Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am cunostiinta de ture lungi cu un grad semnificativ de Adventure , facute chiar cu DL650 , de catre romani :

 

2010 - 2012 cateva ture lungi in Europa culminand cu cea de 55.000 km de-a lungul celor 2 Americi cu o durata continua de 9 luni . Pentru conformitate www.micadu.ro

 

 

Si o tura facuta in Romania de catre 3 polonezi , toti cu V-Strom . Eu zic ca asta e nivelul maxim de Adventure pe care si-l doreste Radu , nimic mai mult , corect ?

 

Iata polonezii la joaca la noi :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Fiindca sunt de acord ca e foarte greu sa gasesti pe cineva/un dealer unde sa poti incerca diverse modele ca sa poti lua o decizie in cunoștința de cauza, iti donez si eu motorul meu pentru o mica plimbare daca vrei. Un V-Strom 650 din 2004. E la iernat si prin Bucuresti e al naibii de alunecos acum insa vedem cum facem daca esti interesat.

... si un DL 650 la @Balauru123 ...

 

Poate se mai indura cineva !

 

Salutare tuturor.

Am tot citit acest post, fara a ma implica prea mult in discutii. As vrea sa-mi exprim aici o parere personala plecand de la cerintele celui care a pornit acest topic.

De multe ori incerca toti

..................................................................................................................................................................................................................

 

Sper ca dupa aceasta "polologie" sa nu se supere cineva pe mine, dar este o parere personala, analizand cerintele lui Slash. Tot ce am scris, am scris din experienta, nu din topicuri, recenzii sau alte surse.

 

PS.

Slash, oricand daca ai nevoie sa-mi formezi o parere cel putin pentru 2 din modelele enumerate mai sus, te astept sa faci un testride.

Hmm ... te-ai stresat nitel sa scrii atat ! :D Felicitari !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

oiERU, nu-mi mai bat capul cu tine,sa-ti dau quote la fiecare ineptie, ca nu ajungem nicaieri (pt ca tu oricum esti setat pe-ale tale) si poluam topicul deja poluat....

 

Stii vorba aia,cand iti zic mai multi ca esti beat,te duci si te culci....


Si ai dreptate, singurul motiv pt care postez la enduro touring si mai ales pe topicul asta este pt ca sunt FRUSTRAT :)) M-ai citit atat de bine :(

 

 

Si pana una alta, on topic:

Cu toata stima pentru initiatorul topicului, acest topic este stupid. Omul ne intreaba CE I SE POTRIVESTE...intrebarea este foarte gresita pt ca fiecare isi va expune parerile vis a vis de ce i se potriveste lui..


Degeaba ne da initiatorul detalii despre ce ar vrea, si cam la ce ar folosi mobra, pt ca noi nu stim cum se va simti el pe mobra X sau Y care i-a fost sugerata....

 

Cel mai normal era sa se documenteze bine si sa aleaga 4-5 modele din toata plaja de modele pt enduro-touring,si apoi sa faca topicul asta, si sa zica:

 

"Sal baieti, vreau sa trec pe enduro, dupa indelungi cautari, m-am hotarat la aceste 3-4 modele, ce imi puteti spune despre ele dpdv al fiabilitatii, etc etc"?"

 

Sa intrebi ce mobra ti se potriveste, e ca si cum ai pune pe altii sa ghiceasca ce senzatie vei avea si cum te vei simti cand esti/urci pe ea, chestie care difera radical de la om la om...

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, ia si citeste: /index.php?/topic/680354-lumea-noua/?hl=micadu

 

57.000 km

18 tari

3 continente

 

Ti-am urmat sfatul si m-am uitat peste topic [oare tu ai vazut topicurile la care am facut eu referire ??]. Se poate descrie intr-un singur cuvant TOURING.

Peste 95% din poze sunt pe asfalt. Cateva pe iarba in camping organizat cu masute si bancute , "foarte Adventure". Mai sunt cateva poze pe niste drumuri pe care poti merge cu orice autoturism cu 120km/h. WOW

Cumva topicul in cauza e un argument dar in favoarea mea.

 

Sa nu se inteleaga gresit. Mi se pare o super tura si o experienta din aia "once in a lifetime" doar ca e touring si nu Adventure asta neinsemnand ca e mai buna sau mai slaba ...pur si simplu este altceva.

