Sari la conținut

Clasa 600-800 cmc


Moto clasa 600-800 cmc  

120 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Io chiar nu inteleg indarjirea cu care va scadeti greutatea mobrelor pe hartie. in realitate veti calari kg reale nu pe hartie. Am mai verificat acest aspect si suzuki face "magarii" atunci cand declara greutatea mobrei (nu zic ca bmw spune adevarul - nu stiu, pentru ca nu mi-au dat motive sa ma indoiesc....)

Iata ce spune suzuki:

http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/sport_enduro/v-strom650/99999-A0030-131.pdf

Adica curb mass - 214kg

Acum ce inseamna dpdv oficial curb mass:

"Curb mass means the actual or manufacturer's estimated mass of the vehicle with fluids at nominal capacity and with all equipment specified by the administrator"

Nominal capacity = dracu stie ce, insa se pare ca lichide la nivel nominal(nu maxim), prin urmare decideti voi greutatea dupa ce o achizitionati.....

Al meu vstrom de 650 cu abs, ca nu se mai fac mobre fara, avea o tara peste 200 fara rezervor plin......da sigur daca vreti voi are 178 sau 187.... Problema e ca cei ce nu stiu, probabil vor sa afle si asta nu e sigur greutatea reala.

Scuze pentru faptul ca ma repet.

 

Ps. Vstrom nu este o motocicleta usoara(pentru capacitatea ei) si nu are nici o ciclistica de invidiat(modelul vechi - cu cel nou nu am avut placerea), in schimb are multe alte atuuri.;)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La capitolul kg, nici nu are rost sa va certati:

 

KTM 690 enduro R - 148.5 kg in total(139.5kg fara benzina+9kg benzina( 12L benzina cu plinul facut))

 

Mai are rost sa comparam de exemplu cu Vstromul atat de laudat aici?

 

Diferenta este de 71.5 kg


Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E intradevar suuuper tare pe hartie acest 690.... Bate cam tot si poate fi luat in calcul doar alaturi de xchallenge, insa ce sa-i faci, e un segment neinteresant pentru multi si ravnit de prea putini.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ps. Vstrom nu este o motocicleta usoara(pentru capacitatea ei) si nu are nici o ciclistica de invidiat(modelul vechi - cu cel nou nu am avut placerea), in schimb are multe alte atuuri.

sincer si fara suparare daca spui asa ceva cred ca te duce mobra pe tine nu tu pe ea. dintre toate cred ca are cea mai buna ciclistica. considera numai tipul de cadru pe care il are. :D

 

ps. nu vazusem NC 700 care sta si ea foarte bine cu ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are rost sa comparam de exemplu cu Vstromul atat de laudat aici?

 

n-are. e clar. motociclism.ro a vorbit - v-strom e mobra perfecta pt adventure in gama 600-800 :) in plus, cum ne-ar explica cineva, 690 nu merge la 50km/h intr-a 6-a deci iar e clar :)

 

P.S. - pentru cine ia in serios rezultatele si a votat, poate sa vada cine si ce a votat. nu neasteptat, multi si-au votat mobra detinuta. unii se mai si bucurau de rezultate comparativ cu altele… zici ca suntem la gradinita :) ce misto, lumea e de aceeasi parere cu mine si jucaria mea e cea mai tare din grupa. wtf?

 

P.P.S. - eu am dat null vote. 690 nu era atunci si alealate mobre care sunt interesante nu se mai vand… si acum nu mai pot vota. altfel, la tenere stiu limitele si nu sunt multumit de ele, sertao e prea inghesuit pt 1.90+ si nici foarte diferit ca potential de tenere nu e, xtr e prea multe wannabe si motorache are hibele lui, restul sunt sub astea 3 cand se termina asfaltul… so, 690 mobra pt "face tot in mers solo"… xtz sau sertao la alegere (mai mult in functie de inaltime sincer) pt variantele cu pasager des. v-strom eventual doar pt pozitia cat de cat ok-ish si bani putini… altfel… ce faci cu vstrom pe camp / forestier / drum faci si cu chestii de 1200. chiar mai usor / bine. ma rog, ma raportez doar la modelul vechi de vstrom… restul, nu merita luate in discutie, poate doar transalpul daca ar fi modelul vechi de 650… ala cu far ciudat. swiss army knife role e tenere sau sertao. dar swiss army knife nu e nici macheta, nici surubelnita. daca ai optiuni folosesti altceva.

