Jump to content

V-STROM 1000 ABS 2014


Recommended Posts

Acuma ABS-ul daca nu ma insel nu mai este o dotare, cel putin in EU este stabilit standard prin directiva din cate stiu eu.

asa si ce legatura are asta cu faptul ca ei se lauda ca au ABS pe mobra!?deci omu zice cat de inapoiati sant astia cu ABS-ul lor ,vi tu si spui ca : ”a nu ca ii obliga legea sa puna ” :crack: :crack: esti culmea ! (ca altfel cred ca nici acuma nu vedea moto ala ABS)

 

vad ca trebuie sa ii oblige altii sa puna ceva in + pe motociclete ,ca de la sine nu ar pune absolut nimica . chiar nu se gandesc deloc la clienti care le cumpara?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 441
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

inca nu. nu-i inca obligatoriu, cum e injectia…

 

 

cred ca daca scoti siguranta de abs de la orice mobra cu tc ( si abs implicit ) ai rez problema…

eu stiam ca injectiea nu este obligatorie, este doar necesara sa scoti normele de poluare impuse

 

asa si ce legatura are asta cu faptul ca ei se lauda ca au ABS pe mobra!?deci omu zice cat de inapoiati sant astia cu ABS-ul lor ,vi tu si spui ca : ”a nu ca ii obliga legea sa puna ” :crack: :crack: esti culmea ! (ca altfel cred ca nici acuma nu vedea moto ala ABS)

 

vad ca trebuie sa ii oblige altii sa puna ceva in + pe motociclete ,ca de la sine nu ar pune absolut nimica . chiar nu se gandesc deloc la clienti care le cumpara?

Daca ai citi tot si nu selectiv poate ai fi inteles si tu sensul in care am postat eu.Dar daca nu poti tine-o tot asa fi selectiv ca plantele

Edited by vlady_80
Link to comment
Share on other sites

Ani de zile toti am imputat unei mobre bune lipsa ABS-ului si a cuplului de jos. Acum ca le are pe amandoua, basca TC, suspensie si frane moderne care-i problema? Se lauda si ei exact cu ce lipsea, dar toate vin cu un pret.

Link to comment
Share on other sites

Ani de zile toti am imputat unei mobre bune lipsa ABS-ului si a cuplului de jos. Acum ca le are pe amandoua, basca TC, suspensie si frane moderne care-i problema? Se lauda si ei exact cu ce lipsea, dar toate vin cu un pret.

daca avea alta sigla pe carene putea fi fara dotari si cu rotile din cacao ca tot era cea mai buna.

 

:crack:

Edited by vlady_80
Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca injectiea nu este obligatorie, este doar necesara sa scoti normele de poluare impuse

 

din cate stiu eu nu exista mobre inmatriculabile vandute de noi in UE pe carburatie din 2008 sau 2009 incoace.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu nu exista mobre inmatriculabile vandute de noi in UE pe carburatie din 2008 sau 2009 incoace.

pai nu ca la carburatie nu ai cum scoate din ele euro 2-3-4, de asta zic ca nu cred ca-i conditie legala injectia cred ca mai repede un ,,must have,, tehnic sa iasa norma

 

 

de ABS credeam ca-i si la mobre ca la masini standard( norma de siguranta UE )

Edited by vlady_80
Link to comment
Share on other sites

Acuma ABS-ul daca nu ma insel nu mai este o dotare, cel putin in EU este stabilit standard prin directiva din cate stiu eu.

explica-mi inteligentule ce sa selectez de aicea?dar chiar te rog ,pt ca zilele astea nu prea a batut soarele pt fotosinteza. tu crezi ca eu stau sa citesc toate aberatile tale? pai mai mare COPAC ca tine nu cred ca exista,poate ar fi indicat sa cauti ceva meleaguri unde sant mai multe zile insorite pe an ,sa mai stai cu capul la soare . daca tot este vb de plante!

 

vad ca nu prea te duce capul ca un raspuns mai inteligent nu ai reusit sa imi dai ,decat sa ma faci planta ai reusit .

Link to comment
Share on other sites

explica-mi inteligentule ce sa selectez de aicea?dar chiar te rog ,pt ca zilele astea nu prea a batut soarele pt fotosinteza. tu crezi ca eu stau sa citesc toate aberatile tale? pai mai mare COPAC ca tine nu cred ca exista,poate ar fi indicat sa cauti ceva meleaguri unde sant mai multe zile insorite pe an ,sa mai stai cu capul la soare . daca tot este vb de plante!