Nu inteleg inversunarea unora de a isi include mobrele cu forta intr-o anumita categorie. De ex mobra mea este Adventure asta nu inseamana ca este Enduro, pt asta imi doresc o a doua mobra si foarte multi oameni care au o mobra Adventure au si o a doaua mobra enduro sau cross, care nu e mai buna sau mai proasta, este altceva, o completeaza.

 

Si acum da-ti un cap in gura !!

 

 

Fii mai putin agresiv te rog, nu de alta dar agresivitatea altora o trezeste pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si un DL 650 la @Balauru123 ...

 

Poate se mai indura cineva !

 

Hmm ... te-ai stresat nitel sa scrii atat ! :D Felicitari !

Salutare.

Am tot stat dar in final nu am rezistat si m-am pus pe scris. Sper ca nu am plictisit pe nimeni si nu am fost "off" topic.

Am vrut sa-i fac mai usoara alegerea motocicletei potrivite pentru el. Cred ca este destul de greu sa-ti calci pe inima si sa treci de la chopper la touring. De la crom la fiare vopsite in negru, dar la care nu te doare sufletul asa de rau sa o dai de pamant nitel. Sa o ridici si sa pleci mai departe, fara sa plangi.

De aia topul meu pleaca de la o motocicleta joasa, nu cu mult diferita de un chopper(doar suspensii putin mai lungi), cu ascendent spre adventure( asta e V Strom) si ajunge in final la un motor pur Adventure KTM 9x0 ADV dar pe care nu al recomand in cazul de fata.

Bafta si ne auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si un DL 650 la @Balauru123 ...

DL 650 model 2012 cred ca se poate testa inca la Motor Team. Eu am facut treaba asta acum un an jumate.

In teorie, Transalp se poate testa la Carpati Motor.

http://www.honda-moto.ro/testride

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, ia si citeste: /index.php?/topic/680354-lumea-noua/?hl=micadu

 

57.000 km

18 tari

3 continente

 

Si acum da-ti un cap in gura !!

Frumosa aventura

 

 

Oricum te-ai consumat degeaba dupa cum bine vezi si tu.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei cu adevarat, orice model de moto ajungi sa testezi. Nu o sa vina nimeni la usa ta sa-i testezi mobra, oricat te lamentezi pe forum. Eu nu pot sa-i ofer pt test ride deact o Tenere si, la primavara, o Africana. Dar nici una nu face obiectul cerintelor lui Slash. Poate doar sa testeze senzatia si pozitia pe un enduro-touring.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am urmat sfatul si m-am uitat peste topic [oare tu ai vazut topicurile la care am facut eu referire ??]. Se poate descrie intr-un singur cuvant TOURING.

Peste 95% din poze sunt pe asfalt. Cateva pe iarba in camping organizat cu masute si bancute , "foarte Adventure". Mai sunt cateva poze pe niste drumuri pe care poti merge cu orice autoturism cu 120km/h. WOW

Cumva topicul in cauza e un argument dar in favoarea mea.

 

Sa nu se inteleaga gresit. Mi se pare o super tura si o experienta din aia "once in a lifetime" doar ca e touring si nu Adventure asta neinsemnand ca e mai buna sau mai slaba ...pur si simplu este altceva.

Nu inteleg inversunarea unora de a isi include mobrele cu forta intr-o anumita categorie. De ex mobra mea este Adventure asta nu inseamana ca este Enduro, pt asta imi doresc o a doua mobra si foarte multi oameni care au o mobra Adventure au si o a doaua mobra enduro sau cross, care nu e mai buna sau mai proasta, este altceva, o completeaza.

 

 

 

Fii mai putin agresiv te rog, nu de alta dar agresivitatea altora o trezeste pe a mea.

 

Erule, ...ia defineste ,,Adventure''! Ce intelegi matale prin Adventure? Ai cumva o carte cu deontoligia adventure-riding-ului si eu nu stiu? Pentru informatia ta, Adventure Riding nu se refera la Rally Ride!!! Adventure nu inseamna doar off-road in tundra la 140 km/h.Crezi ca in calatoria lui Micadu se rupea Vstromul daca o dadea pe namoale? Postarile dumitale sunt doar de dragul de a te contrazice!!