 

o motoreta Adventure cu cat e mai grea cu atat se comporta mai bine la drum. Problema intervine cand drumul nu-ti mai permite viteze peste 20 km/h. Atunci greutatea totala devine o povara.

 

mere cu mere si pere cu pere, daca motoreta usoara se comporta mai prost si motorul poate sa sustina viteza inseamna ca suspensiile sunt proaste / prost reglate la aia usoara. dar si asa, forestier viteza cu mobra usoara si suspensii proaste / prost reglate e mai usor / sigur decat traseu tehnic cu mobra grea cu suspensii perfecte.

 

ps. nu vazusem NC 700 care sta si ea foarte bine cu ciclistica.

 

si versys la fel. si pozitia e ok-ish. si?

 

dintre toate cred ca are cea mai buna ciclistica. considera numai tipul de cadru pe care il are.

 

se poate detalia, te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se uita in "comparativele" astea este pretul (de achizitie, noua sau SH si cel de intretinere), care pt cei mai multi atarna greu. Foarte greu ! Ii inteleg perfect. Cand ai o suma de investit vrei s-o investestesti toata in motor, nu in reparatii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer si fara suparare daca spui asa ceva cred ca te duce mobra pe tine nu tu pe ea. dintre toate cred ca are cea mai buna ciclistica. considera numai tipul de cadru pe care il are. :D

Sigur....nici un dubiu, doar ca aici din nou ne bazam pe feeling-ul fiecaruia, nu cred sa ai ceva dovezi in a sustine "cea mai buna ciclistica"...

Eu unul pot spune ca din cele 4 mobre detinute v-strom e pe la coada clasamentului si ma bazez strict pe increderea pe care ti-o ofera mobra in abordarea curbelor.....din pacate am constatat ca doar in cazul celor cu roata de 21 fata abordarea este ceva mai greoaie decat la v-strom....insa la cele cu 19, vstroama statea cel mai rau.

Un alt motiv in afirmatia mea este centrul de greutate sus si concentrat pe fata.....sa te puna dreq sa pisti frana spate in curba fara pasager sau bagaje si vei avea parte de un derapaj controlat sau nu.....intradevar depinde de tine - poate tu esti mai dibac, nu stiu....

este motivul pentru care nu am vrut decat vstrom cu abs si sincer la o abordare ceva mai agresiva a curbelor stranse, spre exemplu Cheia, spatele fuge invariabil la fiecare curba.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur....nici un dubiu, doar ca aici din nou ne bazam pe feeling-ul fiecaruia, nu cred sa ai ceva dovezi in a sustine "cea mai buna ciclistica"...

Eu unul pot spune ca din cele 4 mobre detinute v-strom e pe la coada clasamentului si ma bazez strict pe increderea pe care ti-o ofera mobra in abordarea curbelor.....din pacate am constatat ca doar in cazul celor cu roata de 21 fata abordarea este ceva mai greoaie decat la v-strom....insa la cele cu 19, vstroama statea cel mai rau.

Un alt motiv in afirmatia mea este centrul de greutate sus si concentrat pe fata.....sa te puna dreq sa pisti frana spate in curba fara pasager sau bagaje si vei avea parte de un derapaj controlat sau nu.....intradevar depinde de tine - poate tu esti mai dibac, nu stiu....

este motivul pentru care nu am vrut decat vstrom cu abs si sincer la o abordare ceva mai agresiva a curbelor stranse, spre exemplu Cheia, spatele fuge invariabil la fiecare curba.

