Sari la conținut

Clasa 1200 - poll  

107 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Ar fi fost un topic de succes daca nu ai fi facut un clasament personal excluzand din start cateva motociclete pur subiectiv. Clasa asta enduro touring nu prea are treaba cu off-roadul asa cum il vedem noi si cam toti care-si permit sa-si ia un monstru d-asta n-or sa-l bage deliberat prin noroaie si paduri (cel putin la noi). Eu personal m-as baga la Ducati, pare cea mai potenta si manevrabila iar pentru off-road, ceva cat mai usor, un 250 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In conditiile din RO si chiar in jurul nostrum, BG, MD, GR,TR, offroad-ul poate fi pe orice sosea, unde dupa un asfalt perfect, care te indeamna la viteza, te asteapta o succesiune de gropi pe care, cu un turer adevarat, le depasesti mai greu. O roata spitata, o cursa mai mare a suspensiei, o garda la sol marita, o constructie mai solida a intregii structuri ajuta. Asta poate fi, pt multi, adevaratul motiv pt care prefera clasa, alaturi de o pozitie mai relaxata de conducere.

Buna asta, iete la ce tari se raporteaza big-adventure-urile. E o gluma, nu!

Nu cred ca s-a gandit nimeni din productia/marketingul acestor mobre la tarile sau oamenii din tarile enumerate de tine.....(poate doar Grecia de pana in 2009)

Pot sa cred mai degraba in grandomanie si opulenta.....aici merge marketingul

 

Pai mai bine iei o honda/suzuki touring(care nu se strica niciodata) si sunt convins ca nu se strica pe nici un tip de "drum", la jumatate de pret...iar daca se strica, nu poate fi scumpa reparatia, mai ales ca ti-au ramas carca de bani.

 

Ps. Stiu eu un touring care ma impingea de la spate(cu pasager) pe foretier cu 70-80, ce-i drept era bmw.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile din RO si chiar in jurul nostrum, BG, MD, GR,TR, offroad-ul poate fi pe orice sosea, unde dupa un asfalt perfect, care te indeamna la viteza, te asteapta o succesiune de gropi pe care, cu un turer adevarat, le depasesti mai greu. O roata spitata, o cursa mai mare a suspensiei, o garda la sol marita, o constructie mai solida a intregii structuri ajuta. Asta poate fi, pt multi, adevaratul motiv pt care prefera clasa, alaturi de o pozitie mai relaxata de conducere.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar o justificare personala si intalnita la cativa prieteni, ne iubitori de noroaie si coclauri, dar care am ales aceasta clasa de motoare.

Le folosim 90% pe drum, in orice stare de agregare s-ar afla si foarte rar spre deloc, in afara lui. Sincer nu as schimba cu un turer adevarat pt nimic in lume.

 

Buna asta, iete la ce tari se raporteaza big-adventure-urile. E o gluma, nu!

Nu cred ca s-a gandit nimeni din productia/marketingul acestor mobre la tarile sau oamenii din tarile enumerate de tine.....(poate doar Grecia de pana in 2009)

Pot sa cred mai degraba in grandomanie si opulenta.....aici merge marketingul

Pai mai bine iei o honda/suzuki touring(care nu se strica niciodata) si sunt convins ca nu se strica pe nici un tip de "drum", la jumatate de pret...iar daca se strica, nu poate fi scumpa reparatia, mai ales ca ti-au ramas carca de bani.Ps. Stiu eu un touring care ma impingea de la spate(cu pasager) pe foretier cu 70-80, ce-i drept era bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile din RO si chiar in jurul nostrum, BG, MD, GR,TR, offroad-ul poate fi pe orice sosea, unde dupa un asfalt perfect, care te indeamna la viteza, te asteapta o succesiune de gropi pe care, cu un turer adevarat, le depasesti mai greu. O roata spitata, o cursa mai mare a suspensiei, o garda la sol marita, o constructie mai solida a intregii structuri ajuta. Asta poate fi, pt multi, adevaratul motiv pt care prefera clasa, alaturi de o pozitie mai relaxata de conducere.