 

vad ca nu prea te duce capul ca un raspuns mai inteligent nu ai reusit sa imi dai ,decat sa ma faci planta ai reusit .

se pare ca le citesti :crack:

 

ba da ce repede va sare tandara voua astia cu BMW-uri ma parca sunteti virusati, una doua sariti de poponeata in sus.

 

 

Ce mi se pare mie penibil este ca in reclama * agresiva pe care o are la TV se bate apa in piua pe ABS. Adica VStrom 100 ABS ...

 

 

Acuma ABS-ul daca nu ma insel nu mai este o dotare, cel putin in EU este stabilit standard prin directiva din cate stiu eu.

Edited by vlady_80
Link to comment
Share on other sites

Cred ca au vrut sa scoata mobra in evidenta cu orice chip, ca altfel nu-mi explic alegerea :laugh:

gata, au crescut vanzarile cu 10% , efectul cotoharla la dublu :crack:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La cat sunt intervalele de revizie, ca la noul Vstrom mic au ramas la 6.000 km si este foarte putin, avand in vedere tendintele actuale ??

 

 

La 12000 mii de km :) Garantie extinsa pana la 4 ani (+200 euro)

 

 

 

E ok motorul dar prea scump. Bine macar ca au pus furca aia KYB. In sfarsit o furca cum trebuie.

 

 

stati cu banii la saltea ca apare noul AfricaTwin acush

glumeam mai.. ..

(cumparati monede Bit. O sa faca re-test la 1k..)

 

Un pret onest mi se pare 11k pentru varianta simpla."Cea touring"(3L) costa 13.590 Euro in momentul de fata.Evident ma refer la pretul de lansare,nu am intrebat care ar fi discount-ul in cazul achizitiei motocicletei si a eventualelor accesorii

 

Africa Twin ar putea fi va fi disponibila din 2015 din cate am inteles de la dealer.

Modelul Transalp cat si platforma Hornet,vor fi scoase din productie

 

 

 

 

Indicatorul de treapta se poate fabrica usor si nici nu e foarte important in opinia mea. Controlul tractiunii iar mi se pare foarte putin relevant. Adica poate ca e bine sa-l ai dar cu siguranta o sa am nevoie sa-l decuplez. O fi decuplabil la VStrom 1000?

 

TC este decuplabil.ABS-ul in schimb nu :)

 

 

 

Cred ca au vrut sa scoata mobra in evidenta cu orice chip, ca altfel nu-mi explic alegerea :laugh:

 

Parerea mea este ca au iesit cam tarziu din pacate cu aceasta motocicleta.Doar un pret corect poate face diferenta in materie de vanzari in momentul de fata.Asta ar trebui sa inteleaga Suzuki si sa iasa din buncarul in care sau ascuns din cauza crizei pentru ca altfel vor pierde tot mai mult teren in fata europenilor cat si a concurentilor directi din Japonia

 

 

Cateva poze de astazi + 3L :

post-49208-0-36233600-1392578229_thumb.jpg

post-49208-0-95658100-1392578258_thumb.jpg

post-49208-0-51365900-1392578419_thumb.jpg

post-49208-0-46113000-1392578467_thumb.jpg

post-49208-0-07288900-1392578533_thumb.jpg

post-49208-0-58892900-1392579060_thumb.jpg

Edited by WickedAssHell
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca au iesit cam tarziu din pacate cu aceasta motocicleta.Doar un pret corect poate face diferenta in materie de vanzari in momentul de fata.Asta ar trebui sa inteleaga Suzuki si sa iasa din buncarul in care sau ascuns din cauza crizei pentru ca altfel vor pierde tot mai mult teren in fata europenilor cat si a concurentilor directi din Japonia

Cateva poze de astazi + 3L :

 

Ca nota explicativa la poza cu gagicile - vroiam sa zic ca le-au pus pe dubioasele alea 2 pt a evidentia mobra :D Stii genul de gagica care are prietene urata doar ca sa para ea frumoasa ? :laugh:

 

Sa inteleg ca ai testat (sau cumprat) ? Ceva impresii la cald ? :)

Link to comment
Share on other sites

Da,m-am dat cu ea astazi dimineata.