probabil ori ai ceva probleme cu cauciucurile/presiunea ori ceva nu e in regula pe undeva. la vstrom cadrul provine de la un naked, este un cadru de aluminiu perimetral gandit pentru o motocicleta pur stradala relativ rigid si destul de usor. sunt ceva motive sa fie mai bun decat un cadru din tevi de otel. s-a intamplat de multe ori ori sa franez violent in curba fie cu spatele fie cu fata (nu ar trebui da camioanele pe cheia depasesc in plina curba :) ) si mobra s-a comportat de fiecare data admirabil nu s-a dezechilibrat deloc. daca cauciucurile sunt bune incearca sa te joci putin cu presiunea pana o gasesti pe cea potrivita tie. personal merg cu 2.2 fata si 2.4 pe spate la Tourance. ca se le fac sa alunece pe spate trebuie sa vreau sa fac asta. fa cateva incercari si o sa vezi ca pana la urma nu o sa mai derapeze . ;)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta eu spun ca o motoreta Adventure cu cat e mai grea cu atat se comporta mai bine la drum.

 

Hmm deci de aia au facut aia de la Honda Crossdresserul de 280 de kg. Acum am inteles probabil ca din acelasi motiv in 2 ani de zile o sa se sparga bariera celor 400 kg si o sa avem mobre de adv gen Goldwing si LT.

 

Priceless ....

 

Destul de greu de scos DL-ul de pe trasa. La asa un "stil de mers" cu concurenta, esti in sant.

 

 

Da ce, DL-ul are concurenta ?

 

Sigur....nici un dubiu, doar ca aici din nou ne bazam pe feeling-ul fiecaruia, nu cred sa ai ceva dovezi in a sustine "cea mai buna ciclistica"...

Eu unul pot spune ca din cele 4 mobre detinute v-strom e pe la coada clasamentului si ma bazez strict pe increderea pe care ti-o ofera mobra in abordarea curbelor.....din pacate am constatat ca doar in cazul celor cu roata de 21 fata abordarea este ceva mai greoaie decat la v-strom....insa la cele cu 19, vstroama statea cel mai rau.

Un alt motiv in afirmatia mea este centrul de greutate sus si concentrat pe fata.....sa te puna dreq sa pisti frana spate in curba fara pasager sau bagaje si vei avea parte de un derapaj controlat sau nu.....intradevar depinde de tine - poate tu esti mai dibac, nu stiu....

este motivul pentru care nu am vrut decat vstrom cu abs si sincer la o abordare ceva mai agresiva a curbelor stranse, spre exemplu Cheia, spatele fuge invariabil la fiecare curba.

 

 

Stai sa te mai obisnuiesti cu mobra pe care o ai acum si o sa vezi ca roata aia de 21 nu te impieteaza cu nimic, si de asemenea cred ca dupa ce te vei acomoda pe deplin cu ea V Strom-ul ajunge sigur pe locul 4 din 4.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cand incluzi intr-o categorie motociclete de aceeasi cilindree (sau apropiata) doar pentru ca ele sunt etichetate "enduro-touring".

Cum poti face comparatie intre KTM 690 enduro si V-strom? Orice motociclist cu simt tehnic isi da seama numai uitandu-se la ele ca n-au nimic in comun. Una e enduro si alta touring. Sa faci touring cu 690-ul poate fi la fel de trist cum ai face enduro cu V-Stromul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre replici alre kiturilor de rally sau adventure, chiar as vrea sa avem o discutie [momentan ma documentam pe site la astia ], dar asta de abia dupa ce-mi voi lua 690-ul ala obligatoriu echipat cu prostia aia de ABS si evident si cu injectie.

hmmm, scump domle, scump, si eu vreau sa investesc intr-un carenaj d-ala si l-am gasit mai ieftin la niste greci, iete aci :http://www.perfect-fairings.com/en/products/listed/manufacturer/KTM/page/1

 

mult mai bine, nu?!??

 

cand ai chef treci pe la mine pe la garaj si discutam cu mortu-n fata(525) ca nu sunt puse carenele pe el ;)

iete nr meu de tel 0735862388

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am gasit nicaieri greutatea aia de 189 [mihai zicea mai sus 180 kg], am gasit 220 oricum e irelevant e alta clasa care are topicul ei.