 

In conditiile actuale din RO (aici ma refer la starea drumurilor)va inteleg

 

Era doar o justificare personala si intalnita la cativa prieteni, ne iubitori de noroaie si coclauri, dar care am ales aceasta clasa de motoare.

Le folosim 90% pe drum, in orice stare de agregare s-ar afla si foarte rar spre deloc, in afara lui. Sincer nu as schimba cu un turer adevarat pt nimic in lume.

 

iar daca drumurile ar fi bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata in zona in care ma vantur cu predilectie, slabe sperante sa se indrepte semnificativ situatia, in cursul vietii mele. Raman deci consecvent. Am uitat sa adaug Ucraina pe lista, prafff !

 

Un ultim argument, cand altii intreaba "cum este drumul?" , noi doar "exista un drum?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ultim argument, cand altii intreaba "cum este drumul?" , noi doar "exista un drum?"

 

Auzi daca nu ar fi vorba despre tine, as fi convins ca e o gluma.

Ia de aici un film, cu niste drumuri pe care mege un Dodge din 1920 si zi-mi, daca te tine sa mergi pe oricare bucata de drum, din film cu mobra ta : http://www.youtube.com/embed/nq2jY1trxqg?rel=0

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar o justificare personala si intalnita la cativa prieteni, NE IUBITORI DE NOROAIE SI COCLAURI, dar care am ales aceasta clasa de motoare.

Le folosim 90% pe drum, in orice stare de agregare s-ar afla si foarte rar spre deloc, in afara lui. Sincer nu as schimba cu un turer adevarat pt nimic in lume.

Ai gasit tu drumuri in halul ala de noroioase? Nu prea cred. Definitia "drum" a suferit modificari din '20 pana acum, desi ma indoiesc ca si ei numeau noroaiele alea,... drum. Am mers, fara placere, pe forestiere dupa ploaie, rascolite de utilaje, dar tot mai gaseai un sleau sau carare pe care sa te strecori. Frumos filmul , instructiv pt posesorii de 4x4, sa vada ca se poate si altfel. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit tu drumuri in halul ala de noroioase? Nu prea cred. Definitia "drum" a suferit modificari din '20 pana acum, desi ma indoiesc ca si ei numeau noroaiele alea,... drum. Am mers, fara placere, pe forestiere dupa ploaie, rascolite de utilaje, dar tot mai gaseai un sleau sau carare pe care sa te strecori. Frumos filmul , instructiv pt posesorii de 4x4, sa vada ca se poate si altfel.

 

Am gasit si mai noroioase de atat. De fapt alea din film sunt usurele pt ca namolul e "subtire" si nu e in panta. Cu mult mai nasol e namolul cu consistenta "vartoasa"

Uite aici o poza exemplu : post-47250-0-42712200-1387799085_thumb.jpg

In tura asta cineva si-a prajit ambreajul [ce-i drept era si cablul prost reglat]

 

Sa nu se inteleaga ca sunt fan noroiaie, din contra insa daca trebe .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-47036-0-43417000-1387799196_thumb.jpg

post-47036-0-48915500-1387798733_thumb.jpg

 



aventura incepe acolo unde se termina macadamul. si toate astea cu motoare de peste 200 de kile. felicitari motoristilor.

cineva zicea ca asfaltul cu ceva gropi e offroad. pentru mine ala e strase toata ziua :). da asta tine de gusturi.

ideea e ca se poate face linistit offroad cu motoare peste 1000, cu oricare din cele din poll, fiecare cu ceva umbunatatiri pe ici pe colo.

totul depinde de tacanitu' de la ghidon. :)

PS. cam toate motoarele din poze au cauciucuri gen Anakee 2 sau similar. fara pretentii mari la viteza se face cu orice ccauciuc. daca vrei sa tragi un pic de gaz ai nevoie de ceva mai mult.