 

P.S

 

Adventure-Riding poate sa insemne si turul Romaniei iarna cu un CBR(putin preparat) facut cu cortul si pe drumuri laturalnice.

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca au sarit toti Stromaniaci de fund in sus. Pai in lipsa de argumente ce poti sa faci sa te iei de persoana, sa-l ameninti ..... parca sunt eu de vina pt specificatiile mobrei lor.

Uite aici argumente nu frustrari.

 

post-47250-0-33895300-1389267988_thumb.jpg

 

Adrian felicitari ti-ai castigat si tu locul pe lista mea de ignore alaturi de alte clone si troli asa ca nu te mai obosi la adresa mea nu le voi vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si ai dreptate, singurul motiv pt care postez la enduro touring si mai ales pe topicul asta este pt ca sunt FRUSTRAT :)) M-ai citit atat de bine :(

 

@Adriane, nu-i iau apararea lui @Eru, dar el are moto ce intra in discutie si dupa cite stiu are si ceva experienta. Tu ai ceva cu care sa sustii ca trebuie sa ne indreptam spre o motoreta ca ata? sau esti doar impotriva celor care au bmw.?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am urmat sfatul si m-am uitat peste topic [oare tu ai vazut topicurile la care am facut eu referire ??]. Se poate descrie intr-un singur cuvant TOURING.

Peste 95% din poze sunt pe asfalt. Cateva pe iarba in camping organizat cu masute si bancute , "foarte Adventure". Mai sunt cateva poze pe niste drumuri pe care poti merge cu orice autoturism cu 120km/h. WOW

Cumva topicul in cauza e un argument dar in favoarea mea.

 

Sa nu se inteleaga gresit. Mi se pare o super tura si o experienta din aia "once in a lifetime" doar ca e touring si nu Adventure asta neinsemnand ca e mai buna sau mai slaba ...pur si simplu este altceva.

Nu inteleg inversunarea unora de a isi include mobrele cu forta intr-o anumita categorie. De ex mobra mea este Adventure asta nu inseamana ca este Enduro, pt asta imi doresc o a doua mobra si foarte multi oameni care au o mobra Adventure au si o a doaua mobra enduro sau cross, care nu e mai buna sau mai proasta, este altceva, o completeaza.

 

 

 

Fii mai putin agresiv te rog, nu de alta dar agresivitatea altora o trezeste pe a mea.

nu te supara dar din cate stiu eu Adventure= aventura nicidecum ,, inafara drumului,, off road, dar na ma rog daca pentru unii este tot una atunci......

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erule, postac de serviciu ce esti...ia defineste ma ,,Adventure''! Ce intelegi matale prin Adventure? Ai cumva o carte cu deontoligia adventure-riding-ului si eu nu stiu? Pentru informatia ta, Adventure Riding nu se refera la Rally Ride!!! Adventure nu inseamna doar off-road in tundra la 140 km/h.Crezi ca in calatoria lui Micadu se rupea Vstromul daca o dadea pe namoale? Postarile dumitale sunt doar de dragul de a te contrazice!!

 

P.S

 

Adventure-Riding poate sa insemne si turul Romaniei iarna cu un CBR(putin preparat) facut cu cortul si pe drumuri laturalnice.

 

 

As putea sa va dau cateva idei despre ce inseamna o mobra adventure, dar cumva simt ca imi irosesc neuronii.

Nu am zis nimic ca tura lui Micadu a fost nasoala, am zis ca a fost Touring. Nu stiu ce se intampla daca se baga pe namoale si oricine zice ca stie e cititor in cafea. Am pus mai inainte un post gasit de Andrei cu unu care si-a rupt Stromu in 2 cand a incercat sa faca adventure cu el, asta e un fapt, ce s-ar putea intampla daca ......

 

Turul Romaniei iarna la cort cu CBR-ul pe drumuri laturalnice iarna ar fi o dovada de ambitie. Merita oarecare admiratie cel care o va face dar cam atat. In continuare voi sustine ca nu si-a ales bine scula, la fel ca si nordicul ala cu nume impronuntabil care se chinuie cu R1. Dar pana la urma daca-l face fericit sa-i fie de bine. Cel putin omul ala nu are pretentia ca are o mobra de adventure si stie/recunoaste ca nu a ales mobra potrivita pt ceea ce face. Dar e fixatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea sa va dau cateva idei despre ce inseamna o mobra adventure, dar cumva simt ca imi irosesc neuronii.