 

Eu speram la o mobra bicilindrica enduro-touring de 180kg la gol. Hai 190. Si cred ca Suzuki ar putea face asa ceva, fiindca in Honda mi-am pierdut speranta. BMW f800gs se incadreaza, dar are neajunsurile lui si e prea scump (nu doar pretul de achizitie) pentru ce ofera.

Am vazut pe un forum, ori aici ori pe advrider, un kit pentru aventurizarea v-stromului, dar nu mai tin minte greutatea la care au reusit sa-l duca. Poate ne ajuta un stromist cu linkul.

 

 

Io chiar nu inteleg indarjirea cu care va scadeti greutatea mobrelor pe hartie. in realitate veti calari kg reale nu pe hartie.

 

La kg reale mai poti umbla: lasi nevasta acasa, slabesti, iei doua cearsafuri in loc de cort si sac de dormit, nu mai iei cauciucuri / camere, iei doar strictul necesar de scule, mergi pe rezerva, etc.

 

 

La capitolul kg, nici nu are rost sa va certati:

 

KTM 690 enduro R - 148.5 kg in total(139.5kg fara benzina+9kg benzina( 12L benzina cu plinul facut))

 

Mai are rost sa comparam de exemplu cu Vstromul atat de laudat aici?

 

Diferenta este de 71.5 kg

 

Stromul si Transplantul sunt biclindre, e normal ca nu prea are rost sa le compari cu 690. Dar, cum zicea vis-a-vis mai sus, e la fel de trist sa faci enduro cu stromul cum e sa faci touring cu 690-ul. Inclusiv pe topicul postat de ERU pe undeva despre un bicilindru KTM, se plange lumea ca 690-ul nu e suficient de smooth si de fiabil pentru ture lungi.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu speram la o mobra bicilindrica enduro-touring de 180kg la gol. Hai 190. Si cred ca Suzuki ar putea face asa ceva, fiindca in Honda mi-am pierdut speranta. BMW f800gs se incadreaza, dar are neajunsurile lui si e prea scump (nu doar pretul de achizitie) pentru ce ofera.

Am vazut pe un forum, ori aici ori pe advrider, un kit pentru aventurizarea v-stromului, dar nu mai tin minte greutatea la care au reusit sa-l duca. Poate ne ajuta un stromist cu linkul.

Eu cred ca asteptarile tale vis a vis de Suzuky sunt desarte. Mai degaraba KTM si Yamaha sa vina cu ceva.

 

La kg reale mai poti umbla: lasi nevasta acasa, slabesti, iei doua cearsafuri in loc de cort si sac de dormit, nu mai iei cauciucuri / camere, iei doar strictul necesar de scule, mergi pe rezerva, etc.

 

Cred ca nu la asta se referea XTR si oricum cineva care e ingrijorat de greutate nu-si ia VStrom pe motiv ca o sa mai slabeasca si se va inveli cu o sfoara noaptea. Omul a avut Strom si dpa cum a zis in urma operatiunii de suire pe cântar au rezultat peste 200 kg cu rezervorul gol. Deci o greutate la plin de peste 220 kg.

 

Stromul si Transplantul sunt biclindre, e normal ca nu prea are rost sa le compari cu 690. Dar, cum zicea vis-a-vis mai sus, e la fel de trist sa faci enduro cu stromul cum e sa faci touring cu 690-ul. Inclusiv pe topicul postat de ERU pe undeva despre un bicilindru KTM, se plange lumea ca 690-ul nu e suficient de smooth si de fiabil pentru ture lungi.

 

Cumva ai dreptate ca nu ar trebui comparate mono cu bicilindricele, insa parerea mea personala este ca e mult mai trist sa faci enduro cu VStrom decat sa bagi asfalt cu 690. Cumva la parerea asta au ajuns cam toti cei care fac adventure dedevaratelea [unde deadevaratelea inseamna mers prin toate tarile alea mai nedezvoltate si mult mai interesante si nu in stil LWD/LWR]

 

hmmm, scump domle, scump, si eu vreau sa investesc intr-un carenaj d-ala si l-am gasit mai ieftin la niste greci, iete aci :http://www.perfect-fairings.com/en/products/listed/manufacturer/KTM/page/1

 

mult mai bine, nu?!??