post-47036-0-36483200-1387799431_thumb.jpg

post-47036-0-36766600-1387799493_thumb.jpg

post-47036-0-34004000-1387799695_thumb.jpg

post-47036-0-41298700-1387799735_thumb.jpg

post-47036-0-32428000-1387799819_thumb.jpg

post-47036-0-71406800-1387799885_thumb.jpg

post-47036-0-33631500-1387799913_thumb.jpg

post-47036-0-46244900-1387799946_thumb.jpg

post-47036-0-93599700-1387800281_thumb.jpg

post-47036-0-46546000-1387800510_thumb.jpg

post-47036-0-01354000-1387801241_thumb.jpg

post-47036-0-47144300-1387801570_thumb.jpg

post-47036-0-46766500-1387801698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care puteti si mai ales va place, bravo voua ! Eu nu intru de buna voie prin noroale, mai ales ca am mai mereu pasager. Dar daca se intampla, pt distante scurte, unde nu mai ai "loc de intors", asta e!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifDSCN0228.jpg

attachicon.gifBlajoaia Campeni 139.JPG

 

aventura incepe acolo unde se termina macadamul. si toate astea cu motoare de peste 200 de kile. felicitari motoristilor.

cineva zicea ca asfaltul cu ceva gropi e offroad. pentru mine ala e strase toata ziua :). da asta tine de gusturi.

ideea e ca se poate face linistit offroad cu motoare peste 1000, cu oricare din cele din poll, fiecare cu ceva umbunatatiri pe ici pe colo.

totul depinde de tacanitu' de la ghidon. :)

PS. cam toate motoarele din poze au cauciucuri gen Anakee 2 sau similar. fara pretentii mari la viteza se face cu orice ccauciuc. daca vrei sa tragi un pic de gaz ai nevoie de ceva mai mult.

si ma rog ...... de ce as fi obligat sa ma chinui sa bag un motor de 250 kg pe acolo????

de cat ma costa sa l repar pe o parte nu mai bine imi i au o jucarie de 100 kg si nu ma doare nici sufletul si nici buzunarul......

iar pozele nu REFLECTA decat NISTE treceri.......ca dupa ce mergi pe trasee TOTALE de drum cum este ala adica, zeci de km cu 10-20 km/h pe o moto de 250 kg ...trebuie sa fii cu capul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ma rog ...... de ce as fi obligat sa ma chinui sa bag un motor de 250 kg pe acolo????

de cat ma costa sa l repar pe o parte nu mai bine imi i au o jucarie de 100 kg si nu ma doare nici sufletul si nici buzunarul......

iar pozele nu REFLECTA decat NISTE treceri.......ca dupa ce mergi pe trasee TOTALE de drum cum este ala adica, zeci de km cu 10-20 km/h pe o moto de 250 kg ...trebuie sa fii cu capul.....

 

pentru ca tu te chinui si altii nu. pentru ca tu tii la motor, ai bagat bani in el si e jucaria ta. pentru mine si altii e o unealta care o folosim in aventura noastra, in felul nostru. pentru ca si eu vreau puterea si cuplu motorului mare. are avantaje. singuru dezavantaj e greutatea, da nu de netrecut.

la faza ca sunt doar treceri, presupui ce nu stii. crede-ma ca sunt cel putin zeci de km de offroad, exact de genul asta, in fiecare zi. pentru ca e ma hranesc cu asta. cum tu te hranesti cu viteza, cifrele cat mai mari, si orgoliu satisfacut.

la mine nu vezi poze cu motorul, ca si cum ar fi ceva bijuterie. e o bucata de fier care ma duce unde vreau. asta nu inseamna ca nu ii apreciez pe cei care au grija de motoarele lor. bravo lor. eu nu o fac, pentru ca prefer sa imi petrec timpul ala pe coclauri decat la mentenanta si bibileala.trebuie doar sa fie totul functional.

 

si da, pentru ca suntem oameni, si in fiecare zi trebuie sa ne depasim limitele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care puteti si mai ales va place, bravo voua ! Eu nu intru de buna voie prin noroale, mai ales ca am mai mereu pasager. Dar daca se intampla, pt distante scurte, unde nu mai ai "loc de intors", asta e!