Nu am zis nimic ca tura lui Micadu a fost nasoala, am zis ca a fost Touring. Nu stiu ce se intampla daca se baga pe namoale si oricine zice ca stie e cititor in cafea. Am pus mai inainte un post gasit de Andrei cu unu care si-a rupt Stromu in 2 cand a incercat sa faca adventure cu el, asta e un fapt, ce s-ar putea intampla daca ......

 

Turul Romaniei iarna la cort cu CBR-ul pe drumuri laturalnice iarna ar fi o dovada de ambitie. Merita oarecare admiratie cel care o va face dar cam atat. In continuare voi sustine ca nu si-a ales bine scula, la fel ca si nordicul ala cu nume impronuntabil care se chinuie cu R1. Dar pana la urma daca-l face fericit sa-i fie de bine. Cel putin omul ala nu are pretentia ca are o mobra de adventure si stie/recunoaste ca nu a ales mobra potrivita pt ceea ce face. Dar e fixatia lui.

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

wikipedia zice asa: http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ridermagazine.com/category/style/dual-sport-adventure/

 

Dual–Sport + Adventure Motorcycles

Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road (the “dual” in dual–sport or dual–purpose). Dual–sport motorcycle guides discuss the fact that these are typically single–cylinder motorbikes with engine displacements ranging from 250cc to 650cc. Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros, have larger, multi–cylinder engines (650cc and up) and are often equipped for long–distance travel with windshields, comfortable seats, saddlebags or side cases. Due to the rigors of off–road use, dual–sport and adventure motorcycles often have durable bodywork and protective elements such as hand guards, engine guards and skid plates – something to look for when reading Dual–Sport + Adventure Motorcycle reviews. Their tires often have a large–block tread pattern that provide grip on pavement and in dirt or gravel; those ridden almost exclusively off–road usually run knobby tires like those found on dirt bikes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@Adriane, nu-i iau apararea lui @Eru, dar el are moto ce intra in discutie si dupa cite stiu are si ceva experienta. Tu ai ceva cu care sa sustii ca trebuie sa ne indreptam spre o motoreta ca ata? sau esti doar impotriva celor care au bmw.?

 

 

faptul ca are motoreta care e enduro-touring si ca are experienta nu ii da dreptul automat sa vorbeasca prostii (legat de alti membri, de motoretele lor)

 

Eu nu i-am pus la indoiala nici motocicleta nici experienta lui (sau daca crezi asta, as dori sa-mi dai quote exact, ca sa argumentezi afirmatia ta).

 

Iarasi,ce legatura are motoreta mea, in discutie, nu stiu... Eu nu am venit sa defilez cu experienta sau sa dau sfaturi despre cum sa mearga cineva pe motor enduro touring...

 

Imi dau cu parerea in masura in care isi permit sa-si dea toti cu parerea.

 

Si nu am nimic cu cei care au BMW, am specificat la inceput ca aparent EI au altceva cu ceilalti si se simt foarte usor lezati si cred ca BMW e un fel de buricul pamantului in materie de motociclete...

 

Eu nu i-am spus cuiva cum sa stea in scarite, cum sa mearga pe sleauri sau sa-mi dau cu parerea care motocicleta e mai potrivita pt un anume tip de teren. Daca faceam asta, puteam sa fiu acuzat de ipocrizie pe buna dreptate,pt ca am vitezana si nu se cade sa dau eu sfaturi celor care calaresc enduro...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki V-Strom 650
From Wikipedia, the free encyclopedia
The Suzuki DL650, currently marketed as the V-Strom 650, was launched in 2004 as a mid-weight, dual-sport motorcycle[1] with a standard riding posture, fuel injection and an aluminum chassis — now in its second generations since model year 2012. Marketed in Europe, Oceania and the Americas, the DL650 is manufactured at Suzuki's ISO 14001 certified final assembly plant in Toyokawa, Japan.
The name V-Strom combines V, referring to the bike's V engine configuration, with the German word Strom, meaning stream or current.
Category
The V-Strom 650 trades strength in a single area for adaptability to a variety of riding conditions: commuting, cruising, adventure touring and—to a lesser degree—off-road riding.The bike is variously categorized as a "Sport Enduro Tourer"and "Street/Adventure, Commuter, Entry-Level."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati-l ma in pace. el nu stie ca astia cu bemveurile se lauda cand fac o tura dinasta ca e mirare ca s-au intors toti acasa teferi. la astia care fac ture cu vstromul nu se lauda nimeni ca e normal sa te intorci cu el acasa. intreg.