 

Din pacate proba standard...in jur de 15-20 de minute aproximativ.Nu as putea spune multe lucruri insa mie mi-a lasat o impresie pozitiva,avand in vedere ca experienta mea se rezuma pe Hornet-ul meu si MT-09 probat anul trecut...motocicleta un pic cam agresiva pentru skill-ul meu actual.

 

Pot sa zic ca am coborat cu zambetul pe buze,si mi-ar placea in momentul de fata sa fie motocicleta care sa inlocuiasa batrana mea viespe.Evident e cu totul alta pozitie de condus...tinand cont ca este o motocicleta inalta,dar probabil cred ca m-as obisnui in cele din urma.O pozitie ciudata si a genunchilor,tinand cont ca sunt cam pirpiriu si rezervorul este destul de larg in cazul acestei motociclete.

 

La 1.75 cm ai mei nu reusesc sa pun piciorul complet in pamant...ating doar cu varfurile,lucru care ar putea fi o problema.Insa seaua in dotare era cea standard,se poate avea ca optional si una mai joasa cu 3 cm.

 

Parbrizul era cel in varianta touring,din punct de vedere estetic nu chiar pe placul meu.Din punct de vedere functional pe la 135 de km/h am simtit cateva mici turbulente,si ma refer la aerul ce trece deasupra castii.Pieptul si fata complet protejate.

 

Motorul este foarte reusit din punctul meu de vedere,cei 100 de CP si cuplul de care dispune cred ca sunt o reteta perfecta,si este mai mult decat suficient pentru a te distra pe strada in conditii de siguranta.Un pic efect de ON/OFF in prima si a doua treapta de viteza,vibratii in ghidon/scarisoare nu am notat...insa cum am spus viteza maxima pe care am atins-o a fost de 135 km :)

Nu stiu..dar avand in vedere ca are di serie abs,traction control si slipper clutch...mie mi se pare o motocicleta care ar putea ierta chiar si greselile unui incepator.

 

Nu am simtit interventia ABS-ului,insa frana fata este puternica dar si modulabila in acelasi timp.Cea spate,isi face mai putin simtita prezenta.

 

Nu ma pot exprima in privinta suspensiilor.

 

In opinia mea este o motocicleta reusita,care nu vrea neaparat sa intre in concurenta cu modelele din clasa maxi.Cum am mai spus totul depinde de discount-ul oferit de cei de la Suzuki,daca vor sa aiba succes cu acest model.

Edited by WickedAssHell
Link to comment
Share on other sites

Da,m-am dat cu ea astazi dimineata.

Multam pt impresii. O sa dau si eu o turica cu ea sa vad cum se misca fata de modelul precedent, cand va fi disponibila si pe aici :)

Legat de suspensii am inteles ca ar fi cam spre "soft side" (asta nefiind neaparat ceva rau, depinde de preferintele posesorului pana la urma).

Link to comment
Share on other sites

Toti o asteptam cu sufletu la gura, chiar daca nu avem inca banii in cont. Abia astept s-o incalec. La Motorteam, Dan nu a promis solemn ca o vom avea la teste, dar dupa cum il stiu eu, va face "pedracunpatru" sa se intample. Sper ca acest Vstrom sa fie si la noi un viitor success comercial. 650 (nou) s-a vandut bine afara,dar la noi mai rarut.

Edited by bogdan_harea
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca motocicleta asta poate fi un touring de excelenta tinand cont ca este capabila si de un soft offroad.Cred ca asta e nisa ei pe piata,si de aceea nici nu se vrea un raspuns la modelele din clasa maxi :)

Eu as fi punctat pe un pret de lansare in jur de 11200-11500 euro...asta mi se pare pretul corect :)

Totul insa depinde de strategia Suzuki...daca nu va prinde la public,sunt sigur ca pretul va scadea.Insa era mai bine daca rupeau gura targului de la bun inceput ... :)

Edited by WickedAssHell
Link to comment
Share on other sites

 

te rog da-ne si sursa. eu sint sceptic ca au crescut la 12000 km intervalul de revizie pentru ca nu au mentionat asa ceva nicaieri pina acum; sau mi-a scapat mie ...

Uite aici:

http://www.suzukibulletin.co.uk/2014/01/24/v-strom-availability-and-service-intervals-announced/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...