Asta e de la BMW Camp din vara, de la Avrig. Anakee-uri 2, pasager, au fost cam 100 km de felul asta. Insa incetut si cu atentie se poate...

post-46781-0-02162000-1387807723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prefer sa imi petrec timpul ala pe coclauri decat la mentenanta si bibileala.trebuie doar sa fie totul functional.

:peace: :10:

 

Asta e de la BMW Camp din vara, de la Avrig. Anakee-uri 2, pasager, au fost cam 100 km de felul asta. Insa incetut si cu atentie se poate...

 

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca tu te chinui si altii nu. pentru ca tu tii la motor, ai bagat bani in el si e jucaria ta. pentru mine si altii e o unealta care o folosim in aventura noastra, in felul nostru. pentru ca si eu vreau puterea si cuplu motorului mare. are avantaje. singuru dezavantaj e greutatea, da nu de netrecut.

la faza ca sunt doar treceri, presupui ce nu stii. crede-ma ca sunt cel putin zeci de km de offroad, exact de genul asta, in fiecare zi. pentru ca e ma hranesc cu asta. cum tu te hranesti cu viteza, cifrele cat mai mari, si orgoliu satisfacut.

la mine nu vezi poze cu motorul, ca si cum ar fi ceva bijuterie. e o bucata de fier care ma duce unde vreau. asta nu inseamna ca nu ii apreciez pe cei care au grija de motoarele lor. bravo lor. eu nu o fac, pentru ca prefer sa imi petrec timpul ala pe coclauri decat la mentenanta si bibileala.trebuie doar sa fie totul functional.

 

si da, pentru ca suntem oameni, si in fiecare zi trebuie sa ne depasim limitele.

Iar ajungem la o discutie care s-a mai purtat pe acest forum: problema nu este daca se poate face, cu un miar, enduro sau nu, ci cum poti face asta. Acolo unde cu un 1000cmc doar te transporti si trebuie sa faci dovada unor talente, cu un 600 cmc mergi natural, iar cu o capra de 250-450 deja ai parte de distractie. Daca a te transporta, este maxima satisfactie pentru tine si crezi ca asta inseamna a-ti depasi limitele, enjoy yourself! In alta ordine de idei, daca pornim discutia de la continutul notiunilor de "enduro" si "adventure" (pe care @ERU le-a adus in discutie, inca din primul post), nici unul din modelele mentionate in poll, nu sunt nici motoare de enduro nici aventuroaice in adevaratul sens al termenului. Totul este chestiune de marketing. Nici un motociclist cu mintea intreaga nu ar pleca intr-o tura de zeci de mii de km, pe drumuri ca cele din Africa, America Latina, Siberia, etc, cu asemenea motociclete, chiar daca il cheama Stephan Peterhansel. Si sa ne intelegem, faptul ca ai facut ture de cateva zeci de km, pe drumuri ca cele din imagini, nu inseamna ca faci adventure...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un motociclist cu mintea intreaga nu ar pleca intr-o tura de zeci de mii de km, pe drumuri ca cele din Africa, America Latina, Siberia, etc, cu asemenea motociclete, chiar daca il cheama Stephan Peterhansel. Si sa ne intelegem, faptul ca ai facut ture de cateva zeci de km, pe drumuri ca cele din imagini, nu inseamna ca faci adventure...

:10: ai atins esenta notiunii de adventure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare face ce-l taie chefu si cu ce-l taie chefu. nu?



cu toate astea e amuzant cum anumiti propitari sau fani lauda sistemul x sau y, capacitatea z a motoretei de a face ceva, pun filmulete in care gigidepestehotare face x cu motoreta respectiva s.a.m.d. in conditiile in care… n-ar face vreodata ceva de genul…



de fapt cam la fel si cu caii si cuplul :) 95% eventual au testat caii mergand in blana pe A1 sau A2… dar se simt ei comod cu herghelia sub fund :D



specificatiile si marca (oricare ar fi ea) cresc pewla oricarui roman :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...