exemplu:

 

de vazut gipu care merge dupa ei. de asemenea a se nota si drumul de TAF pe care se mergea!!! :D

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

 

Ma iei cu postac de serviciu si dupa aia ai pretentii? Eu zic sa te mai gandesti. Nu imi amintesc sa fi vorbit lipsit de respect la adresa ta.

dl1000 are 236 kg la plin iar dl650 are cu ~20 kg mai putin. de unde ai tabelul asta?

 

Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale.

Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo.

 

post-47250-0-06685700-1389272150_thumb.jpg

 

In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, ia si citeste: /index.php?/topic/680354-lumea-noua/?hl=micadu

 

57.000 km

18 tari

3 continente

 

Si acum da-ti un cap in gura !!

 

Nu mai dati exemple din astea.

 

Oricat ati vrea, puteti sa-mi ziceti zi si noapte, Vstromul nu e cea mai buna alegere pt genul de ture enumerate de ERU. Am incercat si Vstromul, intr-un timp chiar m-am si gandit vreo doua zile sa-mi iau, dar mi-am dat seama ca nu cel mai ok pt cea ce vreau. Daca era asa de bun, trebuia sa fiu nebun sa dau dublu pe KTM nu?

 

:crack:

 

 

Aventura MICADU e superfaina, i-am urmarit inca de la inceput, DAR

 

 

Privind categoria "drumurilor" in turele enumerate de ERU, in nici un caz nu se pot compara cu tura asta.

 

Se putea face tura asta si cu un Dragstar 650? Ca fost proprietar de Dragstar va pot spune ca da.

 

Atunci omul nostru(initiatorul topicului) de ce sa mai schimbe mobra?

 

 

@ Slash28 vad ca mai mult vrei touring, ai vrea si cardan, nici sa nu repari la ea......., daca nu vrei sa te dai pe off, numai cateodata pe forestiere,cate o trecere de parau pe unde poate si un logan, eu te sfatuiesc sa-ti iei un cruiser de 1000+ cu fotoliu, coburi mari cu un ditamai windscreen si nu ai treaba.

 

Luand in calcul ca-ti place cat. Chopper/Cruiser o sa fi cel mai fericit.

 

P.S. Pe unde trece un Logan iti zic eu din experienta, ca treci si tu cu cruiserul, poate si mai mult, pt ca ai numai 2 roti.

 

Ba da, un alt motor pe care sa te urmeze pasagerul in turele lungi, ca pe saua aceea.... ma rog, poti schimba/modifica saua sau lua o pernuta de gel pentru pasager.

Oricum, daca-i place, in cele din urma tot pe 2 motoare veti ajunge, dar pana atunci trebuie sa iei in calcul si comfortul ei. Nu va fi deloc distractiv sa te bata pe umar la fiecare 30 minute ca a intepenit.

 

E vorba de KTM 9X0, nu? :crack: :funny:

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale.

Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo.

 

attachicon.gifcomaprativ 2.jpg

 

In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele .

 

nu m-am gindit sa nu cred specificatiile "in mare", adica probabil se rotunjesc convenabil anumite valori dar cred ca 20 sint cam multe kg pentru o astfel de rotunjire; poate au cintarit cu toate accesoriile instalate (cric central, scut, protectii motor sau/si rezervor, bari pentru genti laterale, etc) sau poate au cintarit chiar cu bagaje ca sa vada cit are in realitate toata hardughia.

 

totusi pentru impartialitate eu as trece in tabel valorile din sursele oficiale pentru ca altfel ar trebui sa gasesti valori cintarite de proprietari pentru toate motocicletele (+ ca iar e ceva subiectiv daca nu respecta toti acelasi standard de cintarire).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...