana acum cam 15000 km. Are 1,90 inaltime, iar cu parbrizul inalt si cu saua inalta, ambele optionale, omul este foarte incantat de utilaj. Pe mine m-a convins ca asta este compromisul ideal la capitoulul financiar.

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa.....o sa fac un scurt review dupa o plimbarica in care am reusit sa imi fac o parere despre ce e motoreta asta. Dupa cum spuneam si pe facebook e ca o nevasta buna: nu e cea mai frumoasa, dar stie sa le faca bine pe toate si nu te lasa sa pleci de acsa. Las estetica la aprecierea fiecaruia. Va voi spune despre altele.

Pozitie: 10 ore de stat in sa nici o durere nicaieri, nici eu nici pasagerul. Saua este excelent conformata, poate un pic cam tare pentru gusturile mele, perfecta insa pentru spate care nu resimte deloc efortul unui drum lung. Scaritele asezate bine, in pozitie poat eputin prea avansata pentru un condus mai sportiv dar foarte comode pentru turing, genunchi raman mai deschisi astfel picioarele nu mai amortesc aproape deloc. Ggidonul ceva mai sus fata de modelul vechi este mai bine asezat nemaifiind, cred, nevoie de inaltatoare la modelul asta. Comenzi intuitive bine facute usor de manevrat. Avea montat parbrizul mare de touring. Cu el in pozitia drept se simte putin aer pe varful castii. In rest liniste si pace. In pozitia cea mai culcata (a parbrizului) te simti practic ca pe motor. ai tot vantul in casca. Da e ok cand e foarte cald ca te aerisesti. Pasagera a zis ca e cea mai comoda sa pe care a stat pana acum (desi pana acum a zis ca e aia de la bmw).

Cilistica: aaaaa....din prima clipa pare ca stai pe mobra asta de o viata. Excelent echilibrata, centrul de greutate mutat mai in fata o face sa fie extrem de reactiva si sa te urmeze pe curba fara nici o ezitare sustinuta de o furca de tot respectul care urmareste fara nici o greseala denivelarile drumului, chiar si in curbele unde drumul este prost iti ofera o siguranta nemaipomenita. Spatele bine asezat nu a lasat nici o clipa impresia ca ar vrea sa derapeze absoarbe excelent gropile fara sa te faca sa suferi socuri importante. Pe forestierele pe care am fost s-a descurcat admirabil. chiar si pe bucatile mai anevoioase a fost incredibil de usor de trecut. Sus in scarite treapta de viteza potrivita si nu-ai nici o problema sa ajungi unde vrei. Probabil cu niste cauciucuri mai cramponate nu s-ar fi simtit nici acele mici derapaje ale spatelui.

Motorul: in oras uiti de cutia de viteze, deja de la 2000 trage fara nazuri. la 5-6000 esti deja unde trebuie. nici macar nu am simtit nevoia sa trag de el vreo clipa, cuplul este suficient de generos cat sa nu ai nevoie sa abuzezi de motor. Pe autostrada la 130km/h se invarte la 4800. bordul indica un consum de 6. Pe dn consum in jur de 5. per total am scos 5,3. Mers zglobiu ca sa zic asa.

Ma tot gandesc la ce nu mi-a placut, greu. Poate topcaseul original de numai 22 de litri. foarte in spate montat si fara spatar. un chin pentru pasager daca se sprijina pe el. Noroc ca poziti dreapta este comoda si a rezistat si fara sa stea pe el. Iar inauntru abia am bagat lucrurile pentru 3 zile. Da nu e chiar o problema pentru ca oricum fiecare o sa isi cumpere ce valize vrea. Nu mi-a mai placut afisajul principal din bord. Foarte bun ca informatii insa mic si inghesuit. trebuie sa cauti cu privirea ce ai nevoie si asta nu e bine. Am mai simtit si o bataie la ambreaj. nu ca la ala vechi dar ceva tot se aude. o sa vedem in timp daca o sa faca la fel sau asa e zgomotul lui normal.

In rest, apa, paie si bataie. Distractie pura, confort, economie. Daca aveam oarece dubiu in privinta acestei mobre sigur mi-a trecut. In concluzie cea mai echilibrata din grupul de maxi-enduro de pe piata.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

E posibil sa se pregateasca un articol/review despre V-Strom 1000. Duminica se filma si poza unul pe la Piatra Arsa

 

enduro touring & adventure. pe drum pe care n-ai bai cu 5cm garda la sol si suspensii lipsa... parafrazand: there are lies, damned lies and tests/reviews...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai ma? N-ai dormit bine? :). Citeste si tu reviewul meu si ai sa vezi ca am scris de forestiere nu de off greu. Ca nu pentru asta e facuta. De fapt din ultimele mobre iesite pe piata in ultimii 5 ani Ktm-ul e singura demna de numele enduro. Restul doar se descurca decent. Dupa ultima comparativa dintre maxi-endurou uite ce spun aia care stiu ce vorbesc:

http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-finalmente-ce-equilibrio-moto-58206

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai ma? N-ai dormit bine? :). Citeste si tu reviewul meu si ai sa vezi ca am scris de forestiere nu de off greu. Ca nu pentru asta e facuta. De fapt din ultimele mobre iesite pe piata in ultimii 5 ani Ktm-ul e singura demna de numele enduro. Restul doar se descurca decent. Dupa ultima comparativa dintre maxi-endurou uite ce spun aia care stiu ce vorbesc:

http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-finalmente-ce-equilibrio-moto-58206

 

io ziceam de faza de mai sus, cu reportajul de la piatra arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduro touring & adventure. pe drum pe care n-ai bai cu 5cm garda la sol si suspensii lipsa... parafrazand: there are lies, damned lies and tests/reviews...

 

Eu acolo i-am prins, dar, daca tot au fost in zona, probabil ca s-or fi dat si pe macadamul de pe Moroieni-Pestera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...