 

cand ai chef treci pe la mine pe la garaj si discutam cu mortu-n fata(525) ca nu sunt puse carenele pe el ;)

iete nr meu de tel 0735862388

 

Sensei bune preturile la grecii aia[i-am bagat la bookmark multumesc] dar [intotdeauna exista un dar] ei ofera doar niste piese si nu o solutie/sistem complet cu rezervoare cu lumini etc. Adica mai ai de dat bani pe o gramada de alte chestii, oricum interesant, si chiar am de gand sa trec sa stam la o vorba.

 

Os.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stromul si Transplantul sunt biclindre, e normal ca nu prea are rost sa le compari cu 690. Dar, cum zicea vis-a-vis mai sus, e la fel de trist sa faci enduro cu stromul cum e sa faci touring cu 690-ul.

 

Nu e bine sa compari si nu e vorba de cat de trist e sau nu,dar daca ai de ales 690-ul merge pe unde merge Vstromul, dar invers nu prea.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine sa compari si nu e vorba de cat de trist e sau nu,dar daca ai de ales 690-ul merge pe unde merge Vstromul, dar invers nu prea.

Daca ar fi sa faci o tura lunga la viteze de croaziere sustinuta plus ceva forestiere cu bagaje si pasager sa nu-mi spui ca ai alege 690-ul in detrimentul stromului... Vad ca e deja trend sa compari vehicule diferite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa faci o tura lunga la viteze de croaziere sustinuta plus ceva forestiere cu bagaje si pasager sa nu-mi spui ca ai alege 690-ul in detrimentul stromului... Vad ca e deja trend sa compari vehicule diferite...

 

1000cmc+ pt aia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa faci o tura lunga la viteze de croaziere sustinuta plus ceva forestiere cu bagaje si pasager sa nu-mi spui ca ai alege 690-ul in detrimentul stromului... Vad ca e deja trend sa compari vehicule diferite...

 

Crede-ma am facut multe ture din astea, de aceea am 950 Adv si nu 690.Daca eram singur, fii sigur ca aveam 690.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are you considering ONLY KTM? What other bikes have you ridden? For the use you've described, it leans more towards a bigger, roomier bike, pillion capable, and still able to commute and go off road.

 

Get the 990 if you can spend over $15,000 ... then add another $2000 in extras and add ons ... which the bike needs. The 990 is big, tall and heavy. I'd do a test ride, with your wife ... see how it goes. Former experienced dirt bike riders love the 990. Re-Entry riders? I'm not so sure.

 

The 690 does not seem to fit with what you want. It's also a bit unreliable ... read the ride reports and threads here to learn about myriad problems afflicting these machines. Great to ride ... Hell to own and maintain.

 

If status and Brand are important for you ... then by all means go with something Euro. BMW, KTM, Ducati ... all make bikes that could suit you. But if you want something practical, cheap and easy to maintain: Think Japanese.

 

If you have $13K plus, the Triumph Tiger 800XC is an excellent bike by all current reports.

 

But if you want value and fun ... and no Cache' ... Get a nice used DL650 V-Strom and never look back. Probably cost you around $5000 to $7000 USD. The Wee Strom is a 100,000 mile machine that will do ALL you ask of it without a lot of expensive additions ... and it will never break down ... or get stolen! (must be a reason why Motoradd magazine awarded the V-strom the Alpenfurher prize twice)

 

Are you considering ONLY KTM? What other bikes have you ridden? For the use you've described, it leans more towards a bigger, roomier bike, pillion capable, and still able to commute and go off road.

Get the 990 if you can spend over $15,000 ... then add another $2000 in extras and add ons ... which the bike needs. The 990 is big, tall and heavy. I'd do a test ride, with your wife ... see how it goes. Former experienced dirt bike riders love the 990. Re-Entry riders? I'm not so sure.

