Diabolic_Nightwing Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Salut, nu am mai postat de ceva timp pe la voi , dar o fac acum cu o idee. Ma gandeam acum 40 min , uitandu`ma pe la ceva poze pe google ,,si mi`a venit ideaa urmatoare : O motocicleta de strada transformata intr`un cross veritabil . Nu am gasit poze , asa ca ma gandeam ca poate stiti pe cineva, care poate a facut aseasta transformare. Transformare- furca shimbata , amortizor , bascula , chiar si coada de cross , dar pe un cadru cu rezervor de vitezana . Multumesc si astept ceva dezbateri ,pareri, povesti legate despre , sau orice sfat e binevenit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 hai bre, investitie prea mare ...pt ce!!! mai bn iei direct un cross gata gandit de galbejiti.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 De ce şi-ar dori cineva pe coclauri o vacă grasă cu 100 cp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Se faceau pe vremuri din Hoinar, Minsk. Am vazut o data si o Jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 era un filmulet pe youtube cu un r1 transformat in cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Pai trebuie sa schimbi si cadrul si rezervorul, pt ca trebuie sa fie inguste. Aaaa, trebuie schimbat si motorul; trebuie monocilindru, sa fie ingust, usor si sa aiba cuplu mare la turatii mici. Cred ca se pot pastra mansoanele dar o sa alunece mainile pe ele cand s-or umple de noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Ar fi ca un cutit fara maner caruia ii lipseste doar lama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 era un filmulet pe youtube cu un r1 transformat in cross da,da ala il caut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Impresionant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Vrei sa spui ceva de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Enduro nu mers pe discuiala. (Enduro pt R1 ca, de fapt, e un drum normal pt Suzuki Freewind, sa zicem) Editat Februarie 6, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Sa faci cross din vitezana, e cam stupid...pt ca trebuie sa schimbi cam TOT...... Totusi nu inteleg de ce romanii sunt atat de reticenti la modificari/schimbari?Cand cineva intreaba ceva de o modificare,prima data este trimis sa-si ia o motocicleta direct care face treaba aia....Evident, sa faci cross din vitezana....e munca imensa, scumpa...si practic imposibil pt ca tre sa schimbi tot, (nu stiu,ai ramane doar cu stickerele atata) Insa sa faci ceva light-enduro,nu e deplasat si e chiar fezabil si ok... Sa sfarsesti ceva ce poate merge macar pe unde merge un V-strom/ Pegaso / F650GS..... Nu ceva ce face un KTM in 2 timpi de 100 kg.... De ex asta e o abordare prea directa si simpla (ineficienta) Nu cred ca au umblat la suspensii & etc, ci doar la gume (multi stiu modelul/clipul) Editat Februarie 6, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 super tare gajiuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Da de asta ce ziceti, un adevarat vis pentru unii ... ce m-as da si io cu banditu pe dunele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Printre alte rahaturi care imi trecusera prin cap, imi zburase si o idee sa fac asa ceva din baba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Baiatu asta si-a bagat pwla in modificari. Doar o pereche de TKC80 si da-i bataie:)) Cred ca mutra celor cu enduro intalniti pe traseu e priceless ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Un caz celebru este asta: Si mai gasesti una si aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=209019 Din experienta proprie si directa: trebuie modificari serioase la suspensie ca sa poti spera ca te apropii de o moto enduro, si sunt prea mari sansele ca dupa multa bataie de cap si cheltuiala rezultatul sa fie departe de ce ofera o mobra dedicata enduro modesta. In schimb, daca pui doar niste gume mixte si eventual inalti un pic toacla poti merge pe forestiere in niste locuri superfaine, dar cu viteza mai modesta. Mai este un aspect: din punct de vedere legal poti ajunge intr-o situatie destul de neplacuta daca ai un accident pe strada cu creatura neomologata. Editat Februarie 6, 2014 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Cross veritabil n-o sa-ti iasa in veci dinr-o mobra de strada...Pe de alta parte poti face ceva Flat Track sau Scrambler. Exista si tentative de enduro facute si din Sportster 883 cu suspensii si tot ce trebuie insa e cam chin sa te lupti cu 200 de Kg pe hartoape serioase. Merg, insa cele gandite pt asa ceva vor merge muuuult mai bine. Ca si proiect personal...Vei avea de investit bani si timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) In primul rand multumesc de pareri .... Mi s`a luat de asa ceva din cate am citit . Svgobi ..... ai dreptate cu gumele , cred ca e destul de fun cu sv`ul prin padure , apropo SV`ul galben nu este real , este facut in photoshop si arata bine. Cat despre ceilalti multumesc de sfaturi . Ca fan ducati ce sunt, imi e rusine cu 1199 ala de mai sus .... pe bune.. omu si`a cam batut joc de bijuteria aia .. da ma rog .. La mine a fost o nebunie cu street-cross , din pricina puterii ... adica nu ai vrea sa ai 100 de ponei pe un cross ? Acum ca sa va spun si eu la ce ma gandeam ... Un moto mai vechi, de preferat un FZR 400 ,ca este destul de usurel , subtirel si ieftineala ) Apoi distractia cu modificatul e din pura pasiune . Daca iesea ceva era bine , daca nu era trecut la pierderi si intra in alt proiect. Oricum multumesc pentru pareri Numai bine Editat Februarie 7, 2014 de Diabolic_Nightwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Probabil e cam la fel de dificil si de aiurea ca transformarea unei mobre cross/enduro in vitezana. Nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Probabil e cam la fel de dificil si de aiurea ca transformarea unei mobre cross/enduro in vitezana. Nu crezi? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 nu ne-credinciosu-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 .La mine a fost o nebunie cu street-cross , din pricina puterii ... adica nu ai vrea sa ai 100 de ponei pe un cross ? dupa ce te dai cu un corss iti dai singurel raspunsul. Unicul context in care "more is better" este la mersul pe nisip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Unii se vor mulțumi întotdeauna cu ce le oferă piața, alții vor fi întotdeauna nemulțumiți. Dacă la cei din urmă bugetul nu ar fi o problemă, ar ieși multe chestii interesante din mâna lor. Nu m-aștept ca românul de rând să gândească altfel decât s-a văzut până acum. Altfel am fi avut și noi industrie auto-moto proprie, nu implementată de alții. Una-două, nu merge, nu se poate. Eh... Marii constructori s-au mai inspirat din transformări d-astea artizanale. Sunt p-aci niște proiecte drăguțe. Chiar și unul cu motor de CBR. http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=83 Editat Martie 16, 2014 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.