The 690 does not seem to fit with what you want. It's also a bit unreliable ... read the ride reports and threads here to learn about myriad problems afflicting these machines. Great to ride ... Hell to own and maintain.

If status and Brand are important for you ... then by all means go with something Euro. BMW, KTM, Ducati ... all make bikes that could suit you. But if you want something practical, cheap and easy to maintain: Think Japanese.

If you have $13K plus, the Triumph Tiger 800XC is an excellent bike by all current reports.

But if you want value and fun ... and no Cache' ... Get a nice used DL650 V-Strom and never look back. Probably cost you around $5000 to $7000 USD. The Wee Strom is a 100,000 mile machine that will do ALL you ask of it without a lot of expensive additions ... and it will never break down ... or get stolen! (must be a reason why Motoradd magazine awarded the V-strom the Alpenfurher prize twice)

Citat din :

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=750715

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000cmc+ pt aia :D

Nu neaaparat, doar daca doresti sa depasesti intr-o clipita de la 140km/h la 200 dar asta e alta discutie unde intra intradevar motoare mai ,,potente'' EU ma refeream la confort si la capacitatea de touring superioara a stromului fata de 690.

 

Surprinzator e ca pe forum vad tot felul de oameni care critica Vstromul pentru ca e mare, e grea, e urata, e ciufuta , n-are frante, fleoscaie furca... Pana mea , mai citesc si incepatori pe aici si chiar cred :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprinzator e ca pe forum vad tot felul de oameni care critica Vstromul pentru ca e mare, e grea, e urata, e ciufuta , n-are frante, fleoscaie furca... Pana mea , mai citesc si incepatori pe aici si chiar cred :))

 

la fel de bine pot sa citeasca si sa creada ca se poate merge prin sahara cu ea :)

 

 

nu-l cunosc, nu stiu ce-a facut si pe unde merge asa ca dupa ce vad ca amesteca preturi de showroom cu preturi sh nici nu-l iau in seama :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

la fel de bine pot sa citeasca si sa creada ca se poate merge prin sahara cu ea :)

 

nu-l cunosc, nu stiu ce-a facut si pe unde merge asa ca dupa ce vad ca amesteca preturi de showroom cu preturi sh nici nu-l iau in seama :D

Si totui, textul de la sfarsit

e definitoriu :

 

But if you want value and fun ... and no Cache' ... Get a nice used DL650 V-Strom and never look back. Probably cost you around $5000 to $7000 USD. The Wee Strom is a 100,000 mile machine that will do ALL you ask of it without a lot of expensive additions ... and it will never break down ... or get stolen! (must be a reason why Motoradd magazine awarded the V-strom the Alpenfurher prize twice)

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel de bine pot sa citeasca si sa creada ca se poate merge prin sahara cu ea :)

 

 

nu-l cunosc, nu stiu ce-a facut si pe unde merge asa ca dupa ce vad ca amesteca preturi de showroom cu preturi sh nici nu-l iau in seama :D

:agree:

 

Si totui, textul de la sfarsit

e definitoriu :

 

But if you want value and fun ... and no Cache' ... Get a nice used DL650 V-Strom and never look back. Probably cost you around $5000 to $7000 USD. The Wee Strom is a 100,000 mile machine that will do ALL you ask of it without a lot of expensive additions ... and it will never break down ... or get stolen! (must be a reason why Motoradd magazine awarded the V-strom the Alpenfurher prize twice)

 

WTF.......Cine-i asta, de faci copy paste de 2 ori? Ar trebui sa-l credem pe cuvant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui crezut in aceeasi masura in care trebuie crezut oricare isi da cu parerea aici.

Pana la urma urmei toti avem un grad de subiectivism.........

Cert e un lucru : a compara un touring cu cateva modeste valente off (V Strom) cu un touring enduro cu putine valente pentru touringul adevarat (KTM 690) este un non sens.

Parerea mea bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...